Wisła - Ruch 2011-03-04

Data: 2011-03-04 23:06:04
Autor: PawelC
Wisła - Ruch 2011-03-04
Man of the mach - Maskat.
Skrzynkę piwa bym postawił, za info komu on wtedy "przystawił" palec do głowy i krzyknął "Think". :)
Po drugie... Wisła, kilka lat temu kupiła za niezłe jak na naszą ligę gościa, którego przez ponad 3 sezony nie umiał ustawić najpierw Skorża a potem Kasperczak. Oby to wszystko nie skończyło się jak z Pawełkiem.

Data: 2011-03-05 01:31:41
Autor: Fafek
Wisła - Ruch 2011-03-04
W dniu 2011-03-04 23:06, PawelC pisze:

Po drugie... Wisła, kilka lat temu kupiła za niezłe jak na naszą ligę
gościa, którego przez ponad 3 sezony nie umiał ustawić najpierw Skorża a
potem Kasperczak. Oby to wszystko nie skończyło się jak z Pawełkiem.

A ja myślę, że po tym meczu należałoby Tomka zesłać do ME.
Bo limit dobrych meczów na rundę już wyczerpał :>

Maciek

Data: 2011-03-05 01:41:45
Autor: ..Aldi..Romek..
Wisła - Ruch 2011-03-04

Użytkownik "PawelC"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup

Widziałem dzisiaj coś na kształt drużyny, jaką chciałbym oglądać częściej
(to wciąż nie to, co kiedyś z "Frankiem", ale...)
chociaż parę razy obrońcy stali jak tyczki, a Chorzowianie mogą sobie tylko
w brodę pluć, że nie strzelili 2, a może i 3 bramki

Małecki kiedy nie pajacuje to postać pierwszoplanowa, a Sobolewski temu
zespołowi jest potrzebny jak powietrze!

Man of the mach - Maskat.
Skrzynkę piwa bym postawił, za info komu on wtedy "przystawił" palec do
głowy i krzyknął "Think". :)

Maskaant okazuje się bardzo trafnym transferem, zwłaszcza w połączeniu
z Valckxem... nie ukrywam, że po cichu na to liczyłem, ale trzeba było trochę
poczekać teraz tylko muszą zrobić coś z sobą, żeby takie mecze jak z Podbeskidziem
nigdy się nie trafiały

Przykro mi tylko, że inny Holender nie ma takiego komfortu w naszej lidze na
Å‚awce Polonii W.
JW zapłacił, to i wymaga, ale wkrótce nie będzie już desperatów, żeby ich
kupować!

Po drugie... Wisła, kilka lat temu kupiła za niezłe jak na naszą ligę
gościa, którego przez ponad 3 sezony nie umiał ustawić najpierw Skorża a
potem Kasperczak. Oby to wszystko nie skończyło się jak z Pawełkiem.

? o kogo Ci chodzi? pewnikiem Jirsak...

Data: 2011-03-05 10:55:23
Autor: Cavallino
Wisła - Ruch 2011-03-04
Użytkownik "..Aldi..Romek.." <romek1@poczta.fm> napisał w wiadomości news:

[...]

Dokładnie - to bardzo dobry ruch był.
W pół roku zbudowali drużynę, wymiana praktycznie całego składu nie dość że nie spowodowała straty sezonu, to jeszcze wyraźnie podniosła jakość Wisły w stosunku do tej z zeszłego roku.

Polonia próbuje powtórzyć ten manewr, ale obawiam się że Wojciechowskiemu nie starczy cierpliwości.

Data: 2011-03-05 11:21:06
Autor: Fidelio
Wisła - Ruch 2011-03-04

[...]

Wszystko wskazuje na to, że Wisła odzyska tytuł w tym sezonie.

Data: 2011-03-05 11:24:42
Autor: Cavallino
Wisła - Ruch 2011-03-04
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:

[...]

