Wisła - PoloniaW.

Data: 2009-09-26 16:56:16
Autor: Przemek Budzyński
Wisła - PoloniaW.
czy ten Pawełek.....milczeć już wolę. --

Data: 2009-09-26 19:12:43
Autor: Hades
Wisła - PoloniaW.
Użytkownik "Przemek Budzyński"
czy ten Pawełek.....milczeć już wolę.

To oczywsicie bez komentarza, ale czy to aby napewno jest dobra
interpretacja (za relajca na onet):
"GOL! Trałka dostaje podanie od Mierzejewskiego na prawym skrzydle,
wstrzeliwuje piłkę w pole karne, tam futbolówka zmienia jeszcze delikatnie
kierunek lotu odbijając się od Marcelo, a po chwili trafia w nogę
interweniującego
Pawełka i wpada do siatki. Polonia wciąż w grze!"
aby zaliczyc ta bramke jako samobojcza? Przeciez tak na to patrzac to
pilka wpadjaca do siatki po rekach bramkarza tez mogla by byc zaliczana
jako trafienie samobojcze.
AM

Data: 2009-09-26 17:27:02
Autor: Przemek Budzyński
Wisła - PoloniaW.
Hades <waruga@vp.pl> napisał(a):
To oczywsicie bez komentarza, ale czy to aby napewno jest dobra
interpretacja

tu już nawet nie chodzi o interpretację. Tu chodzi o to, że poraznie wiem już któryś zrzędu Pawełek ma "pecha". Kolejny jakiś rykoszecik, kolejne szczęście rywala; kolejna piłka jak nie za kołnierz to obok nogi.........

a wqszystko to ma IMHO zdecydowanie proste wytłumaczenie - Pawełek kompletnie nie umie się ustawić, kompletnie nie czyta gry, a co najgorsze - nie ma wystarczającego refleksu ani skoczności , żeby swoje złe ustawienia ewentualnie "na gorąco" korygować.

Ten piłkarz kompletnie nie nadaje się do drużyny o mistrzowskich aspiracjach. --

Data: 2009-09-26 20:16:36
Autor: tees
Wisła - PoloniaW.
Przemek Budzyński pisze:

Tu chodzi o to, że poraznie wiem już któryś zrzędu Pawełek ma "pecha". Kolejny jakiś rykoszecik, kolejne szczęście rywala; kolejna piłka jak nie za kołnierz to obok nogi.........

Akurat o tę bramkę nie ma podstaw żeby go oskarżać. Szedł w dobrym kierunku, a jeśli samobójcza to dla Marcelo a nie dla niego.

A sam męcz to żenada do potęgi n-tej. Z meczu na mecz jest coraz słabiej...

pzdrw
tees

Data: 2009-09-26 20:44:28
Autor: Cavallino
Wisła - PoloniaW.
Użytkownik "tees" <ra2k@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:

A sam męcz to żenada do potęgi n-tej. Z meczu na mecz jest coraz słabiej...

Ty śmiesz narzekać?
Wy przynajmniej punkty zdobywacie.
Chciałbym mieć taki problem, że Lech nie dobija przeciwnika po 4-0....

Data: 2009-09-26 21:48:40
Autor: tees
Wisła - PoloniaW.
Cavallino pisze:

Ty śmiesz narzekać?
Wy przynajmniej punkty zdobywacie.

Jak dalej będzie tak spadała jakość gry to zdobywanie punktów skończy się bardzo szybko.

Być może na stadionie trzeba poskandować trochę Levadia, LEvadia, żeby grajki wróciły na właściwe tory...

No i jeszcze amrtwi Kirm, pierwsze mecze fajne - ostatnio dołączył do poziomu nowych kolegów.

pzdrw
tes

Data: 2009-09-26 22:33:09
Autor: Cavallino
Wisła - PoloniaW.
Użytkownik "tees" <ra2k@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h9lr6j$o6h$1news.onet.pl...
Cavallino pisze:

Ty śmiesz narzekać?
Wy przynajmniej punkty zdobywacie.

Jak dalej będzie tak spadała jakość gry to zdobywanie punktów skończy się bardzo szybko.

Oby.
Inaczej liga będzie nudna jak ta dwa lata temu.

