Wisla - Levadia jednak w TV

Data: 2009-07-14 10:13:57
Autor: Mark
Wisla - Levadia jednak w TV
Czyli jednak bez posdrednictwa Sportfive latwiej sie dogadac:)

Oficjalny serwis Wisły Kraków poinformował, że wszystkie mecze eliminacji
Ligi Mistrzów, w których mistrzowie Polski będą gospodarzami, będą
transmitowane w telewizji. Z klubem porozumiał się bowiem Polsat.
Środowe spotkanie Wisły z Levadią będzie można na żywo obejrzeć w TV 4 oraz
Polsacie Sport.

Jeśli Wisła awansuje do III rundy kwalifikacji Ligi Mistrzów, mecze tej fazy
rozgrywek z udziałem mistrzów Polski będzie można obejrzeć w otwartym
Polsacie.

--
Mark

Data: 2009-07-14 11:45:32
Autor: Mark
Wisla - Levadia jednak w TV
Dnia Tue, 14 Jul 2009 10:45:52 +0200, Cavallino napisał(a):

O której?

Ze strony Polsatu Sport:

2009-07-14
PIŁKA NOŻNA:LIGA MISTRZÓW
Pokażemy mecze Wisły Kraków z Levadią Tallin! Środa - od godz. 19.30

Środowy mecz "Białej Gwiazdy" z Levadią Tallin w drugiej rundzie
kwalifikacji Ligi Mistrzów będzie można obejrzeć w telewizji! Początek
spotkania w Sosnowcu o 20.30.

W wyniku porozumienia Wisły Kraków z telewizją Polsat w sprawie transmisji
meczów pucharowych z udziałem "Białej Gwiazdy" środowe spotkanie Wisły z
Levadią będzie można na żywo obejrzeć w TV 4 oraz Polsacie Sport.

Początek naszej relacji z Sosnowca w Polsacie Sport - o godz. 19.30: mecz
poprzedzi Studio Eliminacji Ligi Mistrzów.

Pokażemy także spotkanie rewanżowe.

Data: 2009-07-20 13:29:47
Autor: Zachariasz Pryga
Wisla - Levadia jednak w TV
On 14 Lip, 11:45, Mark <ta...@adres.w.pl> wrote:
> [...]

rozgrywek z udziałem mistrzów Polski będzie można obejrzeć w otwartym

a rewanz o ktorej pokazecie ?

Data: 2009-07-22 09:07:54
Autor: diego_maradona
Wisla - Levadia jednak w TV
ktos wie gdzie bedzie transmisja w internecie? moze jakis sopcast albo cos?

Data: 2009-07-22 09:52:01
Autor: Włodziu
Wisla - Levadia jednak w TV

Użytkownik "diego_maradona" <g.lebek@wasko.pl_cut_thisssss> napisał w wiadomości news:h46eeu$k6t$1nemesis.news.neostrada.pl...
ktos wie gdzie bedzie transmisja w internecie? moze jakis sopcast albo cos?

Słyszałem dzisiaj w radiu, że nie będzie żadnej transmisji. Ani w TV ani w internecie. Podobno nikt nie był zainteresowany pokazaniem tego meczu.

Data: 2009-07-16 21:40:30
Autor: CGC
Wisla - Levadia jednak w TV
Dnia Tue, 14 Jul 2009 10:13:57 +0200, Mark napisał(a):

Czyli jednak bez posdrednictwa Sportfive latwiej sie dogadac:)

Wszelcy pośrednicy to z definicji pasożyty. Ciekawe, czy właśnie dlatego są
takie przeboje z transmisją. --
CGC

Wisla - Levadia jednak w TV