Wisla - Cracovia

Data: 2009-11-22 19:10:39
Autor: Mark
Wisla - Cracovia

k..

A lepiej nic nie bede pisal az mi nerw przejdzie.

A Jopa to bym na pysk z druzyny wywalil, szlag go trafil.

--
Mark

Data: 2009-11-22 19:15:48
Autor: Cavallino
Wisla - Cracovia
Uzytkownik "Mark" <x@op.pl> napisal w wiadomosci news:121xs1ytjdby.dlgsmok.wot...

k..

A lepiej nic nie bede pisal az mi nerw przejdzie.

A dlaczego?
Taki fajny rezultat, nic tylko sie cieszyc. :-)
Liga robi sie coraz bardziej ciekawa, 5 druzyn na przestrzeni 6 punktów.
Jeszcze bedzie walka, moze nawet i o majstra.

No i sprawdza sie zasada, ze utrzymanie formy przez 4 miesiace po prostu nie jest mozliwe, nawet w naszej kiepskiej lidze, wiec nie powinniscie byc tak bardzo zdziwieni.

Data: 2009-11-22 19:17:51
Autor: tees
Wisla - Cracovia
Mark pisze:

A Jopa to bym na pysk z druzyny wywalil, szlag go trafil.

Kolejny mecz załatwiony przez Jopa (a mogło być 0-0). I pomyśleć, że on jeszcze kasę bierze za swoją grę.

pzdrw
tees

Data: 2009-11-22 19:22:52
Autor: DysoN
Wisla - Cracovia
Jop Jopem, wiadomo ze do wyjebania jest ale w 11 gral dobrze tylko Pawelek! Pomoc i atak na stojaco, ewentualnie tylko Malecki jak mial pilke a tak mnie k.... nie dziwi ze nie mogli nic strzelic skoro nie szuakali pozycji. Mecz dretwy tak ze mnie oczy szczypaly, a slaba Cracovia wygrala zasluzenie. Wysokie pilki Alvareza czy Jopa mnie do szalu doprowadzaly prawie tak jak proste bledy techniczne zalamujace jakokolwiek akcje. Beznadziejna gra Wisly. Wstyd na lata.
--
DysoN  mailto:dyson_NO_SPAM@interia.pl GG 2434245
Ankh-Morpork eksperymentowalo z wieloma systemami rzadów, az

Data: 2009-11-22 19:33:51
Autor: tees
Wisla - Cracovia
DysoN pisze:
[...]

A mnie - i to już od kilku meczy najbardziej drażni Diaz. Co dostanie piłkę to 99% szansy albo na stratę, albo na jakieś totalnie głupie zagranie do nikogo. I to ciągłe czekanie na przeciwnika, żeby zdążył podbiec i zabrać mu piłkę (co się z reguły udaje).
O głupich faulach wyprostowanymi nogami już nie mówię nawet...

Reszta niewiele lepsza...

pzdrw
tees

Data: 2009-11-22 19:39:16
Autor: Mark
Wisla - Cracovia
Dnia Sun, 22 Nov 2009 19:33:51 +0100, tees napisał(a):

[...]

Ano, Diaz w tym sezonie zjechal z forma strasznie.
Mam nadzieje ze w przyszlym po ozdrowieniach, zasadniczy dobor bedzie
odbywal sie w trojce Sobol - Gargula - Jirsak, no ewentualnie Boguski jesli
nie bedzie na ataku.
Bo Boguski to jedyny jasny punkt dzis,  szkoda tylko ze pozno i ze jeszcze
nie na 100% ale i tak gral lepiej.

--
Mark

Data: 2009-11-22 19:46:51
Autor: DysoN
Wisla - Cracovia

Jak bedzie gral Sobol to nikt nie wie. Zakladam ze ponizej pewnego poziomu nie zejdzie ale ma juz swoje lata a przerwa byla dluga.

