Wisła-Górnik

Data: 2011-04-30 21:36:08
Autor: danpe_
Wisła-Górnik
Dnia Sat, 30 Apr 2011 18:05:27 +0200, Fidelio napisał(a):

No i co, Wisła planowo traci punkty bo gra bez Genkowa, a reszta solidarnie z Wisł± przegrywa.

Ale pyta.
Rowno z pierwszym gwizdkiem zaczelo lac, z ostatnim przestalo.
Oczywiscie dach przecieka, a "oddawanie" trybuny to pic dla mediow, na tej
nowej nic nie jest skonczone.
Gra Wisly nei lepsza - pierwsza polowa po japonsku - jako tako, druga to
jakas tragedia. Jedna grozna sytuacja pod bramka rywali.
Skomentowac ten mecz moze okrzyk jednego kibica po smiesznym spartoleniu
akcji przez Wisle i Maleckiego "Panie Malecki do 3 ligi a nei do Anglii" :D

Humor poprawila mi zawsze niezawodna Ewelina Kobryn :) mysle, ze jakby
ubrala koszulke meczowa to by zagrala lepiej niz nasze "gwiazdeczki".

Wisla nie zasluzyla na Mistrza.
Branco, Zurawski, Siwakow - co oni w ogole robia w skladzie Wisly? Dlaczego
nie gra Wilk i Rios? Albo ktos z mlodych zawodnikow?

PS. Fataln± pogodę na majówkę macie w Krakowie.

no niestety.

--
Pozdrawiam,
danpe_

Data: 2011-04-30 22:05:30
Autor: yamma
Wisła-Górnik
danpe_ wrote:

Gra Wisly nei lepsza - pierwsza polowa po japonsku - jako tako, druga
to jakas tragedia. Jedna grozna sytuacja pod bramka rywali.

Wisła przede wszystkim ma zbyt słab± defensywę aby grać tak ofensywnie. Obydwie bramki padły po do¶ć skandalicznych błędach obrońców. Ja nie ogl±dałem zbyt wielu meczów Wisły w tym sezonie ale kopanie się po czołach linii defensywnej widziałem i z Ruchem i z Podbeskidziem w PP. I to s± niestety indywidualne błędy wynikaj±ce ze słabej jako¶ci poszczególnych piłkarzy. Valcx będzie miał gor±ce lato.

Wisla nie zasluzyla na Mistrza.

No już bez przesady. Gdybym miał wybrać zespół, który powinien nas reprezentować w eliminacjach do LM, to na razie najbardziej zasługuje na to Wisła. Dzisiaj np. obejrzałem mecz Bełchatowa z Koron± i poziom tego meczu zbytnio nie odbiegał od wczorajszego spotkania na Łazienkowskiej.
yamma

Data: 2011-04-30 22:19:39
Autor: danpe_
Wisła-Górnik
Dnia Sat, 30 Apr 2011 22:05:30 +0200, yamma napisał(a):

[...]

Z taka gra?
Przeciez Wisla musi pol skladu dokupic, czyli podobnie jak Legia albo Lech
;)
Jagiellonia miala juz zadyszke, LEgia tez, Slask i Polonia podobnie,
przyszla pora na Wisle.
Choc nie potrafie wytlumaczyc ,dlaczego pilkarze w meczu ze Slaskiem byli
ruchliwi, ladnie chodzila pilka a dzis odwrotnie. Jestem zawiedziony ich
postawa.

--
Pozdrawiam,
danpe_

Data: 2011-04-30 22:47:47
Autor: yamma
Wisła-Górnik
danpe_ wrote:

Z taka gra?
Przeciez Wisla musi pol skladu dokupic, czyli podobnie jak Legia albo
Lech ;)

A tam zaraz pół składu... Boki obrony s± do wymiany. No i przydałaby się też zmiana ustawienia na bardziej defensywne. Jirsak i Melikson graj± bardzo ofensywnie i często Wisła jest bezradna przy kontratakach przeciwnika. Przydałby się Sobolewskiemu partner do zabezpieczania tyłów bo czwórka Melikson, Małecki, Kirm i Genkow spokojnie powinna sobie radzić z kreowaniem akcji bramkowych, przynajmniej w naszej lidze.
A, no i stałe fragmenty gry. To w Wi¶le leży i kwiczy a to często jest cholernie skuteczna broń na zaparkowane autobusy.
yamma

Data: 2011-04-30 23:41:16
Autor: danpe_
Wisła-Górnik
Dnia Sat, 30 Apr 2011 22:47:47 +0200, yamma napisał(a):

danpe_ wrote:

[...]

T onie po krakowsku ustawiac sie defensywnie, ja uwazam, ze mamy za mala
sile ofensywna, bo braki w obronie to sa oczywiste.

Przydałby się Sobolewskiemu partner do zabezpieczania tyłów bo czwórka Melikson, Małecki, Kirm i Genkow spokojnie powinna sobie radzić z kreowaniem akcji bramkowych, przynajmniej w naszej lidze.

Kirm gra w kratke, Malecki podobnie wbrew pozorom. Zreszta moim zdaniem w
pucharach to oni blyszczec nie beda, Malecki moze i w lidze odbrze
drybluje, ale w pucharach beda troche lepsze druzyny.

Mamy Wilka, ale trener nie wiedziec dlaczego woli Siwakowa.

A, no i stałe fragmenty gry. To w Wi¶le leży i kwiczy a to często jest cholernie skuteczna broń na zaparkowane autobusy.

Fakt, zawsze jak spotykam jakiegos Wislaka to dyskutuje sie o nieszczesnych
stalych fragmentach gry.
BTW na fajna fote sie zalapalem na skwk, prawie jak strona glowna ;)

--
Pozdrawiam,
danpe_

Data: 2011-05-01 13:54:08
Autor: Mane
Wisła-Górnik
W dniu 2011-04-30 22:47, yamma pisze:

A tam zaraz pół składu... Boki obrony są do wymiany. No i przydałaby się
teĹĽ zmiana ustawienia na bardziej defensywne. Jirsak i Melikson grajÄ…
[...]
A, no i stałe fragmenty gry. To w Wiśle leży i kwiczy a to często jest
cholernie skuteczna broń na zaparkowane autobusy.

Ja bym dodał jeszcze rasowych napastników.

Wisła-Górnik