Wisła - Górnik 24.04.09

Data: 2009-04-28 11:11:26
Autor: AJK
Wisła - Górnik 24.04.09
24-04-2009  o godz. 21:58 Przemek Budzyński napisał:

powiem tylko tyle - pomimo remisu do przerwy o wynik końcowy byłem tym razem
spokojny. No i...

I taki PS do meczu:
http://tinyurl.com/c9shcd

"Rota 2009": "Nie będzie [tu wstaw cokolwiek]... pluł nam w twarz! Sami
mu naplujemy!"
Rzygać się chce.
Oczywiścim, jakiekolwiek przegladanie zapisów z monitoringu w grę nie
wchodzi, bo by się "klubtomy" obraziły.

--
AJK

Data: 2009-04-28 11:46:36
Autor: Mane
Wisła - Górnik 24.04.09
AJK pisze:

[...]

Ale co chcialbys zobaczyc na tym monitoringu?

Data: 2009-04-28 11:56:00
Autor: Mane
Wisła - Górnik 24.04.09
Mane pisze:

Ale co chcialbys zobaczyc na tym monitoringu?

OK, juz wiem, dopiero mi sie linka zaladowal, myslalem ze Rota 2009 to jakas nowa przyspiewka a to podsumowanie tego co mialo miejsce.

Data: 2009-04-28 17:42:37
Autor: UGI
Wisła - Górnik 24.04.09

Użytkownik "AJK" <to-co-w-podpisie@post.pl> napisał w wiadomości

[...]

Ja czesto bronilem Wisly przed wyssanymi z palca historiami pewnego grupowicza, ale zaczynam odnosic wrazenie, że coś w tym jednak jest.
Z drugiej Oslizlo mowi ze to byl sektor fanatycznych, wiec musialby byc D, wtedy cieszenie sie z gola to czysty idiotyzm. Z trzeciej strony nie sadze by takie oficjele zasiadaly za bramka wiec musiala byc to trybuna A lub B, a te wygladaly na piknikowe.

Ja tam sie cieszylem z gola, a co :-)

Data: 2009-04-28 19:02:52
Autor: Danpe
Wisła - Górnik 24.0 4.09
On Tue, 28 Apr 2009 17:42:37 +0430, "UGI" <ugi3@gazeta.pl> wrote:

Ja tam sie cieszylem z gola, a co :-)

Zwrocilem uwage, ze kilka-kilkanascie osob na trybunie A sie cieszylo
po golu Zabrzan.
Niech nie p...i ze na A sa fanatyczni kibice Wisly bo go smiechem
zabije.
Ktos popelnil blad sadzajac ich na trybunie otwartej, a nie na jakiejs
zamknietej lozy, jesli juz musieli wejsc...
--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2009-04-28 19:19:37
Autor: tees
Wis?a - Górnik 24.04.09
Danpe pisze:

Ktos popelnil blad sadzajac ich na trybunie otwartej, a nie na jakiejs
zamknietej lozy, jesli juz musieli wejsc...

Ktos popelnil blad ale w wychowaniu, skoro jakis gówniarz nie ma oporów przed pluciem na starszego czlowieka. Tylko wziac i strzelic w pape zeby sie nogami nakryl.

Przy czym niestety obserwujac zachowanie gownazerii na ulicy albo w autobusie to mnie takie zachowanie jakos specjalnie nie dziwi. I jak juz pisalem raz czy dwa nie jest to jakas specjalna domena Krakowa albo Wisly.

pzdrw
tees

Data: 2009-04-29 19:00:52
Autor: Danpe
Wis?a - Górnik 24.0 4.09
On Tue, 28 Apr 2009 19:19:37 +0200, tees <ra2k@poczta.onet.pl> wrote:

Danpe pisze:

Ktos popelnil blad sadzajac ich na trybunie otwartej, a nie na jakiejs
zamknietej lozy, jesli juz musieli wejsc...

