[LE] Wisla - Agdam Karabach

Data: 2010-07-29 21:59:43
Autor: DysoN
[LE] Wisla - Agdam Karabach
Opuscily mnie juz emocje ale wlaczyla sie szydera.
Po zacietym meczu, dajac z siebie 110% sil i zaangazowania Wisla ulegla
mocarzom z Azerbejdzanu jedynie 0:1. Goscie moglu wywiezc zwyciestwo 0:4 jednak strzelali rownie niecelnie co Magic Zuraw Wladca Puław.
Tego sie nie da na trzezwo opisac. Juz z Szawle grali tak slabo i statycznie ale tam starczylo jakos. Tak jak myslalem ze przyjedzie zespol lepiej zgrany i wybiegany i bedzie kicha i wlasnie sie to stalo.
Z taka beznadziejna dynamika trzeba miec technike na poziomie Barcelony zeby grac technicznie ale proste bledy techniczne rujnowaly co druga akcje. Tego nie mozna bylo wygrac z taka gra.

W rewanzu uratuje Wisle tylko cud bo nie wierze ze nagle zaczna szybko biegac i przyspieszac.
--
DysoN  mailto:dyson_NO_SPAM@interia.pl GG 2434245
Ankh-Morpork eksperymentowalo z wieloma systemami rzadĂłw, az

Data: 2010-07-29 22:04:58
Autor: Przemek Budzyński
[LE] Wisla - Agdam Karabach
DysoN pisze:

[...]

Każdy Azer był technicznie lepszy od każdego wiślaka. Tego się zmienić już nie da, niestety, wyłażą lata słabiutkiego szkolenia.

A resztę powiedział w którymś momencie Iwan - nie buduje się drużyny latem, tylko zimą, kiedy jest więcej czasu. Nie zgrywa się drużyny w meczach o stawkę, bo się je przegra.
Nie wymienia się pary obydwu stoperów __jednoczasowwo__ jeśli gra się o stawkę w LE. Niezgranie obrońców z sobą i bramkarzem biło po oczach.

No i last but not least - po raz kolejny kłania się kretyński terminarz naszej ligi.

Data: 2010-07-29 22:09:38
Autor: DysoN
[LE] Wisla - Agdam Karabach
W dniu 2010-07-29 22:04, Przemek Budzyński pisze:

[...]

No juz nie zwalajmy wszystkiego na terminarz. Ten uklada Ekstraklasa SA wiec chyba pasuje wszystkim.
A mecz przejebany nie przez obroncow (mimo czerwonej i ogolnie niezbyt dobrego meczu oborncow) ale przede wszystkim tragicznym przygotowaniem fizycznym za ktorym szly proste bledy techniczne. Statycznie, powolnie, nie kojarze, oprocz paru zagran w koncowce Maleckiego, by ktorys z Wislakow wygral jakis pojedynek biegowy 1 na 1.

Data: 2010-07-29 22:17:57
Autor: Fidelio
[LE] Wisla - Agdam Karabach
Użytkownik "DysoN" <dyson@szuruburu.ru> napisał w wiadomości news:i2sn67$lj2$1inews.gazeta.pl...
[...]

Pasuje bo to minimaliści. Terminarz jest idiotyczny i to nawet nie tyle nie ze względu na pucharu co pory roku.
Terminarz zakłada, że w Polsce lepiej się gra w piłkę nożną zimą niż latem, rozkoszne.

Data: 2010-07-30 09:04:41
Autor: WOJSAL
[LE] Wisla - Agdam Karabach
W dniu 29.07.2010 22:17, Fidelio pisze:
Terminarz zakłada, że w Polsce lepiej się gra w piłkę nożną zimą niż latem, rozkoszne.

A kiedy w Polsce gra sie lepiej? W jakim okresie nasze polskie
druzyny moga konkurowac z ogorkami europejskimi?

Pozdrawiam,
Wojtek

Data: 2010-07-29 22:36:46
Autor: PawelC
[LE] Wisla - Agdam Karabach
W dniu 2010-07-29 22:09, DysoN pisze:

No juz nie zwalajmy wszystkiego na terminarz. Ten uklada Ekstraklasa SA
wiec chyba pasuje wszystkim.
Wszystkiego nie, ale w 90% za to, że naszych nie ma już w sierpniu w pucharach odpowiada właśnie terminarz.
Przecież wszystkie drużyny, z którymi nasi odpadali w ciągu ostatnich lat było przynajmniej od kilku tygodni w cyklu meczowym.
A tego nie da się żadną miarą zastąpić spraringami.
[...]