Data: 2009-11-22 19:25:06
Autor: Mark
Wisla - Cracovia
Dnia Sun, 22 Nov 2009 19:17:51 +0100, tees napisał(a):

Kolejny mecz załatwiony przez Jopa (a mogło być 0-0). I pomyśleć, że on jeszcze kasę bierze za swoją grę.

Mam szczera nadzieje ze tego cholernego sabotazysty na wiosne juz nie
zobacze. Do reszty mam  w cholere zastrzezen, ale nikt mnie tak nie wkurza
jak on, znowu bramka tylko jego, pare zagran takich ze juniorowi sie nie
zdaza (rajd Matusiaka to tez jego konto), a na dodatek wali jeszcze te
dlugie gorne bez opamietania.

--
Mark

Data: 2009-11-22 19:29:40
Autor: DysoN
Wisla - Cracovia
Mark pisze:

[...]

Absolutnie go nie bronie, mysle tak jak Ty ale prawda jest taka ze czasem musial bo szanowna pomoc ani boczni obroncy dup swoich ruszyc nie chca albo stoja z mina "jak to oni tak pressingiem biegaja, tak nie wolno! Trenerze patrz on mi pilki przyjac nie pozwoli!"

Data: 2009-11-22 19:22:21
Autor: AJK
Wisla - Cracovia
22-11-2009  o godz. 19:10 Mark napisał:

k..

A lepiej nic nie bede pisal az mi nerw przejdzie.

"Ziemia obiecana" to jest to.
Się zaasekurowałem i we czwartek postawiłem dychę na remis i dwie dychy
na wygraną Cracovii.
Koniaczek. Podwójny. Stać mnie :-)

A Jopa to bym na pysk z druzyny wywalil, szlag go trafil.

Ano. Albo się czołga za Matusiakiem, albo śpi przy Sasze, albo wybija
gdziekuźwabądź. To już niech lepiej Kowalski z Piasta wraca, albo
przedszkole z ME wchodzi. Gorzej nie będzie (patrz zmiana Kirma na
Leszczaka).

Ogólnie luzik. Wygrał ten, który chciał wygrać, przegrał ten, który nie
umiał wygrać, tabela ciekawsza, a jeźlikto chceemo cje - to niech sobie
Zagłębie Lubin ogląda :-P

--
AJK

Data: 2009-11-22 19:30:41
Autor: tees
Wisla - Cracovia
AJK pisze:

Się zaasekurowałem i we czwartek postawiłem dychę na remis i dwie dychy
na wygraną Cracovii.
Koniaczek. Podwójny. Stać mnie :-)

Poczekaj, Tusk zrobi z Tobą porządek :)))

pzdrw
tees

ps. tak, tak - wiem że u stacjonarnego - jak wszyscy :)

Data: 2009-11-22 19:40:42
Autor: AJK
Wisla - Cracovia
22-11-2009  o godz. 19:30 tees napisał:

[...]

Wychodzić z domu? Kwitki i długopisy? Jak zwierzęta? :-)

I nie, nie u tego.
U tego drugiego też nie. --
AJK

Data: 2009-11-22 19:54:27
Autor: Fidelio
Wisla - Cracovia
[...]

Ale w ogóle ja nigdy nie mogłem zrozumieć jak ten Jop zrobił taką karierę, przecież on zawsze był taki drewniany jak diabli!
Kariera Jopa to jest dowód na poziom polskiej ligi.

Data: 2009-11-22 23:16:17
Autor: Cavallino
Wisla - Cracovia
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:

Kariera Jopa to jest dowód na poziom polskiej ligi.

Raczej ruskiej.
W Polsce to on od zawsze gra kaszanę i powszechnie uważany jest za totalne drewno.

Data: 2009-11-22 22:41:22
Autor: Marek W.
Wisla - Cracovia
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):
> [...]

