Wisła Kraków - Cracovia

Data: 2011-05-15 16:44:32
Autor: AJK
Wisła Kraków - Cracovia

Yeaaaaaaaaa!!!!!

--
AJK

Data: 2011-05-15 17:04:47
Autor: PawelC
Wisła Kraków - Cracovia
On 2011-05-15 16:44, AJK wrote:

Yeaaaaaaaaa!!!!!

Jakby ktoś we wrześniu powiedział mi, że Wisła wróci w tym sezonie na tron to bym mu kółko pokazał.
Ja się wtedy zastanawiałem czy zespół nie będzie bronił się przed spadkiem.
To co zrobił ten holender z zespołem w parę miesięcy to mistrzostwo świata.

Data: 2011-05-15 15:11:07
Autor: tomus_king
Wisła Kraków - Cracovia
PawelC <pawelcCUTTHIS@fortfun.pl> napisał(a):
Jakby kto¶ we wrze¶niu powiedział mi, że Wisła wróci w tym sezonie na tron to bym mu kółko pokazał.
Ja się wtedy zastanawiałem czy zespół nie będzie bronił się przed spadkiem.
To co zrobił ten holender z zespołem w parę miesięcy to mistrzostwo ¶wiata.

No nie przesadzaj z tym mistrzostwem ¶wiata. To najsłabszy MP od lat.
Gratulacje dla Wisły ale w tym roku nie powinni przyznawać tytułu nikomu :) --

Data: 2011-05-15 17:20:21
Autor: RedLite
Wisła Kraków - Cracovia
W dniu 2011-05-15 17:11, tomus_king pisze:

To najsłabszy MP od lat.

A ¶ci¶lej, od czterech lat.

--

*RedLite*

Data: 2011-05-15 17:17:14
Autor: RedLite
Wisła Kraków - Cracovia
W dniu 2011-05-15 17:04, PawelC pisze:

Ja się wtedy zastanawiałem czy zespół nie będzie bronił się przed spadkiem.
To co zrobił ten holender z zespołem w parę miesięcy to mistrzostwo ¶wiata.

Holender jeden i drugi :D
Trzeba oddać honor też Stanowi, bo bez Meliksona, Pareiki, i Genkowa Maaskant wiele by nie wskórał :D

Czas na dalsze wzmocnienia; minimum to napastnik i dwóch obrońców.(zakładaj±c, że Chavez zostanie)

--

*RedLite*

Data: 2011-05-15 17:26:01
Autor: Fidelio
Wisła Kraków - Cracovia
On 2011-05-15 16:44, AJK wrote:

Yeaaaaaaaaa!!!!!

[...]

Przyczyn takiego obrotu sprawy szukałbym raczej w braku realnej konkurencji niż geniuszu Maaskanta.

ZresztÄ… puchary to zweryfikujÄ….

Data: 2011-05-15 18:07:14
Autor: Cavallino
Wisła Kraków - Cracovia
On 2011-05-15 16:44, AJK wrote:

Yeaaaaaaaaa!!!!!

[...]

Ale ktĂłry?
Bo ja jednak dużą, o ile nie największą część zasług widzę po stronie Valckxa.

Data: 2011-05-15 21:19:02
Autor: PawelC
Wisła Kraków - Cracovia
On 2011-05-15 16:44, AJK wrote:

Yeaaaaaaaaa!!!!!

[...]

Owszem w sumie wszystko od niego się zaczęło i można powiedzieć, że Wisła trafiła zimą z transerami w 10tkę, ale wolałbym sobie nawet nie wyobrażać co z takim Meliksonem mógłby zrobić Maciuś.

Data: 2011-05-15 21:25:06
Autor: Maciej Dobrzanski
Wisła Kraków - Cracovia
"PawelC"  wrote in message news:4dd02720$0$2441$65785112news.neostrada.pl...

wyobrażać co z takim Meliksonem mógłby zrobić Maciuś.

Mógłby siedzieć obok Kirma na ławce :-)

Maciek

Data: 2011-05-15 21:35:45
Autor: RedLite
Wisła Kraków - Cracovia
W dniu 2011-05-15 21:19, PawelC pisze:

ale wolałbym sobie nawet nie
wyobrażać co z takim Meliksonem mógłby zrobić Maciu¶.

