Wisła - Korona

Data: 2011-04-10 09:48:26
Autor: PB
Wisła - Korona
szkoda straconych 3 punktów (zwłaszcza po samobójczym strzale), ale w
sumie wynik dość sprawiedliwy, bo obie drużyny miały sporo sytuacji
bramkowych, i po jednym karnym :).

Znakomity mecz Pareiki, ale defensywa wymaga dalszych wzmocnień i mam
nadzieję, że działacze to widzą. Cieszy przełamanie się Genkowa..
Kolejny dobry mecz Meliksona, w pierwszej połowie dobrze grali KIrm i
Małecki.
Na ten moment w czołówce status quo, chyba że Jaga jeszcze coś strzeli
Arce :).

Data: 2011-04-10 18:56:00
Autor: Kwik
Wisła - Korona
Uffff... ale mecz! Dawno takiego nie widzialem!

Z punktu widzenia Wisly - nie bardzo rozumiem decyzji o zdjeciu i Malego i Genkova, kto tam mial wykanczac kontry w koncowce?
Ten Sivakov jakos mnie nie przekonuje.

A propos sedziowania, jedyna powazna watpliwosc mam co do kartek Korzyma - przeciez sedzia pokazal mu zolta dwa razy!

Kwik

Data: 2011-04-10 10:02:01
Autor: PB
Wisła - Korona
On 10 Kwi, 18:56, Kwik <k...@interia.pl> wrote:
Uffff... ale mecz! Dawno takiego nie widzialem!

Z punktu widzenia Wisly - nie bardzo rozumiem decyzji o zdjeciu i Malego
i Genkova, kto tam mial wykanczac kontry w koncowce?

zgadzam się. Maaskant za szybko zaczął bronić wyniku. W końcu Korona
grała ostro i były duże szanse na to, że ktoś z nich też dostanie
kolejne żółtko/czerwień, no i się spełniło.....tyle, że już bez
Małego....

Data: 2011-04-11 22:33:05
Autor: Koriat
Wisła - Korona
Użytkownik "Kwik" <kwik@interia.pl> napisał w wiadomości news:insngl$g1h$2usenet.news.interia.pl...
Uffff... ale mecz! Dawno takiego nie widzialem!

Z punktu widzenia Wisly - nie bardzo rozumiem decyzji o zdjeciu i Malego
No cóż - najpierw trzeba było kogoś zdjąć, żeby wpuścić Wilka. Można się zastanawiać, czy akurat nie trzeba było zostawić "na walkę" Małeckiego. Z drugiej strony, Małecki się bardziej denerwuje, więc niewykluczone, że on też  by wyleciał.

i Genkova, kto tam mial wykanczac kontry w koncowce?
Genkov generalnie koło 75 min przestaje biegać, więc nawet się nie dziwię.

Ten Sivakov jakos mnie nie przekonuje.
Faktycznie. Jeszcze w pierwszym meczu to jakoś wyglądał. A teraz ani źle/ani dobrze. To jest dobre określenie - nie przekonuje. Cholera wie, czy on jest defensywny,, czy ofensywny.  Maaskant go wstawia, gdy trzeba bronić wyniku, ale to bronienie też mu nie do końca wychodzi.
pozdrawiam
Koriat

Data: 2011-04-10 18:56:37
Autor: danpe_
Wisła - Korona
Dnia Sun, 10 Apr 2011 09:48:26 -0700 (PDT), PB napisał(a):

szkoda straconych 3 punktów (zwłaszcza po samobójczym strzale), ale w
sumie wynik dość sprawiedliwy, bo obie drużyny miały sporo sytuacji
bramkowych, i po jednym karnym :)

W pilce nie chodzi o sprawiedliwosc.
Sedzia wyjatkowo poblazliwy dla fauli Korony. Kilka pomylek w ocenie
spalonego tez.
Wilka bym dawno z Wisly wywalil, albo w dupie ma gre tak jak z
Podbeskidziem, albo w Jopa sie bawi.
Patalach pod druga bramka tak nie potrafilby strzelic.

Ale Wisla sama sobie winna sttaty punktow - szlag mnie trafial, gdy
ogladalem wzorowo spieprzony karny przez Maleckiego, pech zadecydowal tez w
sytuacji sam na sam ktoregos Wislaka, kiedy pilka trafila w spojenie
poprzeczki ze slupkiem.

..
Na ten moment w czołówce status quo, chyba że Jaga jeszcze coś strzeli
Arce :).

Jaga nam doskoczy troche, a przed Wisla jeszcze kilka trudnych spotkan z
czolowka.
Moim zdaniem nie najlepiej o Wisle swiadcza meczarnie z Korona, ktora
ptzegrywa gladko z najwiekszymi lajzami w lidze.

