Wisla - Lech

Data: 2011-05-11 22:22:27
Autor: Przemek Budzyński
Wisla - Lech
sam mecz przeciętny, głównie za przyczyną dziwnie kunktatorskiej taktyki Bakero. Lech pratkycznie stworzył sobie sytuacji do strzelenia bramki...Wisła zresztą tż ich za wiele nie miała. Kolejny odbry mecz Genkowa i Małeckiego, świetny Wilka i Chaveza, nieco słabiej Melikson, a bardzo słabo Kirm...mam wrażenie, że Maaskant za często zmienia im strony - Melikson jest lepszy z prawej, Kirm z lewej.

Jeśli dobrze liczę, to za tydzień po ew zwycięstwie w Derbach, Wisła mogłaby świętować...no, to byłoby ładne :) ale też pachnące beczką z prochem...:)

Data: 2011-05-11 22:25:08
Autor: Fedor
Wisla - Lech
W dniu 2011-05-11 22:22, Przemek Budzyński pisze:
Jeśli dobrze liczę, to za tydzień po ew zwycięstwie w Derbach, Wisła
mogłaby świętować

No oby, bo w przeciwnym razie moga swietowac na... Lazienkowskiej

Data: 2011-05-11 22:44:28
Autor: Maciej Dobrzanski
Wisla - Lech
"Przemek Budzyński"  wrote in message news:iqer65$3vi$1inews.gazeta.pl...

sam mecz przeciętny, głównie za przyczyną dziwnie kunktatorskiej taktyki

Natomiast na trybunach ciekawie. Kompromitacja tzw. "ultras" dziecinnym protestem, który im zwyczajnie nie wypalił, bo zapewne nie spodziewali się, że "stadion" przejmie doping i będzie go, na miarę możliwości oczywiście, regularnie prowadził. W efekcie dali się zwyczajnie ośmieszyć czego kulminacją było stare dobre "Wisła to my!" - brawa dla mistrza, który to wymyślił. Ich protest można spokojnie podpiąć pod listę żenad miesiąca.

Maciek

Data: 2011-05-11 23:41:42
Autor: grzeda
Wisla - Lech
W dniu 2011-05-11 22:44, Maciej Dobrzanski pisze:
[...]

Odnioslem dokladnie takie samo wrazenie. Mozna juz gdzieniegdzie przeczytac, ze Ci, ktorzy dopingowali podczas protestu "ultras" maja wyprane mozgi przez Tuska.

Data: 2011-05-11 23:55:14
Autor: danpe_
Wisla - Lech
Dnia Wed, 11 May 2011 22:44:28 +0200, Maciej Dobrzanski napisał(a):

[...]

Siedzialem dokladnie posrodku miedzy trybunami, z E kilka okrzykow sie
zerwalo, nie przesadzaj z tym regularnym dopingiem bo do tego bylo bardzo
daleko. Zreszta po meczu od znajomych sie dowiedzialem iz spiewali tylko
dlatego, ze o protescie przeciwko Zarzadowi nic nie wiedziali, inaczej by
siedzieli cicho.

Panowie z E sie zamkneli jak zaczeli spiewac  "Pajace" a w odpowiedzi
uslyszeli z G "a my Wisla"  :D piekna riposta :D

Akcja jednak malo zorganizowana, glupio wyszlo, bo zaczeli sie kibice
nawzajem obrazac, a trzeba bylo sobie dac z tym siana i wyjasnic o co
chodzi do czasu meczu z Cracovia, gdzie mam nadzieje tez dopingu nie bedzie
i kibice nie popuszcza.
danpe_
gg:827748

Data: 2011-05-12 22:31:31
Autor: Koriat
Wisla - Lech
Użytkownik "Maciej Dobrzanski" <maciek@nowhere.com> napisał w wiadomości news:iqesfd$18cb$1newsread.aster.pl...
[...]

Miesiąca? Chyba roku! Wymyśliłby ktoś, że bezpośrednim powodem protestu będzie solidarność z Legią oraz Lechem i to kosztem własnej drużyny, dla której zwycięstwo oznacza prawie pewny tytuł MP, a remis lub przegrana daje nadzieje goniącym? Wyobrażam sobie tylko jeszcze jeden lepszy moment na protest - mecz z Cracovią. Chociaż, swoją drogą może lepiej byłoby, żeby trybuna G protestowała na meczu z Cracovią. Może byłby przynajmniej jeden mecz bez dodatkowych, dość szczególnych atrakcji.
pozdrawiam
Koriat

Data: 2011-05-12 22:43:35
Autor: danpe_
Wisla - Lech
Dnia Thu, 12 May 2011 22:31:31 +0200, Koriat napisał(a):

[...]

