Wisła - Zagłębie [13.08.2011]

Data: 2011-08-14 00:48:29
Autor: PB
Wisła - Zagłębie [13.08.2011]
no, kupiłem karnet, to sezon czas zacząć. :)

Gra Wisły bardzo taka sobie. Widac, że się oszczędzają na Apoel. Bez
Meliksona to jest jednak inna druzyna, i to bynajmniej nie jest dobre
info. Dużo (za dużo!) grania na stojąco i przyglądania się.
Wyróżnić można harującego na całym boisku Sobola, niezły mecz zagrał
Lamey. Od stopera z doświadczeniem Jaliensa wymagać by można
dokładniejszego wyprowadzania piłki. Diaz w pierwszej połowie
niewiarygodnie chaotyczny i objeżdżany przez Pawłowskiego, w drugiej
było już lepiej. Fatalnie grał Garguła, przeciętnie Nunez (sporo
strat), Małecki jak zwykle irytujący głupimi dryblingami. Niepokoily
jakieś dziwne nieporozumienia Pareiki ze stoperami.

Kirm miał się karnym przełamać psychicznie po Polonii , a pogrążył się
jeszcze bardziej. A, własnie, karne....pierwszy z trybun (E) nie do
oceny, drugi wydawał się być ewidentny.

W Zagłębiu poza Pawłowskim podobać się mógł Hanzel, nieźle, choć chyba
za ostro, grał Costa.

Wrażenia pozameczowe? Doping niezły, z dołączaniem wszystkich trybun,
choć bez bluzgów się oczywiście nie obyło. Nieźle (w sensie decybeli)
dopingowała około 100-150 osobowa grupa zagłębiakow. Stadion jest
naprawdę OK, jak sobie przypomnę swoje pierwsze wizyty w połowie lat
80-ych :) :).......Apetycznie wyglądające buły z kiełbasa, byłem po
obiedzie, więc do nastepnego razu :). Sympatyczne dziewczyny z
obsługi:) Jest naprawdę OK. :) :).

Data: 2011-08-14 11:19:45
Autor: danpe_
Wisła - Zagłębie [13.08.2011]
Dnia Sun, 14 Aug 2011 00:48:29 -0700 (PDT), PB napisał(a):

Gra Wisły bardzo taka sobie. Widac, że się oszczędzają na Apoel. Bez
Meliksona to jest jednak inna druzyna, i to bynajmniej nie jest dobre
info. Dużo (za dużo!) grania na stojąco i przyglądania się.

To irytowalo, pilkarze Wisly w obronie ruszali do pilki o jedno tempo za
pozno.

Fatalnie grał Garguła, przeciętnie Nunez (sporo
strat), Małecki jak zwykle irytujący głupimi dryblingami.

Maleckiemu sie wydaje, ze jak mu dwa razy wyszedl fajny drybling to juz
zawsze tak trzeba, a nieprawda. Kilka razy zmarnowal ciekawe sytuacje, bo
zamiast podac bawil sie w kiwki.

Wrażenia pozameczowe? Doping niezły, z dołączaniem wszystkich trybun,
choć bez bluzgów się oczywiście nie obyło.

No coz, nie lubimy Zaglebia.
Co ciekawe bluzgow chyba wiecej, niz jak Legia byla.
Ale fajniej sie dopinguja, jak sa przyjezdni, choc tych z Zaglebia  na C za
wiele slychac nie bylo.

Mala uwaga do paprochow z tej grupy sikajacych po majtkach "ile to klub nie
zarabia na piknikach"
cytacik z Interii:

"Tylko polowa miejsc na stadionie Wisly zostala zajetych na to spotkanie.
Mozna stwierdzic, ze przyszli prawdziwi kibice, a "pikniki" - jak nazywaja
ich ultrasi, na dlugi weekend wyjechali za miasto"

A na mecze z APOEL sie o malo nie pozabijali w kolejkach.
Na meczu z Cypryjczykami Wisla musi zagrac nie o jedna, a o dwie klasy
lepiej.
Martwi mnie lewa strona obrony, zaden z zawodnikow tam wystepujacych nie
nadaje sie do gry na tym poziomie.

--
Pozdrawiam,
danpe_

Data: 2011-08-14 02:39:30
Autor: PB
Wisła - Zagłębie [13.08.2011]
On 14 Sie, 11:19, danpe_ <dan...@poczta.onet.pl> wrote:
"Tylko polowa miejsc na stadionie Wisly zostala zajetych na to spotkanie..

z tą połową to chyba jednak trochę przesada?

Data: 2011-08-14 11:28:36
Autor: CGC
Wisła - Zagłębie [13.08.2011]
Dnia Sun, 14 Aug 2011 11:19:45 +0200, danpe_ napisał(a):

[...]

We Wrocławiu ultrasów jest jakieś 4 tys. a nowy stadion ma 42 tys. miejsc.
Bez pikników to klub będzie sikał po majtkach nad każdą fakturą za czynsz. --
CGC

Data: 2011-08-14 11:56:19
Autor: danpe_
Wisła - Zagłębie [13.08.2011]
Dnia Sun, 14 Aug 2011 11:28:36 +0200, CGC napisał(a):

[...]

No tak bedzie, wcale temu nie przecze.
Ale po przykladzie Wisly w tym meczu widzisz ile jest warta wiernosc
piknika.