To wszystko co piszesz to właśnie brak zgrania w meczach o stawkę. Koniec i kropka

Data: 2010-07-29 22:43:24
Autor: yamma
[LE] Wisla - Agdam Karabach
DysoN wrote:

A mecz przejebany nie przez obroncow (mimo czerwonej i ogolnie niezbyt
dobrego meczu oborncow) ale przede wszystkim tragicznym przygotowaniem
fizycznym za ktorym szly proste bledy techniczne.

Tragiczne przygotowanie fizyczne to miał Aris Saloniki w dzisiejszym meczu, co nie przeszkodziło mu wygrać 2:1.
yamma

Data: 2010-07-29 22:53:28
Autor: Fidelio
[LE] Wisla - Agdam Karabach
Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości news:i2sp5g$se9$1inews.gazeta.pl...
DysoN wrote:

[...]

Legia wiedziała co robić i że najlepiej w ogóle nie grać w pucharach, myślę że ministerstwo zdrowia powinno wycofać nasze drużyny z rozgrywek.

Data: 2010-07-29 22:59:54
Autor: yamma
[LE] Wisla - Agdam Karabach
Fidelio wrote:

Legia wiedziała co robić i że najlepiej w ogóle nie grać w pucharach,
myślę że ministerstwo zdrowia powinno wycofać nasze drużyny z
rozgrywek.

He, he... Słusznie prawisz. :-) W tej formie, z kontuzjowaną całą defensywą też poległaby z Austrią. Najbardziej z tych wszystkich naszych drużyn szkoda mi właśnie Ruchu. Balansują na krawędzi bankructwa, w dodatku stracili fortunę na tych pucharach nie zdobywając chyba nawet punkciku w rankingu.
yamma

Data: 2010-07-29 23:20:53
Autor: Andy
[LE] Wisla - Agdam Karabach
"yamma" <yamma@wp.pl> wrote in message news:i2sq4e$29f$1inews.gazeta.pl...
 Balansują na krawędzi bankructwa, w dodatku stracili fortunę na tych pucharach nie zdobywając chyba nawet punkciku w rankingu.

Ty wez czasami choc troche sie doksztalc, zanim cos tu napiszesz.

Oczywiscie, ze zdobyli punkciki do rankingu klubowego, a dla rankingu krajowego ugrali w  tym sezonie najwiecej z wszystkich polskich druzyn.

Data: 2010-07-29 23:27:08
Autor: yamma
[LE] Wisla - Agdam Karabach
Andy wrote:
[...]

Chodziło mi o ranking klubowy. Jesteś pewien, że w tej fazie liczą się punktu do tego rankingu? O krajowym to wiem ale pisałem o zyskach dla Ruchu a nie dla Polski. Zawsze sądziłem, że to dopiero od następnej rundy.
yamma

Data: 2010-07-29 23:33:55
Autor: Andy
[LE] Wisla - Agdam Karabach
"yamma" <yamma@wp.pl> wrote in message news:i2srng$84e$1inews.gazeta.pl...
[...]

Oczywiscie, ze jestem pewien. Nawet gdyby odpadli w 1. rundzie po dwoch porazkach, to jakies tam drobne punkciki by dostali, a za awans do 3. rundy to juz zauwazalne punkty dostana.

Data: 2010-07-29 23:39:13
Autor: yamma
[LE] Wisla - Agdam Karabach
Andy wrote:

Oczywiscie, ze jestem pewien. Nawet gdyby odpadli w 1. rundzie po
dwoch porazkach, to jakies tam drobne punkciki by dostali, a za awans
do 3. rundy to juz zauwazalne punkty dostana.

Racja. W zeszłym roku to się zmieniło. Nie liczą się wyniki meczów jak dotychczas ale za to dostaje się punkty za awans do następnej rundy. Ruch zarobił dokładnie 0,5 pkt za awans do Q3.
Szczegóły mozna znaleźc tutaj: http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uefa/calc.html
yamma

Data: 2010-07-29 23:44:01
Autor: yamma
[LE] Wisla - Agdam Karabach
yamma wrote:

Ruch zarobił dokładnie 0,5 pkt za awans do Q3.