Internetu nie masz?
Nie sluchasz co skanduje G, o ile w ogole chodzisz na mecze Wisly?

Protest o ktorym mowisz trwal bodajze pierwsze 10 minut drugiej polowy.
Wtedy G wyszlo.
Nie zdziwilo Cie, ze od poczatku rundy zbierana jest kasa na oprawe, a
oprawy nie ma?

Doczytaj sobie o co chodzilo np na skwk.pl, bo na pewno nie o Legie czy
Lecha. --
Pozdrawiam
danpe_
gg:827748

Data: 2011-05-12 23:23:03
Autor: Cavallino
Wisla - Lech
Użytkownik "Koriat" <koriat_WYTNIJ_@vp.pl> napisał w wiadomości news:

Wymyśliłby ktoś, że bezpośrednim powodem protestu będzie solidarność z Legią oraz Lechem

Legią oraz Lechem?
I jeszcze Bełchatowem, Widzewem, Śląskiem i Zagłębiem.
Do Was też dojdzie, spokojna głowa, zobaczymy jak wtedy będziesz śpiewał.

To nie o Legię czy Lecha chodzi.

Data: 2011-05-12 23:34:46
Autor: tester
Wisla - Lech
Do Was też dojdzie, spokojna głowa, zobaczymy jak wtedy będziesz śpiewał.

A najbliższa okazja ku temu niedługo... Choć może okrzyków antysemickich nie będzie :)

Data: 2011-05-12 23:50:23
Autor: Maciej Dobrzanski
Wisla - Lech
"tester"  wrote in message news:4dcc5278$0$2505$65785112news.neostrada.pl...

A najbliższa okazja ku temu niedługo... Choć może okrzyków antysemickich nie
będzie :)

Dlatego klub powinien się bardzo postarać żeby mecz wygrać i zrobić fetę już w niedzielę :-)

Maciek

Data: 2011-05-12 23:48:32
Autor: Maciej Dobrzanski
Wisla - Lech
"Koriat"  wrote in message news:iqhg34$8ei$1node2.news.atman.pl...

Miesiąca? Chyba roku! Wymyśliłby ktoś, że bezpośrednim powodem protestu będzie solidarność z Legią oraz Lechem i to kosztem własnej drużyny, dla

Tu akurat bardziej chyba chodziło o oprawę, a raczej jej brak w związku z zakazem od klubu, niż o solidarność (miejmy nadzieję). Dlatego też klasyfikacja "żenada miesiąca" z racji kompletnego braku wyczucia sytuacji i efektu jest wystarczająca :-)

Maciek

Data: 2011-05-15 21:09:23
Autor: Koriat
Wisla - Lech
Użytkownik "Maciej Dobrzanski" <maciek@nowhere.com> napisał w wiadomości news:iqhkjh$1c68$1newsread.aster.pl...
[...]

No i najważniejsze, że nie przyniosło to dalszych negatywnych skutków i jakoś się rozeszło po kościach. Dodam jeszcze, że w pełni zgadzam się z Twoją inną  wypowiedzią odnośnie wszystkich aspektów tego co się działo na meczu z Lechem. Wszelkie argumenty za lub przeciw protestom załatwia kwestia interesu drużyny, a przede wszystkim zamknięcia stadionu na ostatnie mecze. Mam nadzieję, że nie zamkną stadionu za to, że Maaskant pił alkohol i palił cygaro :) i że na Polonii będzie jak na fecie.
pozdrawiam
Koriat

Data: 2011-05-15 23:48:36
Autor: Cavallino
Wisla - Lech
Użytkownik "Koriat" <koriat_WYTNIJ_@vp.pl> napisał w wiadomości news:

Mam nadzieję, że nie zamkną stadionu za to, że Maaskant pił alkohol i palił cygaro :) i że na Polonii będzie jak na fecie.

Powinni, jeśli w tym wszystkim choć trochę o prawo chodzi.
Oczywiście każdy z nas, poza najgorszymi idiotami, wie że tak nie jest, więc pewnie nie zamkną.

Data: 2011-05-16 23:19:22
Autor: danpe_
Wisla - Lech
Dnia Sun, 15 May 2011 23:48:36 +0200, Cavallino napisał(a):

[...]