Raczej ruskiej.
W Polsce to on od zawsze gra kaszanę i powszechnie uważany jest za totalne drewno.
W ruskiej to się na nim szybko poznali i nie pograł w niej sobie.
W polskiej gra od ok. 10 lat, wszyscy wiedzą że drewno, a on nadal gra. To o której lidze to świadczy? Abstrahując już od tego w jakich rozgrywkach grają ruskie kluby, a jakich nie grają polskie.

Data: 2009-11-22 23:49:33
Autor: Cavallino
Wisla - Cracovia
Użytkownik "Marek W." <marekwyso@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hecemi$2gf$1inews.gazeta.pl...
> [...]

drewno.

W ruskiej to się na nim szybko poznali i nie pograł w niej sobie.

Tak by można powiedzieć gdyby wyleciał po miesiącu.
Ale o ile mnie pamięć nie myli, to zatrudniali go sporo dłużej.

Natomiast po co znowu brała go Wisła, to naprawdę zachodzę w głowę.

Data: 2009-11-23 01:58:33
Autor: Marek W.
Wisla - Cracovia
> [...]

Ale o ile mnie pamięć nie myli, to zatrudniali go sporo dłużej.

Natomiast po co znowu brała go Wisła, to naprawdę zachodzę w głowę.
Nie na ten temat pisałem. Nie zgadzałem się tylko z z karkołomnym stawianiem poziomu ligi polskiej nad poziom ligi rosyjskiej.
Nie wyleciał z klubu z prostej przyczyny - podpisany kontrakt. Ale nie grał.
Poza tym wszystkim to tylko chciałem przypomnieć, że ok. miesiąca temu dostałem od ciebie kolejnego(!!!) już plonka, więc może trzymaj się swojego zdania i nie zmieniaj go częściej od krowy.

Data: 2009-11-23 11:53:30
Autor: Cavallino
Wisla - Cracovia
> [...]

Ale o ile mnie pamięć nie myli, to zatrudniali go sporo dłużej.

Natomiast po co znowu brała go Wisła, to naprawdę zachodzę w głowę.

Nie na ten temat pisałem.

Ale ja na ten temat pisałem.
Skoro masz zamiar pisać na inny temat niż ktoś, komu odpowiadasz, to rób to sobie gdzie indziej, najlepiej w innym wątku.

Nie zgadzałem się tylko z z karkołomnym stawianiem
poziomu ligi polskiej nad poziom ligi rosyjskiej.

Aha - czyli po raz kolejny nie zrozumiałeś na co odpowiadasz.
Typowe.
HINT: Niczego takiego o czym piszesz nie głosiłem.

[...]

Albo nie zrozumiałeś co dostałeś, albo sam coś nakombinowałeś w swoich adresach, więc tak czy tak pretensje możesz mieć tylko do siebie.
Ja kf nie czyściłem już bardzo dawno, więc się nie poczuwam.

Data: 2009-11-23 11:11:58
Autor: Marek W.
Wisla - Cracovia
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):

> Nie na ten temat pisałem.

Ale ja na ten temat pisałem.

A ja na inny, rónież z tego wątku.

Skoro masz zamiar pisać na inny temat niż ktoś, komu odpowiadasz, to rób to sobie gdzie indziej, najlepiej w innym wątku.

Doskonale wiem na co odpowiadałem. Mianowicie na: "> Kariera Jopa to jest dowód na poziom polskiej ligi.

Raczej ruskiej."

Na to i tylko na to.

> [...]

Typowe.
HINT: Niczego takiego o czym piszesz nie głosiłem.

Zrozumiałem, dowód powyżej. Nie głosiłeś, że to świadczy o poziomie ligi rosyjskiej jako kontrę na zdanie kogoś że raczej polskiej??? Ciekawe. A co tam jest napisane twoją ręką?
> [...]

Ja kf nie czyściłem już bardzo dawno, więc się nie poczuwam.

KŁAMCA!!! Łżesz, albo teraz albo wtedy gdy pisałeś że dostaję plonka.
Proszę: http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?group=pl.rec.sport.pilka-
nozna&tid=1171432&pid=1171578&MID=%3Ch8p1tu%24c4c%241%40news.onet.pl%3E
I nie zarzucaj komuś niezrozumienia i kombinacji bo w tym świetle wychodzisz po prostu na idiotę.

