Wisła i okolice - wyciągi

Data: 2010-01-12 06:38:26
Autor: Funky
Wisła i okolice - wyciągi
On 12 Sty, 12:32, zinger <zin...@interia.pl> wrote:

Co do preferencji, to fajnie by było jakby poza duzym wyciągiem byl
też mały (dywanowy albo linkowy) dla 4-latka, bo na takich już sam
sobie radzi. Możecie coś polecić?

Kanapy:

1) Czantoria - Ustroń - kanapa 4 osobowa. Generalnie najbliższy wyciąg
jadąc od strony Katowic, ale nikt z moich znajomych, ani ja osobiście
tam nie jeżdżę. Minus to cena, tłumy ludzi i w zasadzie jedna trasa,
która ma problemy z kamieniami, śniegiem. Poza tym ta jedyna trasa
(czerwona) uchodzi za jedną z lepszych i dłuższych w Beskidach, jeśli
nie w Polsce (tak mówią). Dodatkowo są dwa talerzyki. Jeden wyznaczony
pod koniec czerwonej trasy i drugi bardziej "płaski" dla
początkujących. Parkin płatny.

2) Soszów - Wisła - kanapa 4 osobowa (ale tylko do połowy). Nie ma
potrzeby dojeżdżania do Wisły, co ma swoje zalety w szczycie. Dość
urozmaicone trasy, ale też drogo i nie zawsze są dobrze przygotowane.
Parking płatny i momentami ciężko do niego dojechać. Sam dojazd pod
wyciąg momentami nieciekawy. Po drodze kilka innych wyciągów
orczykowych. Polecam przy Hotelu Stok (Kiczera).

www.soszow.pl

3) Nowa Osada - Wisła Malinka - kanapa 4 osoba (funkiel nówka, sztuka
prawie nie śmigana) kierunek z Wisły na B.Białą, Szczyrk, Przełęcz
Salmopolską . Dość długa (ok 1100) metrów trasa, niebieska, bardzo
dobrze przygotowana. Nierzadko popołudniu jeszcze raz ratrakowana.
Dodatkowo talerzyk do nauki. Parking bezpłatny.

www.nowaosada.pl

4) Stożek - Wisła - kierunek na Kubalonkę, Istebną - krzesełko 2
osobowe. Dodatkowo talerzyk do nauki. Dwie trasy, raczej dla dość
dobrze jeżdżących. Trudno osiągalny ośrodek, bo z ostatniego parkingu
(jeśli są miejsca) trzeba z buta cisnąć, albo saniami za dodatkowo
odpłatnością. Parking oczywiście płatny.

http://stozek.narty.pl/

5) Zagroń - Istebna, z Wisły trzeba parę km pojechać przez przełęcz
Kubalonka. Kanapa 4 osobowa. Dodatkowo talerzyk. Trasa niebieska, dość
długa. Stosunkowo niedrogo.Parking bezpłatny.

Pozdrawiam

Data: 2010-01-13 01:17:13
Autor: zinger
Wisła i okolice - wyciągi
On 12 Sty, 15:38, Funky <drum1...@tlen.pl> wrote:
> [...]

Kubalonka. Kanapa 4 osobowa. Dodatkowo talerzyk. Trasa niebieska, dość
długa. Stosunkowo niedrogo.Parking bezpłatny.

Wielkie dzięki!!

Pozdr,
Tomek

Wisła i okolice - wyciągi