Maciej Skorża zdobył z Wisł± dwa tytuły MP, a przecież gdy przybył na Reymonta w 2007 to drużyna była w totalnej rozsypce. Wcze¶niej dobr± robotę robił w Amice. Zreszt±, nawet w bież±cym sezonie w Legii, patrz±c na ostatnie jej mecze to np. z takiego kawałka drewna jak Manu zrobił piłkarza. :D Wyci±gn±ł w zasadzie z kapelusza i Kucharczyka i Żyro, więc nie rób już z niego takiego nieudacznika. Nie idzie mu w Legii bo ma słabych kopaczy. :D

--

*RedLite*

Data: 2011-05-15 23:01:38
Autor: grzeda
Wisła Kraków - Cracovia
W dniu 2011-05-15 21:35, RedLite pisze:

piłkarza. :D Wyci±gn±ł w zasadzie z kapelusza i Kucharczyka i Żyro,

Nie jestem kibicem Legii ale o mozliwosciach Kucharczyka slyszalem znacznie wczesniej. A ten Zyro to niby cos pokazal? Bo wpuscic mlodego, to zaden wyczyn.

pozdr
PG

Data: 2011-05-16 23:45:54
Autor: ..Aldi..Romek..
Wisła Kraków - Cracovia
?
Użytkownik "grzeda"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:iqpevi$2u4$1@inews.gazeta.pl...

[...]

A ja my¶lę, że w naszej "ekstra..." to jednak jest wyczyn!
Ilu takich młodych odkryli¶my ostatnio?
W Legii to dzięki fatalnej sytuacji kadrowej i wyci±gnięciu wła¶nie sk±d¶tam przez
Urbana pojawili się Rybus i Borysiuk.
Pamiętam jeszcze z takich fajniejszych Sobotę.

Proszę o przypomnienie innych obiecuj±cych młodych.

Data: 2011-05-17 07:38:52
Autor: AJK
Wisła Kraków - Cracovia
16-05-2011, 23:45, ..Aldi..Romek.. napisał:

[...]

Tak z pamięci i z rękawa: Janicki z Lechii, Pawłowski z Jagiellonii
(je¶li nie liczyć Makuszewskiego i Sandomierskiego, którzy ci±gle
jeszcze s± młodzi :-)), WoĽniak, D±browski, Bł±d z Zagłębia, Możdżeń z
Lecha.

--
AJK

Data: 2011-05-17 14:21:07
Autor: ..Aldi..Romek..
Wisła Kraków - Cracovia

Użytkownik "AJK" <to-co-w-podpisie@post.pl> napisał w wiadomo¶ci news:1hw3isia6qvgc.dlgajk.cija...
[...]

To co? Ł±cznie ze 12 nazwisk? Nawet gdyby było 14, to klubów w ekstra.. mamy 16. Do tego sporo tych nazwisk to osoby graj±ce już z rok-dwa. Oznacza to, że mamy sytuację, że jeden klub nie umie w ci±gu roku  wdrożyć nawet jednego wychowanka. Nawet niech już nie będzie, że "wychowanek". Mógłby być dowolny młody piłkarz dopiero wyci±gnięty z Młodej Ekstraklasy. Kiepsko.

Data: 2011-05-17 14:44:22
Autor: AJK
Wisła Kraków - Cracovia
17-05-2011, 14:21, ..Aldi..Romek.. napisał:

[...]

Oj, bez przesady, ostatnie kolejki to także Zalepa, Zawodziński itd. A
"wdrażanie wychowanków" zawsze przegra z hasłem "bijemy się najwyższe
balblabla i dlatego nie mamy czasu na eksperymenty". Trener może by i
sobie powdrażał, tylko co z tego, skoro rozlicza się go z efektów i w
razie czego wywala na zbit± twarz (patrz, ilu trenerów prowadziło zespły
w bież±cym sezonie). A kiedy nawet zaczyna sobie gracza szlifować -
zabiera mu się go na zgrupowania i mecze reprezentacji młodzieżowych (na
co strasznie kl±ł Probierz, chc±cy wprowadzić Pawłowskiego do zespołu
jeszcze jesieni±, ale maj±cy go raz na dwa tygodnia na trzy dni). To
jest chore, oczywi¶cie, bo powinno się.... i wzdycham i wspominam długie
dyskusje z Teesem :-) na ten temat...  ale systemowe niestety. Nie ma na
to pomysłu, Młoda Ekstrakalsa jest dla klubów tylko oszkuwaniem samych
siebie i piłkarzy i konieczno¶ci± licencyjn±... Tym bardziej Legia korzystaj±ca z młodych zawodników wybija się na plus.
I Zagłębie Lubin. Z różnych powodów korzystaj± i z różnym skutkiem, ale
jednak. --
AJK