Ja jeszcze z gratulacjami bym się wstrzymał.
Różnice punktowe są żadne.

Data: 2011-03-05 17:11:47
Autor: Fidelio
Wisła - Ruch 2011-03-04
Wszystko wskazuje na to, że Wisła odzyska tytuł w tym sezonie.

Ja jeszcze z gratulacjami bym się wstrzymał.
Różnice punktowe są żadne.

Ja jeszcze nie gratulujÄ™, ale jak patrzÄ™ co siÄ™ dzieje u konkurencji:

Jaga bez Grosickiego i Franka to już nie będzie to, Legia nie potrafiła wygrać z Cracovią, a Lech na ławce trenerskiej ma Marię Awarię, to wychodzi na to, że jednak Wisła.

Data: 2011-03-05 18:44:47
Autor: Fidelio
Wisła - Ruch 2011-03-04
Jaga bez Grosickiego i Franka to już nie będzie to

A czemu bez Franka?

No takie chodzą słuchy, że bez.

A czemu to nie wiem.

Data: 2011-03-05 18:54:24
Autor: Fidelio
Wisła - Ruch 2011-03-04
Jaga bez Grosickiego i Franka to już nie będzie to

A czemu bez Franka?

No takie chodzą słuchy, że bez.

A czemu to nie wiem.

Widzę, że jednak z Frankiem, ale to i tak nie wystarczy, nie widzi mi się żeby utrzymali lidera do końca.

Swoją drogą Widzew świetnie się prezentuje, to będzie rewelacja tej rundy.

Data: 2011-03-05 12:24:08
Autor: Roberto
Wis³a - Ruch 2011-03-04
On 5 Mar, 18:54, "Fidelio" <tmackow...@onet.eu> wrote:

> No takie chodz± s³uchy, ¿e bez.

> A czemu to nie wiem.

Widzê, ¿e jednak z Frankiem, ale to i tak nie wystarczy, nie widzi mi siê
¿eby utrzymali lidera do koñca.

Swoj± drog± Widzew ¶wietnie siê prezentuje, to bêdzie rewelacja tej rundy.

Dla mnie niespodziank± jest Górnik. Widzew pocz±tek sezonu te¿ mia³
niez³y a potem klapa. Aco do meczu Wis³y to na dzieñ dzisiejszy te¿
twierdzê, ¿e to kandydat nr 1 do mistrzostwa. Nawet ja przegraj±
derby:) A mecz Arka Lech raczej to potwierdza.

Data: 2011-03-05 22:59:57
Autor: Cavallino
Wisła - Ruch 2011-03-04
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:iktsqh$gph$1news.onet.pl...
Jaga bez Grosickiego i Franka to już nie będzie to

A czemu bez Franka?

No takie chodzą słuchy, że bez.

Ale kiedy?

A czemu to nie wiem.

Dzisiaj grał.
Niewiele pomógł.

W ogóle Jaga ma bardzo kiepski terminarz w tej rundzie, wyjazdy do kluczowych konkurentów, a na wyjazdach idzie im słabo.
Tu bym prędzej widział powód dla którego raczej nie mają szans na majstra.

Data: 2011-03-06 15:52:16
Autor: Koriat
Wis³a - Ruch 2011-03-04
U¿ytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4d72b25d$0$2486$65785112news.neostrada.pl...
[...]
W ogóle Jaga ma bardzo kiepski terminarz w tej rundzie, wyjazdy do kluczowych konkurentów, a na wyjazdach idzie im s³abo.
Tu bym prêdzej widzia³ powód dla którego raczej nie maj± szans na majstra.
z³y terminarz i odpuszczenie Grosickiego to s± 2 g³ówne przyczyny.

Data: 2011-03-05 23:04:46
Autor: Cavallino
Wisła - Ruch 2011-03-04
[...]

