Wisla-Lechia

Data: 2011-08-27 22:25:47
Autor: danpe_
Wisla-Lechia
Mam propozycje dla pilkarzy Wisly, moze ktorys z nich, tych mowiacych po polsku, tutaj zaglada i przeczyta, choc na forum Wisly tez pisalem.

Ty bando nieodpowiedzialnych ludzi, zgrajo palikotow krzywym kiepem robionych, zbieranino fanow Rickiego Martina wsadzajacego sobie w zyc rozne czlonki ciala.

Jesli macie w glebokim powazaniu kibicow, nie szanujecie m. in. mojej kasy, ktora wydalem an karnet, jesli Wam sie posralo we lbach i zamiast o meczu mysleliscie o ruchaniu galerianek, wygrzewaniu dupska w stringach w Kryspinowie, jesli woleliscie zostac w klimatyzowanych domach, bo dzis aj-waj pogoda podobna jak w Nikozji, trzeba bylo wczesniej napisac jakies oswiadczenie. Moze bym se na zuzel pojechal, pooogladal, zjadl kielbache i bym byl zadowolony.
A tak to sie wkurzylem. Nie lubie byc olewany.

danpe_
gg:827748

Data: 2011-08-27 22:27:21
Autor: Cavallino
Wisla-Lechia
Uzytkownik "danpe_" <danpe_@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:j3bjto$f2d$1news.onet.pl...
[...]

Hle, hle.
Zostaliscie obaj ukarani za zbyt duzy pysk wczorajszego wieczoru.

Data: 2011-08-27 22:29:50
Autor: danpe_
Wisla-Lechia
Cavallino wrote:

Hle, hle.
Zostaliscie obaj ukarani za zbyt duzy pysk wczorajszego wieczoru.

Dlaczego ukarani?
Myslisz, ze sie pilkarze obrazili? Bo tak to wygladalo.
Pikniki wyczuly pismo nosem i olaly mecz. Ale pilkarze nie powinni, bo za to dostaja kase.
A po meczu pieprza, ze sie zle czuja psychicznie  po przegranej w  walce o LM.
To niech sie zamkna w psychiatryku, a nie wychodza na boisko.

Nie mam pretensji o przegrana, mam pretensje o brak jakiegokolwiek stylu.

danpe_
gg:827748

Data: 2011-08-27 22:36:43
Autor: Cavallino
Wisla-Lechia
Uzytkownik "danpe_" <danpe_@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:j3bk59$f2d$2news.onet.pl...
Cavallino wrote:

Hle, hle.
Zostaliscie obaj ukarani za zbyt duzy pysk wczorajszego wieczoru.

Dlaczego ukarani?

Pomysl sam.
Taki los, taki sport, wczoraj przegral Lech, dzisiaj Wisla, tydzien temu Legia, kazdego to czeka.
Uzywanie tego w dyskusjach jako argumentu na cokolwiek, to jest zwykla dziecinada, kt髍a los szybko zweryfikowal.
Warto wiec sie troche wstrzymac z takim podskakiwaniem na przyszlosc.

Nie mam pretensji o przegrana, mam pretensje o brak jakiegokolwiek
stylu.

Przyzwyczaj sie.
Juz przeciez pisalem, ze czeka Was to samo co my przezylismy w zeszlym roku.
Tak bedzie jeszcze ze szesc razy w tej rundzie.
Lepiej od razu grac nastepny mecz rezerwami, przynajmniej wiadomo ze sie bedzie im chcialo i beda mogli.

Data: 2011-08-27 23:04:38
Autor: danpe_
Wisla-Lechia

Cavallino wrote:

[...]

dziecinada, kt贸ra los szybko zweryfikowal.

Sam sie wystawiles.

Zreszta dzisiejsza sytuacja nie zmienia faktu, ze w pucharach gra ten, co zgromadzi na koniec sezonu najwiecej punktow,  tabela ma w dupie Twoje fatum - o t o mi chodzilo.Przegrane beda sie zdarzac kazdemu, pytanie tylko, czy beda to przegrane na zyczenie, czy nie.

