Wisła-Górnik

Data: 2011-04-30 18:05:27
Autor: Fidelio
Wisła-Górnik
No i co, Wisła planowo traci punkty bo gra bez Genkowa, a reszta solidarnie z Wisł± przegrywa.
Co to za liga chora? Jaga za 0:3 do przerwy w Bytomiu powinna zostać karnie zdegradowana ;-)

Górnik zagrał fajnie, momentami grali klepę w polu karnym Wisły jak Barca :-)
Szkoda, że po¶cigowa czołówka tak nie gra.

Koniec końców tabela z przodu znowu się spłaszczy, szanse na połknięcie dwójki uciekinierów przez peleton wzrosn±.

PS. Fataln± pogodę na majówkę macie w Krakowie.

Data: 2011-04-30 18:28:26
Autor: yamma
Wisła-Górnik
Fidelio wrote:

Koniec końców tabela z przodu znowu się spłaszczy, szanse na
połknięcie dwójki uciekinierów przez peleton wzrosn±.

yamma

Data: 2011-04-30 09:48:12
Autor: Roberto
Wisła-Górnik
On 30 Kwi, 18:28, "yamma" <ya...@wp.pl> wrote:
Fidelio wrote:
> [...]

europejskie puchary. Ten sezon, to chyba zapisze się wielkimi czcionkami w

Znaczy sie dawcy punktów?? Na czele tabeli nic sie nie zmieni za to
Zabrze odda bezpieczne trzy punkty Poloni

Data: 2011-04-30 18:47:27
Autor: Fidelio
Wisła-Górnik
[...]

Mało tego, my¶lę że Zieliński może zdobyć jeszcze mistrza drugi raz z rzędu.

Data: 2011-04-30 22:25:29
Autor: grzeda
Wisła-Górnik
W dniu 2011-04-30 18:47, Fidelio pisze:

Mało tego, my¶lę że Zieliński może zdobyć jeszcze mistrza drugi raz z
rzędu.

Slask Kazmierczaka, Mili i Sztylki, Madej na szpicy, Spahic na skrzydle i ogrywa przyszlego MP:)

pozdr
PG

Data: 2011-04-30 22:42:24
Autor: Fidelio
Wisła-Górnik
Mało tego, my¶lę że Zieliński może zdobyć jeszcze mistrza drugi raz z
rzędu.

Slask Kazmierczaka,

Nie grał.

 Mili i Sztylki, Madej na szpicy, Spahic na skrzydle
i ogrywa przyszlego MP:)

Tak, widziałem. Co najmniej do jutrzejszego meczu Lechii ¦l±sk w Pucharach.

Data: 2011-04-30 23:47:16
Autor: grzeda
Wisła-Górnik
W dniu 2011-04-30 22:42, Fidelio pisze:
Mało tego, my¶lę że Zieliński może zdobyć jeszcze mistrza drugi raz z
rzędu.

Slask Kazmierczaka,

Nie grał.

BEZ Kazmierczaka, Mili i Sztylki byc mialo.

pozdr
PG

Data: 2011-05-01 01:04:05
Autor: Marcin Kasperski
Wisła-Górnik
A pamiętam jak wszyscy śmiali się, że warszawska Polonia nie ma już
szans na europejskie puchary.

Polonia teĹĽ uczestniczy w zabawie w tej kolejce.

Ten sezon, to chyba zapisze siÄ™ wielkimi
czcionkami w historii... :-)

Pomyśleć, że w sezonie Lubińsko-Bełchatowskim narzekaliśmy że nikt nie
chce być mistrzem...

Data: 2011-04-30 19:31:48
Autor: Kwik
Wisła-Górnik
W dniu 2011-04-30 18:05, Fidelio pisze:
No i co, Wisła planowo traci punkty bo gra bez Genkowa, a reszta
solidarnie z Wisł± przegrywa.

Bez kitu, zespol pretendujacy do mistrzostwa nie moze opierac sie na jednym graczu.

Jestem w szoku, ze gosc ktory tak gra (Branco) moze wystepowac nie tyle ze w Wisle, ale w ogole w ekstraklasie! Naprawde, lepiej byloby wpuscic kogos z ME, przynajmniej by sie chlopak ogrywal. Z tego kloca to juz nic nie bedzie...

Kwik

Data: 2011-04-30 20:11:43
Autor: Fidelio
Wisła-Górnik
No i co, Wisła planowo traci punkty bo gra bez Genkowa, a reszta
solidarnie z Wisł± przegrywa.

Bez kitu, zespol pretendujacy do mistrzostwa nie moze opierac sie na jednym graczu.

Aż tak to nie jest, ale bez Genkowa w ataku Wisła jest o wiele mniej groĽna.

[...]

Nie wiem czy Maaskant wie co to jest ME.

Data: 2011-04-30 22:27:27
Autor: grzeda
Wisła-Górnik
W dniu 2011-04-30 20:11, Fidelio pisze:

[...]