Ktos popelnil blad ale w wychowaniu,

taa.. na tej grupie panuje jakas dziwna mania naprawiania swiata,
czasami rzygac mi sie chce jak czytam takiego Budzynskiego czy dzisiaj
AJK.
Naprawiacze swiata sie znalezli.
Kazdy chyba wie na jakim swiecie zyjemy od kilku tysiecy lat jako
gatunek ludzki i kazdy normalny zdaje sobie sprawe, ze sadzanie
kibicow przeciwnej druzyny razem to skonczona glupota. A jak sobie nie zdaje z tego sprawy to jest debilem i tyle, a
tlumaczenie "jaka ta nasza mlodziez niewychowana " to se moze w dupsko
wsadzic, bo na tej zasadzie to mozna posadzic na derbach kibicow Wisly
i Cracovii  czy Legii i Polonii ze soba razem ze zgodami a pozniej sie
dziwic dlaczego ktos w szpitalu wyladowal.

--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2009-04-29 20:08:43
Autor: UGI
Wis?a - Górnik 24.04.09

Uzytkownik "Danpe" <danpe_@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci

taa.. na tej grupie panuje jakas dziwna mania naprawiania swiata,
czasami rzygac mi sie chce jak czytam takiego Budzynskiego czy dzisiaj
AJK.

Bo oburza ich buraczne zachowanie jednostki ludzkiej?

[...]

Ale wiesz ze ponoc kibice Interu i Milanu przed derbami chodza miedzy soba wymieszani i nikt nie ginie od noza. W cywilizowanym swiecie mozna. Ja sie zgadzam, ze w obecnej sytuacji takie reakcje to glupota, bo trzeba sobie zdawac sprawe z realiow jakie u nas panuja, ale to nie znaczy ze nie wolalbym po cywilizowanemu.

Data: 2009-04-30 00:24:37
Autor: Danpe
Wis?a - Górnik 24.0 4.09
On Wed, 29 Apr 2009 20:08:43 +0430, "UGI" <ugi3@gazeta.pl> wrote:

Ale wiesz ze ponoc kibice Interu i Milanu przed derbami chodza miedzy soba wymieszani i nikt nie ginie od noza.

ale u nas NIE CHODZĄ i poki co trzeba sie do k..y nedzy do tego
dostosowac a nie zyc oderwanym od rzeczywistosci i pieprzeniem
farmazonow na prspn.
NIE CHODZA miedzy soba wiec ich NIE WPUSZCZAMY na ta sama trybune.

 Ja sie zgadzam, ze w obecnej sytuacji takie reakcje to glupota, bo trzeba sobie zdawac sprawe z realiow jakie u nas panuja

No wlasnie. Ktos sobie nie zdawal, a teraz ma glupie pretensje.
Bardzo przepraszam, ale czy ten gosciu z Gornika to pierwszy raz od 10
lat na meczu byl czy co? Tez w Matrixie zyje? Niech sie cieszy, ze nie
zapierniczal wzdloz trybuny w samych majtasach jak ongis kibic Legii
zbytnio cwaniakujacy na D ;)

Jasne, ze wg niektorych lepiej by bylo, jakby kibice Wisly i Zabrza
siedzieli w tym samym sektorze miedzy soba i sie nie zarli, oraz  nie
opluwali, ale to wcale nie znaczy, ze jak sobie siadzie miedzy
kibicami Wisly to sie nagle cud sprawi. Ja jak chce wiecej kasy to nie
siadzam przed bankiem tylko ciezej pracuje ;)
Malo tego, jakos nie wyobrazam sobie trybuny D na ktorej miedzy
kibicami Wisly siedza kibice innych klubow, ciekawe jak w takiej
sytuacji wygladalby doping, a przypominam, ze od dluzszego czasu,
jesli ktoras trybuna jest pelna to jest to raczej wlasnie trybuna D na
ktora nawet cywilizowani ludzie ;) z trybuny A sie czesciowo
przeniesli. A przynajmniej znam osobiscie pare takich przypadkow. --
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2009-04-29 23:30:27
Autor: Cavallino
Wis?a - Górnik 24.04.09
Użytkownik "Danpe" <danpe_@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:

Bardzo przepraszam, ale czy ten gosciu z Gornika to pierwszy raz od 10
lat na meczu byl czy co? Tez w Matrixie zyje? Niech sie cieszy, ze nie
zapierniczal wzdloz trybuny w samych majtasach

Porażające.
Naprawdę koniecznie musisz pisać?
Czasem lepiej pomilczeć.