Data: 2011-05-17 15:06:09
Autor: yamma
Wisła Kraków - Cracovia
grzeda wrote:
[...]

Dla mnie Żyro, to jest kandydat na mocno przeciętnego ligowego ¶redniaka. Owszem, jest ambitny, dużo pokazuje się do gry ale z technik± jest mocno na bakier i ta piłka często mu przeszkadza. Gdybym miał wyróżnić którego¶ młodego z Legii, to byłby to przede wszystkim Rafał Wolski. To jest chłopak, który nominalnie gra na pozycji napastnika/ofensywnego pomocnika. Ja strasznie żałuję, że w ostatnich tygodniach przypl±tała mu się kontuzja bo miał ogromne szanse na poważne zaistnienie w seniorskiej kadrze. Moim zdaniem, to jest chłopak, który ma poważne zadatki na przyszł± gwiazdę ligi, głównie z uwagi na swoj± technikę i umiejętno¶ć czytania gry.
yamma

Data: 2011-05-15 23:49:51
Autor: Cavallino
Wisła Kraków - Cracovia
On 2011-05-15 16:44, AJK wrote:

Yeaaaaaaaaa!!!!!

[...]

Moment, ale nie chodzi o zimę - pierwszym transferem Valckxa był właśnie Maaskant.
Budowę drużyny zaczyna się od podstaw, Melikson to było już tylko ukoronowanie sukcesu.

Data: 2011-05-15 23:09:00
Autor: Marcin Kasperski
Wisła Kraków - Cracovia
Bo ja jednak dużą, o ile nie największą część zasług widzę po stronie
Valckxa.

A nie SkorĹĽy, Bakero, Wojciechowskiego i paru podobnych person?

Data: 2011-05-15 23:52:36
Autor: Cavallino
Wisła Kraków - Cracovia
Użytkownik "Marcin Kasperski" <Marcin.Kasperski@mekk.waw.pl> napisał w wiadomości news:87fwof1xjn.fsfmekk.waw.pl...
Bo ja jednak dużą, o ile nie największą część zasług widzę po stronie
Valckxa.

A nie SkorĹĽy, Bakero, Wojciechowskiego i paru podobnych person?

A to swojÄ… drogÄ….
Ale Wisła też mogła spieprzyć sprawę jak to miała w zwyczaju dotychczas, powiesić znowu ręcznik na bramce, czy sprzedać kilku obrońców bez zakupu nowych lub zostawić Brożków bo ktoś dawał 1 zł za mało, żeby dalej rozpierdzielali drużynę.
Albo zatrudnić Motykę.

A tego nie zrobiła, więc chwała tym, którzy obecnie nią zarządzają - to jest głównie ich sukces.

Data: 2011-05-16 09:47:03
Autor: Marcin Kasperski
Wisła Kraków - Cracovia
A tego nie zrobiła, więc chwała tym, którzy obecnie nią zarządzają -
to jest głównie ich sukces.

Patrzmy jednak w perspektywie. Wisła ma 53 punkty. Nawet jeśli wygra
trzy ostatnie mecze (w co ja raczej nie wierzÄ™), to
uzbiera 62. Dokładnie tyle, ile ... uzbierała rok temu.

Ergo, Wisła w najlepszym wypadku nie popsuła się w stosunku do zeszłego
roku. Reszta drużyn dała nura. To jest, przepraszam, poziom się
wyrównał.

Data: 2011-05-16 10:14:46
Autor: Cavallino
Wisła Kraków - Cracovia
Użytkownik "Marcin Kasperski" <Marcin.Kasperski@mekk.waw.pl> napisał w wiadomości news:87r57z6qa0.fsfmekk.waw.pl...
[...]

