Wisła Pany !

Data: 2012-04-30 22:22:51
Autor: DysoN
Wisła Pany !
Mimo straconego sezonu dzis przezylem na R22 niezapomniane do konca zycia chwile :) Nieczesto zwyciestwo nad odwiecznym rywalem polaczone jest faktycznym zdegradowaniem go do nizszej ligi :D Kibicowskie danie pierwszej klasy ktore ja tylko moge porownac (kulinarnie) do srednio wysmazonego steka Rib-eye z wolowiny rasy Angus serwowanego z papryka nadziewana serem.
Nie bede sie oburzal na spora dawke wyzwisk jaka dzisiaj bylo mi dane slyszec i chwilami nawet wspomagac. To byla czesc derbowego klimatu i ja to zaakceptowalem juz jakis czas temu. Nie jestem moze dumny z niektorych przyspiewek ale nie bede sie oburzal niczym redaktor GW. Z wiekiem albo sie czlowiek stacza w totalna poprawnosc polityczna stajac sie postkomunistyczna swinia i szmata albo probuje zachowac troche meskiej godnosci i dumy. Za totalnie glupie tylko uwazam rzucanie petard w strone Kaczmarka, co moglo grozic walkowerem.
Jak bylo na boisku to zainteresowani widzieli wiec skupie sie na tym co byla na trybunach. Oprawa na poczatku bardzo fajna, nawet sie dziwie ze to przeszlo przez klubowa cenzure. Doping Wisly chwilami bardzo dobry ale tylko chwilami. Ogolnie wyszlo srednio, a jak na derby to moim zdaniem nawet troche ponizej. Kibice przyjezdni od poczatku spotkania obrzucali sie petardami z kibicami Wisly na sektorze G. Sytuacja sie zaogniala i uspokoilo ja dopiero wejscie bialych kaskow ktore rozepchaly obie strony i rozszerzyly istniejacy sektor buforowy.
Cracovia kibicowsko bardzo slabo. Wiekszosc meczu milczeli (w pewnym momencie z wislackiego gniazda poszedl nawet tekst o minucie ciszy :) ), oflagowanie prawie zadne. Jak juz cos krzyczeli to glownie wyzwiska.
Bedzie sporo kar za petardy.

Szkodao ze nie udalo sie wiecej bramek strzelic  bo pognebienie Cracovii bylo by jeszcze slodsze ale nie bede wybrzydzal. Dla nas sezon sie skonczyl i jedyne co dobrego moze Wisla jeszcze zrobic to w niedziele wystawic pol skladu juniorow by Slask mial wieksze szanse na MP (ale wpierw 29 kolejka musi sie odbyc).
--
DysoN  mailto:dyson_NO_SPAM@interia.pl GG 2434245
Ankh-Morpork eksperymentowalo z wieloma systemami rzadĂłw, az

Data: 2012-04-30 23:26:19
Autor: Przemek Budzyński
Wisła Pany !
W dniu 2012-04-30 22:22, DysoN pisze:
wiekiem albo sie czlowiek stacza w totalna poprawnosc polityczna stajac
sie postkomunistyczna swinia i szmata albo probuje zachowac troche
meskiej godnosci i dumy.

i objawia się to śpiewaniem o j....niu żydów i wychwalaniu nożownictwa????

Interesująca alternatywa. A co na to psychiatra?

Data: 2012-05-01 21:44:44
Autor: AJK
Wisła Pany !
Dnia Mon, 30 Apr 2012 23:26:19 +0200, Przemek Budzyński napisał:

[...]

Miałem zamiar coś napisac, ale gość to zrobił lepiej:
http://www.weszlo.com/news/10343-Z_meczu_Wisla_-_Cracovia_wyszedlem_brudny

Lekturę powyższego doradziłbym autorowi wątku i danpemu, ale ponieważ
szanse na to, że załapią, o co chodzi, są minimalne, nie tylko nie będę
doradzał, ale wręcz szczerze odradzę. A zresztą... jednego już odhaczam
z automatu, drugiego pewnie też zaraz zacznę, więc w sumie mi to rybka
:-)

Tak dla porządku dodam tylko, że mecz przez jakieś pół godziny (po
petardach, groźbie Małka i apelu Wilka) sektory wiślackie miałe naprawdę
fajny moment, szpila z "Time to say goodbye" była perfekcyjna, ale poza
tym repertuar rzeczywiście był szambiarski strasznie. I bardzo
zniechęcający do dalszego bywania na tym stadionie. --
AJK

Data: 2012-05-01 23:17:08
Autor: danpe_
Wisła Pany !
Dnia Tue, 1 May 2012 21:44:44 +0200, AJK napisał(a):

[...]

