Wisla - Litex

Data: 2011-08-04 05:41:07
Autor: DysoN
Wisla - Litex
Wczoraj na Reymonta 22 bylo w zasadzie wszystko tak jak powinno byc: Wisla
zagrala dobrze (choc nie jakos ladnie), bilety wyprzedane do ostatniego (choc
jedna cala trybuna jeszcze niedostepna) i 23 tysiace widzow dopingowalo swoja
ukochana druzyne :) Doping byl niezly, momentami bardzo dobry ale czuje ze
stac nas na wiecej. Bardzo spodobal mi sie widok wiekszosci kibicow ubranych w
czerwone koszulki. Wraz z mijajacymi latami coraz wiekszy odsetek kibicow
przychodzi ubranych na czerwono co daje calkiem efektowny widok. W mlynie (tj
na calej trybunie C) chyba ponad 80% kibicow mialo czerwone koszulki. Na
pozostalych trybunach nieco mniej ale szacuje ze tez okolo 50% Mnie dzis
ciagle jeszcze chrypka trzyma choc nie stalem w mlynie.

Mecz rozpoczal sie od szarz Litexu i cofniecia sie Wisly. Balem sie bardzo o
Diaza, pamietajac jego wystep z pierwszego meczu ale wczoraj nie bylo tak zle.
Oczywyscie dolozyl swoje trzy grosze ktore potrafily zdenerwowac ale powiedzmy
uczuciwie ze bylo o klase lepiej niz tydzien temu. Caly blok obornny zagral
dosc dobrze. Chavez wygarniajacy kolejne pilki wyrasta nam na naprawde
klasowego obronce. Co wiecej, Jaliens zagral wreszcie dobry mecz. Po za jedna
sytuacja nie przypominam sobie jakiejs jego wpadki. W srodku pola tez wszystko
funkcjonowalo wszystko dobrze, zwlaszcza srodek. Od srodkowych odstawali nieco
skrzydlowi, zwlaszcza bedacy bez formy Kirm. Ten mecz to byl popis Meliksona,
obawiam sie ze to jego ostatni sezon przy Reymonta, o ile utrzyma swoj obecny
poziom i omina go ciezkie kontujze. Mielismy w zespole juz w poprzednich
latach kilku wybitnych pilkarzy jak Frankowski, Zurawski, Uche, Szymkowiak czy
nawet Kosowski ale Maor wydaje sie z nich wszystkich (na rowni z Frankowskim)
najlepiej poukladany psychicznie. Nie popada w manie wielkosci, nie odbija mu,
po prostu jest bardzo dobrym pilkarzem. I niech tak zostanie :) Najslabiej
wypadla linia ataku w jednej osobie: Cwetana Genkowa. Genkow jest moim zdaniem
bez formy, brakuje mu szybkosci i zwrotnosci. Czuja to tez pilkarze i nie
podaja mu pilek tak czesto jak w koncowce zeszlego sezonu. W efekcie tego
Genkow tylko sie gdzies tam przewija w tle skaczas do glowek gdzies tak na 30
metrze. Moze tak zostal ustawiony, i to mial robic (zgrywac glowa pilki do
atakujacych pomocnikow) ale nawet gdyby to i tak nie wychodzilo to najlepiej.

Czekamy teraz w napieciu do piatku by poznac rywala w IV rundzie. Wisla moze
zagrac z FC Kopenhaga, Maccabi Haifa, BATE Borysow, Dynamo Zagrzeb i APOEL
Nikozja. Moj ranking na kogo chcialbym bysmy trafili to:

1. BATE
2. APOEL
3. Maccabi
4. Dynamo
5. FC Kopenhaga

Dunski zespol ze wszystkich wydaje mi sie najmocniejszy, pozostale mysle sa
zasiegu Wisly.

Data: 2011-08-04 07:30:16
Autor: tomus_king
Wisla - Litex
[...]

E tam, pomijając troszkę słabsze Bate pozostała czwórka jest na podobnym
poziomie. Ostatecznie lepiej uniknąć wycieczki na Bałkany bo to ciężki teren.

Data: 2011-08-04 10:18:54
Autor: Viking
Wisla - Litex
On Thu, 4 Aug 2011 07:30:16 +0000 (UTC), tomus_king wrote:

[...]

mam dziwne wrazenie ze to jak w sezonie kiedy grali z panathinaikosem, niby
wszyscy w zasiegu, niby poziomy zblizone a jednak lomot byl, szczescie maja
gupe LE to jakies punkciki dociulaja, a moze jednak sie uda w koncu? oby...

V.I.K.I.N.G.: Vigilant Individual Keen on Infiltration and Nocturnal Gratification
ICQ: 50985493 GG: 10684393

Data: 2011-08-04 09:05:50
Autor: Rychu
Wisla - Litex
W dniu 2011-08-04 07:41, DysoN pisze:
jedna cala trybuna jeszcze niedostepna) i 23 tysiace widzow dopingowalo swoja

Po ile mieliście bilety? Dzisiaj na Gaziantepspor są(były) w cenie
I kategorii, czyli 70(50) za bramkami, 90-130 wzdłuż boiska
(czyli tyle samo co na Lecha, Wisłę, Śląsk? ...prawdę mówiąc, to znaleźć
informację na stronie Legii, które mecze są jeszcze objęte I kategorią
jest chyba niemożliwe). Jeśli podtrzymają tę cenę i uda im się
awansować to spokojnie mogą liczyć na komplet. Byle im nic do łba
nie strzeliło i nie podnieśli cen na LE.

