Wisla - Cracovia

Data: 2009-11-22 20:24:28
Autor: bodyn
Wisla - Cracovia
Mark pisze:
k..

A lepiej nic nie bede pisal az mi nerw przejdzie.

A Jopa to bym na pysk z druzyny wywalil, szlag go trafil.

A kogos bys zostawil?
  Malecki dobrze ze byl sklad podany bo nym go nie zawuazyl
Alvarez - ciekawe kto mu kazal grac zawiesinki
Lobodzinski- kto pamieta kogo on miinal?
Jop - szkoda bajtow
Piotr Brozek-sen zimowy
Diaz-mistrze strat
Kirm- jeszcze sie spoce
Pawet Brozek sie staral a Jirsak gral tak, ze bylo widac ze gra zla.

I kto im kazal grac dlugie pilki??
Skorza maciej- dobry wujek cos jeszcze ich pogdzali i powie nci sie nei stalo i tak ponoc do 2013

Data: 2009-11-22 20:50:18
Autor: AJK
Wisla - Cracovia
22-11-2009  o godz. 20:24 bodyn napisał:

[...]

A wystarczyło włączyć telewizor - rewelacyjne podanie z linii końcowej do
Kirma (które ten rewelacyjnie zmarnował), groźny strzał z trudem wybity
przez Cabaja i bardzo dobre wystawienie klatą piłki Boguskiemu, po którym
Boguski uderzył niedaleko słupka. Tak na szybko, bo jak zajrzę w notatki,
to może być jeszcze okrutniej :-)
Rozumiem, że można kogoś nie lubić, ale żeby gust oślepiał?
Pawet Brozek sie staral a Jirsak gral tak, ze bylo widac ze gra zla.

Dobra, to ja po prostu zacznę się śmiać. Głośno, bo ze zlej gry Jirsaka więcej było pożytku niż z niewidzialnych
starań Brożka.

I kto im kazal grac dlugie pilki??

Krótkie też były bez sensu. Ja się zastanawiam, kto Wiśle zakazał strzelać z dystansu? Śliska murawa,
mokra pika, Cabaj w bramce - idealna sytuacja. Zresztą najwięcej dymu było po takich właśnie strzałach: Małeckiego, Jirsaka i Boguskiego. Zresztą Wisła tak już od paru spotkań. Zamiast ustawić ostrzał od 25
metra a Brożek z Małeckim/Ćwielongiem niech szukają dobitek, to oni się w
koronki bawią, szydełkowanie i ach-jacyśmy.

--
AJK

Data: 2009-11-23 18:54:04
Autor: Kwik
Wisla - Cracovia
AJK pisze:

A kogos bys zostawil?
  Malecki dobrze ze byl sklad podany bo nym go nie zawuazyl

A wystarczyło włączyć telewizor (...)

Dokladnie bodyn, ja nie wiem jaki Ty mecz ogladales. Malecki, jak mnie wkurza jego sodoweczka, to byl gosciem ktoremu najbardziej zalezalo i najwiecej biegal i walczyl. Natomiast gra Brozka zaczyna przypominac balet panienki na wydaniu - tu dziubnie, tam traci... OK, z takich zagran jest czasem pozytek i bywaja spektakularne, ale to jak prowadzimy 3:0 to tak mozna sie bawic. A od napastnika, krola strzelcow, wymaga sie zeby strzelal - z dystansu rowniez. Ja nie pamietam kiedy Brozek ostatnio strzelil z 16, 20, 25 metrow - taka bramke jakich Zuraw zdobywal na peczki (przyjecie, zejscie do boku, strzal, gol). Ja tu mowie o strzale, nie o zdobyciu gola. I w zeszlym sezonie juz takie bramki strzelal, a teraz znowu taka ch**nia.

Jop. Ale dlaczego w zasadzie nie gra jakis junior? Jakby popelnial takie same bledy, z takimi samymi skutkami, to przynajmniej mielibysmy nadzieje na to, ze sie gosc nauczy, rozwinie, wzmocni, nabierze doswiadczenia. A temu drewniakowi nic nie pomoze, dobry nie jest, to po co Skorza w niego inwestuje? Diaz - to samo, rezerwy dopoki nie odzyska formy z zeszlego sezonu, w tej dyspozycji wiecej z niego szkody niz pozytku.

Boguski - pokazal ile znaczy dla druzyny, 20 minut i 3 sytuacje, szkoda ich ale nie mozna miec do niego pretensji.

Alvarez - powinien dosrodkowywac pilke 150 razy dziennie na treningu, dopoki sie nie nauczy. Tym dziwniejsze, ze przeciez wie jak to sie robi, juz nieraz posylal efektowne rogale...

Nie moze tak byc, ze druzyna bez Sobola traci kompletnie ducha.

"bez serc bez ducha to szkieletow ludy"

Kwik

Data: 2009-11-24 08:45:04
Autor: bodyn
Wisla - Cracovia
Kwik pisze:
AJK pisze:

[...]

Tak? To ogladnij sobie mecz jeszcze raz. Jego bylo widac w paru akcjach
a pozniej cisza. On mial okresy 15 -20 minut gdzie nie bylo go na boisku widac

Data: 2009-11-24 16:55:37
Autor: Kwik
Wisla - Cracovia
bodyn pisze:
Tak? To ogladnij sobie mecz jeszcze raz. Jego bylo widac w paru akcjach
a pozniej cisza. On mial okresy 15 -20 minut gdzie nie bylo go na boisku widac

zgadzam sie, ale wez pod uwage ze reszta zespolu miala taki okres przez 90 minut, albo jesli bylo ich widac - to przez nieudane, niecelne zagrania. IMO Malecki pokazal sie lepiej niz Brozek, bo pare razy sprobowal przyjac pilke, kiwnac, strzelic, wygral glowke z obroncami Cracovii. A Brozek tylko dziubal i dziubal...

Kwik

Wisla - Cracovia