Warto wiec sie troche wstrzymac z takim podskakiwaniem na przyszlosc.

nie sadze.

[...]

Jesli sie komus nie chce to a) nie powinien dostac pensji, tylko nagane za niewykonywanie obowiazkow

b) wyobrazasz sobie jakakolwiek firme, w ktorej pracownikowi sie nie chce, ma w dupie swoje obowiazki i nie jest zwalniany?
Jesli tak jak dzisiaj ma wygladac jeszcze 6 spotkan Wisly, to po 2-3 kilku pilkarzy powinno byc dyscyplinarnie usunietych z klubu - najlepiej na taczkach.
Juz wole 10 pozycje w tabeli rezerwami.

danpe_
gg:827748

Data: 2011-08-28 00:05:14
Autor: Cavallino
Wisla-Lechia
U偶ytkownik "danpe_" <danpe_@poczta.onet.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:j3bm6h$oa6$1news.onet.pl...

Cavallino wrote:

[...]

Czy Ty w og贸le czytasz co si臋 do Ciebie pisze?
Bo jako艣 tego nijak nie wida膰.
Wida膰 natomiast 偶e bawisz si臋 w yamm臋 i dyskutujesz z w艂asnymi urojeniami.

HINT: nigdy nic innego nie pisa艂em ni偶 Ty powy偶ej.

tabela ma w dupie
Twoje fatum - o t o mi chodzilo.

Ale kiedy o co艣 Ci chodzi艂o?
Bo na razie to pierdzielisz jak pot艂uczony, bez 艂adu i sk艂adu.

Warto wiec sie troche wstrzymac z takim podskakiwaniem na przyszlosc.

nie sadze.

No fakt, do tego trzeba mie膰 odrobin臋 oleju pod kopu艂膮.

Jesli sie komus nie chce to
a) nie powinien dostac pensji, tylko nagane za niewykonywanie
obowiazkow

Ale to Ty twierdzisz 偶e im si臋 nie chce.
Pow贸d jest jeden - wychodzisz z b艂臋dnego za艂o偶enia, (tak jak RedLite), i偶 Wis艂a jest na tyle dobra, 偶e niezale偶nie od okoliczno艣ci wygra z ka偶dym.
A to bzdura jest, ka偶dy mecz trzeba wybiega膰, a czasy w kt贸rych Wis艂a g贸rowa艂a nad reszt膮 ligi i nawet na luziku by艂a w stanie wygrywa膰, min臋艂y dawno i bezpowrotnie.

Jak s膮 藕le przygotowani, to po prostu nie mog膮, czy im si臋 chce czy nie.

Data: 2011-08-28 08:01:26
Autor: RedLite
Wisla-Lechia
W dniu 2011-08-28 00:05, Cavallino pisze:

Pow贸d jest jeden - wychodzisz z b艂臋dnego za艂o偶enia, (tak jak RedLite),
i偶 Wis艂a jest na tyle dobra, 偶e niezale偶nie od okoliczno艣ci wygra z ka偶dym.

Nigdy nic takiego nie napisa艂em.
Ja m贸wi艂em o tym, 偶e ma dobrych, lepszych ni偶 inne zespo艂y ligowe zawodnik贸w. Z dobrych zawodnik贸w mo偶na zbudowa膰 dobry zesp贸艂 cho膰 niekoniecznie musi si臋 to uda膰. Pi艂ka no偶na jest gr膮 zespo艂ow膮.

Jak s膮 藕le przygotowani, to po prostu nie mog膮, czy im si臋 chce czy nie.

Ja nie wykluczam, 偶e w przygotowaniach Maaskant pope艂ni艂 b艂膮d; w og贸le mam ograniczone zaufanie do jego wiedzy i umiej臋tno艣ci szkoleniowych,
ale z drugiej strony cud贸w ni ma - ten zesp贸艂 jest dopiero w budowie. Zauwa偶, niekt贸rzy zawodnicy s膮 od 2-3 miesi臋cy, inni p贸艂 roku. Do tego ci膮g艂e skrajne zmiany taktyki z mega defensywnej kontry, na pozycyjny atak. Nie ma ci膮g艂o艣ci i powtarzalno艣ci.
Oczywi艣cie to przyjdzie tylko oby nie za p贸藕no.