Wiesz co przeczytalem i dziekuje, ze o mnie pamietasz mimo plonka, ale
szczerze powiedziawszy ostatnio doszedlem do wniosku, ze szkoda czasu i
opinie japiszojow mieszkajacych na zamknietych osiedlach za siedmioma
siatkami za siedmioma straznikami mam gleboko w dupie.
Poza tym dawanie przykladu i zachecanie do wizyty na stadionie na
przykladzie meczow z Cracovia nie jest szczytem inteligencji - kazdy wie,
jak to wyglada.

A autor tekstu jest chyba niedorobiony i ciesze sie, ze wyszedl z trybuny.
Moze niech idzie do lekarza, cos mu na sluch poradzi, bo ja (nie negujac
zbyt duzej ilosci pomyj), jednak bylem na C i darlo zdzieralem  glownie za
Wisle. Bo spiewac (mimo wszystko) "zaciupiemy kolejnego" nie zamierzam.

Krakowskie Derby to nie mecz Izolatora Boguchwala i wziawszy pod uwage
niestety nieciekawy ostatnio  klimat krakowskich ulic trzeba sie spodziewac
- bez owijania w bawelne - jakiejs dawki bucowy.
Jesli sobie koles mysli, ze mozemy sobie pozwalac na plucie w twarz gosciom
z supermarketu, to niech sie zastanowi, czy wtedy za te 5 lat nie bedzie
sie bal wyjechac swoim autem zza swoich siedmiu bram.
Niestety.

BTW uwazam, ze ilosc wrzut na Czlowieka byla zbyt duza. Nie podobalo mi sie
tez kilka przyspiewek na temat smierci. Na takiego gnoja szkoda mojego
glosu i czasu.
Ale z drugiej strony ani troszke mi nie zal, ze go zaciupali.
Gowno handlujace narkotykami nie zasluguje na wspolczucie, nie bedzie mi
tez zal nastepnych. Niech sie wyrzna jeden po drugim.

Dobrze, ze nie musze Ci tego tlumaczy osobiscie albo przez skype, bo po
swietnym wyjezdzie do Polkowic i wczorajszych Derbach stracilem glos.
Dla mnie pod wzgledem kibicowskim swietna koncowka sezonu, dwa mecze w
Polkowicach, na ktorych emocji nie brakowalo, swietowanie MP, koszulka od
ulubionej koszykarki, wizyta po drodze we Wroclawiu, teraz Derby i jeszcze
mecz ze Slaskiem. Wszystko w przeciagu tygodnia!

danpe_
gg:827748

Data: 2012-05-02 08:17:35
Autor: Cavallino
Wisła Pany !

Użytkownik "danpe_" <danpe_@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

Tak ad vocem, to chyba rok temu po mistrzostwie byliście mniej nakręceni niż teraz, przynajmniej na grupie....
To tylko pokazuje jak bardzo młynowym palantom zależy na piłce, a jak bardzo na swoich schizach......

Data: 2012-05-02 16:06:59
Autor: danpe_
Wisła Pany !
Dnia Wed, 2 May 2012 08:17:35 +0200, Cavallino napisał(a):

[...]

Ale w jakim sensie "nakreceni"?
Ja faktycznie ostatnie dni chodze jak po szesciopaku redbulla, ale to po
Polkowicach. Tam na meczach EKG momentami mi sie prostowalo ;)

danpe_
gg:827748

Data: 2012-05-02 19:33:27
Autor: Cavallino
Wisła Pany !

Użytkownik "danpe_" <danpe_@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:1fcszrwfcvrwi$.xft0qavn84pv.dlg@40tude.net...
[...]

Archiwum grupy polecam.
Jak nie skumasz o co biega, to zawsze można iść na jakiś kurs rozumienia tego co się czyta.
W młynie się tego nie nauczysz, więc jak pozostaniesz przy naukach na sektorze, już nigdy nie będziesz rozumiał co czytasz.