--
Pozdrawiam,
danpe_

Data: 2011-04-10 10:02:48
Autor: PB
Wisła - Korona
On 10 Kwi, 18:56, danpe_ <dan...@poczta.onet.pl> wrote:
Jaga nam doskoczy troche, a przed Wisla jeszcze kilka trudnych spotkan z
czolowka.

będzie 6 pkt, ale Jagiellonia gra słabo w tej rundzie.

Data: 2011-04-11 09:05:11
Autor: Mane
Wisła - Korona
W dniu 2011-04-10 18:56, danpe_ pisze:

[...]

Weź pod uwagę, że Wisła męczy się w każdym meczy, a jeśli ktoś postawi im wyższe warunki, czytaj walczy do końca to kończy się to w najlepszym wypadku remisami (Polonia, Korona, Podbeskidzie)...

Prawdziwym egzaminem będą mecze z "czołówką" bo z tego co się orientuję to jeszcze ma mecze z Lechem, Legią, Śląskiem, Lechia, a biorąc pod uwagę ostatnie wyniki to i z Polonią W. i Cracovią nie będzie łatwo o punkty.

Data: 2011-04-11 09:12:28
Autor: Mane
Wisła - Korona
W dniu 2011-04-11 09:05, Mane pisze:

[...]

Za szybko się wysłało....

Pytanie jeszcze się nasuwa, czy w przypadku straty punktów ktoś będzie w stanie Wisłę dogonić :)

Czołówka gra równie słabo, z tym że Wisła jednak zdobywa punkty.

Data: 2011-04-11 13:17:38
Autor: Maciej Dobrzanski
Wisła - Korona
"Mane"  wrote in message news:inu97c$dh7$2inews.gazeta.pl...

Weź pod uwagę, że Wisła męczy się w każdym meczy, a jeśli ktoś postawi im wyższe warunki, czytaj walczy do końca to kończy się to w najlepszym wypadku remisami (Polonia, Korona, Podbeskidzie)...

Trudno nazwać mecz z Kielc "męczarnią". Powiedziałbym, że długimi momentami grało im się nadzwyczaj lekko i łatwo; ba, mogli nawet bez większego problemu kilkukrotnie rozstrzygnąć ten mecz. Trzeba też zauważyć jedną zasadniczą różnicę pomiędzy tym meczem a wcześniejszymi - jedyny na boisku napastnik strzelał gole. Do tej pory graliśmy w zasadzie bez napastnika, a teraz wygląda trochę na to, że być może będzie inaczej.

Nie wiem czemu też piszesz, że graliśmy z "łatwymi", a prawdziwe sprawdziany dopiero nadejdą. Patrząc na tabele, mecze, wyniki zupełnie nic nie wskazuje na to, że wymienione przez Ciebie mecze będą jakoś szczególnie inne. Lech, Legia, Lechia ani Polonia nie mają rewelacyjnych wyników, ani rewelacyjnej gry. Cracovia póki co wygrała dwa mecze, ale tylko u siebie i oba przeciwko drużynom, które same sobie gole wrzucały.

Maciek

Data: 2011-04-11 13:20:07
Autor: Cavallino
Wisła - Korona
Użytkownik "Maciej Dobrzanski" <maciek@nowhere.com> napisał w wiadomości news:

[...]

Ale wszystkie z nich z Wisłą będą starały się dwa razy bardziej niż zwykle, możesz o to być spokojny.
A aż tak dużej przewagi w jakości graczy Wisła nie ma, żeby taki fakt nie miał znaczenia.

Data: 2011-04-11 13:49:04
Autor: Mane
Wisła - Korona
W dniu 2011-04-11 13:17, Maciej Dobrzanski pisze:

Nie wiem czemu też piszesz, że graliśmy z "łatwymi", a prawdziwe
sprawdziany dopiero nadejdą.

Bo mam wrażenie, że dopiero tym przyszłym przeciwnikom będzie się chciało, w przypadku np straty bramki.

Data: 2011-04-10 18:57:54
Autor: RedLite
Wisła - Korona
W dniu 2011-04-10 18:48, *PB* napisał:
szkoda straconych 3 punktów (zwłaszcza po samobójczym strzale), ale w
sumie wynik dość sprawiedliwy, bo obie drużyny miały sporo sytuacji
bramkowych, i po jednym karnym :).

