Wiślana Trasa Rowerowa

Data: 2011-05-11 00:01:39
Autor: Milosz K.
Wiślana Trasa Rowerowa
Trochę ostatnio pojeździłem rowerem pomiędzy Czechowicami a Krakowem i nie
udało mi sie zauważyć, żeby taka wydzielona droga dla rowerzystów była
budowana. Owszem, spotykałem oznakowanie takiej trasy, często jednak
umieszczone w taki sposób, że nie można było zachować ciągłości jazdy.
Pozostawało więc kluczenie i liczenie na szczęście. Raz dopisywało innym
razem pozostawało  szukanie.

http://bikers.maverick-multimedia.pl/Resources/1249476622.pdf?attredirects=0&d=1

Audyt Wiślanej Trasy Turystycznej. Stan niestety na 2oo5, dlatego trudno mi powiedzieć jak to się ma do chwili obecnej

Pozdrawiam, M.

Wiślana Trasa Rowerowa