Wisła - Ruch 2011-03-04

Data: 2011-03-05 07:15:22
Autor: AJK
Wisła - Ruch 2011-03-04
04-03-2011, 23:06, PawelC napisał:

Man of the mach - Maskat.
Skrzynkę piwa bym postawił, za info komu on wtedy "przystawił" palec do głowy i krzyknął "Think". :)

To było do Cikosa. Mogę wybrać gatunek? ;-)

--
AJK

Data: 2011-03-05 09:45:29
Autor: PawelC
Wisła - Ruch 2011-03-04
W dniu 2011-03-05 07:15, AJK pisze:
[...]

Możesz, pod warunkiem, że to będzie okocim :)

Data: 2011-03-07 13:47:09
Autor: AJK
Wisła - Ruch 2011-03-04
05-03-2011, 09:45, PawelC napisał:

[...]

Dobra, może być Okocim, a z wypłatą poczekamy do następnej okazji, bo co
się masz rozdrabniać na jedną skrzynkę, skoro może da się wyhaczyć od
razu dwie albo trzy ;-)

--
AJK

Data: 2011-03-08 14:10:24
Autor: PawelC
Wisła - Ruch 2011-03-04
W dniu 2011-03-07 13:47, AJK pisze:
05-03-2011, 09:45, PawelC napisał:

Dobra, może być Okocim, a z wypłatą poczekamy do następnej okazji, bo co
się masz rozdrabniać na jedną skrzynkę, skoro może da się wyhaczyć od
razu dwie albo trzy ;-)

Ta... a potem będę miał Twoją wątrobę i nerki na sumieniu ... teraz jestem po wypłacie to mogę ... :)

Data: 2011-03-08 18:53:56
Autor: AJK
Wisła - Ruch 2011-03-04
08-03-2011, 14:10, PawelC napisał:

[...]

To się wtedy podzielimy z grupowiczami :-)
A na razie wypij za moje zdrowie i sukcesy na Euro, choć może nie całą
skrzynkę, żebym ja Twoich podrobów na sumieniu nie miał :-)

--
AJK

Wisła - Ruch 2011-03-04