Wisła-Górnik

Data: 2011-04-30 18:28:26
Autor: yamma
Wisła-Górnik
Fidelio wrote:

Koniec końców tabela z przodu znowu się spłaszczy, szanse na
połknięcie dwójki uciekinierów przez peleton wzrosną.

yamma

Data: 2011-04-30 09:48:12
Autor: Roberto
Wisła-Górnik
On 30 Kwi, 18:28, "yamma" <ya...@wp.pl> wrote:
Fidelio wrote:
> [...]

europejskie puchary. Ten sezon, to chyba zapisze się wielkimi czcionkami w

Znaczy sie dawcy punktów?? Na czele tabeli nic sie nie zmieni za to
Zabrze odda bezpieczne trzy punkty Poloni

Data: 2011-04-30 18:47:27
Autor: Fidelio
Wisła-Górnik
[...]

Mało tego, myślę że Zieliński może zdobyć jeszcze mistrza drugi raz z rzędu.

Data: 2011-04-30 22:25:29
Autor: grzeda
Wisła-Górnik
W dniu 2011-04-30 18:47, Fidelio pisze:

Mało tego, myślę że Zieliński może zdobyć jeszcze mistrza drugi raz z
rzędu.

Slask Kazmierczaka, Mili i Sztylki, Madej na szpicy, Spahic na skrzydle i ogrywa przyszlego MP:)

pozdr
PG

Data: 2011-04-30 22:42:24
Autor: Fidelio
Wisła-Górnik
Mało tego, myślę że Zieliński może zdobyć jeszcze mistrza drugi raz z
rzędu.

Slask Kazmierczaka,

Nie grał.

 Mili i Sztylki, Madej na szpicy, Spahic na skrzydle
i ogrywa przyszlego MP:)

Tak, widziałem. Co najmniej do jutrzejszego meczu Lechii Śląsk w Pucharach.

Data: 2011-04-30 23:47:16
Autor: grzeda
Wisła-Górnik
W dniu 2011-04-30 22:42, Fidelio pisze:
Mało tego, myślę że Zieliński może zdobyć jeszcze mistrza drugi raz z
rzędu.

Slask Kazmierczaka,

Nie grał.

BEZ Kazmierczaka, Mili i Sztylki byc mialo.

pozdr
PG

Data: 2011-05-01 01:04:05
Autor: Marcin Kasperski
Wisła-Górnik
A pamiętam jak wszyscy śmiali się, że warszawska Polonia nie ma już
szans na europejskie puchary.

Polonia teĹź uczestniczy w zabawie w tej kolejce.

Ten sezon, to chyba zapisze się wielkimi
czcionkami w historii... :-)

Pomyśleć, że w sezonie Lubińsko-Bełchatowskim narzekaliśmy że nikt nie
chce być mistrzem...

Wisła-Górnik