Wiesz chociaż kto to jest Oślizło?

Data: 2009-04-29 20:56:16
Autor: tees
Wis?a - Górnik 24.04.09
Danpe pisze:

taa.. na tej grupie panuje jakas dziwna mania naprawiania swiata,
czasami rzygac mi sie chce jak czytam takiego Budzynskiego czy dzisiaj
AJK.
Naprawiacze swiata sie znalezli.

Bredzisz. Nikt nie chce naprawiac swiata - co najwyzej niektorym nie pasuje to jak on wyglada. I cale szczescie - bo gdyby na swiecie byli sami tacy ktorzy pluja i sami tacy ktorzy to bezrefleksyjnie uwazaja za normalne to nie byloby zbyt fajne.

pzdrw
tees

Data: 2009-04-30 00:27:04
Autor: Danpe
Wis?a - Górnik 24.0 4.09
On Wed, 29 Apr 2009 20:56:16 +0200, tees <ra2k@poczta.onet.pl> wrote:

Danpe pisze:

[...]

Ale wlasna glupota tego nie naprawia, a IMHO w takiej kategorii nalezy
postrzegac posadzenie kibicow Gornika (kimkolwiek oni sa bo nikt nie
ma obowiazku znac na pamiec geb legend pilki zabrzanskiej) miedzy
kibicami Wisly pamietajac o obecnych relacjach tych  klubow, oraz
nadmierne emanowanie szczesciem tychze kibicow po pierwszych minutach
meczu.

--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2009-04-30 08:51:12
Autor: tees
Wis?a - Górnik 24.04.09

Uzytkownik "Danpe" <danpe_@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:34chv4tgnq0gbp23fa5a4r2msnt4mr05j14ax.com...

[...]

To ze ktos wykazal sie glupota i bezmyslnoscia (co jest bezsporne i nikt nad tym nie dywaguje) sadzajac ich w sektorze kibiców Wisly nie rozgrzesza plujacych ani innych agresywnych idiotów. Dla kazdego normalnego czlowieka uderzenie (czy tez inny akt agresji) wobec osoby starszej albo kobiety (niezaleznie czy sa to legendy jakiegos klubu czy nie) nie miesci sie w normach przyjetych zachowan i nie ma tu nawet co dyskutowac i próbowac ich usprawiedliwiac.

pzdrw
tees

Data: 2009-04-30 20:23:15
Autor: Danpe
Wis?a - Górnik 24.0 4.09
On Thu, 30 Apr 2009 08:51:12 +0200, "tees"
<ra2k@_wywal_poczta.onet.pl> wrote:

normach przyjetych zachowan i nie ma tu nawet co dyskutowac i próbowac ich usprawiedliwiac.

nie przypominam sobie abym usprawiedliwial wiec wez mi z uaski swojej
nie imputuje tutaj. A skoro takie sytuacje sie zdarzaja to niestety ale trzeba dyskutowac,
ale niekoniecznie na poziomie tej grupy, no chyba, ze tutaj ktos
wpadnie na genialne rozwiazanie lub zasponsoruje jakies godziny
lekcyjne w szkole, na ktorych beda z mlodzieza pracowac psychologowie
policjanci i pilkarze.

--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2009-04-30 09:53:22
Autor: AJK
Wisła - Górnik 24.04.09
29-04-2009  o godz. 16:30 Danpe napisał:

[...]

