Wiśnie Aliora

Data: 2011-06-30 09:41:46
Autor: knrdz
Wiśnie Aliora
z grouponowej promocji według regulaminu powinny wpłynąć "do 30 czerwca". Dostał ktokolwiek przed trzydziestym, czy w "wyższej kulturze bankowości" "do 30 czerwca" oznacza "nie wcześniej niż 30 czerwca, jak się klient upomni"?

Data: 2011-06-30 09:48:46
Autor: pawlin
Wiśnie Aliora
W dniu 2011-06-30 09:41, knrdz pisze:
[...]

czy ktos w ogole dostal? bo u mnie na razie nic :/

Data: 2011-07-01 19:19:05
Autor: twoj wladca
Wiśnie Aliora
dostalem 30 czerwca
Wisienka jednak troche robaczywa. Po uwzglednieniu kosztow ze 100 robi sie 70, 15 za wydanie karty + conajmniej 2 x 5zl oplata miesieczna za karte + 5 za grupon, w przyszlym tygodniu mozna zamykac konto a 70zl ulica nie chodzi :)