Wisła - Zagłębie [13.08.2011]

Data: 2011-08-14 11:28:01
Autor: Cavallino
Wisła - Zagłębie [13.08.2011]
Użytkownik "PB" <batoczir@gmail.com> napisał w wiadomości news:

Fatalnie grał Garguła,

LOL !!!
W L+ wybrali go zawodnikiem meczu, a i Maskant ponoć nawijał że jest w wybornej formie.
Kto się nie zna na piłce?

Data: 2011-08-14 02:35:52
Autor: PB
Wisła - Zagłębie [13.08.2011]
On 14 Sie, 11:28, "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SP...@konto.pl>
wrote:
Użytkownik "PB" <batoc...@gmail.com> napisał w wiadomości news:

>Fatalnie grał Garguła,

LOL !!!
W L+ wybrali go zawodnikiem meczu, a i Maskant ponoć nawijał że jest w
wybornej formie.
Kto się nie zna na piłce?

to moja subiektywna ocena. Nie za bardzo rozumiem, na jakiej podstawie
wybrano go tym MoM - bardzo dużo strat, słaby przegląd pola, mało
agresywna gra.....

Jak dla mnie graczem meczu był Sobolewski.
Z kolei pomeczowy wywiad z Małeckim - na pytanie dziennikarza o
Gargułę odpowiada, że Guła znacznie lepszy jest na treningach......

Mogę powiedzieć jedno na pewno - mecz oglądany w TV to jednak co
innego, niż na zywo. Z trybun widać obraz całościowy, widać ustawianie
się zespołu, ruch bez piłki.....Garguła w tym kontekście naprawdę
wypadał wczoraj bardzo przecietnie, żeby nie powiedzieć po raz drugi -
fatalnie :).

Data: 2011-08-15 11:36:32
Autor: grzeda
Wisła - Zagłębie [13.08.2011]
W dniu 2011-08-14 11:28, Cavallino pisze:

Fatalnie grał Garguła,

LOL !!!
W L+ wybrali go zawodnikiem meczu, a i Maskant ponoć nawijał że jest w
wybornej formie.
Kto się nie zna na piłce?

Mi tez sie wydawalo, ze Gargula zagral naprawde niezle. Jesli Pawlowski utrzyma forme i nie zlapie kontuzji, to mysle, ze to bedzie jego ostatnia runda w Zaglebiu. A ze Zaglebie nie odda go zadnemu klubowi w Polsce, to pewnie bedzie Bundesliga.

pozdr
PG

Data: 2011-08-16 09:02:05
Autor: Cavallino
Wisła - Zagłębie [13.08.2011]
Użytkownik "grzeda" <grzeda333wytnij@towp.pl> napisał w wiadomości news:j2apb6$km7$1inews.gazeta.pl...
[...]

Wybrali go też do 11-tki kolejki.
Chyba na wyrost, bo przed występem Stilica, ale jednak.

Data: 2011-08-16 10:06:18
Autor: Mark
Wisła - Zagłębie [13.08.2011]
Dnia Tue, 16 Aug 2011 09:02:05 +0200, Cavallino napisał(a):

Wybrali go też do 11-tki kolejki.
Chyba na wyrost, bo przed występem Stilica, ale jednak.

Do tego nalezy sie przyzwyczaic, tzn do wyboru gracza kolejki przed
poniedzialkowym meczem, z uwagi na to ze L+ Extra jest w niedziele

--
Mark

Data: 2011-08-16 19:07:09
Autor: grzeda
Wisła - Zagłębie [13.08.2011]
W dniu 2011-08-16 09:02, Cavallino pisze:

Mi tez sie wydawalo, ze Gargula zagral naprawde niezle.

Wybrali go też do 11-tki kolejki.
Chyba na wyrost, bo przed występem Stilica, ale jednak.

No ja bym bez zastanowienia wcisnal do 11 kolejki Stilicia, Rudnevsa i Murawskiego. Niestety, jak napisal Mark, bedzie z tym roznie.

pozdr
PG

Data: 2011-08-16 22:50:13
Autor: Cavallino
Wisła - Zagłębie [13.08.2011]
Użytkownik "grzeda" <grzeda333wytnij@towp.pl> napisał w wiadomości news:j2e844$cbl$1inews.gazeta.pl...
[...]

Stilic i Rudnevs - jasna rzecz.
Ale Muraś cały czas mnie nie przekonuje.
Wiem czego można od niego oczekiwać, bo już to kiedyś pokazywał, a teraz nawet się do swoich możliwości nie zbliża niestety.

Wisła - Zagłębie [13.08.2011]