Data: 2009-11-23 13:28:45
Autor: Cavallino
Wisla - Cracovia
[...]

Czy mam rozumieć że dla Ciebie sformułowania:
1. "> Kariera Jopa to jest
dowód na poziom polskiej ligi.

Raczej ruskiej."

2. " stawianie poziomu ligi polskiej nad poziom ligi rosyjskiej"

Są tożsame?

Jeśli tak, to polecam ponowienie edukacji, najlepiej od pierwszej klasy podstawówki, ze szczególonym naciskiem na rozumienie tekstu czytanego i logikę.

HINT: Niczego takiego o czym piszesz nie głosiłem.

Zrozumiałem, dowód powyżej.

Owszem, dowód powyżej jest, ale tylko na to że nie rozumiesz co czytasz.

Nie głosiłeś, że to świadczy o poziomie ligi
rosyjskiej jako kontrę na zdanie kogoś że raczej polskiej??? Ciekawe. A co
tam jest napisane twoją ręką?

Że należy się śmiać z ludzi którzy tyle lat mu płacili w ruskiej lidze?
I ani słowa o tym, czy jest gorsza/lepsza od polskiej?

"Dokument został usunięty z serwera."
Musisz się bardziej postarać.
Datę chociaż zapodaj.

Data: 2009-11-23 16:58:38
Autor: Marek W.
Wisla - Cracovia
> [...]

> nozna&tid=1171432&pid=1171578&MID=%3Ch8p1tu%24c4c%241%40news.onet.pl%3E

Nic nie zostało usunięte. Po prostu ze wzglądu na swoją długość link jest złamany. Kopiując uważaj żeby w pasek adresu nie wpisać ptaszka, o takiego "<" zawartego pomiędzy słowami "pilka" i "nozna" i wtedy zobaczysz jak się wygłupiłeś.

Data: 2009-11-23 13:34:21
Autor: Cavallino
Wisla - Cracovia
[...]

Bezczelny gnojek po prostu.
Oto dowód:
Taki adres zapodawałeś jakiś czas temu:
Marek W. <marekwyso.WYTNIJ@gazeta.pl>

potem:
Marek W. <marekwyso@gazeta.SKASUJ-TO.pl>

a teraz:
Marek W. <marekwyso@WYTNIJ.gazeta.pl>

Czyli robisz dokładnie to co napisałem powyżej.
I jeszcze śmiesz się ciskać i zarzucać coś komuś.

Niepojęte, jak można być taką zakłamaną szmatą.
PLONK po raz kolejny

Data: 2009-11-23 17:03:10
Autor: Marek W.
Wisla - Cracovia
> [...]

Czyli robisz dokładnie to co napisałem powyżej.
I jeszcze śmiesz się ciskać i zarzucać coś komuś.

Niepojęte, jak można być taką zakłamaną szmatą.
Nie wiem co starasz się udowodnić. Że pisząc ze strony "gazate.pl" do adresu wstawia mi ona słówka a to "skasuj", a to "wytnij". Przeceniasz mnie, ja tego nie potrafię zrobić, mój adres to po prostu marekwyso@wp.pl, to co jest ponadto dzieje się bez mojej wiedzy i przyczyny.
I zważaj ze słowami, bo że jesteś kłamcą już zostało udowodnione, teraz starasz się zapracować na miano zwykłego chama. A może wcale nie musisz na to pracować, tak już po prostu masz.

Data: 2009-11-23 21:56:33
Autor: AJK
Wisla - Cracovia
23-11-2009  o godz. 18:03 Marek W. napisał:

[...]

