Wisla-GKS

Data: 2011-04-15 21:51:20
Autor: Przemek BudzyƄski
Wisla-GKS
strasznie mi szkoda, ĆŒe w I poƂowie Genkow nie wykorzystaƂ tej doskonaƂej okazji. Akcja przed tym strzaƂem byƂa taka, jakby przeprowadzili ją wychowankowie La Masii :) ;)

Data: 2011-04-15 22:03:47
Autor: danpe_
Wisla-GKS
Dnia Fri, 15 Apr 2011 21:51:20 +0200, Przemek Budzyński napisał(a):

strasznie mi szkoda, że w I połowie Genkow nie wykorzystał tej doskonałej okazji. Akcja przed tym strzałem była taka, jakby przeprowadzili j± wychowankowie La Masii :) ;)

Mowisz o tym pinbalu w polu karnym? Mam podobne odczucia.
Szkoda tez, ze Rios spitolil sam na sam. Taki gol bylby argumentem dla
Maaskanta, aby czesciej Riosa wpuszczac na boisko, a ja jestem zwolennikiem
wprowadzania tego gracza do zespolu.

Powinno byc 5:2 moim zdaniem, taki hokejowy wynik.

Fajna gra, bardzo przyjemnie sie ogladalo mecz, duzo dokladnych podan z
klepki, duzo ciekawej gry i technicznych zagran.

Malecki powinien chyba czesciej zagladac na gniazdo, doping tez super.
Zaluje, ze zamiast isc na mecz wybralem jazde w dzien samochodem i wyspanie
sie na jutro O_o

--
Pozdrawiam,
danpe_