Wisla - Skonto Ryga

Data: 2011-06-20 13:39:24
Autor: Mark
Wisla - Skonto Ryga
Jagiellonia - Irtysz Pawlodar z Kazachstanu

Wisla tradycyjnie wylosowala najmocniejszego z dostepnych :)
Choc juz raz ich wyeliminowalismy.

No i innej tradycji - klubu z konca swiata:) - tez stalo sie dosyc,
Jagiellonie czeka daleka wycieczka.

--
Mark

Data: 2011-06-20 13:14:51
Autor: UGI
Wisla - Skonto Ryga
Mark <tajny@adres.w.pl> napisa(a):
Wisla tradycyjnie wylosowala najmocniejszego z dostepnych :)
Choc juz raz ich wyeliminowalismy.

Rozwalajace sa te teksty na portalach ze Wisla nie miala szczescia. Skonto Ryga - uciekajmy! --

Data: 2011-06-20 16:22:36
Autor: Marcin Kasperski
Wisla - Skonto Ryga
Wisla tradycyjnie wylosowala najmocniejszego z dostepnych :)
Choc juz raz ich wyeliminowalismy.

Rozwalajace sa te teksty na portalach ze Wisla ¨nie miala szczescia¨. Skonto Ryga - uciekajmy!

Jakby to rzec... Skonto przy Levadii to coś jak Wisła przy Bełchatowie.

Data: 2011-06-20 14:52:31
Autor: tomus_king
Wisla - Skonto Ryga
Marcin Kasperski <Marcin.Kasperski@mekk.waw.pl> napisa(a):

> Rozwalajace sa te teksty na portalach ze Wisla ¨nie miala szczescia¨. Skont
o > Ryga - uciekajmy! Jakby to rzec... Skonto przy Levadii to co jak Wisa przy Bechatowie.

A faza grupowa LM przy Skonto to jak Wisa przy Odrze Wodzisaw.

Data: 2011-06-20 16:54:30
Autor: danpe_
Wisla - Skonto Ryga
W dniu 20.06.2011 16:22, Marcin Kasperski pisze:
[...]

No to co z tego? Podobno maja byc jeszcze dwa wzmocnienia. Jak chca grac dalej w pucharach, to niech pokaza na co ich stac.
Bardzo dobrze sie stalo.

danpe_
gg:827748

Data: 2011-06-20 19:17:32
Autor: UGI
Wisla - Skonto Ryga
Marcin Kasperski <Marcin.Kasperski@mekk.waw.pl> napisa(a):

> Rozwalajace sa te teksty na portalach ze Wisla ¨nie miala szczescia¨.
Skont
o > Ryga - uciekajmy! Jakby to rzec... Skonto przy Levadii to coś jak Wisła przy Bełchatowie.

Jakby to rzec. Rywale Wisly w tej rundzie dziela sie na takich, ktorych powinna przejsc z dwoma palcami w dupie, lub z jednym palcem w dupie. --

Data: 2011-06-20 21:24:42
Autor: grzeda
Wisla - Skonto Ryga
W dniu 2011-06-20 21:17, UGI pisze:

Jakby to rzec... Skonto przy Levadii to co� jak Wis�a przy Be�chatowie.

Jakby to rzec. Rywale Wisly w tej rundzie dziela sie na takich, ktorych
powinna przejsc z dwoma palcami w dupie, lub z jednym palcem w dupie.

O. Znowu sie zaczyna.

pozdr
PG

Data: 2011-06-20 20:33:53
Autor: UGI
Wisla - Skonto Ryga
grzeda <grzeda333wytnij@towp.pl> napisa(a):
> Jakby to rzec. Rywale Wisly w tej rundzie dziela sie na takich, ktorych
> powinna przejsc z dwoma palcami w dupie, lub z jednym palcem w dupie.

O. Znowu sie zaczyna.

Co sie zaczyna? Albo w Wisle mysla powaznie o fazie grupowej (byly takie stwierdzenia) albo bawimy sie w glupoty typu stwierdzenia Maaskanta na dzien dzisiejszy oceniam szanse na 50 do 50. Sorry ale ja patrze z perspektywy kogos, komu wladze klubu mowia ze postaraja sie przerwac te kilkunastoletnia zla passe. Jesli te zapowiedzi maja byc powazne to nie moze byc mowy o pechowym losowaniu w tej rundzie eliminacji.

Data: 2011-06-20 22:39:48
Autor: grzeda
Wisla - Skonto Ryga
W dniu 2011-06-20 22:33, UGI pisze:
[...]

