Wisla-Arka

Data: 2010-03-08 16:18:36
Autor: ..Aldi..
Wisla-Arka
tak sobie wlasnie mysle, ze oby nie wrócily czasy, kiedy BARDZO TRUDNO bylo byc dumnym z tego, ze sie kibicuje Wisle... ogladalem to w telewizji... juz kiedys pytalem zlosliwie: "ile okazji potrzebuje  Brozeki spólka, zeby raz trafic do siatki?", ale teraz to pytanie nabiera zupelnie nowego sensu...

troche (moze nawet bardziej niz troche) szkoda mi Skorzy... ale on faktycznie nie potrafi tych gosci zebrac do kupy... kiedys przegrywali glównie wazne mecze (w tymsezonie chyba wszystkie wazne!) ale teraz to juz nie wiem jak to opisac...

zycze Panom pilkarzom, aby odnalezli swoje umiejetnosci i zaczeli z nich znowu korzystac

Data: 2010-03-08 17:03:44
Autor: Andy
Wisla-Arka
"..Aldi.." <romek1@poczta.fm> wrote in message news:hn32qn$edj$1news.interia.pl...
tak sobie wlasnie mysle, ze oby nie wrócily czasy, kiedy BARDZO TRUDNO bylo byc dumnym z tego, ze sie kibicuje Wisle...

Patrzac za Twoim punktem widzenia kibicom 98% klubow w Polsce powinno byc niesamowicie trudno, by byc dumnym z kibicowania wlasnemu klubowi...

Prawdziwego kibica poznaje sie po tym, czy jest ze swoim klubem nie na dobre, ale na zle. Jesli dopiero zaczynaja sie symptomy, ze moze bedzie nieco gorzej niz w ostatnich latach ale obiektywnie rzecz ujmujac i tak dobrze na tle innych klubow w kraju, a kibic pisze w tonie, ze nie bedzie dumny ze swojego klubu to sorry, ale cos tu jest nie tak. Mocno nie tak.

Poza tym, chyba nie myslales, ze hegemonia Wisly to jest cos, co bedzie trwalo po wsze czasy? :)

Data: 2010-03-09 11:58:53
Autor: ..Aldi..
Wisla-Arka

Poza tym, chyba nie myslales, ze hegemonia Wisly to jest cos, co bedzie
trwalo po wsze czasy? :)

to nawet byłoby nudne...
ale przyzwoitej gry chyba mogę wymagać?
zwłaszcza, że jakoś mało usprawiedliwień- wrócili do gry kontuzjowani
zawodnicy (Głowacki, Boguski, Brożek, Sobolewski), którzy mają
realny wpływ na ten zespół...

no dobra... może po prostu frustracja po obejrzeniu meczu mnie ku
tej wiadomości pchnęła...

Wisla-Arka