Wisla - Cracovia

Data: 2009-11-22 20:01:58
Autor: flanker
Wisla - Cracovia

k..

A lepiej nic nie bede pisal az mi nerw przejdzie.

A Jopa to bym na pysk z druzyny wywalil, szlag go trafil.

-- Mark

Zgadzam się. Jak to jest, że w zespole, który pretenduje do bycia mistrzem gra taka pała jak Mariusz Jop? Alan Shearer powiedział wyraźnie że ten człowiek to przedstawiciel Sunday League i całkowicie sie z tym zgadzam. To co on zrobił na początku meczu z Matusiakiem to megażenada, brak mi słów. Kolejni kandydaci do określenia mianem pał to Alvarez i Diaz. Brzęczek w relacji w C+ do znudzenia gadał i gadał, że wrzucanie balonów w pole karne to droga donikąd ze względu na wzrost obrońców. Ale nic, cały mecz walenie w pole karne, piłka sobie wisiała i wisiała, ah i te wykopy Jopa, palce lizać. Dolne piłki, szybkie, by rozklepały Cracovie zwłaszcza że Polczak i jego kumple z obrony ruszają sie jak wozy z węglem, a i Cabaj to bramkarz z Sunday League.
Mecz fatalny był fatalny.

--

Wisla - Cracovia