Coś mi się kiełbasi w oczach. Nie 0,5 a 1pkt.
yamma

Data: 2010-07-29 23:45:02
Autor: Cavallino
[LE] Wisla - Agdam Karabach
Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości news:i2ssn5$b4g$1inews.gazeta.pl...
yamma wrote:

Ruch zarobił dokładnie 0,5 pkt za awans do Q3.

Coś mi się kiełbasi w oczach. Nie 0,5 a 1pkt.

Oglądałeś Wisłę?
To to może być szok pourazowy. ;-)

Data: 2010-07-29 23:57:46
Autor: yamma
[LE] Wisla - Agdam Karabach
yamma wrote:

Ruch zarobił dokładnie 0,5 pkt za awans do Q3.

Coś mi się kiełbasi w oczach. Nie 0,5 a 1pkt.

Oglądałeś Wisłę?
To to może być szok pourazowy. ;-)

Nawet nie. Szawle, to były straszne ogórki - poziom naszej okręgówki. Z nimi dowolna nasza drużyna pewnie by spokojnie wygrała. Natomiast skoro jakiś zespół azerski dotarł do Q3, to znaczy, że słabi nie są i bardzo mnie rozśmieszył Kołtoń stawiający na 5:0 przed meczem. Nie spodziewałem się przegranej ale bezbramkowy remis jak najbardziej dopuszczałem.
yamma

Data: 2010-07-30 09:36:25
Autor: Mane
[LE] Wisla - Agdam Karabach
W dniu 2010-07-29 23:57, yamma pisze:

[...]

Moze wreszcie sie obudzi redaktorzyna, i zrozumie ze poziom naszej ligi zbliza sie do okregowki... europejskiej.

Data: 2010-07-30 11:51:08
Autor: Andrzej Bogacki
[LE] Wisla - Agdam Karabach
Moze wreszcie sie obudzi redaktorzyna, i zrozumie ze poziom naszej ligi zbliza sie do okregowki... europejskiej.

Alez on jako jeden z nielicznych w prostych słowach powtarza to od dawna. Nawet jesli go poniosło z obstawieniem 5:0 (ja tez np. w kazdym Polska-Anglia obstawiam minimalne zwycięstwo Polski. Nie zebym wierzył ale statystycznie kiedys to sie musi stac)  to nie zmienia faktu, ze Kołtoń bardzo trafnie i na chlodno ocenia stan polskiej pilki.

Data: 2010-07-29 23:45:19
Autor: Andy
[LE] Wisla - Agdam Karabach
"yamma" <yamma@wp.pl> wrote in message news:i2sse4$a8e$1inews.gazeta.pl...
[...]

No i dalej wprowadzasz w blad, bo Ruch dostal juz 1,000 pkt, co jest ladnie zreszta wyszczegolnione w tabelce w tym linku, co podales.

Data: 2010-07-29 23:46:51
Autor: Cavallino
[LE] Wisla - Agdam Karabach
Użytkownik "Andy" <adaw@teko.pl> napisał w wiadomości news:i2ssv8$bjk$1mx1.internetia.pl...
[...]

A Lech ile, bo coś nie widzę pkt za Q3?

Data: 2010-07-29 23:55:11
Autor: Andy
[LE] Wisla - Agdam Karabach
"Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> wrote in message news:i2sssb$otq$1news.onet.pl...
A Lech ile, bo coś nie widzę pkt za Q3?

Nie ma mozliwosci odpadniecia w Q3 w LM :). Jesli Lech przegra ze Sparta, to "spada" do 4. rundy LE, gdzie w razie ponownego odpadniecia dostanie 1,50 pkt. Czyli dla Lecha te 1,50 pkt. jest juz pewne, a w razie wyeliminowania Sparty lub rywala w 4. rundzie LE tych punktow bedzie wiecej.

Data: 2010-07-29 23:53:55
Autor: yamma
[LE] Wisla - Agdam Karabach
Andy wrote:

No i dalej wprowadzasz w blad, bo Ruch dostal juz 1,000 pkt, co jest
ladnie zreszta wyszczegolnione w tabelce w tym linku, co podales.

Dobrą zasadą jest przed kliknięciem "Wyślij" jednak odświeżyć listę postów. :-)
yamma

Data: 2010-07-29 23:56:19
Autor: Andy
[LE] Wisla - Agdam Karabach
"yamma" <yamma@wp.pl> wrote in message news:i2st9m$cp5$1inews.gazeta.pl..
No i dalej wprowadzasz w blad, bo Ruch dostal juz 1,000 pkt, co jest
ladnie zreszta wyszczegolnione w tabelce w tym linku, co podales.

