Wisla - Litex

Data: 2011-08-04 09:05:50
Autor: Rychu
Wisla - Litex
W dniu 2011-08-04 07:41, DysoN pisze:
jedna cala trybuna jeszcze niedostepna) i 23 tysiace widzow dopingowalo swoja

Po ile mieliście bilety? Dzisiaj na Gaziantepspor są(były) w cenie
I kategorii, czyli 70(50) za bramkami, 90-130 wzdłuż boiska
(czyli tyle samo co na Lecha, Wisłę, Śląsk? ...prawdę mówiąc, to znaleźć
informację na stronie Legii, które mecze są jeszcze objęte I kategorią
jest chyba niemożliwe). Jeśli podtrzymają tę cenę i uda im się
awansować to spokojnie mogą liczyć na komplet. Byle im nic do łba
nie strzeliło i nie podnieśli cen na LE.

Rychu

Data: 2011-08-04 08:08:03
Autor: DysoN
Wisla - Litex
Rychu <ryszard@activTRZY.pl> napisał(a):
> [...]

I kategorii, czyli 70(50) za bramkami, 90-130 wzdłuż boiska
(czyli tyle samo co na Lecha, Wisłę, Śląsk? ...

http://www.wisla.krakow.pl/pl/aktualnosci/bilety_na_mecz_el_ligi_mistrzow_z_liteksem_lowecz/

Nie wiem czy nie przelamie linka, jakby to sobie sklej.

C i G to trybuny za bramkami, E wzdluz boiska, D i F to narozniki

Data: 2011-08-04 10:14:22
Autor: Cavallino
Wisla - Litex
Użytkownik "DysoN" <dyson.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j1dk13$2m2$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Nie wiem czy nie przelamie linka, jakby to sobie sklej.

C i G to trybuny za bramkami, E wzdluz boiska, D i F to narozniki

Jak za darmo.
Na Lecha więcej na ligę kosztują.

Data: 2011-08-04 08:25:46
Autor: DysoN
Wisla - Litex
Cavallino <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał(a):

> Nie wiem czy nie przelamie linka, jakby to sobie sklej.
>
> C i G to trybuny za bramkami, E wzdluz boiska, D i F to narozniki

Jak za darmo.
Na Lecha więcej na ligę kosztują.
Tak do konca za darmo to nie, ale ceny nie sa faktycznie wysrubowane. Po
otwarciu ostatniej trybuny pojemnosc skonczy o okolo 9 tysiecy i by zapelnic
stadion bedzie trzeba obnizyc troche ceny biletow. W zeszlej rundzie ceny
biletow na mecz ligowe byly podobne do tych co na Litex, tj troche nizsze,
jakies o 10 zl moze (szacuje, nie liczylem). Na pierwszym meczu ligowym (z
Zaglebiem Lubin) i tak nie spodziewam sie wykupienia tego co jest w tej
chwili. Pewnie bedzie niecale 20 tys.

Data: 2011-08-04 10:34:06
Autor: Cavallino
Wisla - Litex
[...]

Ja to wiem, Ty to wiesz, ale w Lechu tego nie wiedzą.
W zeszłym roku pojemność skoczyła im o 30 tys, ale oni nie tylko nie obniżyli, ale wręcz podwoili ceny biletów.
Efekt był taki, że stadion na lidze nie był wypełniony nawet w połowie, a i to ratowały mecze pucharowe - na które pierwszeństwo mieli posiadacze karnetów ligowych.

Teraz, gdy pucharów nie ma, obstawiam że średnia spadnie poniżej 15 tys, a karnety zakupi tylu ludzi, ile kupowało w II lidze.

A jeszcze rok temu tak ładnie Andy mi nie wierzył, że takie ceny biletów nie mają racji bytu....
Ciekawe gdzie jest teraz? ;-)

Wisla - Litex