Wisła - Cracovia

Data: 2009-03-22 18:56:43
Autor: Mark
Wisła - Cracovia
Dnia Sun, 22 Mar 2009 16:48:46 +0000 (UTC), Przemek Budzyński napisał(a):

na razie gra wiślaków to jest jakiś koszmar. I nie chodzi mi nawet o poziom
umiejętności, ile o totalny brak koncentracji i zaangażowania. Poza Małeckim
nie widzę nikogo, kto by chciał szybko biegać....

Ja Ci dobrze radze - odszczekuj poki mozesz:)

Dramatyznie za to moze byc w Poznaniu. Bez  Marcelo i  Piotra Brozka obrona
bedzie ciezka, zwlaszcza ze Lech napastnikow ma pierwszorzednych.
Pewnie Zienczuk albo Diaz, albo obaj, zosana cofnieci do obrony

--
Mark

Data: 2009-03-22 17:59:44
Autor: Przemek Budzyński
Wisła - Cracovia
Mark <x@op.pl> napisał(a):
> [...]

> nie widzę nikogo, kto by chciał szybko biegać....

Ja Ci dobrze radze - odszczekuj poki mozesz:)

zaasekurowałem się zwrotem "na razie" :) :).

Panie trenerze Macieju Skorżo - dziękuję, że pokazałeś im mój post w przerwie
:) :) :)

Data: 2009-03-22 23:14:10
Autor: Cavallino
Wisła - Cracovia
Użytkownik "Mark" <x@op.pl> napisał w wiadomości news:

Dramatyznie za to moze byc w Poznaniu. Bez  Marcelo i  Piotra Brozka obrona
bedzie ciezka,

To mi się najbardziej podobało, gdy Wisła kretyńsko się wykartkowała w już wygranym meczu mając przeciwnika na kolanach.
Kary powinny być za to w dziesiątki tysięcy.

zwlaszcza ze Lech napastnikow ma pierwszorzednych.
Pewnie Zienczuk albo Diaz, albo obaj, zosana cofnieci do obrony

Obstawiam obronę Singlar-Baszczu, Głowacki-Diaz

Data: 2009-03-23 09:32:16
Autor: Przemek Budzyński
Wisła - Cracovia
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):
Obstawiam obronę Singlar-Baszczu, Głowacki-Diaz

w sumie nic łatwiejszego :) chybajuż więcej obrońców w kadrze nie ma. :)

Data: 2009-03-23 10:35:50
Autor: Cavallino
Wisła - Cracovia
Użytkownik "Przemek Budzyński" <bat_oczir@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gq7kv0$1ni$1inews.gazeta.pl...
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):

Obstawiam obronę Singlar-Baszczu, Głowacki-Diaz

w sumie nic łatwiejszego :) chybajuż więcej obrońców w kadrze nie ma. :)

BTW: miałem niezły ubaw jak kibicowałem Wiśle w końcówce.
Dopingowałem Brożka, Głowackiego i Marcelo do faulowania.
Wchodziły też w rachubę pyskówki i przepychanki.
W ostateczności odkopnięcie piłki.

Niestety, Głowacki się uparł i nie posłuchał mojego telepatycznego przekazu, reszta - jak małpki na sznurku zadziałała. ;-)

Wisła - Cracovia