Wisła - RTS Widzew

Data: 2011-03-12 21:27:14
Autor: DysoN
Wisła - RTS Widzew
Troche dziwny ten mecz byl. Poczatkowo Widzew krotko kryl pressingiem a Wisla nie miala zadnego pomyslu na rozgrywanie akcji, razil czesto brak ruchu na pozycjach ktore doprowadzaly do czestych dlugich i bezproduktywnych wykopow. Bramka Maleckiego ladna co tylez niespodziewana z przebiegu gry. DAwno mi tak nie ulzylo jak po tej bramce :) Wydawalo mi sie ze potem Widzew spuchl i Wisla zaczela grac wreszcie swoje dominujac juz totalnie w ostatnich 20 minutach meczu.
Rajd Meliskona bardzo fajny, przebiegl z pilka do przodu chyba z 80 m, zrobil karnego i wyrzucil z boiska Mielcarza :)
Ogolnie oceniam gre Wisle srednio. Brakowalo po raz kolejny ruchu bez pilki, na minus dlugie wybicia i brak pomyslu na atak pozycyjny.
Na plus Pareiko, Meliskon, Malecki. Sobolewski dzis tez zagral dosc dobry mecz, chyba najlepszy w tej rundzie.

Z Widzewa jakos nikt nie utkwil mi w pamieci, moze po za malownicza zepsuta akcja bramkowa Grischoka kiedy pilka sie od niego odbila jak od pniaka.

Sedziowanie wyjatkowo dobre moim zdaniem. Nie kojarze zadnych kontrowersji.

PS Kolejka idealnie pod Wisle :) Niespodziewane zwyciestwa Slaska i Lechii przy rownoczesnych porazkach Legii i Jagi to max co kibice Wisly mogli sobie wymarzyc w tej kolejce.

--
DysoN  mailto:dyson_NO_SPAM@interia.pl GG 2434245
Ankh-Morpork eksperymentowalo z wieloma systemami rzadów, az

Data: 2011-03-12 21:29:51
Autor: Mark
Wisła - RTS Widzew
Dnia Sat, 12 Mar 2011 21:27:14 +0100, DysoN napisa³(a):

PS Kolejka idealnie pod Wisle :) Niespodziewane zwyciestwa Slaska i Lechii przy rownoczesnych porazkach Legii i Jagi to max co kibice Wisly mogli sobie wymarzyc w tej kolejce.

E tam. Max to jeszcze Lech jutro :)

--
Mark

Data: 2011-03-12 21:33:35
Autor: DysoN
Wis³a - RTS Widzew
W dniu 2011-03-12 21:29, Mark pisze:
[...]

No wlasnie nie wiem czego sobie zyczyc w tym meczu. Chyba remisu i wielu kartek.

Data: 2011-03-12 22:08:30
Autor: yamma
Wisła - RTS Widzew
DysoN wrote:

PS Kolejka idealnie pod Wisle :) Niespodziewane zwyciestwa Slaska i
Lechii przy rownoczesnych porazkach Legii i Jagi to max co kibice
Wisly mogli sobie wymarzyc w tej kolejce.

Szykuje się przepiękna katastrofa Polskiej Myśli Szkoleniowej. No, dzisiaj
Wisła naprawdę poprawiła mi humor. :-) Od samego początku trzymam kciuki za
Maskaanta, bo jeśli mu się uda to już możemy się zastanawiać, który
zagraniczny trener poprowadzi Legię w przyszłym sezonie. W końcu nikt nas
nie będzie już katował Urbanami, Skorżami, Probierzami i innymi
pseudotrenerami z Polski.
yamma

Data: 2011-03-12 22:17:25
Autor: jadryÅ›
Wisła - RTS Widzew
W dniu 2011-03-12 22:08, yamma pisze:
[...]

Ja z kolei życzyłbym sobie takiego Probierza w Kolejorzu, zamiast tego hiszpańskiego buca.