Zaczynam wierzyć że w tym szaleństwie jest metoda.
Rotowanie składem ma wbrew pozorom dużo sensu, gdyby stosował to Smuda Lech zdobyłby majstra rok wcześniej.
Wiadomo, nie zawsze koncepcja wyjdzie, ale przynajmniej jakaś jest - ja tak wolę, niż trzymanie na boisku uparcie kogoś, kto ostatni raz prosto kopnął piłkę pół roku wcześniej.

Data: 2011-03-06 11:13:26
Autor: Fidelio
Wisła - Ruch 2011-03-04
Zaczynam wierzyć że w tym szaleństwie jest metoda.
Rotowanie składem

No to jest ten jedyny plus, bo nikt nie jest pewien miejsca w składzie tak naprawdę, to może wykreować jakąś rywalizację.

Natomiast notoryczne zmiany w taktyce i ustawieniu to na dłuższą metę nie przejdzie.

Data: 2011-03-06 11:17:44
Autor: Cavallino
Wisła - Ruch 2011-03-04
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:ikvmo8$hsn$1news.onet.pl...
[...]

Już bez przesady, taktyka aż tak często się nie zmienia, wczoraj zagrał więcej niż jednym napastnikiem pierwszy raz.
Za to od razu trzema naraz. ;-)

i ustawieniu to na dłuższą metę nie przejdzie.

Ja też wolę dobieranie graczy do pozycji, a nie odwrotnie, tu się zgadzam.
Jak schodzi prawoskrzydłowy, to ma wejść inny prawoskrzydłowy, nie trawię napastnika grającego po lewej stronie, czy lewoskrzydłowego na prawym skrzydle.. ;-)

Data: 2011-03-05 19:21:12
Autor: Mark
Wis³a - Ruch 2011-03-04
Dnia Sat, 5 Mar 2011 11:24:42 +0100, Cavallino napisa³(a):

Ja jeszcze z gratulacjami bym siê wstrzyma³.
Ró¿nice punktowe s± ¿adne.

Ja bym to ujal tak: Wisla jest na dobrej drodze.
Ale przy takich roznicach punktowych wystarczy slabsza dyspozycja, chwila
nieuwagi, czy glupio stracona bramka i punkty, by przewalic mistrzostwo - i
tyczy to nie tylko Wisly ale calej grupy kandydujacej

--
Mark

Data: 2011-03-05 23:01:33
Autor: Cavallino
Wis³a - Ruch 2011-03-04
U¿ytkownik "Mark" <x@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ho9jcc6xfpqo$.dlgsmok.wot...
[...]

Powiem tak - rok temu przy 13 kolejkach do koñca, Wis³a mia³a du¿o wiêksz± przewagê nad konkurentami, a wiemy jak siê skoñczy³o.
Wiêc proponujê nie dzieliæ skóry na nied¼wiedziu.
Choæ oczywi¶cie Maskant to nie Skor¿a, wiêc bêdzie trudniej.

Data: 2011-03-06 02:11:26
Autor: DysoN
Wis³a - Ruch 2011-03-04
W dniu 2011-03-05 19:21, Mark pisze:
..

[...]

Albo po prostu jakis zwyczajny jop.
--
DysoN  mailto:dyson_NO_SPAM@interia.pl GG 2434245
Ankh-Morpork eksperymentowalo z wieloma systemami rzadów, az

Data: 2011-03-06 15:50:21
Autor: Koriat
Wis³a - Ruch 2011-03-04
U¿ytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4d720f6a$0$2508$65785112news.neostrada.pl...
U¿ytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisa³ w wiadomo¶ci news:

Maskaant okazuje siê bardzo trafnym transferem, zw³aszcza w po³±czeniu
z Valckxem...

Dok³adnie - to bardzo dobry ruch by³.
W pó³ roku zbudowali dru¿ynê, wymiana praktycznie ca³ego sk³adu nie do¶æ ¿e nie spowodowa³a straty sezonu, to jeszcze wyra¼nie podnios³a jako¶æ Wis³y w stosunku do tej z zesz³ego roku.

