Wiślana Trasa Rowerowa

Data: 2011-04-30 12:27:19
Autor: bans
Wiślana Trasa Rowerowa
W dniu 2011-04-30 11:32, jedyny-jk.WYTNIJ@gazeta.pl pisze:

Trochę ostatnio pojeździłem rowerem pomiędzy Czechowicami a Krakowem i nie
udało mi sie zauważyć, żeby taka wydzielona droga dla rowerzystów była
budowana. Owszem, spotykałem oznakowanie takiej trasy, często jednak
umieszczone w taki sposób, że nie można było zachować ciągłości jazdy.
Pozostawało więc kluczenie i liczenie na szczęście.

Potwierdzam - też te okolice, a konkretnie okolice Pszczyny. Moim zdaniem to tylko marketingowy kit, poza tabliczkami nie ma _nic_.A śmieszne jest to, że w okolicach tego miasta to jest cała plątanina szlaków rowerowych - dochodzi jeszcze Greenways, jakieś lokalne, w wszystko na jedno kopyto - czyli kilka znaków, a w środku lasu koniec i kombinuj człowieku sam.

--
bans

Wiślana Trasa Rowerowa