--

*RedLite*

Data: 2011-08-28 11:46:34
Autor: Cavallino
Wisla-Lechia
U偶ytkownik "RedLite" <ezcribir@berdichev.ua> napisa艂 w wiadomo艣ci news:j3clkc$inu$1news.onet.pl...
[...]

Niekt贸rych lepszych, niekt贸rych gorszych.
呕eby wygrywa膰 bez wybiegania meczu, trzeba mie膰 du偶o lepszych i to na wi臋kszo艣ci pozycji.
Wis艂a tak mia艂a, ale 10 lat temu.
Teraz s膮 na zbli偶onym poziomie do reszty.

BTW: Lechowi rok temu te偶 si臋 wydawa艂o, 偶e s膮 o tyle lepsi, 偶e z og贸rkami w lidze b臋d膮 wygrywa膰 bez biegania.
Chyba nie musz臋 przypomina膰 efekt贸w takiego przekonania?

Wi臋c dobra rada - wyci膮ga膰 wnioski z cudzych b艂臋d贸w, zamiast pope艂nia膰 te same, 偶eby si臋 na nich sparzy膰/

[...]

Pogl膮dy ewoluuj膮 widz臋, ile dobrego mo偶e zrobi膰 jeden wynik.....
Kierunek w ka偶dym razie obra艂e艣 prawid艂owy.

Data: 2011-08-28 13:47:40
Autor: RedLite
Wisla-Lechia
W dniu 2011-08-28 11:46, Cavallino pisze:

Ja m贸wi艂em o tym, 偶e ma dobrych, lepszych ni偶 inne zespo艂y ligowe
zawodnik贸w.

Niekt贸rych lepszych, niekt贸rych gorszych.

Zgadza si臋. I ja nie twierdz臋, 偶e ka偶dy zawodnik Wis艂y jest lepszy od ka偶dego innego zawodnika z ligi. Zawodnik贸w potencjalnie wyrastaj膮cych ponad 艣redni膮 ligow膮, Wis艂a jednak ma, moim zdaniem, na ten moment najwi臋cej.

BTW: Lechowi rok temu te偶 si臋 wydawa艂o, 偶e s膮 o tyle lepsi, 偶e z
og贸rkami w lidze b臋d膮 wygrywa膰 bez biegania.
Chyba nie musz臋 przypomina膰 efekt贸w takiego przekonania?

Na pocz膮tku zesz艂ego sezonu jak Lech przegrywa艂, ja tutaj pisa艂em, 偶e ma lepszych pi艂karzy. Lepszych ni偶 Wis艂a i inne zespo艂y. Bo takie by艂y fakty. A 偶e nie wygra艂 Ligi? O tym te偶 pisa艂em i wydaje mi si臋 to do艣膰 oczywiste, 偶e posiadanie utalentowanych pi艂karzy nie gwarantuje sukcesu.

Ja nie wykluczam, 偶e w przygotowaniach Maaskant pope艂ni艂 b艂膮d;

Pogl膮dy ewoluuj膮 widz臋, ile dobrego mo偶e zrobi膰 jeden wynik.....
Kierunek w ka偶dym razie obra艂e艣 prawid艂owy.

LOL, a niby kiedy wyklucza艂em?

Zreszt膮 nawet gdybym zmieni艂 pogl膮dy, to co w tym dziwnego? Pogl膮dy nie mog膮 si臋 zmieni膰?
Wcze艣niej Wis艂a nie przegrywa艂a w lidze, a w pucharach wygrywa艂a wszystkie mecze wi臋c Maaskanta broni艂y wyniki.

