Wislackie inklinacje po meczu...

Data: 2011-06-05 21:49:04
Autor: PawelC
Wislackie inklinacje po meczu...
Może jestem zboczony, może widzę to co chcę widzieć, ale naszła mnie taka refleksja po tym meczu, a konkretnie drugiej bramce Brożka -
Lewandowski z Kubą gra już prawie rok, Kuba z Brożkiem nie grają ze sobą już chyba 3, a jednak ta bramka pokazała, że ta dwójka potrafi grać ze sobą niemal z zamkniętymi oczami.
I teraz pytanie czy oni ze sobą mają jakiegoś wspólnego przodka, czy to jednak w dalszym ciągu palec roboty Petrescu.

Data: 2011-06-05 23:13:14
Autor: Cavallino
Użytkownik "PawelC" <pawelcCUTTHIS@fortfun.pl> napisał w wiadomości news:

I teraz pytanie czy oni ze sobą mają jakiegoś wspólnego przodka, czy to jednak w dalszym ciągu palec roboty Petrescu.

Z Petrescu to więcej wspólnego miało to przewracanie się na piłce Błaszczykowskiej w każdej lepszej akcji. ;-)

Wislackie inklinacje po meczu...