Wisła - Korona [30.04.2010]

Data: 2010-04-30 22:25:04
Autor: Aman
Wisła - Korona [30.04.2010]

na szczęście byłem w kinie. Apropos - polecam ostatniego Woody Allena.

Korona wygrała zasłużenie.  Ale chciałem poswiecic kilka zdan na Huberta Siejewicza. Nie wiem co ostatnio ten facet wyprawia , Chyba wygrana 50 tys w Radiu Zet nie wyszla mu na dobre. Nie widzial karnego, potem nie widzial ręki Brozka za ktora powinien wyleciec z boiska . A w 90 minucie gdy Korona wyszla z kontra Marcelo wycial rowno z trawa Zielinskiego na pograniczu pola karnego i Siejewicz pokazal zolta kartke!. To juz kolejny mecz w ktorym ten facet jest ślepy ! W obecnej formie nie nadaje sie na sedziowanie Ekstraklasy

Pozdrawiam

Aman

Wisła - Korona [30.04.2010]