To jest znana sprawa od lat, chyba odkąd gazeta.pl zaczęła oferować
usenet. Wstawki antyspamowe w adresach kont gazetowych wstawiał odgórnie,
losowo i bez wiedzy posiadacza automat gazeta.pl i automat co jakiś czas
zmieniał ich brzmienie (WYTNIJ, USUŃ, SKASUJ) i zmieniał ich położenie w
adresie. Dlatego są pisane wielkimi literami - znaczy, dlatego, że to
automat gazeta.pl. Początkowo ludzie na usenecie psioczyli, drwili z
nieskuteczności takich zabiegów, ale po dwóch-trzech miesiącach przywykli
i nauczyli się uwzględniać gazetowy automat w regułkach czytnika,
obojętnie czy plonkujących, czy punktujących. Ale są ludzie i ludziska...

--
AJK

Data: 2009-11-23 23:41:30
Autor: Cavallino
Wisla - Cracovia
Użytkownik "AJK" <to-co-w-podpisie@post.pl> napisał w wiadomości news:14a7eyom8hvq7$.dlgajk.cija...
[...]

Jeśli myślisz, że mam zamiar się przejmować że jakiś śmieciarz używa śmieciarskiego sposobu komunikacji z newsami i jeszcze z tego powodu ma do kogoś o to pretensje, to jesteś w błędzie.
Nie jest to dla mnie sprawa na tyle istotna, żeby spędzić choć minutę zastanawiając się jak napisać regułkę w filtrze.
Nie podobają mu się skutki działania durnych automatów - niech nie używa - i tyle.

Data: 2009-11-23 23:30:45
Autor: Marek W.
Wisla - Cracovia
> [...]

Nie podobają mu się skutki działania durnych automatów - niech nie używa -
tyle.

Ostrzegałem - zważaj na słowa. Nie posłuchałeś, do "zakłamanej szmaty" dorzuciłeś jeszcze "śmieciarza" więc się doigrałeś.
Pojurze zgłaszam sprawę do odpowiednich organów, do ścigania za publiczne zniesławienie.
Pojutrze, bo daje ci (celowo z małej) cały jutrzejszy dzień na, również publiczne, przeprosiny.
A czy żartuję, czy się napinam, i przede wszystkim, czy warto rzucać obelgi przekonasz się niebawem.
Bez pozdrowień.
Ps. Jeśli faktycznie ma mnie w kf-ie proszę kogoś o wklejenie mu tego. Chociaż to w sumie nie bardzo istotne, to jego zmartwienie czy przeczyta czy nie.

Data: 2009-11-24 07:17:37
Autor: Marcin Bielewicz
Wisla - Cracovia
Marek W. pisze:

Pojurze zgłaszam sprawę do odpowiednich organów, do ścigania za publiczne zniesławienie.
Pojutrze, bo daje ci (celowo z małej) cały jutrzejszy dzień na, również publiczne, przeprosiny.

 Ale czy te organy kiwnęły kiedykolwiek palcem w sprawie o "publiczne
zniesławienie" mające miejsce w Usenecie? Wątpię, ale trzeba by Adasia
Płaszczycy zapytać.

A czy żartuję, czy się napinam, i przede wszystkim, czy warto rzucać obelgi przekonasz się niebawem.

 A to juĹź brzmi jak groĹşba.

--
Marcin Bielewicz
http://eventually.blox.pl -- Rozmowy z żoną;

Data: 2009-11-24 08:59:36
Autor: Cavallino
Wisla - Cracovia
Użytkownik "Marcin Bielewicz" <marcin.bielewicz@gmail.com> napisał w wiadomości news:

A czy żartuję, czy się napinam, i przede wszystkim, czy warto rzucać obelgi
przekonasz się niebawem.

A to juĹź brzmi jak groĹşba.

Napisał to samo i do mnie na priv, więc pozwolę sobie i tu wrzucić moją odpowiedź:

Zabawne, śmiecisz na grupie od wielu lat, nie napisałeś ani jednego merytorycznego postu, same śmieci z personalnymi zaczepkami, a teraz grozisz za nazwanie Twoich działań po imieniu.
Do tego zarzucasz komuś kłamstwo, mimo że pisze 100% prawdę, a chwilę później tłumaczysz się że działasz nieświadomie .
Zastanów się nad sobą, to tyle co mam Ci do przekazania.