"Takich leszczy to powinnismy lac 7:0. Z palcem w dupie, albo dwoma". Zaczelo sie gdzies tak od Valarengi. Argumentacja byla dokladnie taka jak ta, ktora wycialem - "jezeli chcemy xxx to musimy golic takich frajerow".

pozdr
PG

Data: 2011-06-20 21:24:24
Autor: UGI
Wisla - Skonto Ryga
grzeda <grzeda333wytnij@towp.pl> napisa(a):
"Takich leszczy to powinnismy lac 7:0. Z palcem w dupie, albo dwoma".

No i w klubach, ktore odpowiednio przygotowuja sie do sezonu tak jest. To tez zapowiadal Maaskant. Ze Wisla w czasie pojedynkow w drugiej fazie LM bedzie juz po okresie przygotowawczym a nie w jego trakcie. Przeciez glownie to jest zrodlem poprzednim kompromitacji a nie slaba druzyna.

Zaczelo sie gdzies tak od Valarengi. Argumentacja byla dokladnie taka jak ta, ktora wycialem - "jezeli chcemy xxx to musimy golic takich frajerow".

Ja bym dodal jeszcze takie rzeczy jak udane transfery, dobry trener i zapowiedzi klubowe. Pierwszy raz od dawna nasz mistrz spelnia te warunki. I mowie, nie ma takiego czegos jak pech w tej fazie. Pech to bedzie jak zamiast Kopenhagi wylosuja Arsenal.

Data: 2011-06-21 12:57:43
Autor: Marcin Kasperski
Wisla - Skonto Ryga
"Takich leszczy to powinnismy lac 7:0. Z palcem w dupie, albo dwoma".

No i w klubach, ktore odpowiednio przygotowuja sie do sezonu tak
jest.

Jest, a czasem nie jest, by przywołać choćby losy Juventusu w
zeszłorocznej grupie, Feyenoordu w nie tak dawnej rywalizacji z
Wisłą albo Celticu walczącego z Artmedią.

Ja bym dodal jeszcze takie rzeczy jak udane transfery, dobry trener i zapowiedzi klubowe. Pierwszy raz od dawna nasz mistrz spelnia te
warunki.

Eeeekhm, rok temu też się wydawało, że spełnia. I dwa lata temu też.
Wydawanie się każdorazowo ustawało dopiero, gdy zobaczyliśmy mecze...

Data: 2011-06-21 11:30:26
Autor: UGI
Wisla - Skonto Ryga
Marcin Kasperski <Marcin.Kasperski@mekk.waw.pl> napisa(a):
Jest, a czasem nie jest, by przywoa choby losy Juventusu w
zeszorocznej grupie, Feyenoordu w nie tak dawnej rywalizacji z
Wis albo Celticu walczcego z Artmedi.

No ok tylko ja nie rozumiem skad przekonanie ze Skonto ma byc wiekszym problemem niz pozostali rywale. Tym bardziej ze ich wyniki w pucharach mowia cos przeciwnego.
Eeeekhm, rok temu te si wydawao, e spenia.

No wlasnie nie do konca. Lech nie przeprowadzil dobrych transferow przed poprzednim sezonem. Poza Rudnevsem reszta to mniejsze lub wieksze wtopy (Tchibamba, Kielb, Wichniarek). Wisla transferuje z i do klubu raczej rozsadniej. Wyrzucaja ewidentnych slabiakow i scigaja graczy nie do konca anonimowych. Juz pomijam ze Maaskant i Valckx to pod wzgledem kultury i podejscia do zawodu dwie ligi wyzej niz pozostali.

Data: 2011-06-21 14:44:20
Autor: Marcin Kasperski
Wisla - Skonto Ryga
No ok tylko ja nie rozumiem skad przekonanie ze Skonto ma byc wiekszym problemem niz pozostali rywale.

Bo od Bałtów parę razy ostatnio dostawaliśmy łomot, a od Wyspowczarzy
albo Walijczyków nie. Tak przynajmniej ja sobie myślę.

[...]

No, przepraszam, to że to były wtopy to możemy analizować teraz. Kiełba
powszechnie oceniano jako bardzo obiecujący i pasujący do klubu
transfer, Wichniarek też dawał spore nadzieje (ograny napastnik z
bundesligi zarazem związany z Poznaniem, paralele do Reissa
nieprzypadkowe), Tschibambę Lech wyrwał Legii.... Uczciwie mówiąc każde z tych nazwisk mówiło kibicom więcej niż Iliew.

Wisla transferuje z i do klubu raczej rozsadniej. Wyrzucaja ewidentnych slabiakow i scigaja graczy nie do konca anonimowych.

