Wisla - Litex

Data: 2011-08-04 09:06:40
Autor: Smerf
Wisla - Litex
Użytkownik "DysoN" <
1. BATE
2. APOEL
3. Maccabi
4. Dynamo
5. FC Kopenhaga

wytłumaczcie mi prosze, jak to jest. Jest 'grupa' druzyn nie mistrzowskich z Bayernem, Arsenalem itp w grupie nierozstawionej.
Czy na tych przeciwników w tymze losowaniu moze rowniez Wisla trafic?
Czy moze na nich trafic w kolejnej rundzie losowania?
Czy 4-ta runda jest po prostu ostatnią przed fazą grupową LM?

pzdr
smerf

Data: 2011-08-04 07:13:20
Autor: tomus_king
Wisla - Litex
wytłumaczcie mi prosze, jak to jest. Jest 'grupa' druzyn nie mistrzowskich z Bayernem, Arsenalem itp w grupie nierozstawionej.
Czy na tych przeciwników w tymze losowaniu moze rowniez Wisla trafic?

Nie

Czy moze na nich trafic w kolejnej rundzie losowania?

Nie

Czy 4-ta runda jest po prostu ostatnią przed fazą grupową LM?

Tak :)

--

Wisla - Litex