A z jakiej racji powinni?
Palic w Polsce nie mozna, czy szampana spozyc?

danpe_
gg:827748

Data: 2011-05-16 23:24:13
Autor: Cavallino
Wisla - Lech
Użytkownik "danpe_" <danpe_@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:1kgx2smg40jim$.di68spq2zs0r$.dlg40tude.net...
[...]

Z racji konsekwencji.

Palic w Polsce nie mozna, czy szampana spozyc?

Na stadionie - nie.

Data: 2011-05-17 18:28:06
Autor: danpe_
Wisla - Lech
Dnia Mon, 16 May 2011 23:24:13 +0200, Cavallino napisał(a):

[...]

Nigdzie nie wisi zakaz.
Ponadto powszechnym zwyczajem jest picie szmpana po zdobyciu Mistrzostwa,
wiec nie pieprz glupot.
A pali na stadionie co 2 kibic.

danpe_
gg:827748

Data: 2011-05-17 18:28:52
Autor: Marek W.
Wisla - Lech
danpe_ <danpe_@poczta.onet.pl> napisał(a):
> [...]

Nigdzie nie wisi zakaz.

A zakaz gwałtów, kradzieży itp. gdzieś widziałeś?

Data: 2011-05-17 22:54:50
Autor: danpe_
Wisla - Lech
Dnia Tue, 17 May 2011 18:28:52 +0000 (UTC), Marek W. napisał(a):

[...]

Nie odrozniasz palenia papierosa od gwaltu?
To sorry, ale ja nie bede z Toba dyskutowal w tak absurdalny sposob.

danpe_
gg:827748

Data: 2011-05-17 23:58:53
Autor: Marek W.
Wisla - Lech

Nie odrozniasz palenia papierosa od gwaltu?
To sorry, ale ja nie bede z Toba dyskutowal w tak absurdalny sposob.

Chwila, ostatnio pytałeś o zakaz, a nie o odróżnianie, gwałt itd. To jak to z tym zakazem? Rozumiem, że jak nie widzę na stadionie zakazu gwałtu to mogę sobie ulżyć, tak?

Data: 2011-05-17 18:43:38
Autor: Maciek Dobrzanski
Wisla - Lech
"danpe_"  wrote in message news:1dltq76xu00qj$.1qznwtwdkfght.dlg40tude.net...

A pali na stadionie co 2 kibic.

Statystycznie? Może... choć wokół mnie na trybunie zupełnie nikt i to na dużym obszarze dookoła. Natomiast w kiblu w przerwie - mgła dymu ;)

Maciek

Data: 2011-05-17 22:53:06
Autor: danpe_
Wisla - Lech
Dnia Tue, 17 May 2011 18:43:38 +0200, Maciek Dobrzanski napisał(a):

[...]

To masz szczescie, a ja jako niepalacy pecha, bo wkolo mnie 4 osoby palily
:/

danpe_
gg:827748

Data: 2011-05-17 21:07:52
Autor: Cavallino
Wisla - Lech
Użytkownik "danpe_" <danpe_@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:1dltq76xu00qj$.1qznwtwdkfght.dlg40tude.net...
[...]

A zakaz wulgarnych śpiewów wisi?
A za to już stadiony zamykano.

Data: 2011-05-11 22:49:17
Autor: Mane
Wisla - Lech
W dniu 2011-05-11 22:22, Przemek Budzyński pisze:

sam mecz przeciętny, głównie za przyczyną dziwnie kunktatorskiej taktyki
Bakero.

Ostatnio to jego standardowa taktyka.

Data: 2011-05-12 00:30:32
Autor: Cavallino
Wisla - Lech
Użytkownik "Mane" <mane1@wp.pl> napisał w wiadomości news:iqesog$8bs$2inews.gazeta.pl...
W dniu 2011-05-11 22:22, Przemek Budzyński pisze:

sam mecz przeciętny, głównie za przyczyną dziwnie kunktatorskiej taktyki
Bakero.

Ostatnio to jego standardowa taktyka.

Ostatnio?
A kiedy była inna?

Data: 2011-05-12 21:08:05
Autor: Mane
Wisla - Lech
W dniu 2011-05-12 00:30, Cavallino pisze:

Ostatnio?
A kiedy była inna?

Fakt :)

Data: 2011-05-11 23:21:32
Autor: Fidelio
Wisla - Lech
Użytkownik "Przemek Budzyński" <bat_oczir@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iqer65$3vi$1inews.gazeta.pl...
sam mecz przeciętny, głównie za przyczyną dziwnie kunktatorskiej taktyki Bakero.