Jak go jakis dziennikarz zapytal czemu nie ogrywa mlodych zawodnikow, to powiedzial, ze Wilk przeciez gra. No to mu dziennikarz na szybko "25 lat". To Maaskant "Burliga tez jest blisko zespolu". 23 lata;)

pozdr
PG

Data: 2011-04-30 20:15:01
Autor: AJK
Wisła-Górnik
30-04-2011, 19:31, Kwik napisał:

[...]

Ależ już jest.
Kupa ¶miechu jest. Z przewag±. :-) --
AJK

Data: 2011-04-30 20:28:15
Autor: DysoN
Wisła-Górnik
Chyba nikt z kibicow Wisly ktoryz dzis przyszli na stadion nie przypuszczal nawet ze to sie tak skonczy... Podobnie nikt sie raczej nie spodziewal przgranej Jagi w Bytomiu.

Ja po tym meczu wiem na 100% ze tacy pilkarze jak Branco to nie powinni grac chyba nawet w ME. Ten gosc dzis pokazal tragedie grecka. Nie zeby inny jakos dobrze grali. Ale jak sie nie potrafilo do pustej bramki trafic dwa razy, gdzy Zurawski bedac na 7 metrze bawi sie w podawanie lobujaca pilka zamiast strzelac to nie mozna wygrac. Kirm dzis tez zagral przerazliwie slabo, dawno tak fatalnie nie gral. Jaeliens tez zaliczyl kilka wpadek, jakie nie przystoja srodkowemu obroncy.
Najlepiej w Wisle zagral chyba Sobolewski, prawie jak za dawnych lat. W miare dobrze jeszcze Melikson i Chavez, cos tam gral Malecki, Pareiko tradycyjnie dobrze a reszta slabiutko :/ Chavez wyrosl chyba na defensora nr 1 w Wisle. Gra teraz dosc pewnie, jak biegnie do pilki to wyglada jak walec ktory chce rozjechac piskleta, cos jak Arboleda dwa lata temu.

Slowa pochwaly naleza sie Gornikowi. Zagral bardzo madrze, choc mial tez sporo szczescia w pierwszej polowie. Kontrowali gdy byla okazja, szybko wychodzili ze swojej polowy. Murowali jak trzeba bylo murowac a przy tym potrafili plynnie wyjsc z atakiem jak przejmowali pilke.

Dobrze ze Polonia Bytom wygrala bo by bylo juz bardzo nerwowo. Z drugiej strony gdyby Wisla wygrala dzis a Jaga przegrala jak to tez zrobila to mistrz zostalby przy Reymonta na 95%. Ile jest teraz to nie podejmuje sie okreslac. Wisla nie strzelila gola w dwoch ostatnich meczach, sytuacji ku temu tez jakichs super przejrzystch nie bylo :/
Pewnie bedzie sie mowic zaraz o kryzysie Wisly. Moim zdaniem do kryzysu daleko ale cos sie ewidentnie zacielo.
--
DysoN  mailto:dyson_NO_SPAM@interia.pl GG 2434245
Ankh-Morpork eksperymentowalo z wieloma systemami rzadów, az

Data: 2011-04-30 21:36:08
Autor: danpe_
Wisła-Górnik
Dnia Sat, 30 Apr 2011 18:05:27 +0200, Fidelio napisał(a):

No i co, Wisła planowo traci punkty bo gra bez Genkowa, a reszta solidarnie z Wisł± przegrywa.

Ale pyta.
Rowno z pierwszym gwizdkiem zaczelo lac, z ostatnim przestalo.
Oczywiscie dach przecieka, a "oddawanie" trybuny to pic dla mediow, na tej
nowej nic nie jest skonczone.
Gra Wisly nei lepsza - pierwsza polowa po japonsku - jako tako, druga to
jakas tragedia. Jedna grozna sytuacja pod bramka rywali.
Skomentowac ten mecz moze okrzyk jednego kibica po smiesznym spartoleniu
akcji przez Wisle i Maleckiego "Panie Malecki do 3 ligi a nei do Anglii" :D

Humor poprawila mi zawsze niezawodna Ewelina Kobryn :) mysle, ze jakby
ubrala koszulke meczowa to by zagrala lepiej niz nasze "gwiazdeczki".

Wisla nie zasluzyla na Mistrza.
Branco, Zurawski, Siwakow - co oni w ogole robia w skladzie Wisly? Dlaczego
nie gra Wilk i Rios? Albo ktos z mlodych zawodnikow?

PS. Fataln± pogodę na majówkę macie w Krakowie.

no niestety.

--
Pozdrawiam,
danpe_

Data: 2011-04-30 22:05:30
Autor: yamma
Wisła-Górnik
danpe_ wrote:

Gra Wisly nei lepsza - pierwsza polowa po japonsku - jako tako, druga
to jakas tragedia. Jedna grozna sytuacja pod bramka rywali.