Data: 2011-03-13 08:57:37
Autor: Cavallino
Wisła - RTS Widzew
Użytkownik "jadryś" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ilgnr6$nod$1news.onet.pl...
[...]

Ty naprawdę musisz wielbić Smudę, bo jak na razie to Probierz pokazuje, że można przygotować zespół do wiosny jeszcze gorzej niż Smuda, więc pewnie takie alibi bardzo Ci się podoba.

Data: 2011-03-27 22:13:20
Autor: jadryÅ›
Wisła - RTS Widzew
W dniu 2011-03-13 08:57, Cavallino pisze:
[...]

pewnie takie alibi bardzo Ci siÄ™ podoba.

Tylko doceniam go jako fachurę w swoim fachu. Facet potrafi z miernot zmontować drużynę. A tego nie można powiedzieć o tych twoich ulubieńcach, - Skorży czy czy Michniewiczu. Smuda nie jest jakimś wielkim trenerem, ale na ligowym podwórku najlepszym.

Data: 2011-03-27 22:30:30
Autor: Cavallino
Wisła - RTS Widzew
[...]

A potem jeszcze lepiej ją rozmontować.
Smuda też był w tym mistrzem i za to wyleciał.
W reprezie ma dużą szansę powtórzyć tą woltę.

A tego nie można powiedzieć o tych twoich ulubieńcach, - Skorży czy czy Michniewiczu.

Poczekajmy może do meczów Jagi z Legią i Widzewem, bo może się okazać że jednak jest dokładnie odwrotnie.

Data: 2011-03-27 23:38:45
Autor: jadryÅ›
Wisła - RTS Widzew
W dniu 2011-03-27 22:30, Cavallino pisze:
[...]

Tylko doceniam go jako fachurÄ™ w swoim fachu. Facet potrafi z miernot
zmontować drużynę.

A potem jeszcze lepiej ją rozmontować.
Smuda też był w tym mistrzem i za to wyleciał.
W reprezie ma dużą szansę powtórzyć tą woltę.

I jak czas pokazał ,- niesłusznie go wyrzucono. Zespół się wzmocnił po nim już nie tylko drugoligowcami a jednak majstra zdobył, można tylko powiedzieć, - głową Jopa. A i teraz mimo bezsprzecznie najsilniejszego składu w lidze nie spisuje się dobrze. W tamtym Lechu pewnie nic by nie zdzialał więcej, ale po takich wzmocnieniach gdzie nawet dla takiego jak Kiełb zawodnika nie ma miejsca w drużynie, majstra mógłby już zapewnić praktycznie po rundzie jesiennej. No o LE nawet nie będę pisał... na tak korzystny układ Lech może już nigdy nie trafić.

A reprezentacja, - sam nie wiem po co on dał się w to wrobić. To jest typowy trener klubowy, odkrywca i szlifierz talentów a nie selekcjoner.

No cóż, pożyjemy zobaczymy.

Data: 2011-03-28 08:19:24
Autor: Cavallino
Wisła - RTS Widzew
Użytkownik "jadryś" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:imoao8$ijt$1news.onet.pl...
[...]

Czas pokazał że wyrzucono go bardzo słusznie, bo lepszy wynik potrafił osiągnąć nawet wuefista.

Zespół się wzmocnił

Jasne, wymiana Murawskiego na takiego sobie Krivca to było cholerne wzmocnienie.
Podobnie jak Reissa i Rengifo na TshibambÄ™. ;-)

Nie ma to jak oderwanie od faktów.

Data: 2011-05-06 19:00:43
Autor: jadryÅ›
Wisła - RTS Widzew
W dniu 2011-03-28 08:19, Cavallino pisze:
[...]

Wuefista z świeżo pozyskanymi drugoligowcami (Peszko, Lewandowski) nie zepchnąłby takich drużyn jak CSKA czy Deportivo do rozpaczliwej obrony, i to na dodatek na ich boiskach..

[...]

