Wisla Krakow mistrz? Chyba watpliwosci juz nie ma

Data: 2009-05-17 23:55:57
Autor: Cavallino
Wisla Krakow mistrz? Chyba watpliwosci juz nie ma
Użytkownik "ISS" <iss@astronet.pl> napisał w wiadomości news:gupgsu$2o17$1opal.icpnet.pl...
Witam,

Nie wiem co sadzic o LKS'ie, jego grze, a wlasciwie braku, teorii spiskowej nie podzielam, ale po taki zwyciestwie 4:0 z teoretycznie najgrozniejszym jeszcze dla Wisly przeciwnkiem - nie mam juz watpliwosci, ze klub ten obroni tytul mistrza.

Ja jednak pozwolę sobie wstrzymać się jeszcze z gratulacjami.

Data: 2009-05-18 00:09:11
Autor: Mark
Dnia Sun, 17 May 2009 23:55:57 +0200, Cavallino napisał(a):

Ja jednak pozwolę sobie wstrzymać się jeszcze z gratulacjami.

Sytuacja jest taka ze nawet jeden glupi blad, strata pilki w 90 minucie,
przypadkowa bramka np - eliminuje ktorac z trzech druzyn z walki o mistrza.
Wiec ja tez jeszcze poczekam bo nic nie jest niestety przesadzone.

--
Mark

Data: 2009-05-18 00:09:50
Autor: Cavallino
Użytkownik "Mark" <x@op.pl> napisał w wiadomości news:b4xtbo51smr9$.dlgsmok.wot...
[...]

Dokładnie tak.
A Wisła może mieć najciężej, porażka Lechii to praktycznie jej pewny spadek, więc będą grali o życie.

Wisla Krakow mistrz? Chyba watpliwosci juz nie ma