Dobrą zasadą jest przed kliknięciem "Wyślij" jednak odświeżyć listę postów. :-)

Jeszcze lepsza zasada jest doksztalcenie sie w temacie przed zabraniem glosu, zamiast popisywanie sie wiedza sprzed 2 lat :).

Data: 2010-07-30 00:01:29
Autor: yamma
[LE] Wisla - Agdam Karabach
Andy wrote:
[...]

Normalny człowiek powiedziałby coś w stylu "A tak, sorry". Ale nie poznaniak. O nie!
:-D
yamma

Data: 2010-07-30 00:06:33
Autor: Cavallino
[LE] Wisla - Agdam Karabach
Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości news:i2stnt$e66$1inews.gazeta.pl...
Andy wrote:
[...]

A warszawiak to w którym poście powiedział "sorry", bo jakoś musiałem przegapić?
Przygadał kocioł garnkowi?

Data: 2010-07-30 00:31:35
Autor: yamma
[LE] Wisla - Agdam Karabach
Cavallino wrote:

A warszawiak to w którym poście powiedział "sorry", bo jakoś musiałem
przegapić?
Przygadał kocioł garnkowi?

O nie, nie. W potyczki słowne to ja nie mam najmniejszego zamiaru z tobą wchodzić. Ja mam ważniejsze zajęcia niż przekomarzanie się na Usenecie. Znajdź sobie innych chętnych. O, ten gość z Elbląga pewnie z tobą chętnie podyskutuje. :-)
yamma

Data: 2010-07-30 00:35:35
Autor: Cavallino
[LE] Wisla - Agdam Karabach
Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości news:i2svgb$j0a$1inews.gazeta.pl...
Cavallino wrote:

[...]

Jasne, bzdurę chlapnąć łatwo, ale już od przeprosin są ważniejsze zajęcia.

Znajdź sobie innych chętnych. O, ten gość z Elbląga pewnie z tobą chętnie podyskutuje. :-)

Nie będę widział, siedzi sobie w kibelku, we wszystkich swoich alter ego.

Data: 2010-07-30 11:53:19
Autor: Jan Strybyszewski
[LE] Wisla - Agdam Karabach
yamma pisze:
Andy wrote:

[...]

Radziłbym jednak czytac uwazniej.
1,3pkt  (0,3 to 20% krajowego na ktory Ruch zlozyl sie najbardziej)

http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uefa/data/method4/trank2011.html

Data: 2010-07-30 07:07:26
Autor: Roberto
Wisla - Agdam Karabach
On 29 Lip, 23:33, "Andy" <a...@teko.pl> wrote:
"yamma" <ya...@wp.pl> wrote in messagenews:i2srng$84e$1inews.gazeta.pl....

> [...]

porazkach, to jakies tam drobne punkciki by dostali, a za awans do 3. rundy

Dostają punkciki a powinni karną wyprawę gdzieś tam abym ich nie
ogladał. Szkoda gadać

Data: 2010-07-30 11:51:28
Autor: Jan Strybyszewski
[LE] Wisla - Agdam Karabach
yamma pisze:
Andy wrote:
[...]

Zdobyli 2 pkt do rankingu klubowego za awanse do kolejnej rundy.

Data: 2010-07-30 11:50:57
Autor: Jan Strybyszewski
[LE] Wisla - Agdam Karabach
yamma pisze:
Fidelio wrote:

[...]

Ruch Chorzów zdobył 3pkt do rankingu /4 to i tak o wiele wiecej niz jakis tam Lech czy Wisla.

Po drugie Ruch na krawedzi bankructwa ?  Dobre sobie
1mln straty rocznej to Legia robi w 2-3tygodnie  poki co.

Data: 2010-07-30 12:52:21
Autor: yamma
[LE] Wisla - Agdam Karabach
Jan Strybyszewski wrote:

Po drugie Ruch na krawedzi bankructwa ?  Dobre sobie
1mln straty rocznej to Legia robi w 2-3tygodnie  poki co.

