Wisla-Lechia

Data: 2011-08-27 23:16:22
Autor: yamma
Wisla-Lechia
danpe_ wrote:
Mam propozycje dla pilkarzy Wisly, moze ktorys z nich, tych mowiacych
po polsku, tutaj zaglada i przeczyta, choc na forum Wisly tez pisalem.

Ty bando nieodpowiedzialnych ludzi, zgrajo palikotow krzywym kiepem
robionych, zbieranino fanow Rickiego Martina wsadzajacego sobie w zyc
rozne czlonki ciala.

No i juz sobie przejebales u Maleckiego. :-)
A tak swoja droga to jego juz do reszty powalilo. Jak ktos nie wie o co chodzi, to cytat z jego pomeczowej wypowiedzi:
"Chcialbym sie jeszcze odniesc do jednej kwestii. Mamy wspanialych kibiców, ale ci piknikowi, którzy przychodza tutaj po to tylko, zeby zjesc kielbase i poogladac mecz, to proponowalbym im, zeby poszli na druga strone, bo tam jest ich miejsce. Takich kibiców nie potrzebujemy. Chodzi mi o tych, którzy gwizdali. Jest to niedopuszczalne, bo kibice powinni byc z druzyna, tak jak ci, którzy sa za bramka. Nawet jak przegrywamy to sa z nami. To co dzis zrobili kibice, ci piknikowi, to nie sa dla mnie kibice i chcialbym, zeby nie przychodzili na mecze. Wolalbym grac przy 5 tysiacach fanatyków, którzy sa za bramka, a nie przy takich, którzy jedza kielbase i powiem szczerze - mnie denerwuja. Jak jest dobrze, to cie klepia, a jak cos komus nie wyjdzie to gwizdza. Tacy kibice niech nie przychodza na mecze, bo ani nam nie pomagaja, a przeszkadzaja."
yamma

Data: 2011-08-28 00:04:18
Autor: Cavallino
Wisla-Lechia
Uzytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisal w wiadomosci news:

[...]

LOL.
Deklowi pomylily sie role, kto tu jest dla kogo.

Data: 2011-08-28 00:40:11
Autor: Andrzej Zbierzchowski
Wisla-Lechia
W dniu 2011-08-27 23:16, yamma pisze:
[...]

Smakowite :))))))))

Linka dawaj :D
--
Strzeżcie się kwasu faryzeuszy. Nie ma bowiem nic ukrytego, co by nie wyszło na jaw, ani nic tajemnego, co by się nie stało wiadome. Dlatego wszystko, co powiedzieliście w mroku, w świetle będzie słyszane, a coście w izbie szeptali do ucha, głosić będą na dachach (Łk 12,1-3).

Data: 2011-08-28 07:33:20
Autor: AJK
Wisla-Lechia
28-08-2011, 00:40, Andrzej Zbierzchowski napisał:

[...]

Proszzz...
http://www.wislaportal.pl/news.php?id=20959

--
AJK (Precz z kiełbasą! Niech żyje fish'n'chips! Long live frytki!)

Data: 2011-08-28 08:07:54
Autor: RedLite
Wisla-Lechia
W dniu 2011-08-28 07:33, AJK pisze:

Proszzz...
http://www.wislaportal.pl/news.php?id=20959

Niech on się lepiej zajmie graniem i motywowaniem kolegów z drużyny, a nie pierdoleniem głupot. Za to mu płacą pikniki.
Żenada. :/

--

*RedLite*

Data: 2011-08-28 10:18:03
Autor: DysoN
Wisla-Lechia
Malecki to na lawie powinien siasc, nie ze wzgledu na to co mowi bo co jakis czas co tam palnie i w zasadzie wszyscy sie do tego przyzwyczaili ale zwyczajnie dlatego ze jest w slabej formie. Najslabszej od dawna. Zatracil dynamike i szybkosc a jego gra niewiele wnosi. Nie pzypominam sobie by wczoraj wygral jakis biegowy pojedynek na 1 na 1 na skrzydle. Za to wielokrotnie robil koleczka z pilka przy nodze zamiast podawac.