Dokładnie.
A coś takiego przy przebudowie drużyny to jest sukces, zwłaszcza że pierwsza połowa rundy jesiennej mieli na straty.

Reszta drużyn dała nura.

To niestety prawda, zwłaszcza Lech zawiódł w lidze po całości.

Data: 2011-05-16 23:42:47
Autor: ..Aldi..Romek..
Wisła Kraków - Cracovia
UĹĽytkownik "Cavallino"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:4dd0dcf5$0$2488$65785112@news.neostrada.pl...

Reszta drużyn dała nura.

To niestety prawda, zwłaszcza Lech zawiódł w lidze po całości.

Nie doczytałem się tu jeszcze informacji na temat nowego trenera Lecha.
Bo chyba nowy być MUSI!?
Taki zespół nie może grać takiego dziadostwa, choćby tylko za to, jak nas
reprezentował w europejskich pucharach...

To co? JakieĹ› typy?

Data: 2011-05-16 23:51:54
Autor: Cavallino
Wisła Kraków - Cracovia
Użytkownik "..Aldi..Romek.." <romek1@poczta.fm> napisał w wiadomości news:iqs5ql$rtq$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Z polskich ĹĽadnego.

Niby Szatałow, Lenczy, Fornalik czy Probierz miewali lepsze okresy ze swoimi klubami, ale to nie ten rozmiar kapelusza, w Lechu, Legii czy Wiśle są inne problemy do pokonania, obstawiam że dużo trudniejsze.
Z zagranicznych - drugiego Maaskanta się raczej znaleźć nie uda, jeśli Pogorzelczyk będzie dyrektorem sportowym.

Data: 2011-05-16 23:35:16
Autor: danpe_
Wisła Kraków - Cracovia
Dnia Mon, 16 May 2011 09:47:03 +0200, Marcin Kasperski napisał(a):

A tego nie zrobiła, więc chwała tym, którzy obecnie ni± zarz±dzaj± -
to jest głównie ich sukces.

Patrzmy jednak w perspektywie. Wisła ma 53 punkty. Nawet je¶li wygra
trzy ostatnie mecze (w co ja raczej nie wierzę), to
uzbiera 62. Dokładnie tyle, ile ... uzbierała rok temu.

A il;e mial Lech? 10 wiecej? Nie sadze.
3 lub 4 pkt roznicy w dol to zaden znaczny regres.
Wisla juz nie musi wygrywac, wiec mozliwe, ze sie skonczy np na remisach.
Choc IMO powinna wygrywac, troche glupio by bylo przegrac z druzynami
slabszymi.

danpe_
gg:827748

Data: 2011-05-16 23:43:41
Autor: Cavallino
Wisła Kraków - Cracovia
Użytkownik "danpe_" <danpe_@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:5k0pf7kur6j8.1vd3p7ct7crqe$.dlg40tude.net...
[...]

Niż dzisiaj?
Musiał mieć znacznie więcej niż 10.
Dzi¶ ma 39, a wtedy musiał mieć minimum 56, skoro skończył z 65 po ostatniej kolejce.

Data: 2011-05-17 07:37:40
Autor: AJK
Wisła Kraków - Cracovia
16-05-2011, 23:35, danpe_ napisał:

[...]

Po 27 kolejkach - 56 punktów. Po 30 - 65.

--
AJK

Data: 2011-05-17 08:52:34
Autor: Cavallino
Wisła Kraków - Cracovia
Użytkownik "AJK" <to-co-w-podpisie@post.pl> napisał w wiadomo¶ci news:11xgijcdo7t0w$.dlgajk.cija...
[...]

Po 27 kolejkach - 56 punktów.

17 punktów różnicy.

Po 30 - 65.

Czyli pewnie jeszcze większa różnica.
I to jest jedyny powód, dla których Lech się nie liczy - jego własna degrengolada.

Data: 2011-05-15 18:09:47
Autor: DysoN
Mistrz Mistrz Nasz TS!
:D

Mistrzostwo wraca do Krakowa!