To straszne co ten gość wyprawia.

Data: 2011-05-11 23:51:38
Autor: danpe_
Wisla - Lech
Dnia Wed, 11 May 2011 22:22:27 +0200, Przemek Budzyński napisał(a):

Jeśli dobrze liczę, to za tydzień po ew zwycięstwie w Derbach, Wisła mogłaby świętować...no, to byłoby ładne :) ale też pachnące beczką z prochem...:)

Musi swietowac, trzeba wygrac z Cracovia u siebie.
Tak sobie dzis obliczalem i wyszlo mi na to, ze jest szansa, zeby w
pierwszej trojce nie bylo ani Lecha ani Legii (a najlepiej jakby sie
znalazly Slask i Lechia :D ) wiec Leszek bedzie mial peszek, nie zagra w
pucharach, nie bedzie kasy na nowa murawe zaoraja to co z niej zostanie i
posadza pyry, a klub sie wyniesie do Wronek skad przylazl :D
Tak wiec ide spac w dobrym humorze.

danpe_
gg:827748

Data: 2011-05-12 00:43:10
Autor: PawelC
Wisla - Lech
On 2011-05-11 23:51, danpe_ wrote:
[...]

nie wiem jakie mieso dzisiaj jadles ale tatar na kolacje to proszenie sie wrzody

Data: 2011-05-12 01:50:17
Autor: ..Aldi..Romek..
Wisla - Lech
[...]

Zaiste, od lat kibicuję Wiśle, chociaż jestem z Tychów, które trzymają sztamę
z Cracovią (mam to w ...), ale to, co piszesz powyżej to pierdoły bez sensu.
Lechia w pucharach? Śląsk? Po co?

Jeśli mam znowu oglądać żenadę w stylu niedawnych popisów Ruchu Chorzów,
to ja serdecznie podziękuję. Po wyprzedaży siła zespołu była cieniem tego,
który wywalczył miejsce w pucharach.

Lech rewelacyjnie sobie radził, nawet z Bakero za sterem (przez momĘcik), więc
może niech do tego zespołu wezmą Fornalika albo innego trenera z głową
i walczą w Pucharach dla naszego pięknego kraju

Może te antagonizmy zostawmy sobie na tajemne spotkania aktywu
"prawdziwych ultraskich kibiców", a na grupie udawajmy cywilizowanych, co?

Data: 2011-05-12 08:59:17
Autor: Mane
Wisla - Lech
W dniu 2011-05-12 01:50, ..Aldi..Romek.. pisze:

Jeśli mam znowu oglądać żenadę w stylu niedawnych popisów Ruchu Chorzów,

Jaką żenadę masz na myśli?

Data: 2011-05-12 13:38:16
Autor: ..Aldi..Romek..
Wisla - Lech
?>> Jeśli mam znowu oglądać żenadę w stylu niedawnych popisów Ruchu Chorzów,
Jaką żenadę masz na myśli?

mieli przecież nawet rezygnować z wyjazdu nad Morze Śródziemne z powodu
braku kasy... co to było? Malta?
panowało przekonanie, że chętnie by się z tego jakoś wykręcili, gdyby tylko mogli,
a tu się zdarzyć awans do kolejnej rundy i (bodajże) mecz z zespołem z Wiednia

Chciałbym napisać, że do pucharów powinny wejść zespoły, które mają szanse
utrzymać mocny skład albo go nawet wzmocnić, ale Skorża już pokazał, że
nawet mając teoretycznie najsilniejszy zespół polskiej Ekstraklasy można
przepieprzyć z teoretycznie słabiutkim rywalem.
Za to chlubny przykład Lecha nieco potwierdza moją teorię.

Data: 2011-05-12 14:01:18
Autor: Mane
Wisla - Lech
W dniu 2011-05-12 13:38, ..Aldi..Romek.. pisze:

[...]

Nie siedzę w finansach Ruchu, interesuje mnie tylko wynik sportowy, a Austria akurat byłą poza zasięgiem nie tylko dla Lecha.

Jak mam co roku oglądać kompromitację Legii czy Wisły to chętnie zobaczę kompromitację Lechii :)

Data: 2011-05-12 22:19:01
Autor: danpe_
Wisla - Lech
Dnia Thu, 12 May 2011 14:01:18 +0200, Mane napisał(a):

[...]