Problem w tym, ze piknik przyjdzie tylko na dobra druzyne, wiec jesli we
Wroclawiu nie bedzie druzyny walczacej o MP co roku to bedzie klops
podobny, jaki byl z Hutnikiem w Krakowie ostatnio.
Pewnie nie wiesz  wiec Ci powiem: Hutnik dostal wyremontowany stadion
(Wisla i Cracovia graly na nim jak wiesz pewnie) i spore koszty jego
utrzymania. Na mecz pikniki tylka nie ruszaly, bo po co slabe mecze w
nizszej lidze ogladac. Skutkiem czego Hutnika nie stac bylo na utrzymanie
stadionu. Nawet oswietlenie podczas meczu swoje kosztuje, zreszta z tego
powodu na Speedway Wandzie slupy oswietleniowe od kilku lat leza i czekaja
na lepsze czasy.
Z tego co wiem na chwile obecna Hutnik niestety zakonczyl dzialalnosc z
przyczyn finansowych.

Podobny problem bedzie w Gdansku i Wroclawiu - klub musi zrobic wszystko,
aby kibice sukcesu pojawiali sie na meczach.
No i tak kombinowac z terminarzem, zeby nie daj boze piknikowi nie
kolidowal mecz z  wyjazdem do Zakopanego, bo bedzie wtedy mial swoj klub
gleboko w dupie i zamiast 30 tysiecy na mecz przyjdzie 10 000.

--
Pozdrawiam,
danpe_

Data: 2011-08-14 03:27:51
Autor: PB
Wisła - Zagłębie [13.08.2011]
ten tok rozumowania przypomina mi stary dowcip o oglądaniu przez starą
babcię biegu lekkoatletycznego:
 - co oni tak lecą?
 - to wyścig. babciu!
 - Co?
 - Wyścig, ścigają się, jeden z nich wygra!
 - To jak jeden wygra, to po co pozostali lecą?

Wnioskujesz, żeby nie budować dużych stadionów?

Data: 2011-08-14 13:31:18
Autor: danpe_
Wisła - Zagłębie [13.08.2011]
Dnia Sun, 14 Aug 2011 03:27:51 -0700 (PDT), PB napisał(a):

Wnioskujesz, żeby nie budować dużych stadionów?

Jak Ty takie wnioski wyciagasz, to dziwie sie, ze mature z matematyki
zdales.

Wnoskuje, ze trzeba to robic z glowa i wedle potrzeb.
Jestem ciekaw, czy na Slaska bedzie przychodzic 40 tysiecy ludzi, oby.
Sam widzisz jakie jaja ze stadionem ma Lech, przeciez u nas nic nie moze
byc normalnie. Miasto wybudowalo stadion, a pozniej zamiast na nim grac to
jakies cyrki na nim wystawiaja.

--
Pozdrawiam,
danpe_

Data: 2011-08-14 04:42:31
Autor: PB
Wisła - Zagłębie [13.08.2011]
On 14 Sie, 13:31, danpe_ <dan...@poczta.onet.pl> wrote:
> [...]

zdales.

Wnoskuje, ze trzeba to robic z glowa i wedle potrzeb.

ale jakich potrzeb?

Aktualnych, potencjalnych, ewentualnych? Skąd wiesz, że za 10 lat
Śląsk np nie będzie regularnie grywał w LM? Masz szklaną kulę?

Data: 2011-08-14 16:08:48
Autor: danpe_
Wisła - Zagłębie [13.08.2011]
Dnia Sun, 14 Aug 2011 04:42:31 -0700 (PDT), PB napisał(a):

[...]

Moze i bedzie, ale co? z calej Polski kibice nagle zaczna walic na Slask?
Czy Wroclaw nagle zrobi sie 5mln metropolia z 40 tysieczna armia wiernych
kibicow?

Zobaczymy za 10 lat, ja stawiam na 20-30 tysieczna widownie.

--
Pozdrawiam,
danpe_

Data: 2011-08-14 14:57:15
Autor: Cavallino
Wisła - Zagłębie [13.08.2011]
Użytkownik "danpe_" <danpe_@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:

Sam widzisz jakie jaja ze stadionem ma Lech, przeciez u nas nic nie moze
byc normalnie. Miasto wybudowalo stadion, a pozniej zamiast na nim grac to
jakies cyrki na nim wystawiaja.

To akurat dobrodziejstwo dla Lecha, inaczej nigdy by nie wymienili murawy z podłożem, a trzeba to raz zrobić porządnie.
A że rok za późno - to prawda, ale lepiej późno niż wcale.

Data: 2011-08-14 16:10:09
Autor: danpe_
Wisła - Zagłębie [13.08.2011]
Dnia Sun, 14 Aug 2011 14:57:15 +0200, Cavallino napisał(a):

[...]

No dobrze, tylko pytanie czy za pol roku znow nie bedzie tego samego i nie
trzeba bedzie monster truckow organizowac, bo grac sie nie bedzie dalo?
Ktory to juz raz wymieniaja ta murawe? I czy w ogole ktos okreslil wiarygodnie skad sie biora problemy ze stanem
trawy?

--
Pozdrawiam,
danpe_

Data: 2011-08-15 01:42:38
Autor: Cavallino
Wisła - Zagłębie [13.08.2011]
Użytkownik "danpe_" <danpe_@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:sq69b93cqlyu.ramy48ixlxx6$.dlg40tude.net...
[...]

A jaki to ma związek z tematem?
Będą monstrer trucki, będzie wymiana.

Ktory to juz raz wymieniaja ta murawe?

Tym razem murawa nie była problemem, wręcz przeciwnie - gdy ją zdejmowali była w stanie conajmniej bardzo dobrym.
Po prostu nadarzyła się okazja, żeby zrobić to, co musiało być zrobione i tak.

A murawę wymienią jeszcze przed Euro, niezależnie od jej stanu, więc nie bądź zaskoczony.

I czy w ogole ktos okreslil wiarygodnie skad sie biora problemy ze stanem
trawy?