Jasne, barwy ponad wszystko, plucie na starsze panie i dzieci jest
normalne, a jak ktoś tego nie rozumie, to jest debil i sam jest sobie
winien. I ten biedny jełop, który oberwał kosą za niewłaściwy szalik też
sam jest sobie winien, bo po co go zakładał i to jeszcze wieczorem w
dzielnicy, o której przecież wiedział, że jest "cudza". A ładne
dziewczyny z dekoltem i w mini same się proszą o gwałt. Jest, jak jest,
"każdy normalny zdaje sobie z tego sprawę". Rewelacja.

No to miłego plucia.

--
AJK (Władek, patrzaj... siedzi babcia!
     Ulżyj sobie - weźże kopnij!

Data: 2009-04-30 20:19:50
Autor: Danpe
Wisła - Górnik 24.0 4.09
On Thu, 30 Apr 2009 09:53:22 +0200, AJK <to-co-w-podpisie@post.pl>
wrote:

Jasne, barwy ponad wszystko, plucie na starsze panie i dzieci jest
normalne, a jak ktoś tego nie rozumie, to jest debil i sam jest sobie
winien.

oczywiscie, za glupote sie placi.
 Jak ktos chce to niech paraduje w koszulce Wisly po trybunach
Cracovii, tylko w calej swojej glupocie niech chociaz pamieta o
podpisaniu zgody na przeszczep organow, moze sie komus przysluzy.

--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2009-04-30 18:37:57
Autor: Cavallino
Wisła - Górnik 24.04.09
wrote:

Jasne, barwy ponad wszystko, plucie na starsze panie i dzieci jest
normalne, a jak ktoś tego nie rozumie, to jest debil i sam jest sobie
winien.

oczywiscie, za glupote sie placi.

Jak zapłaciłeś za głupotę, którą tu ustawicznie prezentujesz?

Data: 2009-05-01 09:24:18
Autor: AJK
Wisła - Górnik 24.0 4.09
30-04-2009  o godz. 17:49 Danpe napisał:

[...]

Przypomnę tylko, że wciąż mówimy tu o starszej (naprawdę starszej)
kobiecie...
zaapeluję gorąco, żebyś nigdy publicznie nie przyznawał się, któremu
klubowi kibicujesz, bo po co mu wstyd robić... ....i splonkuję. Są jakieś granice, a ja się nie zmierzam irytować w tak
ładny dzień. --
AJK

Data: 2009-04-28 19:14:07
Autor: AJK
Wisła - Górnik 24.04.09
28-04-2009  o godz. 15:12 UGI napisał:

[...]

Ale co to znaczy "idiotyzm"? Starsza kobieta i jakiś młokos cieszą się,
bo ich drużyna strzeliła gola i za to zostają zwyzywani, opluci itd.? XXI
wiek, miasto kultury, tradycji it., a nie jakieś Rio de Favela. Zresztą,
ganz ryba czy to Kraków, czy inne miasto - jak taka gangsta-mentalność ma
królować na stadionach, to lepiej rozpierdzielić wszystkie trybuny i
budować je od nowa, a przy okazji rozpędzić ten łysy, zaszalikowany
badziew mentalny na cztery wiatry. Nie ma czegoś takiego jak "idiotyzm",
jest natomiast coś takiego jak "cywilizacja" albo coś takiego jak
"bydło". W tym wypadku to drugie. To samo bydło, które bluzga na spikera,
zagłuszającego "Strzelcie k...om gola", to samo, ktore chciało bluzgać na
"Franka", to samo, które gardzi "piknikami" i nadyma się w radykalizmie,
uważając, że to ono właśnie jest solą tego (czy innego) klubu, bo co tam
grajki, zdobywające mistrza, skoro to ono bluzga, bije, pije i dymi
racami! Sorry, ale jeżeli w XXI wieku na trybunach trzeba robić getta, bo
inaczej... i tu spis dowolnych wydarzeń, reakcji itd... Dajcie spokój...

A fakt, że zajście dotyczyło rodzin byłych reprezentantów Polski ma
jeszcze dodatkowy "smaczek". Zresztą... a co właściwie za różnica, czyich rodzin to dotyczyło? A nawet
gdyby był to jakiś napakowany bysio w szaliku Górnika - co za różnica?
Ucieszył się - mecyje. I co z tego? Jeden. A wokół ze trzystu
zagłuszaczy. I to jest powód do najebki, plucia i bluzgów? Weeeeź...