 No wlasnie nie bardzo wiem jakie zespoly wg kolegi szanownego piszacego
wyzej maja wejsc do tych Pucharow.
Lech? Nie ma juz tych graczy, ktorych mial. Wczoraj wyraznie pokazali, ze
tak powiem, iz stracili jaja ;)
Co bedzie po sezonie to sie zobaczy, bo mi sie zima wydawalo, ze najwieksze
szanse na MP ma Legia, a tu zonk...

danpe_
gg:827748

Data: 2011-05-12 22:33:13
Autor: RedLite
Wisla - Lech
W dniu 2011-05-12 22:19, danpe_ pisze:

Lech? Nie ma juz tych graczy, ktorych mial. Wczoraj wyraznie pokazali, ze
tak powiem, iz stracili jaja ;)

True. Zostali wykastrowani przez Hiszpana Bakero ;)
No i bez Peszki nie ma ognia w tej drużynie. Wilk tam coś próbuje, ale za słaby jest piłkarsko na lidera.

--

*RedLite*

Data: 2011-05-13 00:23:05
Autor: Maciej Dobrzanski
Wisla - Lech
"danpe_"  wrote in message news:myvzhrqvmr88$.d8fbycj1ij7o.dlg40tude.net...

Lech? Nie ma juz tych graczy, ktorych mial. Wczoraj wyraznie pokazali, ze tak powiem, iz stracili jaja ;)

Stilić w lidze to raczej już około trzecią rundę ma co najwyżej taką sobie, ale co w tym dziwnego, skoro już od kilku okienek rzekomo jest "następny" do odejścia, tylko potem zawsze ktoś wskakuje na jego miejsce. Rudnevs raczej też już jest jedną nogą w innym klubie, więc za bardzo tej drugiej nogi wstawiał między czyjegoś buta a piłkę na boisku nie będzie.

Maciek

Data: 2011-05-17 00:05:41
Autor: ..Aldi..Romek..
Wisla - Lech
?Użytkownik "danpe_"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:myvzhrqvmr88$.d8fbycj1ij7o.dlg@40tude.net...

[...]

Żeby było jasne - nie mam nic przeciwko Śląskowi grającemu w europejskich pucharach i strzelającemu 4 bramki Austrii Wiedeń czy innej Bradze, jak ostatnio Bełchatowowi...

Ale mam cos przeciwko Śląskowi, który pozbędzie się (to możliwe przecież) Lenczyka i powiedzmy ze 4-5 graczy razem z nim. Ot, strzelmy: Mila, Kaźmierczak, Sobota, Kelemen, Celeban. Kto wówczas będzie reprezentował Polskę i zdobywał punkciki do lepszego ustawienia naszych drużyn?

Data: 2011-05-12 17:40:20
Autor: grzeda
Wisla - Lech
W dniu 2011-05-12 01:50, ..Aldi..Romek.. pisze:

Lechia w pucharach? Śląsk? Po co?

A Wisla po co?

pozdr
PG

Data: 2011-05-12 17:59:50
Autor: Fidelio
Wisla - Lech
Użytkownik "grzeda" <grzeda333wytnij@towp.pl> napisał w wiadomości news:iqgv18$fug$1inews.gazeta.pl...
W dniu 2011-05-12 01:50, ..Aldi..Romek.. pisze:

Lechia w pucharach? Śląsk? Po co?

A Wisla po co?

Le-va-dia, Le-va-dia! ;-)

Ale serio to Wisła jednak stanowi teraz na tyle zdrowy organizm, że powinna sobie z Levadiami poradzić.

Data: 2011-05-12 21:07:43
Autor: Mane
Wisla - Lech
W dniu 2011-05-12 17:59, Fidelio pisze:

Ale serio to Wisła jednak stanowi teraz na tyle zdrowy organizm, że
powinna sobie z Levadiami poradzić.

Wtedy też miała sobie poradzić i to w cuglach, nawet tak, że podobno nie potrzebowała formy na dwumecz z Estończykami :D

Data: 2011-05-16 23:59:49
Autor: ..Aldi..Romek..
Wisla - Lech
?Użytkownik "grzeda"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:iqgv18$fug$1@inews.gazeta.pl...

Lechia w pucharach? Śląsk? Po co?
A Wisla po co?

nie ten sam Skorża...
nie Ci sami super-polscy grajkowie...

Data: 2011-05-18 22:10:02
Autor: Mane
Wisla - Lech
W dniu 2011-05-16 23:59, ..Aldi..Romek.. pisze:

nie ten sam SkorĹźa...
nie Ci sami super-polscy grajkowie...

Masz rację oni w lidze nie mieli takich problemów :)

Wisla - Lech