Oczywiście.
Dlatego wymieniają wszystko co podczas budowy zepsuli, a po budowie nie wymienili.

Data: 2011-08-15 09:13:39
Autor: UGI
Wisła - Zagłębie [13.08.2011]
danpe_ <danpe_@poczta.onet.pl> napisał(a):
No tak bedzie, wcale temu nie przecze.
Ale po przykladzie Wisly w tym meczu widzisz ile jest warta wiernosc
piknika.

Ale zdajesz sobie sprawę z tego, że Ameryki nie odkryłeś? Taki problem
występuje od Polski po Hiszpanie i Włochy. Wyjątkiem jest chyba tylko UK.

Podobny problem bedzie w Gdansku i Wroclawiu - klub musi zrobic wszystko,
aby kibice sukcesu pojawiali sie na meczach.

To niech robią wszystko. Najlepiej przemyślanym marketingiem i śmiesznymi
cenami karnetów. Jeśli oczekujesz, że pikniki skuszą się na numery cenowe
jakie zrobił chociażby Lech to się nie dziw, że jest jak jest.

No i tak kombinowac z terminarzem, zeby nie daj boze piknikowi nie
kolidowal mecz z  wyjazdem do Zakopanego, bo bedzie wtedy mial swoj klub
gleboko w dupie i zamiast 30 tysiecy na mecz przyjdzie 10 000.

No tak, bo piknik musi koniecznie porzucić wszystko inne, ponieważ klub ma być
najważniejszy w jego życiu. I powiedz mi jeszcze jedną rzecz. Pytam w celach informacyjnych bo ja bardzo
lubiłem przyjeżdżać na mecze do Krakowa i chciałbym się dowiedzieć, czy jest
możliwość wejścia na mecz ligowy Wisły, nie posiadając karty kibica? Bo to też
jest dupiata strategia polskich klubów. O ile pamiętam to na Legie i Polonie
W. na pewno nie wejdę na mecz jako turysta, bo karty są obowiązkowe. --

Data: 2011-08-15 13:38:44
Autor: Fafek
Wisła - Zagłębie [13.08.2011]
W dniu 2011-08-15 11:13, UGI pisze:

[...]

Na mecze ligowe karta jest obowiązkowa. Wyrabia się ją na poczekaniu
w tym samym miejscu, gdzie kupujesz bilet, koszt 10 PLN. To, czy
posiadasz karty innych klubów nie_ma_żadnego_znaczenia.

  Bo to też
jest dupiata strategia polskich klubów. O ile pamiętam to na Legie i Polonie
W. na pewno nie wejdę na mecz jako turysta, bo karty są obowiązkowe.

Kluby tłumaczą się wymogami ustawy. Ale już na mecze pucharowe w Krk
karta nie jest potrzebna. A powinno być na odwrót. Przynajmniej ukróciło
by to kolejki, odpadli by wszyscy niepełnosprytni, co po kilku godzinach
stania, pod kasą orientują się, że potrzeba jakiś pesel i zaczynają
dzwonić po znajomych :/

Maciek

Data: 2011-08-15 13:42:11
Autor: UGI
Wisła - Zagłębie [13.08.2011]
Fafek <fafeczek@ciacho2.pl> napisał(a):
Na mecze ligowe karta jest obowiązkowa. Wyrabia się ją na poczekaniu
w tym samym miejscu, gdzie kupujesz bilet, koszt 10 PLN. To, czy
posiadasz karty innych klubów nie_ma_żadnego_znaczenia.

Straszny kretynizm, szczególnie w Krakowie. Ciekawe ilu turystów rezygnuje lub
nie wie o potrzebie wyrobienia karty. Moim zdaniem ideałem byłby układ
mediolański. Tam karta jest obowiązkowa tylko dla kibiców należących do
oficjalnego klubu kibica. Rzecz jasna daje ona różne upusty i korzyści
(pierwszeństwo kupna biletu itd.)

Kluby tłumaczą się wymogami ustawy.

Ale zdaje się, że nie we wszystkich klubach Ekstraklasy karta jest obowiązkowa. --

Data: 2011-08-15 16:53:41
Autor: danpe_
Wisła - Zagłębie [13.08.2011]
UGI  wrote:

Straszny kretynizm, szczegĂłlnie w Krakowie.

to krzycz razme z nami donald matole. Bo to jego głupi wymysl.

Ale zdaje się, że nie we wszystkich klubach Ekstraklasy karta jest
obowiązkowa.

To zdaje sie zaraz beda mieli pozamykane stadiony.

danpe_
gg:827748

Data: 2011-08-15 15:04:59
Autor: UGI
Wisła - Zagłębie [13.08.2011]
danpe_ <danpe_@poczta.onet.pl> napisał(a):
Straszny kretynizm, szczególnie w Krakowie.
to krzycz razme z nami donald matole.

A po co mam się dołączać do chamów? Wystarczy, że napisze swoją opinię tutaj.

Bo to jego głupi wymysl.

To niech kluby robią coś w kierunku zmian, bo to w ich interesie leży, żeby
stadiony nie były puste.
Ale zdaje się, że nie we wszystkich klubach Ekstraklasy karta jest
obowiązkowa.
To zdaje sie zaraz beda mieli pozamykane stadiony.

Rzeczywiście, od tego sezonu karta jest obowiązkowa. Czyli na żaden mecz
ekstraklasy się nie wybiorę, szkoda.

Data: 2011-08-15 22:37:17
Autor: PB
Wisła - Zagłębie [13.08.2011]
On 15 Sie, 17:04, "UGI " <ugi3.SKA...@gazeta.pl> wrote:
Rzeczywiście, od tego sezonu karta jest obowiązkowa. Czyli na żaden mecz
ekstraklasy się nie wybiorę, szkoda.

ale to chyba tylko dlatego, ze tak sobie postanowiłeś.