Rychu

Data: 2011-08-04 08:08:03
Autor: DysoN
Wisla - Litex
Rychu <ryszard@activTRZY.pl> napisał(a):
> [...]

I kategorii, czyli 70(50) za bramkami, 90-130 wzdłuż boiska
(czyli tyle samo co na Lecha, Wisłę, Śląsk? ...

http://www.wisla.krakow.pl/pl/aktualnosci/bilety_na_mecz_el_ligi_mistrzow_z_liteksem_lowecz/

Nie wiem czy nie przelamie linka, jakby to sobie sklej.

C i G to trybuny za bramkami, E wzdluz boiska, D i F to narozniki

Data: 2011-08-04 10:14:22
Autor: Cavallino
Wisla - Litex
Użytkownik "DysoN" <dyson.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j1dk13$2m2$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Nie wiem czy nie przelamie linka, jakby to sobie sklej.

C i G to trybuny za bramkami, E wzdluz boiska, D i F to narozniki

Jak za darmo.
Na Lecha więcej na ligę kosztują.

Data: 2011-08-04 08:25:46
Autor: DysoN
Wisla - Litex
Cavallino <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał(a):

> Nie wiem czy nie przelamie linka, jakby to sobie sklej.
>
> C i G to trybuny za bramkami, E wzdluz boiska, D i F to narozniki

Jak za darmo.
Na Lecha więcej na ligę kosztują.
Tak do konca za darmo to nie, ale ceny nie sa faktycznie wysrubowane. Po
otwarciu ostatniej trybuny pojemnosc skonczy o okolo 9 tysiecy i by zapelnic
stadion bedzie trzeba obnizyc troche ceny biletow. W zeszlej rundzie ceny
biletow na mecz ligowe byly podobne do tych co na Litex, tj troche nizsze,
jakies o 10 zl moze (szacuje, nie liczylem). Na pierwszym meczu ligowym (z
Zaglebiem Lubin) i tak nie spodziewam sie wykupienia tego co jest w tej
chwili. Pewnie bedzie niecale 20 tys.

Data: 2011-08-04 10:34:06
Autor: Cavallino
Wisla - Litex
[...]

Ja to wiem, Ty to wiesz, ale w Lechu tego nie wiedzą.
W zeszłym roku pojemność skoczyła im o 30 tys, ale oni nie tylko nie obniżyli, ale wręcz podwoili ceny biletów.
Efekt był taki, że stadion na lidze nie był wypełniony nawet w połowie, a i to ratowały mecze pucharowe - na które pierwszeństwo mieli posiadacze karnetów ligowych.

Teraz, gdy pucharów nie ma, obstawiam że średnia spadnie poniżej 15 tys, a karnety zakupi tylu ludzi, ile kupowało w II lidze.

A jeszcze rok temu tak ładnie Andy mi nie wierzył, że takie ceny biletów nie mają racji bytu....
Ciekawe gdzie jest teraz? ;-)

Data: 2011-08-04 09:06:40
Autor: Smerf
Wisla - Litex
Użytkownik "DysoN" <
1. BATE
2. APOEL
3. Maccabi
4. Dynamo
5. FC Kopenhaga

wytłumaczcie mi prosze, jak to jest. Jest 'grupa' druzyn nie mistrzowskich z Bayernem, Arsenalem itp w grupie nierozstawionej.
Czy na tych przeciwników w tymze losowaniu moze rowniez Wisla trafic?
Czy moze na nich trafic w kolejnej rundzie losowania?
Czy 4-ta runda jest po prostu ostatnią przed fazą grupową LM?

pzdr
smerf

Data: 2011-08-04 09:37:16
Autor: yamma
Wisla - Litex
DysoN wrote:

[...]

Ja cały czas zastanawiam się, co z nim jest nie tak, że trafił do naszej ligi. Potrafi podać idealnie w tempo, na bramkę strzela dokładnie tak jak jest napisane w piłkarskich elementarzach. Powiedzmy sobie szczerze, piłkarze o takich umiejętnościach nie zarabiają 200 - 300 tys. euro tylko 2 - 3 mln. To nie jest jakiś anonimowy, nikomu nie znany wcześniej grajek, którego Valcxx wyciągnął z kapelusza. Grał w Beitarze, w Hajfie więc na pewno był obserwowany przez skautów. Jedyny feblik jaki mi przychodzi na myśl, to jego wydolność. Niestety, widać, że po godzinie gry znika z boiska. I ja się obawiam, że tutaj możemy mieć do czynienia z jakimiś fizjologicznymi barierami. To może być dla Wisły duży problem, bo akurat po godzinie gry większość naszych ligowych zespołów przestaje się już tak skutecznie bronić przed własnym polem karnym i właśnie wtedy najbardziej przydałby się szybki i dokładny Melikson.
yamma

Data: 2011-08-04 16:15:57
Autor: grzeda
Wisla - Litex
W dniu 2011-08-04 09:37, yamma pisze:

[...]

To mozna go wpuszczac w drugiej polowie.

pozdr
PG

Wisla - Litex