Zamiast się ciskać lepiej zacznij od początku, przeproś grzecznie za dotychczasową postawę, a potem skup się na dyskusjach o piłce, a nie grupowiczach i ani Ty ani Tobie nie będzie się podnosić ciśnienie bez potrzeby.
Zapewne i skutek będzie lepszy.

Data: 2009-11-24 10:56:26
Autor: Marek W.
Wisla - Cracovia
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):

> A to juĹź brzmi jak groĹşba.

Napisał to samo i do mnie na priv, więc pozwolę sobie i tu wrzucić
moją
odpowiedĹş:

Zabawne, śmiecisz na grupie od wielu lat, nie napisałeś ani jednego merytorycznego postu, same śmieci z personalnymi zaczepkami, a teraz
grozisz
za nazwanie Twoich działań po imieniu.

Teraz, w tym miejscu, od biedy można powiedzieć, że nazwałeś rzecz po imieniu. Poprzednio w nadzwyczaj chamski sposób mnie obraziłeś nazywając tak, jak nazwałeś. I to właśnie zgłoszę do organów ścigania, bo przeprosin, widzę, nie doczekam się. Sam jestem ciekaw co z tego wyniknie. Ty pewnie też będziesz zainteresowany więc będziemy mieli wspólne zainteresowania :)

Do tego zarzucasz komuś kłamstwo, mimo że pisze 100% prawdę

Zarzuciłem ci (celowo z małej) jedno, konkretne kłamstwo. Mianowicie takie, że najpierw stwierdziłeś, że dajesz mi plonka, a potem, przedwczoraj, że wcale nie dawałeś. W którymś z tych momentów kłamałeś. Jeszcze raz wrzucam linka żeby ci to udowodnić i nie pisz bzdur (czyli znów nie kłam) że dokumentu nie ma na serwerze. Jest tylko dobrze skopiuj link, o ten:
http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?group=pl.rec.sport.pilka-
nozna&tid=1171432&pid=1171578&MID=%3Ch8p1tu%24c4c%241%40news.onet.pl%3E

a chwilę później tłumaczysz się że działasz nieświadomie .

Neświadomie, bo tak jest w istocie. A czy ty celowo dodajesz do swojego adresu "wytnij", "usuń to"? Nie? A zapewniam cię że przeglądając twoje posty, poprzez stronę z której ja wysyłam, też masz coś takiego dodane do adresu. Nie wierzysz? To sobie wejdź, zobacz i się przekonaj.

Zastanów się nad sobą, to tyle co mam Ci do przekazania.

Radzę ci zrobić to samo. A przede wszystkim mocno się zastanowić nad publicznym przeprosinami. Masz jeszcze niecałą dobę. W innym przypadku mam nadzieję na spotkanie. W wiadomym miejscu.

Data: 2009-11-22 21:01:07
Autor: CGC
Wisla - Cracovia
Dnia Sun, 22 Nov 2009 19:22:21 +0100, AJK napisał(a):

Ogólnie luzik. Wygrał ten, który chciał wygrać, przegrał ten, który nie
umiał wygrać, tabela ciekawsza, a jeźlikto chceemo cje - to niech sobie
Zagłębie Lubin ogląda :-P

Które to Zagłębie Łobodzińskiego dało Wiśle (za rekordową kasę), a
Golińskiego Cracovii (za jakieś drobniaki). Cracovia, wychodzi, zrobiła
lepszy interes. --
CGC

Data: 2009-11-22 21:30:41
Autor: AJK
Wisla - Cracovia
22-11-2009  o godz. 21:01 CGC napisał:

[...]