Serio nie bywasz w miastach przy innej okazji jak mecze?
I szkoda Ci w tym czasie 15 minut i 10 PLN na kartę Wisły czy Cracovii?

Data: 2011-08-16 09:03:11
Autor: Cavallino
Wisła - Zagłębie [13.08.2011]
Użytkownik "PB" <batoczir@gmail.com> napisał w wiadomości news:

Serio nie bywasz w miastach przy innej okazji jak mecze?
I szkoda Ci w tym czasie 15 minut i 10 PLN na kartę Wisły czy Cracovii?

Przyjedzie do Poznania, dostanie kartę za friko.

Data: 2011-08-16 17:50:41
Autor: UGI
Wisła - Zagłębie [13.08.2011]
Cavallino <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał(a):
> [...]

>I szkoda Ci w tym czasie 15 minut i 10 PLN na kartę Wisły czy Cracovii?

Przyjedzie do Poznania, dostanie kartę za friko.

Ale zgodzisz się, że nakaz posiadania karty kibica klubu, którego kibicem nie
jestem, jest niepoważne?

Data: 2011-08-16 20:38:59
Autor: DysoN
Wisła - Zagłębie [13.08.2011]
W dniu 2011-08-16 19:50, UGI pisze:
[...]

Prosty przyklad:

do sprzedania nascie tysiecy biletow na jakis tam mecz.
Do kas przychodzi troche mniej kibicow bo sa tacy co kupuja bilety dla znajomych itp.
Z karta kibica cala procedura sprzedazy ogranicza sie do wylozenia kart kibica, "nabicia" na nie biletu i rozliczenia.
Bez kart, trzeba do kazdego biletu podawac imie, nazwisko i pesel, ludzie jeszcze dzwonia po znajomych bo sie obudzili dopeiro itp, calosc w efekcie trwa kilkuktornie dluzej.

--
DysoN  mailto:dyson_NO_SPAM@interia.pl GG 2434245
Ankh-Morpork eksperymentowalo z wieloma systemami rzadów, az

Data: 2011-08-16 19:13:52
Autor: UGI
Wisła - Zagłębie [13.08.2011]
DysoN <dyson@szuruburu.ru> napisał(a):
Bez kart, trzeba do kazdego biletu podawac imie, nazwisko i pesel, ludzie jeszcze dzwonia po znajomych bo sie obudzili dopeiro itp, calosc w efekcie trwa kilkuktornie dluzej.

Ale jeśli argumentem jest czas to są inne opcje:

a) Sprzedaż internetowa. b) Sprzedaż w punktach. W Mediolanie kupiłem bilet na mecz w .... banku. A w
Turynie w punkcie, który przypominał kiosk. W obu przypadkach wystarczył dowód
osobisty a oni drukowali bilet z moimi danymi. Żadnych kolejek. Gdybym musiał
wyrabiać sobie tam kartę kibica, nie znając jeszcze języka, to bym chyba
odpuścił. --

Data: 2011-08-16 22:52:19
Autor: Cavallino
Wisła - Zagłębie [13.08.2011]
Użytkownik "DysoN" <dyson@szuruburu.ru> napisał w wiadomości news:j2edge$14n$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nawet nie, bo z kartą możesz kupić przez net.

Data: 2011-08-17 10:49:06
Autor: DysoN
Wisła - Zagłębie [13.08.2011]
W dniu 2011-08-16 22:52, Cavallino pisze:

[...]

Oczywiscie ze do tego to zmierza. Na te chwile niestety, przynajmniej na Wisle, sprzedazy przez internet nie ma, choc jest szumnie zapowiadana.

Data: 2011-08-21 14:48:16
Autor: Koriat
Wisła - Zagłębie [13.08.2011]
Użytkownik "DysoN" <dyson@szuruburu.ru> napisał w wiadomości news:j2fvae$i62$1inews.gazeta.pl...
[...]
Oczywiscie ze do tego to zmierza. Na te chwile niestety, przynajmniej na Wisle, sprzedazy przez internet nie ma, choc jest szumnie zapowiadana.
Nie, żebym jakoś strasznie bronił klub i jego zarządców, ale dopóki nie zostanie oddany cały stadion to robienie sprzedaży internetowej chyba nie ma sensu?

Data: 2011-08-22 10:38:20
Autor: AJK
Wisła - Zagłębie [13.08.2011]
21-08-2011, 14:48, Koriat napisał:

[...]
[...]

Albowiem?

--
AJK (trochę zdziwiony)

Data: 2011-08-22 10:57:20
Autor: Koriat
Wisła - Zagłębie [13.08.2011]
Użytkownik "AJK" <to-co-w-podpisie@post.pl> napisał w wiadomości news:wt7bnf2wcwhq$.dlgajk.cija...
[...]

No właśnie dlatego dałem znak zapytania na końcu zdania. Sam się zastanawiam. Może po oddaniu ostatniej trybuny nie wystarczy zwykłe zwiększenie ilości sprzedanych biletów? Z drugiej strony - 24 tys. miejsc to faktycznie na tyle duża ilość, że warto to zrobić.
pozdrawiam
Koriat

Data: 2011-08-22 15:49:33
Autor: AJK
Wisła - Zagłębie [13.08.2011]
22-08-2011, 10:57, Koriat napisał:

[...]

