Wisła Pany !

Data: 2012-04-30 23:26:19
Autor: Przemek Budzyński
Wisła Pany !
W dniu 2012-04-30 22:22, DysoN pisze:
wiekiem albo sie czlowiek stacza w totalna poprawnosc polityczna stajac
sie postkomunistyczna swinia i szmata albo probuje zachowac troche
meskiej godnosci i dumy.

i objawia się to śpiewaniem o j....niu żydów i wychwalaniu nożownictwa????

InteresujÄ…ca alternatywa. A co na to psychiatra?

Data: 2012-05-01 21:44:44
Autor: AJK
Wisła Pany !
Dnia Mon, 30 Apr 2012 23:26:19 +0200, Przemek Budzyński napisał:

W dniu 2012-04-30 22:22, DysoN pisze:
wiekiem albo sie czlowiek stacza w totalna poprawnosc polityczna stajac
sie postkomunistyczna swinia i szmata albo probuje zachowac troche
meskiej godnosci i dumy.

i objawia się to ¶piewaniem o j....niu żydów i wychwalaniu nożownictwa????

Interesuj±ca alternatywa. A co na to psychiatra?

Miałem zamiar co¶ napisac, ale go¶ć to zrobił lepiej:
http://www.weszlo.com/news/10343-Z_meczu_Wisla_-_Cracovia_wyszedlem_brudny

Lekturę powyższego doradziłbym autorowi w±tku i danpemu, ale ponieważ
szanse na to, że załapi±, o co chodzi, s± minimalne, nie tylko nie będę
doradzał, ale wręcz szczerze odradzę. A zreszt±... jednego już odhaczam
z automatu, drugiego pewnie też zaraz zacznę, więc w sumie mi to rybka
:-)

Tak dla porz±dku dodam tylko, że mecz przez jakie¶ pół godziny (po
petardach, groĽbie Małka i apelu Wilka) sektory wi¶lackie miałe naprawdę
fajny moment, szpila z "Time to say goodbye" była perfekcyjna, ale poza
tym repertuar rzeczywi¶cie był szambiarski strasznie. I bardzo
zniechęcaj±cy do dalszego bywania na tym stadionie. --
AJK

Data: 2012-05-01 23:17:08
Autor: danpe_
Wisła Pany !
Dnia Tue, 1 May 2012 21:44:44 +0200, AJK napisał(a):

[...]

Wiesz co przeczytalem i dziekuje, ze o mnie pamietasz mimo plonka, ale
szczerze powiedziawszy ostatnio doszedlem do wniosku, ze szkoda czasu i
opinie japiszojow mieszkajacych na zamknietych osiedlach za siedmioma
siatkami za siedmioma straznikami mam gleboko w dupie.
Poza tym dawanie przykladu i zachecanie do wizyty na stadionie na
przykladzie meczow z Cracovia nie jest szczytem inteligencji - kazdy wie,
jak to wyglada.

A autor tekstu jest chyba niedorobiony i ciesze sie, ze wyszedl z trybuny.
Moze niech idzie do lekarza, cos mu na sluch poradzi, bo ja (nie negujac
zbyt duzej ilosci pomyj), jednak bylem na C i darlo zdzieralem  glownie za
Wisle. Bo spiewac (mimo wszystko) "zaciupiemy kolejnego" nie zamierzam.

Krakowskie Derby to nie mecz Izolatora Boguchwala i wziawszy pod uwage
niestety nieciekawy ostatnio  klimat krakowskich ulic trzeba sie spodziewac
- bez owijania w bawelne - jakiejs dawki bucowy.
Jesli sobie koles mysli, ze mozemy sobie pozwalac na plucie w twarz gosciom
z supermarketu, to niech sie zastanowi, czy wtedy za te 5 lat nie bedzie
sie bal wyjechac swoim autem zza swoich siedmiu bram.
Niestety.

BTW uwazam, ze ilosc wrzut na Czlowieka byla zbyt duza. Nie podobalo mi sie
tez kilka przyspiewek na temat smierci. Na takiego gnoja szkoda mojego
glosu i czasu.
Ale z drugiej strony ani troszke mi nie zal, ze go zaciupali.
Gowno handlujace narkotykami nie zasluguje na wspolczucie, nie bedzie mi
tez zal nastepnych. Niech sie wyrzna jeden po drugim.

Dobrze, ze nie musze Ci tego tlumaczy osobiscie albo przez skype, bo po
swietnym wyjezdzie do Polkowic i wczorajszych Derbach stracilem glos.
Dla mnie pod wzgledem kibicowskim swietna koncowka sezonu, dwa mecze w
Polkowicach, na ktorych emocji nie brakowalo, swietowanie MP, koszulka od
ulubionej koszykarki, wizyta po drodze we Wroclawiu, teraz Derby i jeszcze
mecz ze Slaskiem. Wszystko w przeciagu tygodnia!

danpe_
gg:827748

Data: 2012-05-02 08:17:35
Autor: Cavallino
Wisła Pany !

