Wirus - numer alarmowy

Data: 2020-02-27 05:02:45
Autor: Jacek Bialy
Wirus - numer alarmowy
GIS podał numer infolinii związanej z epidemią - 800-190-590
 https://gis.gov.pl/aktualnosci/calodobowa-infolinia-nfz-o-koronawirusie/

Skoro już znaleźli taki zajebisty numer alarmowy, to operatorzy sieci komórkowych powinni go rozesłać swoim użytkownikom.. Tymczasem mój Play niczego jeszcze nie przysłał.

Pozdrowienia!
JB

Data: 2020-02-27 06:08:32
Autor: japanizer
Wirus - numer alarmowy
On Thursday, February 27, 2020 at 10:02:47 PM UTC+9, Jacek Bialy wrote:
[...]

Ale z powodu grypy nie panikujesz?

https://www.medonet.pl/zdrowie/wiadomosci,rekordowa-liczba-zgonow-z-powodu-grypy-w-polsce-- zmarlo-juz-48-osob,artykul,1730590.html

Rekordowa liczba zgonów z powodu grypy w Polsce. Zmarło już 48 osób W tym roku wirus grypy jest wyjątkowo niebezpieczny. Tylko w ciągu ostatniego tygodnia grypa lub jej powikłania zabiły 25 osób. Jak informuje Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego łącznie od początku października do połowy lutego zmarło już 48 osób. To więcej niż w całym poprzednim sezonie. Lekarze ostrzegają jednak, że szczyt zachorowań dopiero przed nami

Data: 2020-03-01 06:53:41
Autor: Jacek Bialy
Wirus - numer alarmowy
[...]

Mnie się zarazy nie imają.  Stosuje się do średniowiecznej rady, żeby tęgo pić i żartować..                Buuu ha-ha!

JB

Data: 2020-02-27 14:12:02
Autor: Runt
Wirus - numer alarmowy
W dniu 2020-02-27 o 14:02, Jacek Bialy pisze:
[...]

Wina Tuska! LOL! LOL!

--
Runt
"Do polityki nie idzie się dla pieniędzy!" - (c) J.Kaczyński

Wirus - numer alarmowy