No pewnie, że warto, bo to jednak prawie/ponad 2/3 miejsc. Ile
ostatecznie będzie miejsc na stadionie, i jak będą rozłożone - też już
wiadomo. No to co za problem uruchomić system, "wyszarzyć" miejsca na
razie niedostępne, a psrzedawac na pozostałe? A nawet gdyby nie było
wiadomo, ile będzie tych nowych - po prostu uruchomić system na tyle,
ile jest, a sporządzającego oprogramowanie poinformować, że system ma
mieć możliwość rozbudowy tak i tak, o tyle i o tyle. Nie takie rzeczy
ludzie pisali, nie takie się uruchamiało, nie takie funkcjonują w
najlepsze. --
AJK

Data: 2011-08-23 15:41:33
Autor: Koriat
Wisła - Zagłębie [13.08.2011]
Użytkownik "AJK" <to-co-w-podpisie@post.pl> napisał w wiadomości news:2wypn1282stj.dlgajk.cija...
[...]
[...]
Jest coś na rzeczy. Chyba mnie przekonałeś.

Data: 2011-08-21 14:51:57
Autor: Maciej Dobrzanski
Wisła - Zagłębie [13.08.2011]
"DysoN"  wrote in message news:j2fvae$i62$1inews.gazeta.pl...
Oczywiscie ze do tego to zmierza. Na te chwile niestety, przynajmniej na Wisle, sprzedazy przez internet nie ma, choc jest szumnie zapowiadana.

Ale to, rzekomo, jest winą dostawcy oprogramowania, który najwyraźniej naobiecywał, ale zrobić nie potrafił.

Maciek

Data: 2011-08-21 18:58:31
Autor: Cavallino
Wisła - Zagłębie [13.08.2011]
Użytkownik "Maciej Dobrzanski" <maciek@nowhere.com> napisał w wiadomości news:j2qv1d$tg$1node2.news.atman.pl...
[...]

Czyli wszystkie problemy które Lech miał rok temu w tym samym temacie, okazały się małym piwem, skoro opóźnienia były rzędu dni czy tygodni (ja na Salzburg w końcu kupiłem bilet przez net), a Wisła sobie z tematem przez rok nie poradziła.

Data: 2011-08-22 10:39:18
Autor: AJK
Wisła - Zagłębie [13.08.2011]
21-08-2011, 14:51, Maciej Dobrzanski napisał:

[...]

Kurczę, a tu po sąsiedzku taki dostawca oprogramowania siedzi... :-)

--
AJK

Data: 2011-08-16 22:51:36
Autor: Cavallino
Wisła - Zagłębie [13.08.2011]
Użytkownik "UGI " <ugi3.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j2ealh$krr$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Przyjedzie do Poznania, dostanie kartę za friko.

Ale zgodzisz się, że nakaz posiadania karty kibica klubu, którego kibicem nie

Technicznie nie bardzo jest inne wyjście, przynajmniej dopóki wszystkie systemy nie są ujednolicone.
IMO to co było rok temu, czyli karta LUB BILET było ok, ale jakiemuś idiocie przeszkadzało.

Data: 2011-08-16 17:43:50
Autor: UGI
Wisła - Zagłębie [13.08.2011]
PB <batoczir@gmail.com> napisał(a):
Serio nie bywasz w miastach przy innej okazji jak mecze?
I szkoda Ci w tym czasie 15 minut i 10 PLN na kartę Wisły czy Cracovii?

Nie jest mi szkoda, ale karta kibica, jak sama nazwa wskazuje, jest dla
kibiców danej drużyny. Ja obecnie posiadam jedną kartę kibica - Ruchu
Radzionków. I daj mi gwarancję, że w Krakowie nie będzie takich jaj jak
są/były w Warszawie, czyli posiadając kartę kibica Legii, nie można było
wyrobić sobie karty kibica Polonii (BTW skąd kluby wiedziały, kto jaką kartę
sobie wyrobił?)

Data: 2011-08-15 22:46:14
Autor: daniel2p
Wisła - Zagłębie [13.08.2011]
danpe_ <dan...@poczta.onet.pl> napisał(a):

> to krzycz razme z nami donald matole.

A po co mam się dołączać do chamów? Wystarczy, że napisze swoją opinię tutaj.

Taką opinię tutaj to każdy ma w dupie, możesz tutaj nawet zdeklarowac
sepuku, to nic nie znaczy.
A cham to sobie do lusterka mów, nie do mnie.

Data: 2011-08-16 04:10:00
Autor: Marek W.
Wisła - Zagłębie [13.08.2011]
On 16 Sie, 07:46, danie...@interia.pl wrote:
> [...]

sepuku, to nic nie znaczy.
A cham to sobie do lusterka mów, nie do mnie.

Uderz w stół...  :)

Data: 2011-08-16 14:54:03
Autor: DysoN
Wisła - Zagłębie [13.08.2011]
W dniu 2011-08-16 13:10, Marek W. pisze:
[...]

Ale o co ci chodzi? Co do kart kibica danpe ma tutaj 100% racji. To wymog prawny panstwa polskiego.

Data: 2011-08-16 09:01:28
Autor: Marek W.
Wisła - Zagłębie [13.08.2011]
On 16 Sie, 14:54, DysoN <dy...@szuruburu.ru> wrote:

> Uderz w stół...  :)

Ale o co ci chodzi? Co do kart kibica danpe ma tutaj 100% racji. To
wymog prawny panstwa polskiego.

Jeśli nie zrozumiałeś o co chodzi to próżne moje tłumaczenia, nie
zrozumiesz. Na pewno nie o karty kibica.

Data: 2011-08-16 17:58:21
Autor: UGI
Wisła - Zagłębie [13.08.2011]
daniel2p@interia.pl napisał(a):
Taką opinię tutaj to każdy ma w dupie, możesz tutaj nawet zdeklarowac
sepuku, to nic nie znaczy.

