Wisła, Jawornik - na jakiej stacji PKP wysiadac?

Data: 2009-02-23 11:45:36
Autor: Pietia
Wisła, Jawornik - na jakiej stacji PKP wysiadac?
Witam,
pisalem w ubieglym tygodniu ze wybieram sie do Wisly, wybor padl na stok soszow w jaworniku. Jestem na etapie zakupu biletow i zastanawiam sie na ktorej stacji powinienem wysiasc? Widze ze bezposrednio pociag jezdzi max do Wisla Uzrdowisko. Pozniej jest przesiadka w jakis inny...
Pietia

Data: 2009-02-23 12:05:14
Autor: didi
[...]

To zalezy czy chccesz isc z buta na soszow czy autobusem potem ?
Jezlei autobusem to jedz do Wisla Uzrdowisko - to jest Centrum Wisly , tuz obok masz PKS  i kieruj sie autobusem na  wisła jawornik ( tu potem jak wysiadziesz to masz ok 1.5 km do soszowa)
Jezeli z buta to mozesz wysiasc sobie o 1 przystanek wczesniej niz centrum wisly , nie pamietam nazwy,ale to masz ok 5 km drogi potem do samego soszowa.

Data: 2009-02-23 12:12:52
Autor: Pietia
didi pisze:
[...]

A z Wisla Glebce do jawornika daleko ?
--
Pietia

Data: 2009-02-23 12:33:29
Autor: Paweł Rumian
Wisła, Jawornik - na jakiej stacji PKP wysiadac?
Dnia poniedziałek, 23 lutego 2009 12:12 osoba znana jako Pietia nastukała:

A z Wisla Glebce do jawornika daleko ?

dalej sie nie da :) (pociagiem)

tu sobie zerknij i bedziesz wszystko wiedzial
http://www.e-gory.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=326&Itemid=145

--
Paweł Rumian
e-mail -> ROT13

Data: 2009-02-23 12:40:50
Autor: didi
Wisła, Jawornik - na jakiej stacji PKP wysiadac?

A z Wisla Glebce do jawornika daleko ?
--

hmm mysle ze ok 8 km , ale chyba nie dojedziesz bezposrednim autobusem z Glebiec do Jawonika , nie jestem pewny ale chyba musialbys z Glebiec do Centrum PKS a potem z PKS do jawornika.

przewoznicy w wisle :
PKS oraz wispol  http://www.wispol.pl/  ( on nie jezdzi na jawornik)

Data: 2009-02-23 13:08:37
Autor: MichałG
Pietia pisze:
[...]

Przy okazji sprawdz rozkład jazdy pociągów. Słyszałem o likwidacji czesci kursów na trasie do wisły....

Pozdrawiam
Michał

Wisła, Jawornik - na jakiej stacji PKP wysiadac?