Ale jest wypłacalna. A Ruch jest taki wypłacalny, że do końca nie było wiadomo czy otrzyma licencję. Zresztą żalili się w mediach, że te puchary cholernie dużo ich kosztują (konkretnie czartery na mecze wyjazdowe). W tej kondycji w jakiej jest ten rankingowy punkcik jest im potrzebny jak umarłemu kadzidło.
yamma

Data: 2010-07-30 13:01:20
Autor: Lukasm
[LE] Wisla - Agdam Karabach

Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości news:i2uatc$h41$1inews.gazeta.pl...

[...]

Kto sie zalil? Ja czytalem cos zupelnie przeciwnego.

"Już mam dosyć słuchania, ile to Ruch dokłada do tego, żeby pokazać się w Europie. To bzdury! Dzięki premiom z UEFA i od sponsora oraz wpływom z biletów gra w Lidze Europejskiej nam się opłaca - przekonuje Dariusz Smagorowicz, przewodniczący Rady Nadzorczej Ruchu Chorzów"

Wiecej "zalow" na :
http://www.sport.pl/sport/1,78978,8172983,Ile_Ruch_zarabia_na_grze_w_Lidze_Europejskiej_.html

Data: 2010-07-30 13:06:30
Autor: yamma
[LE] Wisla - Agdam Karabach
Lukasm wrote:
[...]

http://sport.onet.pl/pilka-nozna/liga-europy/ogromne-straty-ruchu-na-lidze-europy,1,3325069,wiadomosc.html
"Ślązacy wydali już w tej edycji Ligi Europy około milion złotych, co dla klubu dysponującego budżetem ledwie 10 milionów jest znaczną sumą.
W III rundzie rozgrywek kwota ta wzrośnie, bo chorzowianie będą musieli zapłacić za wynajem stadionu Widzewa Łódź.
Niebiescy w I rundzie eliminacji LE poradzili sobie z kazachskim Szachtiorem Karaganda. Teraz są blisko przejścia maltańskiej FC Valletty. W pierwszym spotkaniu wyjazdowym padł remis 1:1. Rewanż na stadionie przy ulicy Cichej odbędzie się w czwartek. Dla śląskiego klubu byli to jednak kosztowni rywale.
- Wynajęcie czarterów do Kazachstanu i Malty oraz pobyt zespołu to wydatek około miliona złotych. Na pewno jednak nikt w Chorzowie nie żałuje tego, że gramy w LE, bo przecież dzięki rywalizacji z zagranicznymi drużynami zespół będzie się rozwijał - przyznaje menedżer Dariusz Gęsior.
Działacze w czerwcu zaciągnęli cztery krótkoterminowe pożyczki na kwotę 2 milionów 416 tysięcy złotych. Z tych pieniędzy zostały opłacone między innymi właśnie kosztowne zagraniczne wyjazdy.
Za awans do drugiej rundy kluby otrzymują od UEFA 90 tysięcy euro. Taka sama stawka obowiązuje w przypadku kolejnych rund eliminacyjnych. Działacze mieli jednak również nadzieję, że uda im się pozyskać sponsorów, którzy zareklamują się na stadionie. Prowadzono rozmowy z kilkoma firmami, ale nic z tego nie wyszło ze względu na problemy z transmisjami telewizyjnymi."
yamma

Data: 2010-07-30 09:06:41
Autor: WOJSAL
[LE] Wisla - Agdam Karabach
W dniu 29.07.2010 22:53, Fidelio pisze:
Legia wiedziała co robić i że najlepiej w ogóle nie grać w pucharach, myślę że ministerstwo zdrowia powinno wycofać nasze drużyny z rozgrywek.

A moze by wprowadzic zasade, że w pucharach gra sie za kare?
Czyli jak ktos jest mistrzem to w nagrode nie gra w pucharach.
A jak ktos zajmie dalsze miejsce (moze tuz powyzej spadkowych)
to za kare niech gra w pucharach?
;)

Pozdrawiam,
Wojtek

Data: 2010-07-29 22:51:10
Autor: Cavallino
[LE] Wisla - Agdam Karabach
Użytkownik "Przemek Budzyński" <bat_oczir@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i2smt9$kk2$1inews.gazeta.pl...
DysoN pisze:

[...]

Eee tam, po prostu znowu byli na innym etapie przygotowań.
Tak to wtedy wygląda, ale nie jest do obiektywna prawda.
Wisła w formie rozniosłaby tych ziutków bez problemu i wyglądałoby to dokładnie odwrotnie.