Użytkownik "danpe_" <danpe_@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:

Tak ad vocem, to chyba rok temu po mistrzostwie byli¶cie mniej nakręceni niż teraz, przynajmniej na grupie....
To tylko pokazuje jak bardzo młynowym palantom zależy na piłce, a jak bardzo na swoich schizach......

Data: 2012-05-02 16:06:59
Autor: danpe_
Wisła Pany !
Dnia Wed, 2 May 2012 08:17:35 +0200, Cavallino napisał(a):

[...]

Ale w jakim sensie "nakreceni"?
Ja faktycznie ostatnie dni chodze jak po szesciopaku redbulla, ale to po
Polkowicach. Tam na meczach EKG momentami mi sie prostowalo ;)

danpe_
gg:827748

Data: 2012-05-02 19:33:27
Autor: Cavallino
Wisła Pany !

Użytkownik "danpe_" <danpe_@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:1fcszrwfcvrwi$.xft0qavn84pv.dlg@40tude.net...
[...]

Archiwum grupy polecam.
Jak nie skumasz o co biega, to zawsze można i¶ć na jaki¶ kurs rozumienia tego co się czyta.
W młynie się tego nie nauczysz, więc jak pozostaniesz przy naukach na sektorze, już nigdy nie będziesz rozumiał co czytasz.

Data: 2012-05-02 21:02:00
Autor: danpe_
Wisła Pany !
Dnia Wed, 2 May 2012 19:33:27 +0200, Cavallino napisał(a):

Archiwum grupy polecam.

Dziekuje, ale nie zagladne. Ktos by mi musial zaplacic za czytanie Twoich
wypocin drugi raz.

Jak nie skumasz o co biega, to zawsze można i¶ć na jaki¶ kurs rozumienia tego co się czyta.
W młynie się tego nie nauczysz, więc jak pozostaniesz przy naukach na sektorze, już nigdy nie będziesz rozumiał co czytasz.

No coz - znam rozne znaczenia slowa "nakrecac" ale akurat tego nie znam.
Podobnie jak nie wiem co to znaczy: "o co biega" i Twoje "dokladnie"
zamiast "wlasnie".

Z tego miejsca pozdrawiam Twojego kolege po szalu, ktory sie domagal
takiego posta ;)

danpe_
gg:827748

Data: 2012-05-02 23:17:38
Autor: Cavallino
Wisła Pany !

Użytkownik "danpe_" <danpe_@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:1oqtcv0d55dv2.15rwv1b759m6u$.dlg@40tude.net...
Dnia Wed, 2 May 2012 19:33:27 +0200, Cavallino napisał(a):

Archiwum grupy polecam.

Dziekuje, ale nie zagladne. Ktos by mi musial zaplacic za czytanie Twoich
wypocin drugi raz.

Czyli nie zrozumiałe¶.
W sumie można się było spodziewać, więc EOD.
W każdym razie HINT:  żeby ocenić wi¶lackie nakręcenie, to trzeba czytać posty Twoich kolegów po szaliku, a nie moje.

Data: 2012-05-02 18:24:42
Autor: Przemek Budzyński
Wisła Pany !
W dniu 2012-05-01 23:17, danpe_ pisze:

[...]

heh, swoj± drog± to jest bardzo ciekawy dowód na to, jak to całe towarzycho jest zakłamane.

Kiedy zadĽgano "Człowieka", i prasa pisała o porachunkach kibolskich, oburzona tłuszcza zawyła - że co? że jak? kibolskie? A gdzie, k...a, dowody? To narkotyki! Jacy kibice? to prowokacja, na pewno Tuska, żeby odwrócić uwagę od autostrad!

A teraz o czym się ¶piewa? Że...zar±biemy następnego?

He, he.....

Drogi panie danpe - to oznacza, że albo prasa mówi prawdę nazywaj±c Was bandytami, albo mówi prawdę, że trudnicie się dilerk± :) :)

Tertium non datur.

Data: 2012-05-02 19:40:33
Autor: DysoN
Wisła Pany !
W dniu 2012-05-02 18:24, Przemek Budzyński pisze:

[...]

LOL ale masz fantazje.

[...]

Jakie "Was" ? Twoj swiat jest taki prosty jak to ze za komuny za niedobory towarow byli winni spekulanci. Prezentujesz z reszta typowo komunistyczny sposob myslenia.

Tertium non datur.

hokus pokus.

--
DysoN  mailto:dyson_NO_SPAM@interia.pl GG 2434245
Ankh-Morpork eksperymentowalo z wieloma systemami rzadów, az

Data: 2012-05-03 11:05:43
Autor: Przemek Budzyński
Wisła Pany !
W dniu 2012-05-02 19:40, DysoN pisze:
[...]

poczytaj sobie fora kibicowskie, a pyskuj dopiero potem.

Jakie "Was" ?

Was - stadionow± żulię.

Wisła Pany !