Teraz przegra艂a arcywa偶ny mecz z Apoelem i wa偶ny (bo u siebie) mecz ligowy; je艣li za tydzie艅 przegra w z艂ym stylu w Poznaniu, to pewnie
ja i wi臋kszo艣膰 kibic贸w Wis艂y zacznie pow膮tpiewa膰, czy Maaskant radzi sobie na stanowisku trenera.
Ale czy ja pisa艂em tutaj wcze艣niej co艣 o genialnych posuni臋ciach Maaskanta? Pisa艂em, 偶e jest super trenerem, ale ma kiepskich pi艂karzy? Raczej, je艣li, to odwrotnie.

Wi臋c dobra rada - wyci膮ga膰 wnioski z cudzych b艂臋d贸w, zamiast pope艂nia膰 te same, 偶eby si臋 na nich sparzy膰/

Dobra rady zawsze w cenie :)

Ty masz t臋 swoj膮 teori臋 o tym jak Lech przegra艂 lig臋 z uwagi na sukces w pucharach. Bo albo-albo. I ok, niech b臋dzie, ja nie b臋d臋 z ni膮 dyskutowa艂. Ale czy z tego powodu Wis艂a musi mie膰 ten sam problem? Ot贸偶 nie. Stli膰 nie mia艂 alternatywy, za艣 W Wi艣le za Meliksona jest Gargu艂a, za Genkowa jest Biton, za Maleckiego mo偶e by膰 Kirm czy Jirsak za Sobolewskiego Wilk itd. itd. to s膮 w miar臋 r贸wnorz臋dni pi艂karze.
Problemem Wis艂y nie jest i raczej nie b臋dzie, czy kto艣 ma kogo zast膮pi膰 tylko, czy to wszystko po prostu ze sob膮 'zagra'.

A wiadomo 偶e im wi臋ksza jest rotacja to wi臋kszy jest te偶 bedzie problem z u艂o偶eniem zespo艂u Tylko po chuj zak艂ada膰, 偶e co艣 si臋 nie uda? Bo Lechowi si臋 nie uda艂o? C'mon

Ale te偶 oczywi艣cie jak na jesieni b臋dzie wida膰, 偶e mecze w LE wyra藕nie wydatnie odbieraj膮 si艂y i form臋 wa偶nym pi艂karzom Wis艂y - trener b臋dzie musia艂 dokona膰 wyboru i moim zdaniem wybierze lig臋 - w艂a艣nie te偶 dzi臋ki do艣wiadczeniom Kolejorza.

--

*RedLite*

Data: 2011-08-28 16:04:13
Autor: Cavallino
Wisla-Lechia
U偶ytkownik "RedLite" <ezcribir@berdichev.ua> napisa艂 w wiadomo艣ci news:

Zreszt膮 nawet gdybym zmieni艂 pogl膮dy, to co w tym dziwnego? Pogl膮dy nie mog膮 si臋 zmieni膰?

Ale偶 ja nie m贸wi臋 偶e to co艣 z艂ego, wr臋cz przeciwnie, lepiej p贸藕no na oczy przejrze膰 ni偶 wcale.

Wcze艣niej Wis艂a nie przegrywa艂a w lidze, a w pucharach wygrywa艂a wszystkie mecze wi臋c Maaskanta broni艂y wyniki.

Ale dyskutowali艣my po wtorku, gdy ju偶 go przesta艂y broni膰, a zacz臋艂y oskar偶a膰.

Ty masz t臋 swoj膮 teori臋 o tym jak Lech przegra艂 lig臋 z uwagi na sukces w pucharach.

To nie 偶adna teoria, tylko fakt.
Oczywi艣cie to nie jedyna przyczyna, np. brak przygotowania do pocz膮tku zesz艂ego sezonu wydatnie pom贸g艂 w pora偶ce.

Ale czy z tego powodu Wis艂a musi mie膰 ten sam problem?

Nie b臋dzie mia艂a tego samego, tylko wi臋kszy, bo ma w臋偶szy sk艂ad i gorsze rezerwy, ni偶 Lech rok temu, gdzie kula艂a praktycznie tylko formacja ofensywna.
To samo dotyczy Legii.