Piszę o obecnych wzmocnieniach, - to już nie drugoligowy sort, ale zawodnicy o których sie biją najlepsi w naszej lidze. Kiełb, Wołąkiewicz, Ślusarski czy Rudnev to kopacze warci więcej niż czapka śliwek.

Data: 2011-05-06 19:06:49
Autor: Cavallino
Wisła - RTS Widzew
[...]

Problem w tym, że liczy się wynik, a nie wrażenia artystyczne.
A z Depor graliśmy u siebie, nie wygraliśmy, więc nie bzdurz.

Piszę o obecnych wzmocnieniach, - to już nie drugoligowy sort, ale zawodnicy o których sie biją najlepsi w naszej lidze. Kiełb, Wołąkiewicz, Ślusarski czy Rudnev to kopacze warci więcej niż czapka śliwek.

Więc niż Peszko, Lewandowski i Stilic?
Aha.
No w sumie po Tobie każdej bzdury można się spodziewać. ;-)

Data: 2011-05-06 19:24:19
Autor: jadryÅ›
Wisła - RTS Widzew
W dniu 2011-05-06 19:06, Cavallino pisze:

[...]

Ja po piÅ‚ce nożnej oczekuje emocji, i charakteru na boisku.. Takich jakie gwarantowaÅ‚y drużyny trenowane przez  SmudÄ™. Czy dzisiejszy Lech jest w stanie z kimkolwiek z ligowców zdobyć 5-6 bramek? Gdyby w piÅ‚ce nożnaj chodziÅ‚o tylko o siermiężne zdobywanie punktów, to ja raczej zaczÄ…Å‚bym kibicować rozgrywkom brydża sportowego.

[...]

Tak, Peszko grał długie lata w drugiej lidze i nawet pies z kulawą nogą się nim nie interesował. To samo Stilić - Zeleznicar Sarajewo... Co to za drużyna?

Data: 2011-05-06 22:16:22
Autor: Cavallino
Wisła - RTS Widzew
Użytkownik "jadryś" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:iq1ara$csl$1news.onet.pl...
[...]

Ja po piłce nożnej oczekuje emocji, i charakteru na boisku..

Jako środka do osiągniecia celu.
Sam środek, bez celu, jest totalnie bez sensu.

Takich jakie gwarantowaÅ‚y drużyny trenowane przez  SmudÄ™. Czy dzisiejszy Lech jest w stanie z kimkolwiek z ligowców zdobyć 5-6 bramek?

Dzisiejszy to znaczy ten Bakero?
On ma kłopoty ze strzeleniem 1 bramki najczęściej.
Ale ja nigdy nie twierdziłem, że Smuda był gorszy od Bakero, więc nie mamy się o co kłócić pod tym względem.

Tak, Peszko grał długie lata w drugiej lidze i nawet pies z kulawą nogą się nim nie interesował. To samo Stilić - Zeleznicar Sarajewo... Co to za drużyna?

A jakie to ma znaczenie?
Nie liczy się kto gdzie grał, tylko jakim był zawodnikiem.
Ta trójka (plus czwarty Arboleda) która wtedy przyszła nakryła czapką wszystkie inne transfery w Lechu w historii i pewnie w dłuuuugiej przyszłości.
A mimo to Smuda i tak niewiele z nimi zdziałał.

Data: 2011-03-14 15:34:05
Autor: maciej
Wisła - RTS Widzew
jadryś napisał:

Ja z kolei życzyłbym sobie takiego Probierza w Kolejorzu, zamiast tego hiszpańskiego buca.

Chodził mi po głowie post w temacie Probierza, ale lenistwo wygrało. Na szczęście dokładnie to co mi w głowie siedziało ktoś inny na bity zamienił :-)

"Probierz chce udowodnić, że Jagiellonia to on"
http://www.weszlo.com/news/6476

Data: 2011-03-27 22:12:38
Autor: jadryÅ›
Wisła - RTS Widzew
W dniu 2011-03-14 15:34, maciej pisze:
jadryś napisał:

[...]

