Wisła- Jawornik BUS?

Data: 2014-08-13 21:59:56
Autor: Piotr
Wisła- Jawornik BUS?
Witam,
Wybieram się jutro na Soszów i Stożek. Czy są jakieś BUSY do Jawornika lub pod kolej na Soszów? Szukam w necie i nic konkretnego nie ma.
Pzodr.
Piotr

Data: 2014-08-15 10:11:25
Autor: Grześ
Wisła- Jawornik BUS?
Witam,

Wybieram się jutro na Soszów i Stożek. Czy są jakieś BUSY do Jawornika lub
pod kolej na Soszów? Szukam w necie i nic konkretnego nie ma.

No nie .... w Googlach wpisałeś "Wisła rozkład jazdy autobusów" i nic nie pokazało ?????

https://www.google.pl/?gws_rd=ssl#q=wis%C5%82a+rozk%C5%82ad+jazdy+autobus%C3%B3w

Tylko 2 firmy tam jeżdżą - Transkom i Wispol. Innych nie widziano. W każdym razie na przystankach nie ma czegoś takiego, jak BUSy. I ja w realu też tylko Transkoma i Wispola widziałem.

http://www.transkom.pl/indexrozklad.php?p=p_3

Ale to tak blisko, że z buta szybciej ;-) !

Pzdrw.
--
Grzegorz

Data: 2014-08-15 10:24:23
Autor: Piotr
Wisła- Jawornik BUS?

Użytkownik "Grześ" <bzdura@brakmaila.com> napisał w wiadomości news:lskgdq$lk9$1mx1.internetia.pl...
[...]

Wróciłem. Na odcinku Soszów - Stożek było mało ludzi jak na tydzień z długim weekendem, na szczęście. Polecam schabowy w schronisku na Soszowie.
Nie robiłem tego wariantu (Wisła - Soszów przez Jawornik) na nogach (nie te lata i zdrowie, aby chodzić po asfalcie). Ale taksiarze biorą 30 zł za taki kurs.
Pozdrowienia.

Wisła- Jawornik BUS?