Za to z powodu waszych okrzyków, Tusk po nocach nie może spać :-) Jedna i drugie jest wyłącznie wyrażeniem opinii, z tym, że wam się wydaje, że
krzycząc, coś zmeniacie. Może to działało na kluby, które lubiły układać się z
kibolią, ale na poważne instytycje nie robi to żadnego wrażenia.

Data: 2011-08-18 23:39:51
Autor: ..Aldi..Romek..
Wisła - Zagłębie [13.08.2011]
Użytkownik "UGI "  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:j2eb3t$mcm$1@inews.gazeta.pl...

[...]

Zwłaszcza, że dla takiego piknika jak ja to nie jest ważne, czy bójka na stadionie jest pierwsza od roku, czy sprowokowali ją przyjezdni czy coś innego... (bo normalnie przecież wszystko jest pięknie i super, i w ogóle rewelacja). Jak idę na mecz z dzieciakami, ze znajomymi albo nawet zupełnie sam, to chcę mieć pewność, że wejdę i wyjdę cały ze stadionu, za stary jestem, za wiele do stracenia itepe...

Być może dwudziestolatkom urwanie sektora krzesełek i rzucenie kibicom przeciwnej drużyny prosto na łeb wydać się może zajebi*cie zabawne. Taki testosteron. Dla mnie uderzenie w głowę mojego dziecka krzesełkiem już zabawne nie jest. Dlatego próba pozamiatania stadionowego bandytyzmu jest dla mnie OK. W pewnym momencie życia dla reszty grupy chyba też będzie. :)

Data: 2011-08-16 21:04:28
Autor: CGC
Wisła - Zagłębie [13.08.2011]
Dnia Mon, 15 Aug 2011 13:42:11 +0000 (UTC), UGI napisał(a):

Kluby tłumaczą się wymogami ustawy.

Ale zdaje się, że nie we wszystkich klubach Ekstraklasy karta jest obowiązkowa.

I na Śląsk i na Zagłębie wchodziłem w zeszłym sezonie bez karty kibica.
Wystarczyło podać PESEL i dać się wylegitymować z dowodu osobistego. Podejrzewam, że to wymogi ustawy zaspokaja i jest z tym podobnie, jak z
paroma znanymi mi z bliska przypadkami narzekań, jak to "Unia wymaga", a po
bliższym sprawdzeniu okazuje się, że Unia nie wie, że tego wymaga. A po
jeszcze bliższym, że to radosna twórczość interpretacyjna lokalnego
polskiego urzędnika, który na biurokrację unijną narzeka ostro, ale chętnie
przemnaża ją przez trzy w ramach "dostosowania do polskich warunków". --
CGC

Data: 2011-08-16 19:20:54
Autor: UGI
Wisła - Zagłębie [13.08.2011]
CGC <cez@ry.org> napisał(a):
I na Śląsk i na Zagłębie wchodziłem w zeszłym sezonie bez karty kibica.
Wystarczyło podać PESEL i dać się wylegitymować z dowodu osobistego.

I po otwarciu nowego stadionu, każdy chętny spoza Wrocławia będzie musiał
deklarować się jako kibic Śląska żeby obejrzeć mecz. Pysznie.

[...]

I chyba o to chodzi. Gdyby to były wytyczne Unii/UEFY to w swojej kolekcji
miałbym już kilkanaście kart kibica :)

Data: 2011-08-16 22:00:10
Autor: CGC
Wisła - Zagłębie [13.08.2011]
Dnia Tue, 16 Aug 2011 19:20:54 +0000 (UTC), UGI napisał(a):

[...]

Na Zagłębiu tak nie było, stadion nowy a karty kibica są opcjonalne. Na
Śląsku -- zobaczymy. Obecnie karta kibica jest opcjonalna. Skądinąd na Zagłębie na nowy stadion wchodziłem z dowodem osobistym, w
którym jest jak byk napisane, że mieszkam we Wrocławiu. Na derby pewnie tak
bym nie wszedł, ale na innych meczach problemu nie było. --
CGC

Data: 2011-08-16 22:53:43
Autor: Cavallino
Wisła - Zagłębie [13.08.2011]
Użytkownik "CGC" <cez@ry.org> napisał w wiadomości news:1jdjqvl8k5py4$.168uklz3iplpw.dlg40tude.net...
[...]

Vide zielone strzałki na sygnalizatorach, które my zdjęliśmy, a w chwilę później Niemcy zakładali.

Data: 2011-08-15 22:44:05
Autor: daniel2p
Wisła - Zagłębie [13.08.2011]
On 15 Sie, 11:13, "UGI " <ugi3.SKA...@gazeta.pl> wrote:
[...]

Trybuna za bramką - karnet 175zł, to chyba nie tak drogo. Plus zniżki
na puchary.

Nie sądzę, dlatego napisałem o długich weekendach :)

[...]

Od tego sezonu - nie.  Ponoć przepisy tuskowe tego wymagają.
Wyrobienie  karty trwa 5 minut, koszt to 10zł.

Data: 2011-08-16 18:02:07
Autor: UGI
Wisła - Zagłębie [13.08.2011]
daniel2p@interia.pl napisał(a):
Trybuna za bramką - karnet 175zł, to chyba nie tak drogo. Plus zniżki
na puchary.

Miałem na myśli poprzedni sezon. --

Data: 2011-08-15 10:38:33
Autor: Roberto
Wisła - Zagłębie [13.08.2011]
Ja jestem kibicem piknikiem i od niepamiętam kiedy mam karnet.
Wymagasz od normalnych ludzi, że mając możliwść rodzinnego wyjazdu
zostaną w Krakowie aby tylko być na meczu???