Tak, to jest racja, - Probierz to Jagiellonia. - Tego Grosickiego to on wylansował, wcześniej był tylko niespełnionym talentem. Podobnie jak Smuda Peszkę czy Lewandowskiego w Lechu.

Data: 2011-03-12 22:40:55
Autor: PawelC
Wisła - RTS Widzew
DysoN wrote:

[...]

Wiesz, akurat Probierza, do tego grona bym nie wrzucał.
Wg mnie gościu może nie ma idealnego warsztatu, ale widać po nim, że facetowi naprawdę zależy na tym co robi, potrafi przysłowiowo zrobić coś z niczego... strach pomyśleć, co by było, gdyby "jaga" dysponowała budżetem zbliżonym do "wielkiej trójki" lub miał dobrego dyra sportowego.

Data: 2011-03-12 15:15:49
Autor: Roberto
Wis³a - RTS Widzew
On 12 Mar, 22:40, PawelC <pawelcCUTT...@fortfun.pl> wrote:
W dniu 2011-03-12 22:08, yamma pisze:

> DysoN wrote:

> Szykuje siê przepiêkna katastrofa Polskiej My¶li Szkoleniowej. No, dzisiaj
> Wis³a naprawdê poprawi³a mi humor. :-) Od samego pocz±tku trzymam kciuki za
> Maskaanta, bo je¶li mu siê uda to ju¿ mo¿emy siê zastanawiaæ, który
> zagraniczny trener poprowadzi Legiê w przysz³ym sezonie. W koñcu nikt nas
> nie bêdzie ju¿ katowa³ Urbanami, Skor¿ami, Probierzami i innymi
> pseudotrenerami z Polski.
> yamma

Wiesz, akurat Probierza, do tego grona bym nie wrzuca³.
Wg mnie go¶ciu mo¿e nie ma idealnego warsztatu, ale widaæ po nim, ¿e
facetowi naprawdê zale¿y na tym co robi, potrafi przys³owiowo zrobiæ co¶
z niczego... strach pomy¶leæ, co by by³o, gdyby "jaga" dysponowa³a
bud¿etem zbli¿onym do "wielkiej trójki" lub mia³ dobrego dyra sportowego.

Ale do Legii to bym siê na jego miejscu nie pcha³ bo tam mania
wielko¶ci zabija:) Co do Skor¿y to ja nigdy nie mia³em o nim dobrego
zdania.

Data: 2011-03-13 09:47:27
Autor: yamma
Wis³a - RTS Widzew
Roberto wrote:

Ale do Legii to bym siê na jego miejscu nie pcha³ bo tam mania
wielko¶ci zabija:) Co do Skor¿y to ja nigdy nie mia³em o nim dobrego
zdania.

Nie mania wielko¶ci tylko presja. Ogromna presja na wynik. Po letnich transferach Legia zdominowa³a sportowe media, pojawi³y siê du¿e oczekiwania. To podciê³o Skor¿y nogi bo nie móg³/nie potrafi³ odizolowaæ pi³karzy od tego ca³ego szumu. Pi³karz przed meczem musi byæ odpowiednio skoncentrowany bo inaczej traci po³owê swojej warto¶ci. W dodatku obecny styl gry Legii wskazuje na to, ¿e Skor¿a dysponuje wyj±tkowo ubogim warsztatem. Zgrupowania letnie i zimowe zamiast poprawiaæ zgranie zespo³u i jako¶æ poszczególnych pi³karzy dzia³a³y wrêcz odwrotnie. Pi³karze zapominali jak siê gra w pi³kê i musieli rozegraæ 5-6 kolejek ¿eby wej¶æ w rytm meczowy. Obecny styl gry opiera siê praktycznie wy³±cznie na indywidualnych umiejêtno¶ciach poszczególnych pi³karzy. Te umiejetno¶ci s± jak na nasz± ligê do¶æ wysokie i pozwalaj± na zepchniêcie przeciwnika do defensywy, natomiast nie ma gry zespo³owej, w akcjach ofensywnych jest chaos i tak w³a¶ciwie ciê¿ko doszukaæ siê jakiejkolwiek taktyki a bez dyscypliny taktycznej jest bardzo ciê¿ko rozbiæ skomasowan± defensywê przeciwnika.
Nie mo¿na legionistom odmówiæ waleczno¶ci i zaanga¿owania ale zespo³u nie ma i nic nie wskazuje na to, ¿eby siê pojawi³ za kadencji Maciusia.
yamma