Data: 2012-05-02 21:02:00
Autor: danpe_
Wisła Pany !
Dnia Wed, 2 May 2012 19:33:27 +0200, Cavallino napisał(a):

Archiwum grupy polecam.

Dziekuje, ale nie zagladne. Ktos by mi musial zaplacic za czytanie Twoich
wypocin drugi raz.

Jak nie skumasz o co biega, to zawsze można iść na jakiś kurs rozumienia tego co się czyta.
W młynie się tego nie nauczysz, więc jak pozostaniesz przy naukach na sektorze, już nigdy nie będziesz rozumiał co czytasz.

No coz - znam rozne znaczenia slowa "nakrecac" ale akurat tego nie znam.
Podobnie jak nie wiem co to znaczy: "o co biega" i Twoje "dokladnie"
zamiast "wlasnie".

Z tego miejsca pozdrawiam Twojego kolege po szalu, ktory sie domagal
takiego posta ;)

danpe_
gg:827748

Data: 2012-05-02 23:17:38
Autor: Cavallino
Wisła Pany !

Użytkownik "danpe_" <danpe_@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:1oqtcv0d55dv2.15rwv1b759m6u$.dlg@40tude.net...
Dnia Wed, 2 May 2012 19:33:27 +0200, Cavallino napisał(a):

Archiwum grupy polecam.

Dziekuje, ale nie zagladne. Ktos by mi musial zaplacic za czytanie Twoich
wypocin drugi raz.

Czyli nie zrozumiałeś.
W sumie można się było spodziewać, więc EOD.
W każdym razie HINT:  żeby ocenić wiślackie nakręcenie, to trzeba czytać posty Twoich kolegów po szaliku, a nie moje.

Data: 2012-05-02 18:24:42
Autor: Przemek Budzyński
Wisła Pany !
W dniu 2012-05-01 23:17, danpe_ pisze:

[...]

heh, swoją drogą to jest bardzo ciekawy dowód na to, jak to całe towarzycho jest zakłamane.

Kiedy zadźgano "Człowieka", i prasa pisała o porachunkach kibolskich, oburzona tłuszcza zawyła - że co? że jak? kibolskie? A gdzie, k...a, dowody? To narkotyki! Jacy kibice? to prowokacja, na pewno Tuska, żeby odwrócić uwagę od autostrad!

A teraz o czym się śpiewa? Że...zarąbiemy następnego?

He, he.....

Drogi panie danpe - to oznacza, że albo prasa mówi prawdę nazywając Was bandytami, albo mówi prawdę, że trudnicie się dilerką :) :)

Tertium non datur.

Data: 2012-05-02 19:40:33
Autor: DysoN
Wisła Pany !
W dniu 2012-05-02 18:24, Przemek Budzyński pisze:

[...]

LOL ale masz fantazje.

[...]

Jakie "Was" ? Twoj swiat jest taki prosty jak to ze za komuny za niedobory towarow byli winni spekulanci. Prezentujesz z reszta typowo komunistyczny sposob myslenia.

Tertium non datur.

hokus pokus.

--
DysoN  mailto:dyson_NO_SPAM@interia.pl GG 2434245
Ankh-Morpork eksperymentowalo z wieloma systemami rzadów, az

Data: 2012-05-03 11:05:43
Autor: Przemek Budzyński
Wisła Pany !
W dniu 2012-05-02 19:40, DysoN pisze:
[...]

poczytaj sobie fora kibicowskie, a pyskuj dopiero potem.

Jakie "Was" ?

Was - stadionową żulię.

Data: 2012-05-01 21:43:58
Autor: danpe_
Wisła Pany !
Dnia Mon, 30 Apr 2012 22:22:51 +0200, DysoN napisał(a):

[...]

Troche za duzo wrzut typu "zabijemy kolejnego, skonczy tak jak czlowiek w
smieciarce".
Wrzuty OK, ale bez przesady. Mi dilerow nie szkoda, ale nie lubie takich
przysopiewek Pewne rzeczy sie robi po cichu.