Ściągają wielu różnych i raz trafiają a raz nie. Jovanić (?tak mu?) i
Pereiko. Branco i Chavez. Boukhari i Melikson.

Juz pomijam ze Maaskant i Valckx to pod wzgledem kultury i podejscia do zawodu dwie ligi wyzej niz pozostali.

O Skorży też pisano entuzjastycznie ... do meczu z Levadią.  Albo, jeśli
wolisz paralelę holenderską, przypomnij sobie opinie o Beenhakkerze.

Polacy jakoś nie umieją oceniać spokojnie. Albo zachwyt z przyklękiem,
albo miażdżąca krytyka. Maaskant i Valcx wyglądają na dość rzeczowych i fachowych ludzi ale na
razie nie zrobili niczego, czego nie zrobił wcześniej Skorża albo
Kasperczak. Wyraźne jest jedynie, że mają inne kontakty i telefony w
notesach, bo Wisła przestała kupować Polaków a zaczęła intensywnie
ciągnąć z zachodu.

Data: 2011-06-21 19:53:07
Autor: UGI
Wisla - Skonto Ryga
Marcin Kasperski <Marcin.Kasperski@mekk.waw.pl> napisa(a):
Bo od Batw par razy ostatnio dostawalimy omot, a od Wyspowczarzy
 albo Walijczykw nie. Tak przynajmniej ja sobie myl.

Bo z wyspiarzami to jakby rzadziej sie spotykalismy. I jak tak patrze to wlasnie Skonto dostalo w dupie od Irlandczykow z Polnocy a w ciagu ostatnich szesciu lat potrafili wyeliminowac wylacznie druzyne z Luksemburga. Dlatego nie wiem skad wyroznienie dla nich, ze niby maja byc nagrozniejszym z rywali w tej rundzie.

No, przepraszam, to e to byy wtopy to moemy analizowa teraz.

No i wystarczy statystyka trafionych transferow, nawet ta ktora przytoczyles. Nawet jesli co drugi z letnich transferow Wisly bedzie trafiony to wystarczy, zeby Skonto pojechalo z bilansem -4 gole do Rygi. Kazdy inny, negatywny wynik to podstawa do zwolnienia Maaskanta.
cigaj wielu rnych i raz trafiaj a raz nie. Jovani (?tak mu?) i
Pereiko. Branco i Chavez. Boukhari i Melikson.

Zima transfery okazaly sie niemal w 100% trafione. Dlatego pod tym wzgledem mam wieksze zaufanie do Valckxa niz do poprzednikow.

O Skory te pisano entuzjastycznie ...

Ja moge Ci powiedziec co ja pisalem. Ma potencjal ale prawdziwy test przyjdzie w pucharach. A ze go oblal w sposob niemal kompromitujacy (forme przygotuje na kolejne rundy) jako pierwszy mowilem ze powinien wyleciec z Wisly.

Polacy jako nie umiej ocenia spokojnie. Albo zachwyt z przyklkiem,
albo miadca krytyka.

No to ja staram sie pisac na spokojnie. Skonto w pojedynku z dobrze przygotowana Wisla nie ma szans. Kazdy inny wynik to podstawa do zwolnienia trenera. Tak samo jak porazka z Levadia powinna automatycznie wyeliminowac Skorze. A ze nasi prezesi mysla z opoznieniem....
Wyrane jest jedynie, e maj inne kontakty i telefony w
notesach, bo Wisa przestaa kupowa Polakw a zacza intensywnie
cign z zachodu.

Bo niestety tak to obecnie jest, za wylacznie na sensownych obcokrajowcach mamy szanse zbudowac druzyne na miare LM. Wystarczy zobaczyc ilu Polakow gralo w Lechu gdy osiagali sukcesy w LE.

Data: 2011-06-22 00:54:44
Autor: AJK
Wisla - Skonto Ryga
21-06-2011, 21:53, UGI napisa:

[...]

Nie przesadzajmy - trafiony to byli Pareiko, Genkow i Melikson. Siwakow
si opiernicza, czekajc na powrt do Woch, Jaliens by miciutki jak
kaczuszka, przepraszam, jak Kowalski... Zaledwie 60%
 --
AJK

Data: 2011-06-22 16:13:08
Autor: Marcin Kasperski
Wisla - Skonto Ryga
Zima transfery okazaly sie niemal w 100% trafione. Dlatego pod tym wzgledem mam wieksze zaufanie do Valckxa niz do poprzednikow.

Na bezrybiu i Jaliens ryba? A także Siwakow?

Ja się zgadzam że oni jakośtam ogólnie umieją grać w piłkę, ale
"trafiony transfer" to imho jednak trochę więcej.

