Wi¶nie od BPH

Data: 2012-09-11 19:14:17
Autor: Darek
Wi¶nie od BPH
Melduję, iż dzi¶ dostałem calutkie 300zł
Jutro zamykam konto

Darek

Data: 2012-09-12 01:59:58
Autor: Animka
Wiśnie od BPH
W dniu 2012-09-11 19:14, Darek pisze:
Melduję, iż dziś dostałem calutkie 300zł
Jutro zamykam konto

To Ci każą oddać te 300 zł.

--
animka

Data: 2012-09-11 22:50:58
Autor: ls
Wi¶nie od BPH
W dniu ¶roda, 12 wrze¶nia 2012 02:02:23 UTC+2 użytkownik Animka napisał:
W dniu 2012-09-11 19:14, Darek pisze:

> Melduję, iż dzi¶ dostałem calutkie 300zł
> Jutro zamykam konto

To Ci każ± oddać te 300 zł.

No co Ty?
Po otrzymaniu 300zl przelewasz je gdzie indziej, a potem skladasz wypowiedzenie.
Nam, jak na razie, nikt nie kazal oddawac kasy.
W regulaminie pisze, ze w momencie, gdy BPHaha chce Ci wyplacic wisnie, nie mozesz byc w okresie wypowiedzenia. Potem robisz, co chcesz - przeciez nie bedziesz tam tkwic do konca zycia

--
pozdr.
ls

Data: 2012-09-12 09:18:15
Autor: Kamil Jońca
Wi¶nie od BPH
ls <lswp@wp.pl> writes:

W dniu ¶roda, 12 wrze¶nia 2012 02:02:23 UTC+2 użytkownik Animka napisał:
W dniu 2012-09-11 19:14, Darek pisze:

> Melduję, iż dzi¶ dostałem calutkie 300zł
> Jutro zamykam konto

To Ci każ± oddać te 300 zł.

No co Ty?
To tylko animka.

KJ

--
http://blogdebart.pl/2012/06/24/hiena/
The angry man always thinks he can do more than he can.

Wi¶nie od BPH