Ot贸偶 nie. Stli膰 nie mia艂 alternatywy

Nazwisko "Kriwiec" co艣 Ci m贸wi?
Dodam tylko 偶e byl planowany na miejsce Stilica, a 偶e Stilic nie odszed艂 to si臋 obaj m臋czyli na nie swoich pozycjach.

, za艣 W Wi艣le za Meliksona jest Gargu艂a,
za Genkowa jest Biton,

Na tej samej zasadzie za Wichniarka by艂 Tshibamba. ;-)

za Maleckiego mo偶e by膰 Kirm czy Jirsak za Sobolewskiego Wilk itd. itd. to s膮 w miar臋 r贸wnorz臋dni pi艂karze.

Chyba w Twoich oczach.
Melikson przerasta o g艂ow臋 reszt臋 Wis艂y, polskiej ligi zreszt膮 te偶, Gargu艂a obecnie to po prostu cienias.
Ma艂ecki czasem co艣 na boisku zdzia艂a, Kirm mia艂 chyba dobry jeden miesi膮c od czasu gdy gra w Polsce, poza tym jest s艂abszy od Kie艂ba.

A wiadomo 偶e im wi臋ksza jest rotacja to wi臋kszy jest te偶 bedzie problem z u艂o偶eniem zespo艂u Tylko po chuj zak艂ada膰, 偶e co艣 si臋 nie uda? Bo Lechowi si臋 nie uda艂o? C'mon

Nie - Lechowi si臋 nie tyle nie uda艂o, co praktycznie nie stosowa艂 rotacji gdy by艂a taka potrzeba.
Wis艂a musi to zrobi膰, tyle 偶e to nie wystarczy, bo jej rezerwy s膮 nawet na nasz膮 lig臋 za s艂abe (w kontek艣cie walki o puchary, a nie o utrzymanie, jakby艣 znowu chcia艂 nie zrozumie膰).

[...]

I w efekcie za rok znowu trafi w eliminacjach pucharowych na za trudnego przeciwnika.

Data: 2011-08-28 17:00:32
Autor: RedLite
Wisla-Lechia
W dniu 2011-08-28 16:04, Cavallino pisze:

Wcze艣niej Wis艂a nie przegrywa艂a w lidze, a w pucharach wygrywa艂a
wszystkie mecze wi臋c Maaskanta broni艂y wyniki.

Ale dyskutowali艣my po wtorku, gdy ju偶 go przesta艂y broni膰, a zacz臋艂y
oskar偶a膰.

W kontek艣cie wcze艣niejszych wtopa z Levadi膮, to awans do LE i tak nie jest byle czym :D Ok, mecz Wis艂a przesra艂a, ale to by艂 pojedynczy mecz. Najwa偶niejszy, ale pojedynczy. Trydno na podstawie 1 meczu zmieni膰 zdanie o 1780 stopni Tzn ja tak nie potrafi臋 :)

Nie b臋dzie mia艂a tego samego, tylko wi臋kszy, bo ma w臋偶szy sk艂ad i gorsze
rezerwy, ni偶 Lech rok temu, gdzie kula艂a praktycznie tylko formacja
ofensywna.
To samo dotyczy Legii.

OK, to jest twoje zdanie Moje jest inne Nie dogadamy si臋 w tej kwestii. Przysz艂o艣膰 poka偶e kto z nas mia艂 racj臋

Gargu艂a obecnie to po prostu cienias.

Poza meczem w Kielcach (dobrym w jego wykonaniu) gra tylko ogony. Bo jest Melikson, a Maaskant jako艣 nie widzi ich na boisku razem.

Nie - Lechowi si臋 nie tyle nie uda艂o, co praktycznie nie stosowa艂
rotacji gdy by艂a taka potrzeba.
Wis艂a musi to zrobi膰, tyle 偶e to nie wystarczy, bo jej rezerwy s膮 nawet
na nasz膮 lig臋 za s艂abe

Zobaczymy.. Jak na razie 0:0 z Koron膮 na wyje藕dzie.

(w kontek艣cie walki o puchary, a nie o
utrzymanie, jakby艣 znowu chcia艂 nie zrozumie膰).

