Wisła - Cracovia

Data: 2009-03-22 17:56:52
Autor: Cavallino
Wisła - Cracovia
Użytkownik "Przemek Budzyński" <bat_oczir@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:gq5q5e$oun$1inews.gazeta.pl...
na razie gra wiślaków to jest jakiś koszmar. I nie chodzi mi nawet o poziom
umiejętności, ile o totalny brak koncentracji i zaangażowania. Poza Małeckim
nie widzę nikogo, kto by chciał szybko biegać....

Czy spodziewałeś się innego przebiegu?
Bo ja sądziłem że tylko Danpe może mieć wątpliwości.

Data: 2009-03-22 20:48:33
Autor: Danpe
Wisła - Cracovia
On Sun, 22 Mar 2009 17:56:52 +0100, "Cavallino"
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:

[...]

spadaj na bambus liscie pompowac ;)

Ci co dzis siedzieli na trybunie E byli mocno uprzywilejowani, bo po
ich stronie padly wszystkie bramki. Z trybuny D nie bylo widac co to
za babola Pawelek puscil, chodzily nawet teorie ze se sam wbil od
plecow jakiegos pilkarza :D

Po pierwszej polowie i grze Wisly duze zwatpienie na trybunie D, atak
nic ciekawego nie zagral, zdjecie Beto o czyms swiadczy. Swoja droga
myslalem ze w koncu jakis fajny napastnik bedzie a tu dupa.
Druga polowa swietna - gol za golem. Saragossa sie przypomniala ;)
A "pasiaste" no coz.... juz kurna mysleli ze moze tym razem, ze juz
jest tak blisko, ze w koncu zostana kims wiecej niz poderbowymi
konfidentami, a tu lipa. Znow dostali w dupsko :D
Choc szczerze przyznam ze ich gra momentami swiadczy o tym, ze w koncu
zaczyna sie u nich w miare dobrze ukladac, pewnie niestety sie
utrzymaja.
Zachowanie Maleckiego po strzale bramki pierwsza klasa. Tak sie tylko zastanawiam czym sobie dzisiaj Cabaj zasluzyl bo
wyjatkowo wygwizdywany byl. Cos palnal przed meczem czy jak?

No i jeszcze jedna uwaga: jak Klub Kibica nie potrafi zrobic oprawy do
ktorej sie klub nie przypieprzy to niech nie robia w ogole, szkoda
kasy!

--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2009-03-22 20:57:58
Autor: bodyn
Wisła - Cracovia
Danpe pisze:

Zachowanie Maleckiego po strzale bramki pierwsza klasa.
Malecki jest idiota najwiekszego kalibru. I to pokazuje nie po raz pierwszy,
W meczach z Cracovia jego zachowanie wychodzi poza okreslenie 'normalny czlowiek"

Data: 2009-03-22 20:08:15
Autor: Przemek Budzyński
Wisła - Cracovia
bodyn <bodyn@wytnij.to.o2.pl> napisał(a):
Danpe pisze:

> Zachowanie Maleckiego po strzale bramki pierwsza klasa. Malecki jest idiota najwiekszego kalibru.

eee, przesadzasz. Fajnie, że jeszcze są chłopaki, które potrafią się cieszyć
jak dzieci....

Data: 2009-03-22 21:33:09
Autor: bodyn
Wisła - Cracovia
Danpe pisze:

Zachowanie Maleckiego po strzale bramki pierwsza klasa.
Malecki jest idiota najwiekszego kalibru.

eee, przesadzasz. Fajnie, że jeszcze są chłopaki, które potrafią się cieszyć
jak dzieci....

I dostawac zole kartki za to.
Koszulki nie musial sciagac

Data: 2009-03-23 00:00:22
Autor: Mane
Wisła - Cracovia
bodyn pisze:

I dostawac zole kartki za to.
Koszulki nie musial sciagac

Widzocznie musialo do tego dojsc skoro doszlo...
IMHO debilny to jest przepis, mecz pilkarski to musi byc show, a nie jakies dorzynki,. Jeden lubi jak go klepia po dupie, inny woli poleciec do kibicow.

Data: 2009-03-23 09:12:40
Autor: bodyn
Wisła - Cracovia
Mane pisze:
bodyn pisze:

[...]