Data: 2011-06-22 17:28:44
Autor: RedLite
Wisla - Skonto Ryga
W dniu 2011-06-22 16:13, Marcin Kasperski pisze:
[...]

A kto sprowadzając 5 piłkarzy trafi idealnie 100%? Łysy Jacek :D? Przecież pomijając już piłkarskiego nosa i rzetelną ocenę piłkarza, to jeszcze są czynniki niezależne.
Faktem jest, że trzej zawodnicy sprowadzeni zimą przez Stana zapewnili Wiśle Mistrzostwo Polski. (Pareiko, Melikson, Genkow)

BTW, ZTCW Siwakow nie ma i nie będzie miał kontraktu, jest wypożyczony i raczej na 99% wróci do Włoch.

Odnosząc do tego co pisałeś wczesniej, owszem, na razie Maskant nie osiągnął więcej aniżeli Skorża, natomiast Valcx zaczął o niebo lepiej niż Bednarz czy Mielcarski. Zobaczymy co będzie dalej, na dłuższą metę.

--
*RedLite*

Data: 2011-06-23 13:27:47
Autor: Koriat
Wisla - Skonto Ryga
Uytkownik "UGI " <ugi3.SKASUJ@gazeta.pl> napisa w wiadomoci news:itodq8$1ra$1inews.gazeta.pl...
[...]
[...]
? ale przecie nie ma takiej opcji.

Data: 2011-06-22 12:57:34
Autor: Cavallino
Wisla - Skonto Ryga
Uytkownik "grzeda" <grzeda333wytnij@towp.pl> napisa w wiadomoci news:itob6l$ktv$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ale to jest prawda.
I wyranie historia to potwierdza, jak nie golilicie, to w pucharach nic nie osignlicie.

Data: 2011-06-21 12:53:15
Autor: Marcin Kasperski
Wisla - Skonto Ryga
Jakby to rzec... Skonto przy Levadii to coś jak Wisła przy Bełchatowie.

Jakby to rzec. Rywale Wisly w tej rundzie dziela sie na takich, ktorych powinna przejsc z dwoma palcami w dupie, lub z jednym palcem w dupie.

Może właśnie ta niezbyt wygodna pozycja tłumaczy wyniki z Levadią i
Karabachem ;-) PS W każdym razie, wobec powyższego, w razie sukcesu można by ufundować
dla graczy Wisły specjalny puchar Manuela A.

Data: 2011-06-21 20:57:50
Autor: UGI
Wisla - Skonto Ryga
Marcin Kasperski <Marcin.Kasperski@mekk.waw.pl> napisa(a):
Moe wanie ta niezbyt wygodna pozycja tumaczy wyniki z Levadi i
Karabachem ;-)

No wlasnie wynikow z powyzszymi nie tlumaczy nic. To wciaz sa kompromitacje, jakkolwiek wyznawcy slabosci polskiej pilki na to nie spojrza.

PS W kadym razie, wobec powyszego, w razie sukcesu mona by ufundowa
dla graczy Wisy specjalny puchar Manuela A.

Wystarczy nad wygrana z tego typu druzynami przejsc do porzadku dziennego a z ewentualnych kompromitacji szybciej wyciagac wnioski.

Data: 2011-06-23 14:44:13
Autor: Mane
Wisla - Skonto Ryga
W dniu 2011-06-21 22:57, UGI pisze:

No wlasnie wynikow z powyzszymi nie tlumaczy nic. To wciaz sa kompromitacje,
jakkolwiek wyznawcy slabosci polskiej pilki na to nie spojrza.

Co roku to juz nie jest przypadek.

Data: 2011-06-20 22:03:45
Autor: Koriat
Wisla - Skonto Ryga
Uytkownik "Marcin Kasperski" <Marcin.Kasperski@mekk.waw.pl> napisa w wiadomoci news:87hb7k4m6r.fsfmekk.waw.pl...
[...]

Te mi si tak na pierwszy rzut oka wydawao, ale chyba jednak nie (zakadajc, e jednak nie cenisz wyej Bechatowa). Przynajmniej oceniajc te dwa kluby wg pucharw to Levadia jest lepsza. Inna kwestia, e Levadia ju graa z Wis, a Skonto jeszcze nie :).
Pozdrawiam
Koriat

Data: 2011-06-20 22:01:00
Autor: Koriat
Wisla - Skonto Ryga
Uytkownik "UGI " <ugi3.SKASUJ@gazeta.pl> napisa w wiadomoci news:itnh4b$ehc$1inews.gazeta.pl...
[...]