I to jest zupe艂nie inny kontekst (za s艂aby na lig臋/za s艂aby na puchary)

[...]

Hmm. znaczy Wis艂a za mocna na lig臋, za s艂aba na lig臋 mistrz贸w? A Lech odwrotnie? :D

--

*RedLite*

Data: 2011-08-28 19:05:19
Autor: Cavallino
Wisla-Lechia
U偶ytkownik "RedLite" <ezcribir@berdichev.ua> napisa艂 w wiadomo艣ci news:

Gargu艂a obecnie to po prostu cienias.

Poza meczem w Kielcach (dobrym w jego wykonaniu) gra tylko ogony.

I nie bardzo cokolwiek pokazuje.
Zreszt膮 chyba gra艂 ju偶 2 mecze, a nie 1.

[...]

No i takie wyniki raczej puchar贸w mog膮 nie przynie艣膰.

[...]

Nie bardzo, te偶 si臋 do LM nie za艂apa艂, a skal臋 trudno艣ci mia艂 podobn膮.
Ale warto da膰 komu innemu spr贸bowa膰. ;-)

Data: 2011-08-28 19:51:44
Autor: RedLite
Wisla-Lechia
W dniu 2011-08-28 19:05, Cavallino pisze:

Zobaczymy.. Jak na razie 0:0 z Koron膮 na wyje藕dzie.

No i takie wyniki raczej puchar贸w mog膮 nie przynie艣膰.

Czy偶by? Policzmy. 30 mecz贸w, zak艂adaj膮c wszystkie wyjazdowe remisy i wszystkie domowe wygrane, daje to 60 punkt贸w. Za ma艂o na puchary? Wis艂a w zesz艂ym mistrza zdoby艂a z 56 punktami.
A w to, 偶e trzy zespo艂y (inne ni偶 Wis艂a) b臋d膮 wygrywa膰 wszystko jak leci, poza pourywanymi punktami miedzy sob膮 ofc, to ja za Chiny Ludowe nie uwierz臋. :D Za bardzo poziom si臋 wyr贸wna艂.

Nie bardzo, te偶 si臋 do LM nie za艂apa艂, a skal臋 trudno艣ci mia艂 podobn膮.
Ale warto da膰 komu innemu spr贸bowa膰. ;-)

Nikt nikomu nic nie da  :D

--

*RedLite*

Data: 2011-08-28 22:59:09
Autor: Cavallino
Wisla-Lechia
U偶ytkownik "RedLite" <ezcribir@berdichev.ua> napisa艂 w wiadomo艣ci news:j3dv87$d7o$1news.onet.pl...
[...]

A sk膮d Ci si臋 to wzi臋艂o?
W domu przecie偶 przegrali艣cie, wi臋c i to trzeba wkalkulowa膰.

A w to, 偶e trzy zespo艂y (inne ni偶 Wis艂a) b臋d膮 wygrywa膰 wszystko jak leci, poza pourywanymi punktami miedzy sob膮 ofc, to ja za Chiny Ludowe nie uwierz臋. :D Za bardzo poziom si臋 wyr贸wna艂.

No w艂a艣nie si臋 zacz臋艂o to co w zesz艂ym roku, ca艂a czo艂贸wka jak na zam贸wienie potraci艂a wszystkie punkty w ci膮gu tygodnia.

Data: 2011-08-29 20:25:14
Autor: RedLite
Wisla-Lechia
W dniu 2011-08-28 22:59, Cavallino pisze:

Czy偶by? Policzmy. 30 mecz贸w, zak艂adaj膮c wszystkie wyjazdowe remisy i
wszystkie domowe wygrane,

A sk膮d Ci si臋 to wzi臋艂o?
W domu przecie偶 przegrali艣cie, wi臋c i to trzeba wkalkulowa膰.

Ale nie rezerwami :D

No w艂a艣nie si臋 zacz臋艂o to co w zesz艂ym roku, ca艂a czo艂贸wka jak na
zam贸wienie potraci艂a wszystkie punkty w ci膮gu tygodnia.