--
DysoN  mailto:dyson_NO_SPAM@interia.pl GG 2434245
Ankh-Morpork eksperymentowalo z wieloma systemami rzadów, az

Data: 2011-05-15 18:35:41
Autor: danpe_
Mistrz Mistrz Nasz TS!
Dnia Sun, 15 May 2011 18:09:47 +0200, DysoN napisał(a):

:D

Mistrzostwo wraca do Krakowa!

W ogole rok temu nie powinno sobie stad odchodzic Jop twoju mac.

Fajna atmosfera na trybunach, bardzo malo antydopingu. Szkoda, ze pogoda
troche nie dopisala.
Aczkolwiek jeden maly minusik: irytuje mnie fakt, ze Wisla ostatnio kazda
akcje rozgrywa tak samo: zawodnik biegnie do linii koncowej i stamtad wbija
do srodka pola karnego.
Brakowalo mi kilku ladnych akcji z wejsciem w pole karne w osi boiska.

Aha - i niech nie osiadaja na laurach, Legia i Lech maja byc poza pierwsza
trojka :> A pozniej wzmocnienia, niech sie Stan wykaze i walczymy w
Pucharach.

MIIIISTRZ MIIISTRZ NAASZ TEEES!! :D

danpe_
gg:827748

Data: 2011-05-15 22:14:50
Autor: Kwik
Mistrz Mistrz Nasz TS!
W dniu 2011-05-15 18:35, danpe_ pisze:

Fajna atmosfera na trybunach, bardzo malo antydopingu.

Wlasnie, bo niestety ogladalem w TV - bylo zauwazalnie wiecej antydopingu niz na 'standardowym' meczu, i jakies przyspiewki o starozakonnych?

Anyway, nawet jesli nie wylapalem paru tekstow, to doping na derbach przy Reymonta vs. przy Kaluzy to naprawde niebo a ziemia...

Kwik

Data: 2011-05-16 23:38:44
Autor: danpe_
Mistrz Mistrz Nasz TS!
Dnia Sun, 15 May 2011 22:14:50 +0200, Kwik napisał(a):

[...]

Dwa-trzy razy w ciagu meczu o poznanskich obyczajach. Akurat nie lubie tej przyspiewki, wiec ja bojkotowalem. Po cholere mam cos
o Poznaniu*  spiewac i Arce, szkoda na nich czasu :>

danpe_
gg:827748

Data: 2011-05-15 22:16:39
Autor: PawelC
Mistrz Mistrz Nasz TS!
W dniu 2011-05-15 18:35, danpe_ pisze:
Aha - i niech nie osiadaja na laurach, Legia i Lech maja byc poza pierwsza
trojka :>  A pozniej wzmocnienia, niech sie Stan wykaze i walczymy w
Pucharach.

Ciekawe dlaczego jedyna drużyna,  która ostatnio nie zrobiła nam wstydu w Europie miała by się znaleĽć poza pucharami?

Data: 2011-05-15 16:19:53
Autor: Marek W.
Mistrz Mistrz Nasz TS!
On 15 Maj, 22:16, PawelC <pawelcCUTT...@fortfun.pl> wrote:
> [...]

Ciekawe dlaczego jedyna drużyna,  która ostatnio nie zrobiła nam wstydu
w Europie miała by się znaleĽć poza pucharami?

Jak to dlaczego? Polska mentalno¶ć; nie chodzi o to żeby mieć więcej
krów niż s±siad tylko o to żeby s±siad miał mniej.

Data: 2011-05-16 23:36:29
Autor: danpe_
Mistrz Mistrz Nasz TS!
Dnia Sun, 15 May 2011 22:16:39 +0200, PawelC napisał(a):

[...]

Bo nie lubie kuchenek?

danpe_
gg:827748

Data: 2011-05-15 23:39:31
Autor: Cavallino
Mistrz Mistrz Nasz TS!
Użytkownik "danpe_" <danpe_@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:e7ridec2k0bv$.19uuis8ezgrww.dlg40tude.net...
Dnia Sun, 15 May 2011 18:09:47 +0200, DysoN napisał(a):

:D

Mistrzostwo wraca do Krakowa!

W ogole rok temu nie powinno sobie stad odchodzic Jop twoju mac.

I Pi±tku twoju mać.

Wisła Kraków - Cracovia