Być może na stadionie trzeba poskandować trochę Levadia, LEvadia, żeby grajki wróciły na właściwe tory...

No i jeszcze amrtwi Kirm, pierwsze mecze fajne - ostatnio dołączył do poziomu nowych kolegów.

Raczej nie tyle mecze co mecz, a dokładnie pół, bo reszty nie było widać. ;-)

Data: 2009-09-26 20:25:01
Autor: tees
Wisła - PoloniaW.
Przemek Budzyński pisze:

Tu chodzi o to, że poraznie wiem już któryś zrzędu Pawełek ma "pecha". Kolejny jakiś rykoszecik, kolejne szczęście rywala; kolejna piłka jak nie za kołnierz to obok nogi.........

Poza tym przypominam, że gdyby nie Pawełek, to byśmy tego meczu nie wygrali - bo to właśnie on wybronił sam-na-sam po doskonałym podaniu Diaza do Mierzejewskiego.

Szkoda, że Diaz w drugą stronę nie potrafi takiej piłki rzucić...

pzdrw
tees

Data: 2009-09-26 20:52:10
Autor: castrol
Wisła - PoloniaW.
Przemek Budzyński pisze:

Ten piłkarz kompletnie nie nadaje się do drużyny o mistrzowskich aspiracjach.

A w ostatniej jakiejs powazniejszej dyskusji tutaj, niektorzy twierdzili, ze Pawelek to jeden z najlepszych bramkarzy w naszej lidze ;)

Jacek Kustra

Data: 2009-09-26 22:24:38
Autor: Łukasz Ledóchowski
Wisła - PoloniaW.
castrol wrote:

> [...]

A w ostatniej jakiejs powazniejszej dyskusji tutaj, niektorzy
twierdzili, ze Pawelek to jeden z najlepszych bramkarzy w naszej

Oba stwierdzenia najwyraźniej niestety są prawdziwe:)

--
Łukasz Ledóchowski
GG:503647 lukled@tlen.pl

Data: 2009-09-26 23:14:54
Autor: DysoN
Wisła - PoloniaW.
castrol pisze:
Przemek Budzyński pisze:

Ten piłkarz kompletnie nie nadaje się do drużyny o mistrzowskich aspiracjach.

A w ostatniej jakiejs powazniejszej dyskusji tutaj, niektorzy twierdzili, ze Pawelek to jeden z najlepszych bramkarzy w naszej lidze ;)

Zeby go obwiniac za stracona bramke to trzeba go strasznie nie lubiec chyba. Po za tym Pawelek wybronil zwyciestwo jak obronil sam na sam Mierzejewskiego po superdokladnym podaniu Diaza. A Wislacy dzisiaj jakby szybciej biegali niz z Polonia Bytom ale do "dobrej gry" jeszcze sporo brakuje.

--
DysoN  mailto:dyson_NO_SPAM@interia.pl GG 2434245
Ankh-Morpork eksperymentowalo z wieloma systemami rzadów, az

Data: 2009-09-27 11:12:06
Autor: castrol
Wisła - PoloniaW.
DysoN pisze:

Zeby go obwiniac za stracona bramke to trzeba go strasznie nie lubiec chyba.

A gdzie go obwiniam za ta bramke? :)

Jacek Kustra

Data: 2009-09-28 10:45:23
Autor: Pawel Nowak
Wisła - PoloniaW.
castrol <jacek_01@wywalto.wp.pl> napisał(a):
Przemek Budzyński pisze:

> Ten piłkarz kompletnie nie nadaje się do drużyny o mistrzowskich > aspiracjach. A w ostatniej jakiejs powazniejszej dyskusji tutaj, niektorzy

Najlepszy jest Sebastian "Zawsze stoję" Przyrowski :)

--
Paweł
www.poznanfc.pl

Data: 2009-09-28 11:58:12
Autor: Mane
Wisła - PoloniaW.
Hades pisze:

aby zaliczyc ta bramke jako samobojcza? Przeciez tak na to patrzac to
pilka wpadjaca do siatki po rekach bramkarza tez mogla by byc zaliczana
jako trafienie samobojcze.

Ale po rekach najczesciej leci w swiatlu bramki, to zagranie miedzy slupki nie lecialo.

Wisła - PoloniaW.