Wisła przede wszystkim ma zbyt słab± defensywę aby grać tak ofensywnie. Obydwie bramki padły po do¶ć skandalicznych błędach obrońców. Ja nie ogl±dałem zbyt wielu meczów Wisły w tym sezonie ale kopanie się po czołach linii defensywnej widziałem i z Ruchem i z Podbeskidziem w PP. I to s± niestety indywidualne błędy wynikaj±ce ze słabej jako¶ci poszczególnych piłkarzy. Valcx będzie miał gor±ce lato.

Wisla nie zasluzyla na Mistrza.

No już bez przesady. Gdybym miał wybrać zespół, który powinien nas reprezentować w eliminacjach do LM, to na razie najbardziej zasługuje na to Wisła. Dzisiaj np. obejrzałem mecz Bełchatowa z Koron± i poziom tego meczu zbytnio nie odbiegał od wczorajszego spotkania na Łazienkowskiej.
yamma

Data: 2011-04-30 22:19:39
Autor: danpe_
Wisła-Górnik
Dnia Sat, 30 Apr 2011 22:05:30 +0200, yamma napisał(a):

[...]

Z taka gra?
Przeciez Wisla musi pol skladu dokupic, czyli podobnie jak Legia albo Lech
;)
Jagiellonia miala juz zadyszke, LEgia tez, Slask i Polonia podobnie,
przyszla pora na Wisle.
Choc nie potrafie wytlumaczyc ,dlaczego pilkarze w meczu ze Slaskiem byli
ruchliwi, ladnie chodzila pilka a dzis odwrotnie. Jestem zawiedziony ich
postawa.

--
Pozdrawiam,
danpe_

Data: 2011-04-30 22:47:47
Autor: yamma
Wisła-Górnik
danpe_ wrote:

Z taka gra?
Przeciez Wisla musi pol skladu dokupic, czyli podobnie jak Legia albo
Lech ;)

A tam zaraz pół składu... Boki obrony s± do wymiany. No i przydałaby się też zmiana ustawienia na bardziej defensywne. Jirsak i Melikson graj± bardzo ofensywnie i często Wisła jest bezradna przy kontratakach przeciwnika. Przydałby się Sobolewskiemu partner do zabezpieczania tyłów bo czwórka Melikson, Małecki, Kirm i Genkow spokojnie powinna sobie radzić z kreowaniem akcji bramkowych, przynajmniej w naszej lidze.
A, no i stałe fragmenty gry. To w Wi¶le leży i kwiczy a to często jest cholernie skuteczna broń na zaparkowane autobusy.
yamma

Data: 2011-04-30 23:41:16
Autor: danpe_
Wisła-Górnik
Dnia Sat, 30 Apr 2011 22:47:47 +0200, yamma napisał(a):

danpe_ wrote:

[...]

T onie po krakowsku ustawiac sie defensywnie, ja uwazam, ze mamy za mala
sile ofensywna, bo braki w obronie to sa oczywiste.

Przydałby się Sobolewskiemu partner do zabezpieczania tyłów bo czwórka Melikson, Małecki, Kirm i Genkow spokojnie powinna sobie radzić z kreowaniem akcji bramkowych, przynajmniej w naszej lidze.

Kirm gra w kratke, Malecki podobnie wbrew pozorom. Zreszta moim zdaniem w
pucharach to oni blyszczec nie beda, Malecki moze i w lidze odbrze
drybluje, ale w pucharach beda troche lepsze druzyny.

Mamy Wilka, ale trener nie wiedziec dlaczego woli Siwakowa.

A, no i stałe fragmenty gry. To w Wi¶le leży i kwiczy a to często jest cholernie skuteczna broń na zaparkowane autobusy.

Fakt, zawsze jak spotykam jakiegos Wislaka to dyskutuje sie o nieszczesnych
stalych fragmentach gry.
BTW na fajna fote sie zalapalem na skwk, prawie jak strona glowna ;)

--
Pozdrawiam,
danpe_

Data: 2011-05-01 13:54:08
Autor: Mane
Wisła-Górnik
W dniu 2011-04-30 22:47, yamma pisze:

A tam zaraz pół składu... Boki obrony są do wymiany. No i przydałaby się
teĹĽ zmiana ustawienia na bardziej defensywne. Jirsak i Melikson grajÄ…
[...]
A, no i stałe fragmenty gry. To w Wiśle leży i kwiczy a to często jest
cholernie skuteczna broń na zaparkowane autobusy.

Ja bym dodał jeszcze rasowych napastników.

Data: 2011-04-30 21:53:59
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
Wisła-Górnik
Pewna osoba, czyli Fidelio
o¶wiadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

Pozwolisz, że podepnę tu, bo podobne...
Barcelonę też zdegradujesz? :-)

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2011-04-30 22:01:39
Autor: Fidelio
Wisła-Górnik
Pozwolisz, że podepnę tu, bo podobne...
Barcelonę też zdegradujesz? :-)

Za 3:0 z Poloni± Bytom? Bezwzględnie :-)

Wisła-Górnik