Sorry, ja jeszcze pamiętam czasy, gdy można było siedzieć w sektorze
"wrogim", cieszyć się z gola im strzelonego i maksimum tego, na co się
człowiek narażał, to pięc minut przepychanek słownych, w czasie których
wszyscy się chichrali. I to nie było tak dawno temu... W kwestii zaś faktograficznej: Oslizło siedział w loży, a rodzina poza -
nie wiem, czy to było A, B, D czy E, czy piknicy czy fanatycy. Wiem, że
mi jest niedobrze. Mam nadzieję, ze klub coś zrobi w tej sprawie. Ale nie ukrywam - jest to mała, chuderlawa nadzieja. Bo pewnie nic nie
zrobi, tylko będzie udawał, że nic się nie stało. --
AJK

Data: 2009-04-28 20:11:44
Autor: UGI
Wisła - Górnik 24.04.09

[...]

W kraju o stylu kibicowania "strzelciekurwomgola", "ITI spier....", "klubtomy" cieszenie sie z gola na fanatycznej trybunie przeciwnika to idiotyzm, niestety. Ty nie musisz mi tlumaczyc jak powinno byc, ale piszmy o warunkach jakie mamy a nie naszych marzeniach.

[...]

Ja tam bym sie nie zdziwil gdyby omawiane wydarzenie nie bylo udzialem łysych, osiedlowych hoolsów. Coraz czesciej na stadionach widac mlodych, szybko bogadzacych sie ludzi, ktorzy traktuja sport na zasadzie wóda + znajomi + czapeczki i szaliczek = dobra zabawa, a wódeczka nie tylko hoolsom szkodzi. Na kadrze takich ludzi jest juz jak "mrówków", na lidze tez zaczynaja byc widoczni. A pisze o nich z uwagi na miejsce, gdzie sytuacja sie wydarzyla czyli trybune, na którą kazdy szanujacy sie hools nie postawi swojej nogi. Jak juz tacy zaczynaja atakowac to znaczy ze szambo mamy coraz wieksze.

Nie ma czegoś takiego jak "idiotyzm",
jest natomiast coś takiego jak "cywilizacja" albo coś takiego jak
"bydło". W tym wypadku to drugie. To samo bydło, które bluzga na spikera,
zagłuszającego "Strzelcie k...om gola",

Ooo i tylko na Wisle spotkalem sie z tym, że na spikera, który prosi o kulturalny doping spiewa sie "zamknij sie". Miasto kultury, yhym.

Data: 2009-04-28 22:23:31
Autor: AJK
Wisła - Górnik 24.04.09
28-04-2009  o godz. 17:41 UGI napisał:

[...]

Cóz, ja tam wolę bujać w idealistycznych obłokach :-) Tym bardziej, że
postawa "jest, jak jest" kojarzy mi się z... hmmm... z przywoleniem na
pewno nie, ale z "pogodzeniem się z..." - już tak. Taką postawę
prezentuje zdecydowana większość klubów, może nawet wszystkie, ale to nie
znaczy, że to jest normalne. Dla mnie nie, więc sobie okazjonalnie
posyzyfuję i posiłaczkuję :-)
Tym bardziej, że zaledwie na grupie ;-)

[...]

Ano. Też bym wolał, żeby to było zajście z klasycznymi hoolsami, bo
takich klubwi łatwiej zidentyfikować, w razie czego łatwiej
przesiać/odsiać. Jeśli byliby to normalsi - masz rację - substancja
paskudna sięga nam (znowu) do szyi.

[...]

Sparafrazowałbym Piłsudskiego, ale byłoby to w sumie lekko samobójcze,
więc sobie odpuszczę  i powiem tylko, że miasto jednak fajne ;-)

--
AJK

Wisła - Górnik 24.04.09