Co do meczu to co tu duzo gadac: zalosna gra, zalosny wynik. Oprocz Maleckiego najgorzej gral Diaz (akcja bramkowa poszla znow po jego stronie) ale zdaje sie ze Jovanovicowi dyskwalifikacja mija z konecm miesiaca i bedzie mogl go zastapic...
Wisla stracila szanse na zalapanie sie do czolowki ale najgorsze jest to ze gra wyglada bardzo slabo. Niedlugo jeden z wazniejszych meczy sezonu ligowego i trudno byc optymista.

--
DysoN  mailto:dyson_NO_SPAM@interia.pl GG 2434245
Ankh-Morpork eksperymentowalo z wieloma systemami rzadów, az

Data: 2011-08-28 23:51:00
Autor: Andrzej Zbierzchowski
Wisla-Lechia
W dniu 2011-08-28 10:18, DysoN pisze:
[...]

Właśnie to nazywam tym "fatum" w dyskusji z danpe..

A tak na marginesie - w kodeksie Boziewicza stoi, że zdolność honorową traci osoba która obraża gości we własnym domu. Pasowałoby.

Data: 2011-08-28 14:55:31
Autor: Marek W.
Wisla-Lechia
On 28 Sie, 23:51, Andrzej Zbierzchowski <a...@vp.pl> wrote:
> [...]

A tak na marginesie - w kodeksie Boziewicza stoi, że zdolność honorową
traci osoba która obraża gości we własnym domu. Pasowałoby.

Jak można stracić coś czego się nigdy nie miało? :)

Data: 2011-08-28 21:53:56
Autor: danpe_
Wisla-Lechia
W dniu 27.08.2011 23:16, yamma pisze:
danpe_ wrote:
[...]

Mam to w tym miejscu, w ktore Ricky wsadza se rozne rzeczy.

Goscia (Maleckiego)powalilo. Uwazam, ze ja jako kibic placacy za widowisko moge sobie czasami ponarzekac na kielbasozercow, ze im sie nie chce tylka ruszyc ze stolka.
Ale na pewno nie ma prawa w ten sposob sie wypowiadac ktos, kto zyje miedzy innymi z biletow i kielbasek.

Choc swoja droga pikniki pokazaly po raz drugi w tym sezonie, ze sa gowno warci.
Niedlugo bedziemy miec frekwencje jak u "starych dam" z drugiej strony Wielkiego Trawnika, bo Mosci Panowie sa obrazeni za brak awansu do LM.

danpe_
gg:827748

Data: 2011-08-29 15:22:42
Autor: Mane
Wisla-Lechia
[...]

kibicĂłw, ale ci piknikowi, ktĂłrzy przychodza tutaj po to tylko, zeby
zjesc kielbase i poogladac mecz, to proponowalbym im, zeby poszli na
druga strone, bo tam jest ich miejsce. Takich kibicĂłw nie potrzebujemy.
Chodzi mi o tych, ktĂłrzy gwizdali. Jest to niedopuszczalne, bo kibice
powinni byc z druzyna, tak jak ci, ktĂłrzy sa za bramka. Nawet jak
przegrywamy to sa z nami. To co dzis zrobili kibice, ci piknikowi, to
nie sa dla mnie kibice i chcialbym, zeby nie przychodzili na mecze.
Wolalbym grac przy 5 tysiacach fanatykĂłw, ktĂłrzy sa za bramka, a nie
przy takich, ktĂłrzy jedza kielbase i powiem szczerze - mnie denerwuja.
Jak jest dobrze, to cie klepia, a jak cos komus nie wyjdzie to gwizdza.
Tacy kibice niech nie przychodza na mecze, bo ani nam nie pomagaja, a
przeszkadzaja."

Proponuję, aby to Małecki przeniósł się na drugą stronę z taką grą idealnie by tam pasował :)

Wisla-Lechia