Natomiast nalezy wspomniec jeszcze jedno wydazenie - robiacy na YT furrore
filmik spod stadionu Craxy.
Ja sie ciesze, ze palenie nie odbylo sie na stadionie, bo by byla afera na
cala Polske.
Choc dawniej tak bywalo, ale dawniej na derbach bylo normalnie,a tym razem
mnie chcieli na komisariat zwinac za usmiech naa twarzy i przyjazne
pomachanie rekoma zydkom, ponoc podburzalem tlum i prowokowalem do
zamieszek :D

Wracajac do wydarzenia spod supermarketu - trafnie to podsumowal (jak
czytam w internecie) czlowiek ze strazy pozarnej: "palily sie jakies
szmaty" :D Lepiej koles tego w slowa nie mogl ubrac :)

Mam nadzieje, ze nie bedzie w tym roku znow przekretu i klubik z
supermarketu wroci tam, gdzie jego miejsce, czyli do nizszych klas
rozgrywkowych.

Ze strony klubu mistrzowskia aranzacja meczu, dokladnie nie pamietam, ale
jakos tak:
1) spiker: "przeczytam sklad gosci poki malo ludzi na stadionie i nikt nie
slyszy"
2) soiker: "dzis goscimy rywala zza blon tradycyjnie okupujacego ostatnie
miejsce w tabeli"

3) po meczu utwor Bocelliego z glosnikow i caly stadion ryczacy  "time to
say goodbye", rece w gore i zapalniczki - mistrzostwo!
Niezapomniane derby.

danpe_
gg:827748

Data: 2012-05-02 18:20:10
Autor: Przemek Budzyński
Wisła Pany !
W dniu 2012-05-01 21:43, danpe_ pisze:
[...]

TY oczywiście wiesz, że kwalifikujesz się do Kobierzyna?

Data: 2012-05-02 19:34:16
Autor: DysoN
Wisła Pany !
W dniu 2012-05-02 18:20, Przemek Budzyński pisze:
[...]

A ty na redaktora GW oraz do srebrnej nagrody fundacji im. Stefana Batorego w kategorii "Wzorowy obywatel UE".

Data: 2012-05-03 11:07:54
Autor: Przemek Budzyński
Wisła Pany !
W dniu 2012-05-02 19:34, DysoN pisze:

A ty na redaktora GW oraz do srebrnej nagrody fundacji im. Stefana
Batorego w kategorii "Wzorowy obywatel UE".

oki, dalej zwalczaj swój kryzys wieku średniego onanizując się na widok palonych flag i słuchając pieśni o wbijaniu noży.

Data: 2012-05-04 09:09:58
Autor: DysoN
Wisła Pany !
W dniu 2012-05-03 11:07, Przemek Budzyński pisze:
[...]

Nienawisc ci w mozg popierdolila, ale to bardzo dobrze. Cieszy mnie jak takie pajace piane tocza. Ja w niedziele kolejny raz bede na stadionie a ty smieciu znow znajdziesz sobie wymowke.

Data: 2012-05-05 12:49:39
Autor: Andrzej
Wisła Pany !

[...]

Boże, co też z tymi Waszymi mózgami się porobiło?
Wszyscy tam jesteście tak pojebani?? O kibolach to wiedziałem ale jesli podobni debile prowadzą spikerkę i dobierają oprawę muzyczna to zaczynam wątpić czy w Krakowie jest jeszcze ktoś normalny. Moim zdaniem za to co ciebie tak jara klub powinien dostac jakas karę a ty masz orgazm. Spróboj kiedyś z kobietą - poznasz inny swiat.
Ale by było wesoło jakby jakis debil z Carcovii na znak protestu podpalił Wam kawałek stadionu albo jeszcze coś głupszego zrobił? Pytanie tylko czy powinien to zrobić na pustym czy pełnym stadionie

Data: 2012-05-06 21:36:24
Autor: danpe_
Wisła Pany !
Dnia Sat, 5 May 2012 12:49:39 -0700 (PDT), Andrzej napisał(a):

Ale by było wesoło jakby jakis debil z Carcovii na znak protestu podpalił Wam kawałek stadionu albo jeszcze coś głupszego zrobił? Pytanie tylko czy powinien to zrobić na pustym czy pełnym stadionie

Ty myslisz ze my sie bedziemy przejmowac tym, co moze na mzrobic jakis
zydek? Ze bedziemy przed nimi trzasc dupami? Moze im jeszcze podziekujmy za
ich hymn :nigdy nie zejdziemy na psy"?