Glupi nei glupi ale jest. Wiec Malecki mogly nie robic show jak na dozynkach
i nie sciagac koszulki

Data: 2009-03-23 09:24:43
Autor: Mane
Wisła - Cracovia
bodyn pisze:

Glupi nei glupi ale jest. Wiec Malecki mogly nie robic show jak na dozynkach
i nie sciagac koszulki

Mlody jest poniosla go ulanska fantazja :)
Moze Łobodzinski pokaze za co tak naprawde powinien otrzymywac pieniadze, bo napewno nie za siedzenie na lawie.

Data: 2009-03-23 08:27:42
Autor: Mamak z Galicji
Wisła - Cracovia
bodyn pisze:
Danpe pisze:

Zachowanie Maleckiego po strzale bramki pierwsza klasa.
Malecki jest idiota najwiekszego kalibru. I to pokazuje nie po raz pierwszy,
W meczach z Cracovia jego zachowanie wychodzi poza okreslenie 'normalny czlowiek"

Dzięki takiemu Małeckiemu i jego wielkiej niechęci do Cracovii (delikatnie ujęte) wygraliście ten mecz.

Przepis z koszulką z dupy wyjęty. Toleruje się brutalne faule, faule taktyczne (IMO za to czerwona powinna być obowiązkowa), a nie pozwala się na spontaniczną radość.

Mamak z Galicji

Data: 2009-03-22 21:06:44
Autor: UGI
Wisła - Cracovia

Użytkownik "Danpe" <danpe_@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

Ci co dzis siedzieli na trybunie E byli mocno uprzywilejowani, bo po
ich stronie padly wszystkie bramki.

Cos cienko u was w Krakowie, na trybunach bylo widac sporo wolnych miejsc. Meczu derbowego nie umiecie zapelnic?

Data: 2009-03-22 21:18:25
Autor: Danpe
Wisła - Cracovia
On Sun, 22 Mar 2009 21:06:44 +0430, "UGI" <ugi3@gazeta.pl> wrote:

[...]

masz racje i nie ;)
Na D i E ludzie zamiast stac po bokach to ida na schody na srodek,
stad boki puste. Taka u nas tradycja ;) Natomiast A i B nie do konca zapelnione - ludzie ktorzy mieli tam
karnety zostali na E przesiedleni, bo A i B beda po tym meczu burzone.
Na te trybuny bilety sie wszystkie nie sprzedaly, ale to temat na inna
dyskusje. --
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2009-03-23 16:43:58
Autor: UGI
Wisła - Cracovia
Danpe <danpe_@poczta.onet.pl> napisał(a):
Na te trybuny bilety sie wszystkie nie sprzedaly, ale to temat na inna
dyskusje.

Ale mnie wlasnie to najbardziej interesuje. Jak to mozliwe ze przy takim meczu zostaja bilety w kasach? To po co rozbudowywac do 35 tys. ?

Data: 2009-03-23 18:32:45
Autor: Mane
Wisła - Cracovia
UGI pisze:

Ale mnie wlasnie to najbardziej interesuje. Jak to mozliwe ze przy takim meczu zostaja bilety w kasach? To po co rozbudowywac do 35 tys. ?

Moze wpadli na taki pomysl jak w gdansku, biletu nie mozna kupic w dniu meczu :D

Data: 2009-03-24 01:25:30
Autor: Danpe
Wisła - Cracovia
On Mon, 23 Mar 2009 16:43:58 +0000 (UTC), "UGI "
<ugi3@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

[...]

Chociazby nienormalny fakt, ze na A i B bilety sa drozsze niz na D i
E, a jak wiadomo od pewnego czasu te ostatnie maja wyzszy komfort.
Zreszta od zawsze A i B byly trybunami karneciarzy, ktorzy placili
wiecej po czym na tych trybunach siedzieli i wpieprzali przyslowiowe
kielbaski, teraz nie bylo sprzedawania karnetow na te trybuny, a ci co
wczesniej mieli tam karnety zostali wysiedleni na E. co za tym idzie
bilety na te trybuny byly w sprzedazy normalnej, tyle ze cena IMO
srednio przystepna.

Druga sprawa: ludzie nadal sie boja po prostu chodzic na derby, a
jesli juz to  chca jechac samochodem. po derbach ponad godzine
wyjezdzalem spod stadionu, ale ja tez wole jechac swoim autem niz
autobusem, tym bardziej, ze mam po drodze do domu getta.

Ale najbardziej mnie dziwi fakt, ze na A i B byly miejsca, a ludzie
kupowali bilety u konikow. To co? pozostale niecale 3 000 biletow
zastaly w rekach konikow czy ki czort?

--
pozdrawiam, danpe
gg:827748