Nie tylko ten. Ze stadionem - pomijając wielkość - też. Znaczy, żeby nie było - to moja subiektywna ocena. Yyy...
Przecież wszystko, co piszę jest subiektywne :-)

--
AJK

Data: 2009-11-22 19:36:43
Autor: Danpe
Wisla - Cracovia
On Sun, 22 Nov 2009 19:10:39 +0100, Mark <x@op.pl> wrote:

k..

A lepiej nic nie bede pisal az mi nerw przejdzie.

A Jopa to bym na pysk z druzyny wywalil, szlag go trafil.

Tego durnia co lobowal w pole karne Cracovii zamiast dosrodkowywac
tez, juz mlody na koncu co wszedl byl lepszy.

Jedyne ciekawe wydarzenie mialo miejsce przed meczem:
http://www.youtube.com/watch?v=lk8NoSKqO90

--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2009-11-22 20:01:58
Autor: flanker
Wisla - Cracovia

k..

A lepiej nic nie bede pisal az mi nerw przejdzie.

A Jopa to bym na pysk z druzyny wywalil, szlag go trafil.

-- Mark

Zgadzam się. Jak to jest, że w zespole, który pretenduje do bycia mistrzem gra taka pała jak Mariusz Jop? Alan Shearer powiedział wyraźnie że ten człowiek to przedstawiciel Sunday League i całkowicie sie z tym zgadzam. To co on zrobił na początku meczu z Matusiakiem to megażenada, brak mi słów. Kolejni kandydaci do określenia mianem pał to Alvarez i Diaz. Brzęczek w relacji w C+ do znudzenia gadał i gadał, że wrzucanie balonów w pole karne to droga donikąd ze względu na wzrost obrońców. Ale nic, cały mecz walenie w pole karne, piłka sobie wisiała i wisiała, ah i te wykopy Jopa, palce lizać. Dolne piłki, szybkie, by rozklepały Cracovie zwłaszcza że Polczak i jego kumple z obrony ruszają sie jak wozy z węglem, a i Cabaj to bramkarz z Sunday League.
Mecz fatalny był fatalny.

Data: 2009-11-22 20:24:28
Autor: bodyn
Wisla - Cracovia
Mark pisze:
k..

A lepiej nic nie bede pisal az mi nerw przejdzie.

A Jopa to bym na pysk z druzyny wywalil, szlag go trafil.

A kogos bys zostawil?
  Malecki dobrze ze byl sklad podany bo nym go nie zawuazyl
Alvarez - ciekawe kto mu kazal grac zawiesinki
Lobodzinski- kto pamieta kogo on miinal?
Jop - szkoda bajtow
Piotr Brozek-sen zimowy
Diaz-mistrze strat
Kirm- jeszcze sie spoce
Pawet Brozek sie staral a Jirsak gral tak, ze bylo widac ze gra zla.

I kto im kazal grac dlugie pilki??
Skorza maciej- dobry wujek cos jeszcze ich pogdzali i powie nci sie nei stalo i tak ponoc do 2013

Data: 2009-11-22 20:50:18
Autor: AJK
Wisla - Cracovia
22-11-2009  o godz. 20:24 bodyn napisał:

[...]

A wystarczyło włączyć telewizor - rewelacyjne podanie z linii końcowej do
Kirma (które ten rewelacyjnie zmarnował), groźny strzał z trudem wybity
przez Cabaja i bardzo dobre wystawienie klatą piłki Boguskiemu, po którym
Boguski uderzył niedaleko słupka. Tak na szybko, bo jak zajrzę w notatki,
to może być jeszcze okrutniej :-)
Rozumiem, że można kogoś nie lubić, ale żeby gust oślepiał?
Pawet Brozek sie staral a Jirsak gral tak, ze bylo widac ze gra zla.

Dobra, to ja po prostu zacznę się śmiać. Głośno, bo ze zlej gry Jirsaka więcej było pożytku niż z niewidzialnych
starań Brożka.

I kto im kazal grac dlugie pilki??