Znowu kłania się przerwa letnia i robienie w lipcu siły na grudzień.

No i last but not least - po raz kolejny kłania się kretyński terminarz naszej ligi.

Ano właśnie.

Data: 2010-07-30 11:56:14
Autor: Andrzej Bogacki
[LE] Wisla - Agdam Karabach
Wisła w formie rozniosłaby tych ziutków bez problemu i wyglądałoby to dokładnie odwrotnie.

Tzn Wisła w formie bez problemow, u siebie rozniosła by ich 1:0.
To faktycznie swiadczy o naszej potedze. Tym bardziej, że mowimy o "druzynie dekady"

Data: 2010-07-30 12:02:11
Autor: Cavallino
[LE] Wisla - Agdam Karabach
Użytkownik "Andrzej Bogacki" <andrzejek72@interia.pl> napisał w wiadomości news:

Tzn Wisła w formie bez problemow, u siebie rozniosła by ich 1:0.
To faktycznie swiadczy o naszej potedze. Tym bardziej, że mowimy o "druzynie dekady"

Dodaj, że poprzedniej.

Data: 2010-07-30 07:17:01
Autor: Roberto
Wisla - Agdam Karabach
On 30 Lip, 12:02, "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SP...@konto.pl>
wrote:
Użytkownik "Andrzej Bogacki" <andrzeje...@interia.pl> napisał w wiadomości

> Tzn Wisła w formie bez problemow, u siebie rozniosła by ich 1:0.
> To faktycznie swiadczy o naszej potedze. Tym bardziej, że mowimy o
> "druzynie dekady"

Dodaj, że poprzedniej.

Z tego co widzę to dekady się zmieniają, zespoły się zmieniają a
poziom się nie zmienia. Zawsze tak samo źle. Jak Wisła grała z Lazio
to też pisano że luty to nienajlepszy okres dla naszych zespołów. Oni
cały rok mają zły. Może powinni ćwiczyć nocami zamiast szlajac się po
knajpach lub osiedlu jak np. Małecki

Data: 2010-07-30 18:00:59
Autor: Fidelio
Wisla - Agdam Karabach
wrote:
> [...]

to też pisano że luty to nienajlepszy okres dla naszych zespołów. Oni
cały rok mają zły. Może powinni ćwiczyć nocami zamiast szlajac się po

Nasi boiskowi herosi ryknęliby smiechem na taką propozycję, wiesz ile oni zarabiają?
Po co oni się mają wysilać skoro nawet grając takie dno znajdą się chętni żeby się zachwycać w ramach rozgrywek ligowych no i kaska leci do kieszonki takiego Iwańskiego z widocznym brzuszkiem - jednej z gwiazdek naszej rozkosznej liguni.

Data: 2010-07-30 13:22:49
Autor: Andrzej Bogacki
[LE] Wisla - Agdam Karabach

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:i2u7v3$tej$1news.onet.pl...
[...]

Miałem na mysli jednak ostatnią dekade czyli 2000- 2010. 6 mistrzostw i 4 vice wydają sie być jednak niezłym wynikiem tym bardziej, że druga w tej dekadzie Legia miał 2 mistrzostwa i 3 vice. Oczywiscie mam nadzieje, ze druzyna nastepnej dekady 2010-2020 bedzie ktos inny i nie koniecznie Lech, choć sam Lech mi specjalnie nie przeszkadza.

Data: 2010-07-30 13:32:21
Autor: Cavallino
[LE] Wisla - Agdam Karabach
Użytkownik "Andrzej Bogacki" <andrzejek72@interia.pl> napisał w wiadomości news:i2ucnc$qi6$1polsl.pl...

[...]

Tyle że nie mają żadnego znaczenia w kontekście tego meczu.
Wisła to już inna drużyna, budowana praktycznie od nowa, ilość debiutantów dawno nie była tak duża.

Data: 2010-07-30 14:27:12
Autor: saw@nt
[LE] Wisla - Agdam Karabach
Miałem na mysli jednak ostatnią dekade czyli 2000- 2010. 6 mistrzostw i 4 vice

Żeby nikogo nie wprowadzać w błąd 3 vice i 8 miejce

Data: 2010-07-30 15:16:07
Autor: Smok Eustachy
[LE] Wisla - Agdam Karabach
Dnia Fri, 30 Jul 2010 12:02:11 +0200, Cavallino napisał(a):

Użytkownik "Andrzej Bogacki" <andrzejek72@interia.pl> napisał w
wiadomości news:

Tzn Wisła w formie bez problemow, u siebie rozniosła by ich 1:0. To
faktycznie swiadczy o naszej potedze. Tym bardziej, Ĺźe mowimy o
"druzynie dekady"

Dodaj, Ĺźe poprzedniej.

