Wisła - Apoel [17.08.2011]

Data: 2011-08-18 18:43:10
Autor: UGI
Wisła - Apoel [17.08.2011]
To były chyba najgłupsze rzuty rożne jakie widziałem w ostatnich latach.
Dlaczego Maaskant tego nie skorygował w przerwie to nie wiem. Ale z dobre 4
okazje na gola po stałym fragmencie Wiśle ubyło.

No i Małecki. Dla mnie kopia występu przeciwko Arce Gdynia na wiosne, czyli
cały mecz irytacja, zakończona indywidualną akcją i golem. Troche zaczynam
rozumieć Smudę, że go nie chce. Jak ściagnie klapki z oczu to może myśleć o
kadrze. I niech nie mysli, że na EURO będzie walczył z piłkarzami, którzy przy
prostym zwodzie położą się na murawie. Jeżeli Grosik i Peszko będą mieli za
sobą sezon na boisku to wolę ich.

Data: 2011-08-18 21:16:06
Autor: RedLite
Wisła - Apoel [17.08.2011]
W dniu 2011-08-18 20:43, UGI pisze:

[...]

Ale nikt chyba nie chce wciskać go na podstawowego skrzydłowego reprezentacji. Problem raczej w tym, że Smuda szuka piłkarzy z obywatelstwem w niższych ligach niemieckich, a nie może, kurwa, choć raz dać szansy Małemu.

--

*RedLite*

Data: 2011-08-18 23:28:17
Autor: CC
Wisła - Apoel [17.08.2011]

Użytkownik "RedLite"

[...]

Ale przecież nie szuka ich na prawe skrzydło akurat, więc nie rozumiem, co to ma do rzeczy.

CC

Data: 2011-08-20 19:20:06
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
Wisła - Apoel [17.08.2011]
Pewna osoba, czyli CC
oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

Użytkownik "RedLite"

Zmienników oczywiście też ma...

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2011-08-21 10:24:41
Autor: CC
Wisła - Apoel [17.08.2011]

Zmienników oczywiście też ma...

No nie da się ukryć że ma. Błaszczykowski i Peszko, Małecki w tym momencie byłby dopiero numerem 3. Akurat

CC

Data: 2011-08-22 13:44:44
Autor: Smerf
Wisła - Apoel [17.08.2011]
Użytkownik "CC" <cc1@go2.pl> napisał w wiadomości news:j2qfcc$phn$1inews.gazeta.pl...

No nie da się ukryć że ma. Błaszczykowski i Peszko, Małecki w tym momencie byłby dopiero numerem 3. Akurat

Peszko w FC Koln gra na lewej stronie.

smerf

Data: 2011-08-22 17:03:12
Autor: RedLite
Wisła - Apoel [17.08.2011]
W dniu 2011-08-18 23:28, CC pisze:

[...]

Kadra Polski na mecze z Meksykiem i Niemcami:
[...]
napastnicy: Robert Lewandowski (Borussia Dortmund), Paweł Brożek (Trabzonspor), Patryk Małecki (Wisła Kraków).
:)

--

*RedLite*

Wisła - Apoel [17.08.2011]