Krótkie też były bez sensu. Ja się zastanawiam, kto Wiśle zakazał strzelać z dystansu? Śliska murawa,
mokra pika, Cabaj w bramce - idealna sytuacja. Zresztą najwięcej dymu było po takich właśnie strzałach: Małeckiego, Jirsaka i Boguskiego. Zresztą Wisła tak już od paru spotkań. Zamiast ustawić ostrzał od 25
metra a Brożek z Małeckim/Ćwielongiem niech szukają dobitek, to oni się w
koronki bawią, szydełkowanie i ach-jacyśmy.

--
AJK

Data: 2009-11-23 18:54:04
Autor: Kwik
Wisla - Cracovia
AJK pisze:

A kogos bys zostawil?
  Malecki dobrze ze byl sklad podany bo nym go nie zawuazyl

A wystarczyło włączyć telewizor (...)

Dokladnie bodyn, ja nie wiem jaki Ty mecz ogladales. Malecki, jak mnie wkurza jego sodoweczka, to byl gosciem ktoremu najbardziej zalezalo i najwiecej biegal i walczyl. Natomiast gra Brozka zaczyna przypominac balet panienki na wydaniu - tu dziubnie, tam traci... OK, z takich zagran jest czasem pozytek i bywaja spektakularne, ale to jak prowadzimy 3:0 to tak mozna sie bawic. A od napastnika, krola strzelcow, wymaga sie zeby strzelal - z dystansu rowniez. Ja nie pamietam kiedy Brozek ostatnio strzelil z 16, 20, 25 metrow - taka bramke jakich Zuraw zdobywal na peczki (przyjecie, zejscie do boku, strzal, gol). Ja tu mowie o strzale, nie o zdobyciu gola. I w zeszlym sezonie juz takie bramki strzelal, a teraz znowu taka ch**nia.

Jop. Ale dlaczego w zasadzie nie gra jakis junior? Jakby popelnial takie same bledy, z takimi samymi skutkami, to przynajmniej mielibysmy nadzieje na to, ze sie gosc nauczy, rozwinie, wzmocni, nabierze doswiadczenia. A temu drewniakowi nic nie pomoze, dobry nie jest, to po co Skorza w niego inwestuje? Diaz - to samo, rezerwy dopoki nie odzyska formy z zeszlego sezonu, w tej dyspozycji wiecej z niego szkody niz pozytku.

Boguski - pokazal ile znaczy dla druzyny, 20 minut i 3 sytuacje, szkoda ich ale nie mozna miec do niego pretensji.

Alvarez - powinien dosrodkowywac pilke 150 razy dziennie na treningu, dopoki sie nie nauczy. Tym dziwniejsze, ze przeciez wie jak to sie robi, juz nieraz posylal efektowne rogale...

Nie moze tak byc, ze druzyna bez Sobola traci kompletnie ducha.

"bez serc bez ducha to szkieletow ludy"

Kwik

Data: 2009-11-24 08:45:04
Autor: bodyn
Wisla - Cracovia
Kwik pisze:
AJK pisze:

[...]

Tak? To ogladnij sobie mecz jeszcze raz. Jego bylo widac w paru akcjach
a pozniej cisza. On mial okresy 15 -20 minut gdzie nie bylo go na boisku widac

Data: 2009-11-24 16:55:37
Autor: Kwik
Wisla - Cracovia
bodyn pisze:
Tak? To ogladnij sobie mecz jeszcze raz. Jego bylo widac w paru akcjach
a pozniej cisza. On mial okresy 15 -20 minut gdzie nie bylo go na boisku widac

zgadzam sie, ale wez pod uwage ze reszta zespolu miala taki okres przez 90 minut, albo jesli bylo ich widac - to przez nieudane, niecelne zagrania. IMO Malecki pokazal sie lepiej niz Brozek, bo pare razy sprobowal przyjac pilke, kiwnac, strzelic, wygral glowke z obroncami Cracovii. A Brozek tylko dziubal i dziubal...

Kwik

Wisla - Cracovia