Wisieńka na torcie

Data: 2018-11-05 18:23:18
Autor: Lord Donald
Wisieńka na torcie
Koniec spektaklu!  Druga tura wyborów - PiS na dechach. Wassermann
zakończyła żałosną działalność komisji która miała byc trampoliną na stolec
w Krakowie. Tusk podsumował całość, że aż szczeny PiS-owskiej "komisji"
opadły. Zapytał wprost: dlaczego nikt z prokuratury ani mnie ani syna nie
przesłuchał? Zapytał, też co dzieje się z Marcinem P. i czy to prawda, że
państwo polskie (czyli my) zapłaci mu milionowe odszkodowanie za nieprawne
aresztowanie? PiS rządzi już 3 lata i co? Zajmujecie się Amber Gold a
GetBack? A co ze SKOK-ami? Zamietliście pod dywan! Nie udało się PiS-owi
zobrzydzić Tuska. Wróci z tarczą. Nie musi wrócić do polityki ale i tak
żółć was zaleje!

Data: 2018-11-05 21:40:55
Autor: Pajdak
Wisieńka na torcie
W dniu 05.11.2018 o 18:23, Lord Donald pisze:
[...]

Przez takich jak ty obsrany lo(r)dziku pisuary znowu wygrały i to rządzą już w całym kraju. Za rok nasz niemiecki PO już nie ma szans. Wy polskie gnidy macie celność tak sprzeciwiać się wspaniałym Niemcom. Jesteście tylko obsranymi polaczkami. Od lat nasz niemiecki Pan, dzięki naszemu PO rządził wami polskie gnidy. Wy polskie szmaty ośmieliliście się przeciwstawić naszemu niemieckiemu Panu. W dodatku jeszcze macie czelność obrażać naszego niemieckiego wodza i jego syna. Mój niemiecki pan miał prawo zakładając takie organizacje brać co jego, to nie jest żadna kradzież. Odwalcie się od naszego mianowanego przez niemieckiego Pana wodza. Widzę że, nie da się po dobroci, to wkrótce mój niemiecki pan inaczej zaprowadzi u was porządek. Od lat nasz Pan rządził wami i musi to wrócić na swoje miejsce, bo wy polaczki jesteście od tego by służyć mojemu niemieckiemu Panu. Przestań szydzić ty polska gnido z naszego wspaniałego Donalda i się pod niego podszywać ty polaczkowaty śmieciu. Wam polaczkom przez te 3 lata się w dupach poprze4wracało. Nasz Donald musi wrócić i was pogonić polaczki z powrotem gdzie wasze miejsce w niewolę do naszego niemieckiego Pana.

--
Pajdak

Data: 2018-11-06 07:30:40
Autor: Pajdak
Wisieńka na torcie - UB-ecka FAŁSZYWKA
From: Pajdak <tylko.ciemny.lud@kupi.to>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Subject: =?UTF-8?Q?Re=3a_Wisie=c5=84ka_na_torcie?=
Date: Mon, 5 Nov 2018 21:40:55 +0100

KANALIA PODSZYWACZ

Użytkownik "Pajdak" <tylko.ciemny.lud@kupi.to> napisał w wiadomości news:prq9sl$6cl$1gioia.aioe.org...
[...]

Nic z tego maniek! ;-)))))

--
Pajdak

Data: 2018-11-06 08:35:22
Autor: u2
From: Pajdak <tylko.ciemny.lud@kupi.to>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Date: Mon, 5 Nov 2018 21:40:55 +0100

[...]

lol

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2018-11-06 15:11:32
Autor: Moherowy Beret
From: Pajdak <tylko.ciemny.lud@kupi.to>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Date: Mon, 5 Nov 2018 21:40:55 +0100

[...]

Znów posrany polaczek się pod nas podszywa. Jak wróci nasza niemiecka PO do władzy to wsadzimy takich do komór gazowych jak za naszego dziadziusia folksdojcza było. Tym razem jak donald wróci to nie będziemy się z polaczkami patyczkować jak przed pisuaurami było. Ponownie nie dopuścimy aby polaczkom znów się udało. Polaczek powinien wiedzieć że jedyne jego miejsce jest w niewoli u naszego niemieckiego Pana.

CL

Data: 2018-11-06 15:38:53
Autor: Pajdak
UB-ecka FAŁSZYWKA

From: Lord Donald <Idont@dojcze.de>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Subject: =?iso-8859-2?Q?Wisie=F1ka_na_torcie?=
Date: Mon, 5 Nov 2018 18:23:18 +0100

Czyli maniek, KANALIA od koopsztali! ;-)))

oooppsss...

zenuś! ;-)))))))))))))

--
Pajdak

From: Lord Donald <Idont@dojcze.de>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Date: Mon, 5 Nov 2018 18:23:18 +0100

Czyli maniek, KANALIA od koopsztali! ;-)))

oooppsss...

zenuś! ;-)))))))))))))

-- Pajdak

Polskie gnidy znów próbują obrażać nas. Jak najszybciej nasze Niemcy powinni przywrócić nasze PO do władzy. Jak zapanuje nasz niemiecki porządek a polaczek wróci ponownie do niewoli do niemieckiego Pana to przestanie polaczkom odpierdalać. Przez te trzy lata to się polaczkom w dupie poprzewracało.

--
Lepudruk

Data: 2018-11-06 22:56:06
Autor: Pisiorowy Escobar

From: Lord Donald <Idont@dojcze.de>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Subject: =?iso-8859-2?Q?Wisie=F1ka_na_torcie?> Date: Mon, 5 Nov 2018 18:23:18 +0100

Czyli maniek, KANALIA od koopsztali! ;-)))

oooppsss...

zenuś! ;-)))))))))))))

zenuś już dawno ześwirował
no ale co ma zrobić ze sobą skoro 3 z 4 mijanych osób na ulicy ma go za debila?

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-11-07 07:51:02
Autor: Pajdak
Użytkownik "Pisiorowy Escobar" <presidento@goverment.ec> napisał w wiadomości news:qe34ud5ar0hd8jmbni0181qot34hfsbrio4ax.com...
"Pajdak" <runt_@anekumena.org> napisał(-a):

zenuś już dawno ześwirował

--

zenuś nie ześwrował, on od dziecka był "mongołem". żałosny parobek, POgrobowiec PZPR i PRL.

https://tinyurl.com/ojboliboli

--
Pajdak

Wisieńka na torcie