W jakiej Ty rzeczywistosci zyjesz? --
Pozdrawiam
danpe_
gg:827748

Data: 2012-05-06 13:44:12
Autor: Andrzej
Wisła Pany !

[...]

Żyję w takiej rzeczywistości, ze choć od dziecka kibicuje Gornikowi (byłem na 90% meczów przez ostatnie 27 lat) i zawzięcie nie kibicuje Ruchowi (ależ dziś trzymałem kciuki za Sląsk) to w zyciu nie cieszylbym sie ze spadku Niebieskich czy jakiejkolwiek ich krzywdy. Co wiecej mam przekonanie, ze wielkość Gornika m.in. wynika z rywalizacji z Ruchem. Ciesze sie z ich porazek kiedy chodzi o rywalizacje z Gornikiem ale nigdy nie zrobilbym nic zeby im zaszkodzic. I wreszcie zyje w swiecie w którym moge i przyjaznie sie z kibicami Ruchu i nie widze w tym nic dziwnego.
Tylko przez takich debili jak mieszkają np. w Krakowie (a jak widze zaliczasz sie do tej ekipy) mogloby sie wydawać, ze cos z nami jest nie w porzadku ale nie mam watpliwości - to tacy jak ja są normą. A ty walczysz z Craxą jak Kaczor z ruskimi, powodzenia młocie

Data: 2012-05-07 00:18:18
Autor: Marek W.
Wisła Pany !

Użytkownik "Andrzej" <andrzejek72@gmail.com> napisał w wiadomości news:5529734.1181.1336337052207.JavaMail.geo-discussion-forumsvbjb10...

[...]

Andrzej odpuść sobie to że jesteś normalny dyskwalifikuje Cię w oczach "prawdziwych" kibiców. Nie jesteś kumaty, cokolwiek to znaczy, i Twój głos w ogóle nie może być brany pod uwagę :)

Data: 2012-05-08 15:16:07
Autor: Andrzej
Wisła Pany !

Andrzej odpuść sobie to że jesteś normalny dyskwalifikuje Cię w oczach "prawdziwych" kibiców. Nie jesteś kumaty, cokolwiek to znaczy, i Twój głos w ogóle nie może być brany pod uwagę :)

Jasne :)
Kibolami- debilami sie nie podniecam. Tylko zdziwiło, zasmuciło i wkurzyło mnie to, ze głupio zachowują sie kluby. Bo piosenkę Time to say goodbye po spuszczeniu Cracovii zaakceptował jakiś "działacz". Dlatego uważam, ze należy ich za to ukarać tak samo jak złą konferansjerkę. Tam sa jakieś wytyczne o ile pamietam??
Kibol moze sobie wołaś Legia to stara k...a ale piłkarz juz nie. A działacz?? Tym bardziej nie.

Data: 2012-05-03 17:08:49
Autor: tomus_king
Wisła Pany !
DysoN <dyson@szuruburu.ru> napisał(a):
[...]

Z tym spadkiem nie przesądzaj, zdaje się że już jest nakręcana jakaś fuzja z
Niecieczą w przypadku awansu tej drugiej do T-Mobile Eks. --

Data: 2012-05-03 20:02:35
Autor: DysoN
Wisła Pany !
W dniu 2012-05-03 19:08, tomus_king pisze:

Z tym spadkiem nie przesądzaj, zdaje się że już jest nakręcana jakaś fuzja z
Niecieczą w przypadku awansu tej drugiej do T-Mobile Eks.

Podobno to plotka tylko i nie bedzie nic takiego. Zaprzeczyl temu niedawno niejaki Radomir, niegdys osoboa wyzej postawiona wsrod kibicow pasow o dosc niejasnych wplywach, obecnie jakis czlonek w zarzadzie (a prywatnie syn starszego stopniem i funkcja oficera policji ktory zajmuje sie takze walka z huliganka w Krakowie).

Data: 2012-05-03 22:10:10
Autor: grzeda
Wisła Pany !
W dniu 2012-05-03 20:02, DysoN pisze:

[...]

Stanowski na weszlo pisze, ze najbardziej rozbawiony ta bzdura jest wlasciciel Termalici. Nie po to budowal ten klub i ciagnal go przez kolejne szczeble, zeby teraz go oddac Filipiakowi.

pozdr
PG

Wisła Pany !