Polonia próbuje powtórzyæ ten manewr, ale obawiam siê ¿e Wojciechowskiemu nie starczy cierpliwo¶ci.

Wszystko wskazuje na to, ¿e Wis³a odzyska tytu³ w tym sezonie.

Ja jeszcze z gratulacjami bym siê wstrzyma³.
Ró¿nice punktowe s± ¿adne.
Dok³adnie, tym bardziej, ¿e Wis³a póki co ma za sob± 2 mecze ze s³abymi dru¿ynami.

Data: 2011-03-05 13:54:49
Autor: DysoN
Wisła - Ruch 2011-03-04
W dniu 2011-03-05 11:21, Fidelio pisze:

Wszystko wskazuje na to, że Wisła odzyska tytuł w tym sezonie.

Postaw gruba kase u buka i daj znac na koniec sezonu ile wygrales :)

Data: 2011-03-05 17:12:11
Autor: Fidelio
Wisła - Ruch 2011-03-04

Użytkownik "DysoN" <dyson@szuruburu.ru> napisał w wiadomości news:iktbqs$n1$1inews.gazeta.pl...
W dniu 2011-03-05 11:21, Fidelio pisze:

Wszystko wskazuje na to, że Wisła odzyska tytuł w tym sezonie.

Postaw gruba kase u buka i daj znac na koniec sezonu ile wygrales :)

Jeszcze nie zwariowałem :-)

Data: 2011-03-06 16:28:52
Autor: yamma
Wisła - Ruch 2011-03-04
Fidelio wrote:

Wszystko wskazuje na to, że Wisła odzyska tytuł w tym sezonie.

Ja, szczerze mówiąc, wcale bym się nie zmartwił. To by oznaczało wywalenie Skorży z Legii, nawet gdyby załapał się na puchary. Jeśli Maaskantowi udałoby się poukładać w tak krótkim czasie tak zrewolucjonizowany zespół, to Maciuś mógłby się już pakować. Myślę, że MP dla Wisły w ogóle zamknęłoby na długi czas drogę tzw. polskiej myśli szkoleniowej do takich klubów jak Lech, Legia czy Wisła.
yamma

Data: 2011-03-06 23:27:39
Autor: Cavallino
Wisła - Ruch 2011-03-04
Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości news:il0983$bio$1inews.gazeta.pl...
Fidelio wrote:

[...]

Weźcie sobie Bosa - niedługo będzie wolny. ;-)

Data: 2011-03-08 15:53:25
Autor: PawelC
Wisła - Ruch 2011-03-04
W dniu 2011-03-06 16:28, yamma pisze:
[...]

Już widzę tego efekty... pamiętacie ile było pyskowania przez Smudę i innych po tym jak Benhaker został selekcjonerem?
Wyobraźcie sobie reakcje dziadków z PZPNu na taki ruch czołówki ekstraklasy...

Data: 2011-03-08 17:13:34
Autor: Maciej Dobrzanski
Wisła - Ruch 2011-03-04
"PawelC"  wrote in message news:4d7642e7$0$2439$65785112news.neostrada.pl...

Wyobraźcie sobie reakcje dziadków z PZPNu na taki ruch czołówki ekstraklasy...

Ale w czym rzecz? Na reprezentację PZPN i dziadki wpływ mają ale na firmy prywatne i ich drużyny już nie. Po klubach ujadanie darmozjadów spłynęłoby jak po kaczce.

Maciek

Data: 2011-03-08 17:58:42
Autor: PawelC
Wisła - Ruch 2011-03-04
W dniu 2011-03-08 17:13, Maciej Dobrzanski pisze:
"PawelC" wrote in message

[...]

