Wisła - Slask

Data: 2012-05-07 09:51:41
Autor: Fedor
Wisła - Slask
W dniu 2012-05-03 20:05, DysoN pisze:
Ciekawe jaki bedzie kurs na zwyciestwo Wisly, mnie sie wydaje ze wysoki.
Po za tym obstawiam ze Wisla zagra mecz podobny do tego jaki zagral
Widzew w zeszlej kolejce. Bronil bedzie Kurto albo Jovanic a w
wysjciowym skladzie wyjdzie paru juniorow. Ze strony kibicow mysle ze
tez mozna sie spodziewac dyskretnej presji na zawodnikow.

Przy ukladaniu terminarza powinno sie wykluczyc sytuacje, w ktorej w 2 ostatnich kolejkach dochodzi do "meczow przyjazni".

Data: 2012-05-07 10:48:23
Autor: Cavallino
Wisła - Slask

Użytkownik "Fedor" <nie@mam.ru> napisał w wiadomości grup
[...]

Zgadza siÄ™.
To samo dotyczy drużyny które już spadły i drużyny które już wygrały co
chciały.
Tyle, że ciężko to przewidzieć z góry.

Wisła - Slask