Moim zdaniem w obecnym sezonie liga r贸wnie偶 b臋dzie wyr贸wnana tak jak w zesz艂ym, z t膮 r贸偶nic膮, 偶e 艁KS i Podbeskidzie b臋d膮 robi膰 za dawc贸w, wi臋c czo艂贸wka pewnie mo偶e i tak mie膰 po te 60+.

--

*RedLite*

Data: 2011-08-27 23:16:22
Autor: yamma
Wisla-Lechia
danpe_ wrote:
[...]

No i juz sobie przejebales u Maleckiego. :-)
A tak swoja droga to jego juz do reszty powalilo. Jak ktos nie wie o co chodzi, to cytat z jego pomeczowej wypowiedzi:
"Chcialbym sie jeszcze odniesc do jednej kwestii. Mamy wspanialych kibic體, ale ci piknikowi, kt髍zy przychodza tutaj po to tylko, zeby zjesc kielbase i poogladac mecz, to proponowalbym im, zeby poszli na druga strone, bo tam jest ich miejsce. Takich kibic體 nie potrzebujemy. Chodzi mi o tych, kt髍zy gwizdali. Jest to niedopuszczalne, bo kibice powinni byc z druzyna, tak jak ci, kt髍zy sa za bramka. Nawet jak przegrywamy to sa z nami. To co dzis zrobili kibice, ci piknikowi, to nie sa dla mnie kibice i chcialbym, zeby nie przychodzili na mecze. Wolalbym grac przy 5 tysiacach fanatyk體, kt髍zy sa za bramka, a nie przy takich, kt髍zy jedza kielbase i powiem szczerze - mnie denerwuja. Jak jest dobrze, to cie klepia, a jak cos komus nie wyjdzie to gwizdza. Tacy kibice niech nie przychodza na mecze, bo ani nam nie pomagaja, a przeszkadzaja."
yamma

Data: 2011-08-28 00:04:18
Autor: Cavallino
Wisla-Lechia
Uzytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisal w wiadomosci news:

[...]

LOL.
Deklowi pomylily sie role, kto tu jest dla kogo.

Data: 2011-08-28 00:40:11
Autor: Andrzej Zbierzchowski
Wisla-Lechia
W dniu 2011-08-27 23:16, yamma pisze:
[...]

Smakowite :))))))))

Linka dawaj :D
--
Strze縞ie si kwasu faryzeuszy. Nie ma bowiem nic ukrytego, co by nie wysz硂 na jaw, ani nic tajemnego, co by si nie sta硂 wiadome. Dlatego wszystko, co powiedzieli禼ie w mroku, w 秝ietle b阣zie s硑szane, a co禼ie w izbie szeptali do ucha, g硂si b阣 na dachach ( 12,1-3).

Data: 2011-08-28 07:33:20
Autor: AJK
Wisla-Lechia
28-08-2011, 00:40, Andrzej Zbierzchowski napisa:

Proszzz...
http://www.wislaportal.pl/news.php?id=20959

--
AJK (Precz z kie砨as! Niech 縴je fish'n'chips! Long live frytki!)

Data: 2011-08-28 08:07:54
Autor: RedLite
Wisla-Lechia
W dniu 2011-08-28 07:33, AJK pisze:

Proszzz...
http://www.wislaportal.pl/news.php?id=20959

Niech on si lepiej zajmie graniem i motywowaniem koleg體 z dru縴ny, a nie pierdoleniem g硊pot. Za to mu p砤c pikniki.
痚nada. :/

--

*RedLite*

Data: 2011-08-28 10:18:03
Autor: DysoN
Wisla-Lechia
Malecki to na lawie powinien siasc, nie ze wzgledu na to co mowi bo co jakis czas co tam palnie i w zasadzie wszyscy sie do tego przyzwyczaili ale zwyczajnie dlatego ze jest w slabej formie. Najslabszej od dawna. Zatracil dynamike i szybkosc a jego gra niewiele wnosi. Nie pzypominam sobie by wczoraj wygral jakis biegowy pojedynek na 1 na 1 na skrzydle. Za to wielokrotnie robil koleczka z pilka przy nodze zamiast podawac.

