Wisła - Levadia

Data: 2009-07-15 23:14:39
Autor: PawelC
Wisła - Levadia
UGI pisze:
Komu się tam chce poza tym Słoweńcem?
C'a. miesiąc temu rzuciłem do kumpli, że albo Wisła odpadnie w pierwszym   dwumeczu, albo w końcu wywalczy LM.
Jak ktoś widzi inny scenariusz to ręką w górę.

Data: 2009-07-16 01:34:28
Autor: Marek W.
Wisła - Levadia
PawelC <pablo34CUTTHIS@fortfun.pl> napisał(a):
UGI pisze:
> Komu się tam chce poza tym Słoweńcem? > > C'a. miesiąc temu rzuciłem do kumpli, że albo Wisła odpadnie w pierwszym   dwumeczu, albo w końcu wywalczy LM.
Jak ktoś widzi inny scenariusz to ręką w górę.

Ręka w górze. Odpadną w drugim dwumeczu :)

Data: 2009-07-16 23:05:37
Autor: Andrzej Zbierzchowski
Wisła - Levadia
UGI pisze:
[...]

Dlaczego w drugim? Oni teraz muszą strzelić bramkę...
--
"Komunizm to ustrój, w którym lud pracujący miast i wsi będzie zjadał
owoce swojej pracy ustami swoich przedstawicieli"

Wisła - Levadia