Data: 2011-08-14 11:28:01
Autor: Cavallino
Wisła - Zagłębie [13.08.2011]
Użytkownik "PB" <batoczir@gmail.com> napisał w wiadomości news:

Fatalnie grał Garguła,

LOL !!!
W L+ wybrali go zawodnikiem meczu, a i Maskant ponoć nawijał że jest w wybornej formie.
Kto się nie zna na piłce?

Data: 2011-08-14 02:35:52
Autor: PB
Wisła - Zagłębie [13.08.2011]
On 14 Sie, 11:28, "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SP...@konto.pl>
wrote:
Użytkownik "PB" <batoc...@gmail.com> napisał w wiadomości news:

>Fatalnie grał Garguła,

LOL !!!
W L+ wybrali go zawodnikiem meczu, a i Maskant ponoć nawijał że jest w
wybornej formie.
Kto się nie zna na piłce?

to moja subiektywna ocena. Nie za bardzo rozumiem, na jakiej podstawie
wybrano go tym MoM - bardzo dużo strat, słaby przegląd pola, mało
agresywna gra.....

Jak dla mnie graczem meczu był Sobolewski.
Z kolei pomeczowy wywiad z Małeckim - na pytanie dziennikarza o
Gargułę odpowiada, że Guła znacznie lepszy jest na treningach......

Mogę powiedzieć jedno na pewno - mecz oglądany w TV to jednak co
innego, niż na zywo. Z trybun widać obraz całościowy, widać ustawianie
się zespołu, ruch bez piłki.....Garguła w tym kontekście naprawdę
wypadał wczoraj bardzo przecietnie, żeby nie powiedzieć po raz drugi -
fatalnie :).

Data: 2011-08-15 11:36:32
Autor: grzeda
Wisła - Zagłębie [13.08.2011]
W dniu 2011-08-14 11:28, Cavallino pisze:

Fatalnie grał Garguła,

LOL !!!
W L+ wybrali go zawodnikiem meczu, a i Maskant ponoć nawijał że jest w
wybornej formie.
Kto się nie zna na piłce?

Mi tez sie wydawalo, ze Gargula zagral naprawde niezle. Jesli Pawlowski utrzyma forme i nie zlapie kontuzji, to mysle, ze to bedzie jego ostatnia runda w Zaglebiu. A ze Zaglebie nie odda go zadnemu klubowi w Polsce, to pewnie bedzie Bundesliga.

pozdr
PG

Data: 2011-08-16 09:02:05
Autor: Cavallino
Wisła - Zagłębie [13.08.2011]
Użytkownik "grzeda" <grzeda333wytnij@towp.pl> napisał w wiadomości news:j2apb6$km7$1inews.gazeta.pl...
[...]

Wybrali go też do 11-tki kolejki.
Chyba na wyrost, bo przed występem Stilica, ale jednak.

Data: 2011-08-16 10:06:18
Autor: Mark
Wisła - Zagłębie [13.08.2011]
Dnia Tue, 16 Aug 2011 09:02:05 +0200, Cavallino napisał(a):

Wybrali go też do 11-tki kolejki.
Chyba na wyrost, bo przed występem Stilica, ale jednak.

Do tego nalezy sie przyzwyczaic, tzn do wyboru gracza kolejki przed
poniedzialkowym meczem, z uwagi na to ze L+ Extra jest w niedziele

--
Mark

Data: 2011-08-16 19:07:09
Autor: grzeda
Wisła - Zagłębie [13.08.2011]
W dniu 2011-08-16 09:02, Cavallino pisze:

Mi tez sie wydawalo, ze Gargula zagral naprawde niezle.

Wybrali go też do 11-tki kolejki.
Chyba na wyrost, bo przed występem Stilica, ale jednak.

No ja bym bez zastanowienia wcisnal do 11 kolejki Stilicia, Rudnevsa i Murawskiego. Niestety, jak napisal Mark, bedzie z tym roznie.

pozdr
PG

Data: 2011-08-16 22:50:13
Autor: Cavallino
Wisła - Zagłębie [13.08.2011]
Użytkownik "grzeda" <grzeda333wytnij@towp.pl> napisał w wiadomości news:j2e844$cbl$1inews.gazeta.pl...
[...]

Stilic i Rudnevs - jasna rzecz.
Ale Muraś cały czas mnie nie przekonuje.
Wiem czego można od niego oczekiwać, bo już to kiedyś pokazywał, a teraz nawet się do swoich możliwości nie zbliża niestety.

Data: 2011-08-14 11:34:50
Autor: CGC
Wisła - Zagłębie [13.08.2011]
[...]

Drugi ewidentny, pierwszy naciągany, ale raczej sędziego można obronić. Natomiast liniowy był chyba dalekowidzem, bo sytuacji z odległości 3 metrów
nie potrafił dobrze ocenić i ze trzy razy pokazał faul zupełnie od czapy,
co powtórki dość dobitnie wykazały. Na szczęście mylił się w obie strony.
W Zagłębiu poza Pawłowskim podobać się mógł Hanzel, nieźle, choć chyba
za ostro, grał Costa.

A mi się Pawłowski i Hanzel nie podobali. W pierwszych 15 minutach Zagłębie
mogło prowadzić nawet 0:3, gdyby m.in. Hanzel miał trochę więcej zimnej
krwi. --
CGC

Data: 2011-08-14 02:42:32
Autor: PB
Wisła - Zagłębie [13.08.2011]
On 14 Sie, 11:34, CGC <c...@ry.org> wrote:
A mi się Pawłowski i Hanzel nie podobali. W pierwszych 15 minutach Zagłębie
mogło prowadzić nawet 0:3, gdyby m.in. Hanzel miał trochę więcej zimnej
krwi.

wiesz...to, że walnął Bogu w okno, to fakt....ale sama klepka z bodaj
Rachwałem była przednia. W paru innych sytuacjach też bardzo dzielnie
walczył z Sobolewskim i Nunezem.