Chyba le to odczytae. Super by podzia na grupy - adnej Azji, Bakanw i nie byo te Wgrw, ktrzy moim zdaniem s mocno niedoszacowani jak na t rund. I to jest najwaniejsze. Natomiast faktem jest, e w ramach tych 6 druyn Wisa wylosowaa najgorzej - imho Walijczycy, czy Owczarze byliby zdecydowanie atwiejsi. Oczywicie, gdyby Maaskant powanie myla, e szanse s 50/50 to znaczyoby, e z facetem jest co nie tak, ale z drugiej strony 2 lata temu kto polecia do Talinna, zobaczy jak gra Levadia i powiedzia, e Wisa na luziku ich rozjedzie. A potem chopaki przyjechali autobusem i byo zdziebko inaczej. No to moe dobrze, e trener nie prbuje lekceway przeciwnika. A kibice? No c - Wisa dawaa ostatnio mnstwo szans w pucharach na palpitacj i chroniczny brak zaufania i niepewnoci co do wynikw pucharowych.
A merytorycznie - niby marka do solidna (jak na t rund), ale jak popatrzylem z kim przegrywali ostatnio to naprawd nie jest to nie wiadomo co. W kadym razie, gdyby ba si Skonto to nie byoby sensu w ogle startowa w pucharach.
pozdrawiam
Koriat

Data: 2011-06-20 23:21:54
Autor: Fidelio
Wisla - Skonto Ryga
Uytkownik "Koriat" <koriat_WYTNIJ_@vp.pl> napisa w wiadomoci news:ito8to$64e$1node2.news.atman.pl...
[...]

Jeli po tej caej rewolucji maj dre przed Skonto Ryga, to niech z powrotem zatrudni Skor.

Data: 2011-06-20 14:43:18
Autor: sim_co
Wisla - Skonto Ryga
W dniu 2011-06-20 13:39, Mark pisze:
No i innej tradycji - klubu z konca swiata:) - tez stalo sie dosyc,
Jagiellonie czeka daleka wycieczka.

Już się na 'Z czuba' śmiali, że białostoczanie pewnie bardzo się cieszą, bo w Azerbejdżanie w tym okresie jest bardzo ładnie ;)

Data: 2011-06-20 15:06:06
Autor: AJK
losowanie pucharw (byo: Wisla - Skonto Ryga)
20-06-2011, 13:39, Mark napisa:

[...]

I dodajmy, e lsk Wrocaw zagra z Dundee Utd. - pierwszy mecz u
siebie. --
AJK

Data: 2011-06-20 16:28:15
Autor: Marcin Kasperski
losowanie pucharów (było: Wisla - Skonto Ryga)

I dodajmy, że Śląsk Wrocław zagra z Dundee Utd. - pierwszy mecz u
siebie.

Kto pierwszy zapowie "mecz walki"?

PS Fajna portalowa ciekawostka: Śląsk z Lenczykiem już grał z Dundee,
drobne 30 lat temu. Wyniku lepiej byłoby nie powtarzać...

Data: 2011-06-20 14:50:36
Autor: Smok Eustachy
Dnia Mon, 20 Jun 2011 16:28:15 +0200, Marcin Kasperski napisał(a):

[...]

Przecież liga szkocka jest cienka jak barszcz.

Data: 2011-06-20 21:02:01
Autor: Mane
W dniu 2011-06-20 16:50, Smok Eustachy pisze:

Przecież liga szkocka jest cienka jak barszcz.

W takim razie liga polska to pomyje :)

Data: 2011-06-20 15:25:15
Autor: Viking
Wisla - Skonto Ryga
On Mon, 20 Jun 2011 13:39:24 +0200, Mark wrote:

[...]

a slask sie zegna...

V.I.K.I.N.G.: Vigilant Individual Keen on Infiltration and Nocturnal Gratification
ICQ: 50985493 GG: 10684393

Data: 2011-06-20 16:52:50
Autor: danpe_
Wisla - Skonto Ryga
W dniu 20.06.2011 13:39, Mark pisze:
Jagiellonia - Irtysz Pawlodar z Kazachstanu

Koszt wycieczki spory...
W nastepnej rundzie podobnie, jak nie pociagna w pucharach dlugo, to im sie moze nie zwrocic.

Wisla tradycyjnie wylosowala najmocniejszego z dostepnych :)
Choc juz raz ich wyeliminowalismy.

Stawialem na ktoras z druzyn z Lotwy lub Estonii. Przynajmniej wycieczka niedaleka, a jak Maaskant powaznie mysli o walce o LM, to trzeba ich w pierwszym meczu wypunktowac.

danpe_
gg:827748

Wisla - Skonto Ryga