Wirus o nazwie Porsche

Data: 2010-06-30 12:57:53
Autor: J.F.
Wirus o nazwie Porsche

Impreza chyba dla lepszych gosci, ale troche subiektywnych opinii przeczytac mozna
http://moto.pl/MotoPL/1,99274,8056881,Wirus_o_nazwie_Porsche.html

--
J.

Data: 2010-06-30 12:36:51
Autor: Olleo
Wirus o nazwie Porsche
On 30 Cze, 12:57, "J.F." <jfox_xnosp...@poczta.onet.pl> wrote:
Impreza chyba dla lepszych gosci, ale troche subiektywnych opinii
przeczytac moznahttp://moto.pl/MotoPL/1,99274,8056881,Wirus_o_nazwie_Porsche.html

Ten wirus jest bardziej zarazliwy:
http://www.youtube.com/watch?v=nsgPbyUxJdo
http://www.youtube.com/watch?v=bNAA-fFsn-c
;)
--
Olleo

Data: 2010-06-30 20:12:27
Autor: Przemek V
Wirus o nazwie Porsche

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i0f7vg$r89$1news.onet.pl...

Impreza chyba dla lepszych gosci, ale troche subiektywnych opinii przeczytac mozna
http://moto.pl/MotoPL/1,99274,8056881,Wirus_o_nazwie_Porsche.html

Mnie jakoś ten wirus zupełnie nie rusza. Właściwie nie wiem dlaczego. Nie chodzi o niemieckość bo np BMW jakoś mnie tam rusza. Zawsze będę miał przed oczami Cayenne i to jeszcze w dieslu tak jak Mercedes kojarzy mi się też z 200D na taksówce a nie SLS'em. Z drugiej strony jedyne Porsche jakie prowadziłem to oryginalny Boxster. Może trzeba spróbować.

Data: 2010-06-30 19:43:06
Autor: Pete
Wirus o nazwie Porsche

"Przemek V"
[...]

A ja po przejechaniu sie samochodem znajomego (911 Turbo zmodyfikowane na 650 HP) doszedlem do wniosku, ze tym sie nie da cywilnie jezdzic, a trzymac auto tylko po to, zeby raz na jakis czas nim wyskoczyc na tor, to jakos mnie nie kreci... widac zdziadzialem doszczetnie.  A nastepnie kupilem sobie motocykl...

Pozdr.
Pete

Data: 2010-07-02 00:38:59
Autor: P_ablo
Wirus o nazwie Porsche
Użytkownik "Przemek V" <miatamad@poczta.onet.naszaojczyzna> napisał w wiadomości news:4c2b890e$0$19174$65785112news.neostrada.pl...

> przed  oczami Cayenne i to jeszcze w dieslu

W czym to Cayenne?

--
Picasso

Data: 2010-07-02 08:26:10
Autor: Przemek V
Wirus o nazwie Porsche
On 2 Lip, 00:38, "P_ablo" <o...@op.pl> wrote:
Użytkownik "Przemek V" <miata...@poczta.onet.naszaojczyzna> napisał w
wiadomościnews:4c2b890e$0$19174$65785112news.neostrada.pl...

W czym to Cayenne?

W aucie

Wirus o nazwie Porsche