Wisla - Zaglebie

Data: 2010-11-22 08:50:46
Autor: ..Aldi..Romek..
Wisla - Zaglebie
?
Użytkownik "CGC" <cez@ry.org> napisał w wiadomości news:17e1hk55vkzuv.wx8w6znk3hy5$.dlg40tude.net...

Największym zasoczeniem meczu była postawa Wisły, która mimo nędzy Zagłębia
nie potrafiła strzelić bramki. Ta sytuacja Kirma to był całkowity
przypadek, po dwóch kiksach obrońców. Bardziej prezent od losu niż efekt
przewagi na boisku.

mnie zupełnie rozbrajało to, że do starej "formy" wrócił Małecki... pchanie się w największy tłok, bezproduktywne odegrania piłek, nie do przyjęcia, jakiś czas potem zmienili się z Kirmem stronami i przez chwilę wyglądało to lepiej... oglądałem, oglądałem, aż dosłownie usnąłem na chyba pól godziny. Obudziłem się i ... nic się nie zmieniło! Raju, jak dobrze, że strzelili tę bramkę, bo chyba poszedłbym popłakać, że zmarnowałem niemal 2 godziny na to dziadostwo!

Wisla - Zaglebie