Wisla - Legia.

Data: 2010-11-13 00:14:12
Autor: ..Aldi..Romek..
Wisla - Legia.
?> Jakie notowania na dzis?

obejrzenie tego meczu dla kibica Wisły to była czysta rozkosz :)))))

nawet mnie szlag nie trafiał kiedy patrzyłem na wiślacką obronę! to jeszcze nie Marcelo i Głowacki, ale nie było takiego dziadostwa jak wcześniej! po pierwszej połowie zamierzałem coś napisać o bzdurnym pchaniu się w kiwki i przewracaniu Patryka Małeckiego, ale po zakończeniu meczu WSZYSTKO poszło w niepamięć! jak potwornie żałuję, że nie mogłem być na stadionie...

Legia mogła i powinna coś ustrzelić, byłoby jeszcze ciekawiej! nie wiem jak Komorowski nie trafił główką! to zagadka na miarę Sobiecha ze środy!

zauważyłem, że Mahnovski (za przekręt w nazwisku przepraszam) świetnie przeklina po polsku! ujęcia po rzucie karnym strzelonym przez Pawła B. widać, że piłkarze szkolenie mają "ogólnorozwojowe" ;))

Wisla - Legia.