Dziadki niestety wciąż mają za duży wpływ na kluby ekstraklasy. Jeśli nie w sposób bezpośredni, to choćby poprzez całą masę nacisków. Czytałeś ostatni wywiad z Piechniczkiem?
Już ich szlag o pewne rzeczy trafia.
Bezpośrednio klubom oczywiście nic kazać nie mogą, ale mają wpływ na obsadę sędziowską, przepisy przyznające licencję, etc..., obrzydzić życie mogą równo, a będą im klaskać nie tylko kluby okręgówki.

Data: 2011-03-05 17:06:41
Autor: Smok Eustachy
Wis³a - Ruch 2011-03-04
Dnia Sat, 05 Mar 2011 10:55:23 +0100, Cavallino napisał(a):
/../
Polonia próbuje powtórzyć ten manewr, ale obawiam się że
Wojciechowskiemu nie starczy cierpliwości.

Ty jak już coś palniesz....

Data: 2011-03-05 18:11:29
Autor: Cavallino
Wisła - Ruch 2011-03-04
Użytkownik "Smok Eustachy" <smok.eustachy@wurg.pl> napisał w wiadomości news:iktqj1$22s$4news.net.icm.edu.pl...
[...]

Jakbyś jeszcze wyjaśnił o co Ci chodzi, można by się odnieść....

Data: 2011-03-05 18:41:52
Autor: Smok Eustachy
Wis³a - Ruch 2011-03-04
Dnia Sat, 05 Mar 2011 18:11:29 +0100, Cavallino napisał(a):

[...]

Doszukujesz się w poczynaniach Wojciechowskiego jakiegos sensu, logiki wewnętrznej itp.

Data: 2011-03-05 23:02:51
Autor: Cavallino
Wisła - Ruch 2011-03-04
Użytkownik "Smok Eustachy" <smok.eustachy@wurg.pl> napisał w wiadomości news:iku05g$22s$7news.net.icm.edu.pl...
[...]

Doszukujesz siÄ™ w poczynaniach Wojciechowskiego jakiegos sensu, logiki
wewnętrznej itp.

Aha.
Ale poczynania Wojciechowskiego przy zatrudnianiu trenerów czy piłkarzy, wbrew pozorom sensu mają bardzo dużo.
On ma problem z czym innym - nie potrafi dać szansy ludziom i wytrzymać w swoim całkiem dobrym postanowieniu nawet po pół roku.

Data: 2011-03-06 15:49:25
Autor: Koriat
Wis³a - Ruch 2011-03-04
U¿ytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4d72088b$0$2485$65785112news.neostrada.pl...
[...]
[...]

Ale jednak jest ró¿nica pomiêdzy Maaskantem  i Bhossem. Co by nie powiedzieæ, to M.przez ostatnie 10 lat regularnie trenowa³ w lidze holenderskiej, a Bhoss to wci±¿ jest facet, któremu da³ zaistnieæ jego rodzimy klub i to by by³o na tyle. Inn± kwesti± jest, ¿e M.u Wojciechowskiego te¿ by zd±¿y³ wylecieæ, bo przecie¿ pierwsze mecze Wis³y z M.by³y s³abe. Natomiast Valckx faktycznie wygl±da na go¶cia, który w klubie robi ogromn± ró¿nicê. Zreszt± - we¼my przyk³ad Melliksona. Podobno to on siê na niego upar³. Ka¿dy komu zale¿y g³ównie na sto³ku to by go odpu¶ci³, bo gdyby z nim co¶ nie wysz³o to by³oby na niego, a przecie¿ akurat  pomocnika to Wis³a nie potrzebowa³a. I za bramkarza szacunek - na pewno nie jest to Cassilas i szansa, ¿e w przysz³o¶ci oka¿e siê bramkarzem na miarê transferu do Premiership jest prawie ¿adna. Ale z dwóch meczów, które ogl±da³em wychodzi na to, ¿e facet ma refleks i potrafi  utrzymaæ koncentracjê, a to naprawdê dobrze wró¿y po latach z Pawe³kiem.
pozdrawiam
Koriat

Data: 2011-03-06 23:26:33
Autor: Cavallino
Wis³a - Ruch 2011-03-04
U¿ytkownik "Koriat" <koriat_WYTNIJ_@vp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:

[...]

