Wisła-Legia

Data: 2009-05-10 20:09:30
Autor: bodyn
Wisła-Legia

I mimo że nie powinienem, to mam nadzieję że to poważniejsze kontuzje, tak na trzy mecze najlepiej - w końcu Wisła ten punkt gdzieś musi zgubić. ;-)
Boguski ma podejrzenie zlamania nogi. A Borysiuk(chyba on faulowal) nie dostal zoltej

Data: 2009-05-10 20:42:38
Autor: tees
Wisła-Legia
bodyn pisze:
Boguski ma podejrzenie zlamania nogi. A Borysiuk(chyba on faulowal) nie dostal zoltej

Też mi się tam wydawało, że powinien być gwizdek - wyjątkowo ostre wejście - na powtókach było widać jak mu po kostce i stopie zawinął.

pzdrw
tees

Data: 2009-05-10 22:07:49
Autor: AJK
Wisła-Legia
10-05-2009  o godz. 20:42 tees napisał:

[...]

Tak już tylko dla buchalterii - czy mi się zdaje, czy Sobolewski to
właśnie po wejściu Borysiuka doznał kontuzji?

--
AJK

Data: 2009-05-10 22:17:21
Autor: tees
Wisła-Legia
AJK pisze:

Tak już tylko dla buchalterii - czy mi się zdaje, czy Sobolewski to
właśnie po wejściu Borysiuka doznał kontuzji?

Też mam takie wrażenie.

pzdrw
tees

Data: 2009-05-10 22:29:14
Autor: AJK
Wisła-Legia
10-05-2009  o godz. 22:17 tees napisał:

Tak już tylko dla buchalterii - czy mi się zdaje, czy Sobolewski to
właśnie po wejściu Borysiuka doznał kontuzji?

Też mam takie wrażenie.

Dwóch w jednym meczu... Patrz pan, taki młody, a już "Rzeźnik z Białej
Podlaskiej" ;-)

--
AJK

Data: 2009-05-10 23:01:21
Autor: Robert Gosik
Wisła-Legia
[...]

Nie mieszaj w to "Rzeznika" ;-) a moze czaka.
Borysiuk ma przynajmniej zadatki na prawdziwego pilkarza.

Data: 2009-05-11 00:40:33
Autor: AJK
Wisła-Legia
10-05-2009  o godz. 23:01 Robert Gosik napisał:

[...]

Byle sobie chłopak nie bilbao na treningach :-)

--
AJK

Wisła-Legia