Ta dekada jeszcze trwa.

Data: 2010-07-29 22:15:48
Autor: Danpe
[LE] Wisla - Agdam Karabach
On Thu, 29 Jul 2010 21:59:43 +0200, DysoN <dyson@szuruburu.ru> wrote:

Opuscily mnie juz emocje ale wlaczyla sie szydera.

Co za SKONCZONY IDIOTA  zapewne KAsperczak wystawia w obronie pomocy i
ataku ludzi, ktorzy ze soba nigdy nie grali w meczu o stawke.
Kurwa na lawce Diaz, Gargula, Brozek na obronie zamiast na skrzydle,
co za idiotyzm?
Co se KAsperczak myslal ze kupil gwiazdy Barcelony i nie trzeba im
zgrania zeby wygrac z Azerami?
Jajca jakies, oni sami sobie przeszkadzali albo stali w miejscu nie
wiedzac do kogo zagrac.
Kasperczak zrobil z siebie idiote.
A zreszta to nie chce mi sie pisac o tym dnie.

--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2010-07-29 22:18:01
Autor: Jan Strybyszewski
[LE] Wisla - Agdam Karabach
Danpe pisze:
[...]

A kto urzadził w klubach wiosenne wyprzedaze.... ot polityka.
Jedynie Ruch zagrał jak zawsze czyli klub z budzetem 12mln
i 1mln starta co roku. Wyprzedaz za to u nich od jutra.

Data: 2010-07-29 22:19:50
Autor: Fidelio
[LE] Wisla - Agdam Karabach
Uzytkownik "Danpe" <danpe_@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:57o356h2s55rfjq09iqusps245opfs3uj94ax.com...
On Thu, 29 Jul 2010 21:59:43 +0200, DysoN <dyson@szuruburu.ru> wrote:

Opuscily mnie juz emocje ale wlaczyla sie szydera.

Co za SKONCZONY IDIOTA

Mówilem, ze ten powrót do przeszlosci w stylu Kasperczak and Co nie wyjdzie wam na dobre.

Data: 2010-07-29 22:27:56
Autor: ..Aldi..Romek..
[LE] Wisla - Agdam Karabach
Kurwa na lawce Diaz, Gargula, Brozek na obronie zamiast na skrzydle,
co za idiotyzm?

A dlaczego nie wstawil Juniora Diaza na stopera? Przeciez juz tak bylo robione
i jakos to dzialalo.

Co se KAsperczak myslal ze kupil gwiazdy Barcelony i nie trzeba im
zgrania zeby wygrac z Azerami?
Jajca jakies, oni sami sobie przeszkadzali albo stali w miejscu nie
wiedzac do kogo zagrac.

Dramatyczne byly te zalosne proby rozgrywania. Zgrana obrona jeszcze w czerwcu wyprowadzala pilke w sposob plynny i sensowny. Teraz bali sie wlasnego cienia. Pierwszych kilka podan miedzy stoperami przy probie wyjscia z wlasnej polowy - niecelna.

A zreszta to nie chce mi sie pisac o tym dnie.

Trzy razy odchodzilem od komputera, zeby juz na to nie patrzec. A potem wracalem.. a nuz! Ale dobil mnie ten strzal Zurawskiego... Pyskatego Maleckiego trzeba bylo wpuscic juz w 30 minucie! Jestem tym dziadostwem dokumentnie zdegustowany!

Data: 2010-07-30 09:05:59
Autor: Mane
[LE] Wisla - Agdam Karabach
W dniu 2010-07-29 21:59, DysoN pisze:

Z taka beznadziejna dynamika trzeba miec technike na poziomie Barcelony
zeby grac technicznie ale proste bledy techniczne rujnowaly co druga
akcje.

Wystarczy technika na poziomie "azerów", az miło bylo oglada jak klepali pilke w okolicach pola karnego Wisły, jak szybko grając z pierwszej piłki przechodzili do ataku.

[LE] Wisla - Agdam Karabach