Wiesz, nie twierdzi³em ¿e Maskant=Bhoss, tylko ¿e pomys³ podobny (na holenderski zaci±g do w³adz).

Inn± kwesti± jest, ¿e M.u Wojciechowskiego te¿ by zd±¿y³ wylecieæ, bo przecie¿ pierwsze mecze Wis³y z M.by³y s³abe.

Dok³adnie o to mi chodzi³o.

[...]

I trafi³ idealnie - cholernie mi siê Mellikson podoba.
Na dzi¶ to chyba najlepszy pi³karz Wis³y.
I jest nadzieja ¿e go nie zepsuj± jak Skor¿a Kirma w tydzieñ, Maskant powinien lepiej mieæ opanowany swój fach.

Data: 2011-03-08 14:00:59
Autor: ..Aldi..Romek..
Wisła - Ruch 2011-03-04
Maskaant okazuje się bardzo trafnym transferem, zwłaszcza w połączeniu
z Valckxem...

Polonia próbuje powtórzyć ten manewr, ale obawiam się że Wojciechowskiemu nie starczy cierpliwości.

Polonia to dla mnie największe rozczarowanie tego sezonu - wielkie nadzieje
i ogromny zawód, a czym dalej w las, tym...
zaraz JW pozbędzie się kolejnego trenera... kiepsko!

Data: 2011-03-05 07:15:22
Autor: AJK
Wisła - Ruch 2011-03-04
04-03-2011, 23:06, PawelC napisa³:

Man of the mach - Maskat.
Skrzynkê piwa bym postawi³, za info komu on wtedy "przystawi³" palec do g³owy i krzykn±³ "Think". :)

To by³o do Cikosa. Mogê wybraæ gatunek? ;-)

--
AJK

Data: 2011-03-05 09:45:29
Autor: PawelC
Wis³a - Ruch 2011-03-04
W dniu 2011-03-05 07:15, AJK pisze:
[...]

Mo¿esz, pod warunkiem, ¿e to bêdzie okocim :)

Data: 2011-03-07 13:47:09
Autor: AJK
Wis³a - Ruch 2011-03-04
05-03-2011, 09:45, PawelC napisa³:

[...]

Dobra, mo¿e byæ Okocim, a z wyp³at± poczekamy do nastêpnej okazji, bo co
siê masz rozdrabniaæ na jedn± skrzynkê, skoro mo¿e da siê wyhaczyæ od
razu dwie albo trzy ;-)

--
AJK

Data: 2011-03-08 14:10:24
Autor: PawelC
Wis³a - Ruch 2011-03-04
W dniu 2011-03-07 13:47, AJK pisze:
05-03-2011, 09:45, PawelC napisa³:

Dobra, mo¿e byæ Okocim, a z wyp³at± poczekamy do nastêpnej okazji, bo co
siê masz rozdrabniaæ na jedn± skrzynkê, skoro mo¿e da siê wyhaczyæ od
razu dwie albo trzy ;-)

Ta... a potem bêdê mia³ Twoj± w±trobê i nerki na sumieniu ... teraz jestem po wyp³acie to mogê ... :)

Data: 2011-03-08 18:53:56
Autor: AJK
Wis³a - Ruch 2011-03-04
08-03-2011, 14:10, PawelC napisa³:

[...]

To siê wtedy podzielimy z grupowiczami :-)
A na razie wypij za moje zdrowie i sukcesy na Euro, choæ mo¿e nie ca³±
skrzynkê, ¿ebym ja Twoich podrobów na sumieniu nie mia³ :-)

--
AJK

Wisła - Ruch 2011-03-04