Co do meczu to co tu duzo gadac: zalosna gra, zalosny wynik. Oprocz Maleckiego najgorzej gral Diaz (akcja bramkowa poszla znow po jego stronie) ale zdaje sie ze Jovanovicowi dyskwalifikacja mija z konecm miesiaca i bedzie mogl go zastapic...
Wisla stracila szanse na zalapanie sie do czolowki ale najgorsze jest to ze gra wyglada bardzo slabo. Niedlugo jeden z wazniejszych meczy sezonu ligowego i trudno byc optymista.

--
DysoN  mailto:dyson_NO_SPAM@interia.pl GG 2434245
Ankh-Morpork eksperymentowalo z wieloma systemami rzad體, az

Data: 2011-08-28 23:51:00
Autor: Andrzej Zbierzchowski
Wisla-Lechia
W dniu 2011-08-28 10:18, DysoN pisze:
[...]

W砤秐ie to nazywam tym "fatum" w dyskusji z danpe..

A tak na marginesie - w kodeksie Boziewicza stoi, 縠 zdolno舵 honorow traci osoba kt髍a obra縜 go禼i we w砤snym domu. Pasowa硂by.

Data: 2011-08-28 14:55:31
Autor: Marek W.
Wisla-Lechia
On 28 Sie, 23:51, Andrzej Zbierzchowski <a...@vp.pl> wrote:
> [...]

A tak na marginesie - w kodeksie Boziewicza stoi, 縠 zdolno舵 honorow
traci osoba kt髍a obra縜 go禼i we w砤snym domu. Pasowa硂by.

Jak mo縩a straci co czego si nigdy nie mia硂? :)

Data: 2011-08-28 21:53:56
Autor: danpe_
Wisla-Lechia
W dniu 27.08.2011 23:16, yamma pisze:
danpe_ wrote:
[...]

Mam to w tym miejscu, w ktore Ricky wsadza se rozne rzeczy.

Goscia (Maleckiego)powalilo. Uwazam, ze ja jako kibic placacy za widowisko moge sobie czasami ponarzekac na kielbasozercow, ze im sie nie chce tylka ruszyc ze stolka.
Ale na pewno nie ma prawa w ten sposob sie wypowiadac ktos, kto zyje miedzy innymi z biletow i kielbasek.

Choc swoja droga pikniki pokazaly po raz drugi w tym sezonie, ze sa gowno warci.
Niedlugo bedziemy miec frekwencje jak u "starych dam" z drugiej strony Wielkiego Trawnika, bo Mosci Panowie sa obrazeni za brak awansu do LM.

danpe_
gg:827748

Data: 2011-08-29 15:22:42
Autor: Mane
Wisla-Lechia
[...]

kibic贸w, ale ci piknikowi, kt贸rzy przychodza tutaj po to tylko, zeby
zjesc kielbase i poogladac mecz, to proponowalbym im, zeby poszli na
druga strone, bo tam jest ich miejsce. Takich kibic贸w nie potrzebujemy.
Chodzi mi o tych, kt贸rzy gwizdali. Jest to niedopuszczalne, bo kibice
powinni byc z druzyna, tak jak ci, kt贸rzy sa za bramka. Nawet jak
przegrywamy to sa z nami. To co dzis zrobili kibice, ci piknikowi, to
nie sa dla mnie kibice i chcialbym, zeby nie przychodzili na mecze.
Wolalbym grac przy 5 tysiacach fanatyk贸w, kt贸rzy sa za bramka, a nie
przy takich, kt贸rzy jedza kielbase i powiem szczerze - mnie denerwuja.
Jak jest dobrze, to cie klepia, a jak cos komus nie wyjdzie to gwizdza.
Tacy kibice niech nie przychodza na mecze, bo ani nam nie pomagaja, a
przeszkadzaja."

Proponuj臋, aby to Ma艂ecki przeni贸s艂 si臋 na drug膮 stron臋 z tak膮 gr膮 idealnie by tam pasowa艂 :)

Wisla-Lechia