Data: 2011-03-12 22:55:32
Autor: tester
Wisła - RTS Widzew
strach pomyśleć, co by było, gdyby "jaga" dysponowała budżetem zbliżonym do "wielkiej trójki"

Pewnie skończyłby jak Ulatowski.

Data: 2011-03-12 22:43:26
Autor: Fidelio
Wisła - RTS Widzew
Troche dziwny ten mecz byl.

Widzew go bardziej przegrał niż Wisła wygrała.

Data: 2011-03-12 22:54:30
Autor: PawelC
Wisła - RTS Widzew
W dniu 2011-03-12 22:43, Fidelio pisze:
Troche dziwny ten mecz byl.

Widzew go bardziej przegrał niż Wisła wygrała.

Jak przez pierwsze pół godziny bolały mnie zęby widząc tą kopaninę, tak nie wiem, w czym widzisz, że Widzew, ten mecz bardziej przegrał.
Nie wiem, czy oni przez cały mecz jedną konkretną akcję przeprowadzili. Bramka Małeckiego owszem, trochę z przypadku, ale jakby Mielcarz nie zrobił karnego, bo pewnie i tak by było 2:0

Data: 2011-03-12 22:59:15
Autor: tester
Wisła - RTS Widzew
Jak przez pierwsze pół godziny bolały mnie zęby widząc tą kopaninę, tak nie wiem, w czym widzisz, że Widzew, ten mecz bardziej przegrał.

Dokładnie. Dwa podania i strata. Chaos przy wyprowadzaniu piłki.

ale jakby Mielcarz nie zrobił karnego, bo pewnie i tak by było 2:0

Tu już taki pewien bym nie był.

Data: 2011-03-12 23:54:58
Autor: Fidelio
Wisła - RTS Widzew
Widzew go bardziej przegrał niż Wisła wygrała.

Jak przez pierwsze pół godziny bolały mnie zęby widząc tą kopaninę, tak nie wiem, w czym widzisz, że Widzew, ten mecz bardziej przegrał.

Bo zanim dostali bramkę do szatni mogli zdobyć prowadzenie i wtedy różnie mecz mógł się ułożyć.

Mam tu zwłaszcza na myśli kiks Grischuka, to powinna być bramka.

Data: 2011-03-12 23:30:52
Autor: ..Aldi..Romek..
Wisła - RTS Widzew
>Rajd Meliskona bardzo fajny, przebiegl z pilka do przodu chyba z 80 m,
zrobil karnego i wyrzucil z boiska Mielcarza :)

[1] Długo jakaś bezproduktywna męczarnia, potem świetne wejście w tempo
Małeckiego (tak tak - narzekałem na jego bzdurne samotne ataki na 5
rywali, ale ostatnio - muszę przyznać, rewelacja!) i fajny gol

[2] Mega pic przy strzale Dudu - że też to nie wpadło, co za fart!

[3] Kontra Meliksona - coś wspaniałego, jak przeciął tor biegu wracającego
obrońcy Widzewa! Jak sobie wypuścił piłkę przed ostatnim Widzewiakiem!

[4] Kirm wstąpił z piekła do nieba :)

w sumie spotkanie obfitowało w ciekawe momenty.. głównie w 2 połowie

Wisła - RTS Widzew