Wisla-Polonia

Data: 2009-09-20 18:53:30
Autor: Danpe
Wisla-Polonia
Biegam  16 sekund na setke, a to i tak szybciej niz te patalachy z
Krakowa.
Ja sie nie dziwie ze oni nie graja w Pucharach - jedyna druzyna co
pilke procz Wisly rozgrywala i od razu klopoty.
Ani jednego klasowego napastnika w tym momencie Wisla nie ma :/
Jak mozna miec tyle sytuacji i nie wygrac to nie pojme :D Dawno sie tak nie wkurzalem na meczu, dawno nie widzialem tylu zlych
zagran, braku zaangazowania mimo zlego rezultatu, braku gry zespolowej
i marnowania sytuacji.
I jeszcze ten gol Diaza...

Z plusow to pare ladnych strzalow (ale niecelnych!) no i to chyba
wszystko. --
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2009-09-20 19:00:35
Autor: Cavallino
Wisla-Polonia
Uzytkownik "Danpe" <danpe_@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:

Dawno sie tak nie wkurzalem na meczu, dawno nie widzialem tylu zlych
zagran, braku zaangazowania mimo zlego rezultatu, braku gry zespolowej
i marnowania sytuacji.

Ja tez nie.
Przeciez az sie prosilo, zeby Polonia dobila Wisle, wykorzystala kontuzje Singlara.
A tu nic.

Data: 2009-09-20 19:00:42
Autor: bodyn
Wisla-Polonia
Danpe pisze:

Z plusow to pare ladnych strzalow (ale niecelnych!) no i to chyba
wszystko.
Polonia dobrze gra na pewno. Ale w defesywie byli bardzo slabi.A Wisla jeszcze slabsza w ofensywie.
Nie dalo sie tego meczu ogladac.

Data: 2009-09-20 19:14:37
Autor: tees
Wisla-Polonia
Danpe pisze:

Ani jednego klasowego napastnika w tym momencie Wisla nie ma :/

Niestety, Brożek - jakaś totalna zapaść formy. Małecki myśli o kontrakcie i pewnie o wielu innych rzeczach (kogo by tu zje***ać na boisku) tylko nie o graniu. Nie wiem czy zwróciłeś uwagę, że Ćwielong tę bramkę strzelił totalnym fuksem - tą nogą którą celował to nie trafił, ale na szczęście piłka odbiła się od drugiego kolana i było na tyle blisko że wpadła.

Jak mozna miec tyle sytuacji i nie wygrac to nie pojme :D

Od kilku meczów wygląda to coraz gorzej - wkurwienia po pucharach wystarczyło na jakieś 3 spotkania. Tak  że ja spodziewałem się, że wkrótce przyjdzie wtopa no i przyszła ;) Choć paradoksalnie - wyglądało to lepiej niż np. w Gdańsku.

Strasznie wk**** jest to że do pola karnego jakoś to wygląda, a później jak trzeba dobrze podać / strzelić to jest katastrofa.

Za tydzień proszę o remis w meczu Lecha z Legią i wracamy do swojej przewagi ;)

pzdrw
tees

ps. o ile wygramy sami z Polonią ;)

Data: 2009-09-20 19:38:25
Autor: Danpe
Wisla-Polonia
On Sun, 20 Sep 2009 19:14:37 +0200, tees <ra2k@poczta.onet.pl> wrote:

Danpe pisze:

[...]

w ogole to wygladalo jak kadr z filmu o karate.
O Maleckim komentator cos wspominal ze z nim rozmawial przed meczem i
zwrocil mu uwage, ze zamiast machac rekoma powinien wiecej grac.

--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2009-09-21 20:54:23
Autor: Koriat
Wisla-Polonia
Użytkownik "tees" <ra2k@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h95nto$aan$1news.onet.pl...
Danpe pisze:

[...]

Cwielong to w ogóle bramki zdobywa na pełnym gazie i pełnym wślizgu - takie nabijane na niego :).

[...]

Ciekawe, czy będą zmiany w wyiku tego remisu. Jedna nasuwa się sama - najwyższy czas, aby Łobo znowu nabrał dystansu do tego co robi - najlepiej z ławki rezerwowych. Wstawienie do 11 Cwielonga i przesunięcie na bok Małeckiego nie pogorszy gry Wisły, a może akurat coś z tego wyjdzie.
Nie mogę też ocenić Kirma. Niby ok, niby się stara, ale cholera czegoś brakuje. Tak na marginesie to jest dowód na różne podejście do zawodników. Kirma nikt się nie czepia, a Zieniu jak miał takie staty - tj. 1 asysta to wszyscy chcieli go zjeść. A qrcze, gdyby wykorzystał sytuację na początku to i Łobo by miał swoją asystę, Kirm bramkę, Skorża rekord, a Wisła 3 pkt. I tu nawet nie chodzi o to, że nie wykorzystał, ale że tak bez sensu to zepsuł. Po prostu kopnął pilkę przed siebie, bez próby zmylenia bramkarza, podniesienia piłki, etc.
Pozdrawiam
Koriat

Data: 2009-09-20 19:25:39
Autor: DysoN
Wisla-Polonia
Wislacy oprocz Pawelka i Glowackiego to zagrali dzis totalny piach.
Najgorzej Malecki chyba, tyle niecielnych podan co on, choc inny mu malo ustepowali, nikt chyba nie mial. Ta niedokladnosc mnie dzis strasznie denerwowala, nieskoncetrowani byli czy co ? Lobodzinski znow dzis sam siebie przechodzil w gownianej grze. Ogolnie cala pomoc i atak pierwsze 60 minut grala na stojaco, biegal moze ten co mial pilke.

--
DysoN  mailto:dyson_NO_SPAM@interia.pl GG 2434245
Ankh-Morpork eksperymentowalo z wieloma systemami rzadów, az

Wisla-Polonia