Jak dla mnie mecz rundy jak na razie :D  Dużo akcji na szybkości. W ogóle dużo gry i emocji; Cios za cios (dosłownie i w przenośni) kartki, karne niestrzelone, gole w ostatniej minucie, czego chcieć więcej
Szkoda 2 punktów, ale tragedii i tak nie ma. (Tym bardziej, że mecz wygrali transferowicze (Genkow, Melikson, Pareiko))

--
*RedLite*

Data: 2011-04-10 19:16:10
Autor: RedLite
Wisła - Korona
W dniu 2011-04-10 18:57, *RedLite* napisał:
(Tym bardziej, że mecz
wygrali transferowicze (Genkow, Melikson, Pareiko))

tffu, punkt zdobyli ;]

--
*RedLite*

Data: 2011-04-10 19:00:17
Autor: AJK
Wisła - Korona
10-04-2011, 18:48, PB napisał:

szkoda straconych 3 punktów (zwłaszcza po samobójczym strzale),

E tam. Smierć frajerom! ;-)
ale w sumie wynik dość sprawiedliwy, bo obie drużyny miały sporo
sytuacji bramkowych, i po jednym karnym :).

A tu zgoda.

[...]

Natomiast zmiany Maaskanta - koszmarne. Jak tylko zaczął zmieniać
powiedziałem głośno (i mam świadków), że to się zemści. A kiedy jeszcze
zdjął Meliksona - jedynego, który potrafił przytzrymać piłkę z przodu -
i wpuścił Łobodzińskiego, to byłem jak Brzęczek i syczałem "2:2" ;-)

Na ten moment w czołówce status quo, chyba że Jaga jeszcze coś strzeli
Arce :).

Już strzeliła.

--
AJK

Data: 2011-04-10 20:41:04
Autor: DysoN
Wisła - Korona
Kieleccy bandyci, powinni dostac tak z 6 zoltych wiecej i przynajmniej jedna czerwona. Za to po fartownym remisie w kieleckiej stodole dzis bedzie impreza do rana, moze nawet kure na rosol zrobia.

Tak czy inaczej Wisla zremisowala ten mecz na wlasne zyczenie, zmiany Maaskanta tez nie pomogly, ale moze wymusily to jakies kontuzje. Sobolewski kare finansowa za te bezmyslne naparzanie z zolta na koncie powinien dostac, bo to byla bezmyslnosc godna 17 letniego mlodziana a nie takiego doswiadczonego zawodnika. Obrona Wisly kolejny mecz w kratke zagrala, szawnkuje komunikacja ciagle. Malecki nie wiem jakie instrukcje dostal ale dzis zagral zuplenie inaczej niz zywkle, ani razu chyba pilki nie holowal. Bardzo dobry mecz Meliksona i calkiem niezly Kirma.

Graczem meczu bezapelacyjnie Pareiko choc i Malkowski tez ladnie bronil.

--
DysoN  mailto:dyson_NO_SPAM@interia.pl GG 2434245
Ankh-Morpork eksperymentowalo z wieloma systemami rzadów, az

Data: 2011-04-10 21:14:45
Autor: Albi
Wisła - Korona
W dniu 2011-04-10 20:41, DysoN pisze:
Kieleccy bandyci, powinni dostac tak z 6 zoltych wiecej i przynajmniej
jedna czerwona.

O bandytyzmie to najwięcej wiedzą akurat w Krakowie.

> Za to po fartownym remisie w kieleckiej stodole dzis
> bedzie impreza do rana, moze nawet kure na rosol zrobia.

Nie będę odpowiadałam takiemu prymitywowi.

Brawo Korona!
Wreszcie nastąpiło przełamanie!

Uważam, że będziemy jeszcze liczyć się w walce o pudło.

Data: 2011-04-10 21:38:11
Autor: maciej
Wisła - Korona
Albi napisał:

Kieleccy bandyci, powinni dostac tak z 6 zoltych wiecej i przynajmniej
jedna czerwona.

O bandytyzmie to najwięcej wiedzą akurat w Krakowie.

To nie bandytyzm, to walki plemienne. Raz jedni maczugą drugich po głowie, kolejny raz na odwrót i życie w wielkim mieście się toczy ;-)
Zamienili jaskinie na zasyfione blokowiska, ale mentalnie jeszcze daleko do cywilizacji :-)

> Za to po fartownym remisie w kieleckiej stodole dzis
> bedzie impreza do rana, moze nawet kure na rosol zrobia.

Nie będę odpowiadałam takiemu prymitywowi.

Miastowi na ten rosół jak zwykle na krzywy ryj będą próbowali się załapać mając dość tablicy Mendelejewa dostępnej w miastowych "supermarketach", którą nie wiedzieć dlaczego nazywają jedzeniem.

Data: 2011-04-10 21:47:20
Autor: DysoN
Wisła - Korona
W dniu 2011-04-10 21:14, Albi pisze:
> [...]

 > bedzie impreza do rana, moze nawet kure na rosol zrobia.

Nie będę odpowiadałam takiemu prymitywowi.

To po co odpowiadasz?