Data: 2011-08-14 13:55:48
Autor: AJK
Wisła - Zagłębie [13.08.2011]
14-08-2011, 11:34, CGC napisał:

[...]

Naciągany? Zatrzymanie piłki ręką wystawioną w wyskoku pionowo w górę i
nad głową przeciwnika to ma być "naciągany"? Bardziej ewidnentny karny w
przy użyciu ręki to chyba tylko klasyczny podbródkowy albo wyłapanie
paradą piłki w okienku :-)
Tym razem rozbawił mnie Węgrzyn, brnący: "Ale on... yyy... yyy... ale on
nie wybił tego bezpośrednio ręką!" No fakt - piłka najpierw uderzyła w
głowę wiślaka, dopiero potem Hanek zatrzymał ją ręką :-)

--
AJK

Data: 2011-08-14 14:58:06
Autor: Cavallino
Wisła - Zagłębie [13.08.2011]
Użytkownik "AJK" <to-co-w-podpisie@post.pl> napisał w wiadomości news:1rsapbojnfxwo$.dlgajk.cija...
14-08-2011, 11:34, CGC napisał:

[...]

To zatrzymanie trochę naciągane właśnie.
Z żadnej powtórki nie było tego jakoś specjalnie dokładnie widać, czy jednak piłka nie trafiła najpierw w głowę wiślaka.

Data: 2011-08-14 07:12:03
Autor: PB
Wisła - Zagłębie [13.08.2011]
On 14 Sie, 14:58, "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SP...@konto.pl>
wrote:
Użytkownik "AJK" <to-co-w-podpi...@post.pl> napisał w wiadomościnews:1rsapbojnfxwo$.dlgajk.cija...

> 14-08-2011, 11:34, CGC napisał:
Z żadnej powtórki nie było tego jakoś specjalnie dokładnie widać, czy jednak
piłka nie trafiła najpierw w głowę wiślaka.

ale w zasadzie jakie by to miało znaczenie, czy doleciała do ręki
bezpośrednio czy po głowie wiślaka?

Data: 2011-08-14 16:28:45
Autor: AJK
Wisła - Zagłębie [13.08.2011]
14-08-2011, 16:12, PB napisał:

[...]

No właśnie żadne: wiślak uderzał/odbijał piłkę w stronę bramki, Hanek
zatrzymał piłkę rękę (ułożoną nienaturalnie i tak, aby właśnie
zatrzymać), karny ewidentny. Zobacz zresztą powtórki zza bramki
(zwłaszcza te z lewej strony bramki, patrząc od linii końcowej) - tam
nie ma nawet cienia wątpliwości co do ułożenia ręki Hanka i tego, czy
zatrzymał piłkę, czy nie. --
AJK

Data: 2011-08-14 07:40:09
Autor: PB
Wisła - Zagłębie [13.08.2011]
On 14 Sie, 16:28, AJK <to-co-w-podpi...@post.pl> wrote:
No właśnie żadne: wiślak uderzał/odbijał piłkę w stronę bramki, Hanek
zatrzymał piłkę rękę (ułożoną nienaturalnie i tak, aby właśnie
zatrzymać), karny ewidentny.

zle zacytowałem, odnosiłem się do tego, co napisał Cavallino.
Całkowicie się zgadzam. Swoją drogą - plus dla sędziego, że to w ogóle
dostrzegł....o ile dostrzegł, szczerze mówiąc wyglądało to tak, jakby
decyzję podjął po tym, jak "ręka!!" wrzasnęła trybuna za bramką
Isailovicia....

Data: 2011-08-14 19:01:13
Autor: AJK
Wisła - Zagłębie [13.08.2011]
14-08-2011, 16:40, PB napisał:

[...]

Bez przesady - ręka Hanka sterczała nad głową wiślaka jak maszt (cale
przedramię było nad). Trybuna za bramką pewnie widziała to najlepiej,
dlatego, że miała najbliżej, ale główny i liniowy  też nie mieli daleko,
a zatrzymanie było wyraźne. Szczerze powiem, że w przypadku starcia
Isailović-Kirm bardziej czekałem na powtórki :-)

--
AJK

Data: 2011-08-15 01:43:42
Autor: Cavallino
Wisła - Zagłębie [13.08.2011]
wrote:
> [...]

piłka nie trafiła najpierw w głowę wiślaka.

ale w zasadzie jakie by to miało znaczenie, czy doleciała do ręki

Można dywagować czy rykoszet z pół metra to nadal jest celowa ręka.
Choć tutaj ułożenie było nienaturalne, więc karny tak czy tak, ale jednak kontrowersja to była.

Data: 2011-08-14 18:59:49
Autor: CGC
Wisła - Zagłębie [13.08.2011]
Dnia Sun, 14 Aug 2011 13:55:48 +0200, AJK napisał(a):

[...]

Przekonuje mnie ta nienaturalnie wyciągnięta ręka. Można to było
zaklasyfikować jako "świadomy i celowy ruch ręką", więc i trudno mieć
pretensje. Skądinąd nie wiem, po co Hankowi była ta łapa w górze -- korzyść
żadna a ryzyko karnego spore... --
CGC

Data: 2011-08-20 20:44:11
Autor: Koriat
Wisła - Zagłębie [13.08.2011]
[...]
Ale to i tak nie przebije jego komentarza po jesiennych derbach i po bramce Boukhariego -"ale proszę państwa, ten gol został zdobyty już po czasie" (konkretnie po 3 sekunadach po upływie czasu).

Wisła - Zagłębie [13.08.2011]